Skrevet av Emne: Januar avgjør mye - 14 dager igjen  (Lest 1042 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Januar avgjør mye - 14 dager igjen
« på: Januar 14, 2007, 00:38:42 »
Ser mange uttaler seg om hvor VIKTIG januar er for vår overlevelse.

Halve måneden er gått, og Bates har fremdeles til gode å bruke noe som helst på spillerkjøp.

Thompson, Sa, Flo, Kandol osv gir ikke nattero her i gården.

Nå er det på tide at han blåser ut 2-3 millioner pund på litt kvalitet, og viser at han ønsker å berge oss.

Leste dagens VG, det er nitrist å se hvordan Yorkshire Evening Post behandles. Banditt- og kjeltringopptreden fra ledelsen
 

Dennis

Re: Januar avgjør mye - 14 dager igjen
« Svar #1 på: Januar 14, 2007, 00:47:12 »
Nok en slik tråd?

Syns det er veldig spennende med mange tråder på fora, men det er veldig mange som er helt like! [:o)]

For å svare deg, er jeg helt enig! Thompson, Sa og Elliot er jeg fornøyd med, mens Flo er jeg mer skeptisk til. Velger likevel selvsagt å la han vise seg fram først. Kandol og Heath synes jeg ikke er spesielt oppløftende, men Kandol var vel allerede klar permanent, da han kom på lån.

Håper Bates punger ut en million eller to, men det skjer ikke!

- Dennis
« Siste redigering: Januar 14, 2007, 00:48:59 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Leeds04

Re: Januar avgjør mye - 14 dager igjen
« Svar #2 på: Januar 14, 2007, 00:48:01 »
Vi har jo full pott i 2007 i allefall[:)]

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

Jon R

Re: Januar avgjør mye - 14 dager igjen
« Svar #3 på: Januar 14, 2007, 01:08:06 »
Når det gjelder neste kamp: Jeg så et svakt WBA slå Luton hjemme igår kveld. De ble totalt kjempet ut av stilen, av et ordinært Luton som hadde fortjent å vinne kampen. Ingen av lagdelene imponerte meg og til overmål ble forsvarsklippen Curtis skadet. Vi burde ha alle muligheter til å slå dette WBA, som vi helt uforståelig ble utklasset av i cupen.  Klarer vi å pakke inn Kevin Philips burde vi slå dem greit. John Hartson virket nemlig totalt uinnteresert og ute av form. Midtbanen spilte helt uten tempo og fremdrift og stopperne slet fælt med å komme opp i middelmådige Feeney. Siste bortkamp for WBA: 0-3 for Southend. Vinner vi ikke på lørdag tror jeg det er en meget sterk pekpinn på hvor det bærer hen ved sesongslutt. [B)]

PS: Leeds target Morgan på Luton var ganske ordinær, men hadde bl.a et herlig raid mellom 3-4 WBA forsvarere inne i boksen, som forarbeid til et gigantisk Luton sjanse. Et udiskutablet talent. Sikkert ikke dumt å bla opp 500 000 £ for han. [:)]

Jon R.
Jon R.

Einar

Re: Januar avgjør mye - 14 dager igjen
« Svar #4 på: Januar 14, 2007, 01:53:11 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Nok en slik tråd?

Syns det er veldig spennende med mange tråder på fora, men det er veldig mange som er helt like! [:o)]

For å svare deg, er jeg helt enig! Thompson, Sa og Elliot er jeg fornøyd med, mens Flo er jeg mer skeptisk til. Velger likevel selvsagt å la han vise seg fram først. Kandol og Heath synes jeg ikke er spesielt oppløftende, men Kandol hadde allerede permanent, da han kom på lån.

Håper Bates punger ut en million eller to, men det skjer ikke!

- Dennis



Nå går det for vidt!! [:(!][:(!]
 

Jon R

Re: Januar avgjør mye - 14 dager igjen
« Svar #5 på: Januar 14, 2007, 03:23:10 »
Det er nok ikke permanent. Afro europerere er gjerne født med slikt hår. [:)]

Jon R.
Jon R.