Skrevet av Emne: OVERGANGSRYKTE: Kabba  (Lest 2020 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
OVERGANGSRYKTE: Kabba
« på: Januar 16, 2007, 12:52:57 »
Dette er en spennende spiller som jeg alltis har hatt sansen for. Rask med gjennombruddsfart. Hadde det ihvertfall ifjor. Nei denne linken liker jeg [:)][:)][:)]
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=25467


« Siste redigering: Januar 17, 2007, 22:03:49 av Lids »

Robert H.

Re: OVERGANGSRYKTE: Kabba
« Svar #1 på: Januar 16, 2007, 15:16:25 »
Hva er det du liker? At Ipswich, som det står i artikkelen, kaprer Kabbas signatur fremfor Leeds?

Også jeg skulle gjerne sett Kabba i Leeds. Han ville isåfall blitt vår eneste spiss med over middels fart...
« Siste redigering: Januar 16, 2007, 15:31:43 av Robert H. »

Tom S

Re: OVERGANGSRYKTE: Kabba
« Svar #2 på: Januar 16, 2007, 15:34:00 »
Kabba er ein spiller eg gjerne kunne tenke meg i Leeds. Ilag med Morgan hadde vi endeleg fått litt pace i angrepet vårt.

Ettersom Flo er ankommet ser eg de som lite truleg at ein ny spiss er på vei, dersom ikkje Healy er på vei ut da...



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Ferre

Re: OVERGANGSRYKTE: Kabba
« Svar #3 på: Januar 16, 2007, 16:22:53 »
quote:
Originally posted by Tom S

Kabba er ein spiller eg gjerne kunne tenke meg i Leeds. Ilag med Morgan hadde vi endeleg fått litt pace i angrepet vårt.

Ettersom Flo er ankommet ser eg de som lite truleg at ein ny spiss er på vei, dersom ikkje Healy er på vei ut da...



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!



Ja, Wise kjøper bare en ny spiss hvis Healy blir solgt.

-WE'LL BE BACK-

Sander

Re: OVERGANGSRYKTE: Kabba
« Svar #4 på: Januar 16, 2007, 16:23:26 »
Kan like å se Kabba i Leedsdrakta selvom jeg ikke har sett mye av karn.

Men ikke på bekostning av Blake eller Healy!
« Siste redigering: Januar 16, 2007, 16:24:07 av Robbie Blake »
 

h.b

  • Gjest
Re: OVERGANGSRYKTE: Kabba
« Svar #5 på: Januar 16, 2007, 17:46:54 »
Bytter gjerne Blake mot Kabba. Blake har vært god i enkelte kamper, men Kabba har et større register å spille på.



Leeds04

Re: OVERGANGSRYKTE: Kabba
« Svar #6 på: Januar 16, 2007, 22:12:05 »
Kommer nok neppe til oss nå...

Sheffield United striker Steve Kabba could be Town boss Jim Magilton's next signing with reports claiming the 25-year-old has turned down a move to Leeds United.

http://ipswichtown.rivals.net/default.asp?sid=911&p=2&stid=8435446

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

Sheridan

Re: OVERGANGSRYKTE: Kabba
« Svar #7 på: Januar 16, 2007, 22:19:48 »
quote:
Originally posted by h.b

Bytter gjerne Blake mot Kabba. Blake har vært god i enkelte kamper, men Kabba har et større register å spille på.






Blake har vært god i de fleste kamper etter at Dennis Wise fikk mannen på slankekur. Ønsker definitivt ikke å bytte bort ett så sikkert og viktig kort som Robbie Blake!


baste

Re: OVERGANGSRYKTE: Kabba
« Svar #8 på: Januar 16, 2007, 22:21:56 »
Blake er i klar framgang...behold han...ser bedre og bedre ut dette. LEEDS klarer seg de..

Ferre

Re: OVERGANGSRYKTE: Kabba
« Svar #9 på: Januar 16, 2007, 22:24:47 »
quote:
Originally posted by Leeds04

Kommer nok neppe til oss nå...

Sheffield United striker Steve Kabba could be Town boss Jim Magilton's next signing with reports claiming the 25-year-old has turned down a move to Leeds United.

http://ipswichtown.rivals.net/default.asp?sid=911&p=2&stid=8435446

"Why settle for more, when you can settle for less"




Fy faen, det er ille når en spiller velger Ipswich foran Leeds United.

-WE'LL BE BACK-

raggen

Re: OVERGANGSRYKTE: Kabba
« Svar #10 på: Januar 16, 2007, 23:36:24 »
vil også beholde blake i den formen som han har vist fremfor kabba

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Karl Hot Shot

Re: OVERGANGSRYKTE: Kabba
« Svar #11 på: Januar 16, 2007, 23:45:39 »
Det er jo helt håpløst. Leeds United selger sine beste spillere til den vesle naboen i South Yorkshire, og låner spillere av dem som ikke lenger fungerer på Bramall Lane. Er Leeds United en farmerklubb for Sheffield United nå? Er det "en pressemelding" fra pensjonisten Ken Bates som jeg har gått glipp av?
« Siste redigering: Januar 16, 2007, 23:46:23 av Karl Hot Shot »
 

Jon R

Re: OVERGANGSRYKTE: Kabba
« Svar #12 på: Januar 17, 2007, 02:28:22 »
Jajajajajajajajaja. Bytt bort ustabile Kabba mot vår beste spiller de siste tre månedene. Blake har fått en ny vår under Wise, et av få lyspunkter under det nye regimet. Er det virkelig folk som ønsker klubbens beste som taler her? [:0]

Jon R.
Jon R.

Sonny

Re: OVERGANGSRYKTE: Kabba
« Svar #13 på: Januar 17, 2007, 02:42:30 »
quote:
Originally posted by Jon R

Jajajajajajajajaja. Bytt bort ustabile Kabba mot vår beste spiller de siste tre månedene. Blake har fått en ny vår under Wise, et av få lyspunkter under det nye regimet. Er det virkelig folk som ønsker klubbens beste som taler her? [:0]

Jon R.




Kunne ikke vært mer enig.
 

Erik_

Re: OVERGANGSRYKTE: Kabba
« Svar #14 på: Januar 17, 2007, 04:49:03 »
Hehe. Håkon lager furore igjen. [:)]

RoarG

Re: OVERGANGSRYKTE: Kabba
« Svar #15 på: Januar 17, 2007, 14:39:30 »
Hvis en spiller velger Ipswich fremfor Leeds er det hans problem, ikke vårt. Vi bør være glade for at spillere med såpass lave ambisjoner ikke havner i Leeds.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Re: OVERGANGSRYKTE: Kabba
« Svar #16 på: Januar 17, 2007, 15:47:37 »
quote:
Originally posted by RoarG

Hvis en spiller velger Ipswich fremfor Leeds er det hans problem, ikke vårt. Vi bør være glade for at spillere med såpass lave ambisjoner ikke havner i Leeds.



Onde tunger vil hevde at å velge Ipswich fremfor Leeds United anno 2007, nettopp er et bevis på at spilleren har visse ambisjoner. [8)]

Jon R.
Jon R.