Skrevet av Emne: EX-SPILLER: ANDY O'BRIEN  (Lest 63032 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

newsome

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #120 på: Januar 01, 2011, 12:56:02 »
Så mye klubbfølelse hadde AOB?

Få han ut av laget og send ham til Wales!
Vi ga han muligheten til spilletid og dette er takken.
Ikke noe stort tap for oss uansett!

Superfan

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #121 på: Januar 01, 2011, 13:01:59 »
Så mye klubbfølelse hadde AOB?

Få han ut av laget og send ham til Wales!
Vi ga han muligheten til spilletid og dette er takken.
Ikke noe stort tap for oss uansett!

Klubbfølelse?? Ingen spillere har det lengre. Money talks. Slipper alle disse selvmålene ihvertfall.

newsome

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #122 på: Januar 01, 2011, 13:15:40 »

berlin

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #123 på: Januar 01, 2011, 13:16:25 »
Da melder Leeds United at de har signert en 2 1/2-års kontrakt med Andy O'Brien.  :)

http://www.leedsunited.com/news/20110101/deal-agreed-to-sign-defender_2247585_2255545

Da blir det kanske ikke noe av Woody eller Dunne, men vi får vel si oss fornøyde med O'Brien avtalen?

Trond90

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #124 på: Januar 01, 2011, 13:17:35 »
Svinger fort her  ;D Nå mangler vi en sjef på midtbanen! Og kanskje vi får en midtstopper til?
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

torivar

  • Gjest
Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #125 på: Januar 01, 2011, 13:19:08 »
ja, ja. To og et halvt er bedre enn tre og et halvt.

Blank_File

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #126 på: Januar 01, 2011, 13:19:13 »
Ja det er bra tror jeg. Selvfølgelig ville jeg vært mer begeistrete for Dunne, men hadde nesten ikke forventet at vi kunne snappe han. Hadde likevel ikke hatt noe i mot begge to i stallen!  ;D

pale

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #127 på: Januar 01, 2011, 13:20:23 »
Gode nyheter dette! Woody og Dunne er nok ikke særlig realistisk, og AOB har vært bra for oss.
Regner med at MacCartney kommer snart også.

Da gjenstår en midtbanespiller, så er vi klar for a promotion push.

Kato

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #128 på: Januar 01, 2011, 13:20:54 »
Det er en flott signing for oss. Vært veldig god i hvitt, selvmål eller ikke selvmål.
 

Tom S

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #129 på: Januar 01, 2011, 13:23:28 »
Forstår ikkje heilt at vi slipper AOB no!?

Gutten har vert hos oss i nesten 3 mnd og gjort sakene sine bra, gutten er i tillegg Leedssupporter - dette burde vere easy å få i boks!


Og easy it was :)
COME ON LEEDS !!

auren

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #130 på: Januar 01, 2011, 13:45:13 »
Strålende nyheter! Sier ikke nei takk til enda en ny midtstopper. Kanskje Dunne kommer likevel?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B-m

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #131 på: Januar 01, 2011, 13:47:41 »
Strålende nyheter! Sier ikke nei takk til enda en ny midtstopper. Kanskje Dunne kommer likevel?

auren


£60 000 i uken?
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Kickthemdown

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #132 på: Januar 01, 2011, 17:31:13 »
Trist signering på alt for lang kontrakt. Hvis det utrolige skjer, hvor i all verden skal vi gjøre av fyren de neste 2 årene? Ok- i championship, ikke god nok for PL.

magnuer

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #133 på: Januar 01, 2011, 17:46:52 »
Litt lag kontrakt, men en bra signering :) Dunne hadde jo vært bedre, men han skal vel ha mer i lønn enn klubben har råd til

willum

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #134 på: Januar 01, 2011, 17:49:59 »
Trist signering på alt for lang kontrakt. Hvis det utrolige skjer, hvor i all verden skal vi gjøre av fyren de neste 2 årene? Ok- i championship, ikke god nok for PL.

Jeg vil anta at dette var den beste løsningen man kunne få til. Jeg tviler på at O'Brien hadde godtatt en kortere kontrakt, så da sto valget mellom å gi han en 2,5-årskontrakt eller se han gå til Cardiff.

Det var hevet over tvil at det var behov for at O'Brien, eller en enda bedre midtstopper, ble med videre. Og siden ryktene om Dunne neppe er realistiske, så var det viktig å få med O'Brien (om Dunne mot formodning skulle signere, kan vi heller prøve å laste av en av de andre midtstopperne..)

Sannsynligvis blir vi værende i CCC minst en sesong til, og i så fall regner jeg med at O'Brien blir en av lagets faste spillere. Om vi rykker opp og vi kjøper enda bedre spillere, slik at O'Brien ikke får spille, så ser jeg på det som et luksusproblem. Klubben blakker seg vel ikke på lønna hans? Om han bidrar til opprykk fortjener han til salt  på maten mens han varmer benken :)


bwirum

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #135 på: Januar 01, 2011, 18:10:56 »
Trist signering på alt for lang kontrakt. Hvis det utrolige skjer, hvor i all verden skal vi gjøre av fyren de neste 2 årene? Ok- i championship, ikke god nok for PL.
Hvor gjør wankership-lag som rykker opp av spillerne sine når de kommer i PL? Er vel de færreste som bytter ut hele staben?

Vi har jo L1-spillere som gjør det bra i wank..championship, Howson, Killa, Becchio for å nevne noen, og selv de kommer vel til å være med oss opp i PL?

Nei, det er andre navn jeg er mer bekymret for når det gjelder PL-spill...

I verste tilfelle så er han en ypperlig squad-player og backup om vi får inn en bedre (kanskje til og med litt yngre) stopper i steden.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Jon R

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #136 på: Januar 01, 2011, 18:44:14 »
Trist signering på alt for lang kontrakt. Hvis det utrolige skjer, hvor i all verden skal vi gjøre av fyren de neste 2 årene? Ok- i championship, ikke god nok for PL.


O`Brien er god nok til å være en av 4-5 stoppere man må ha i en PL stall. Bra signering da det er viktig med kontinuitet i de bakre rekker. 2.5 års kontrakt høres veldig foruftig ut. Tror ikke vi hadde fått noen kvalitetsspiller til å signe kortere kontrakt enn dette. Dessuten er det slett ikke gitt at vi rykker opp allerede denne sesongen... 
Jon R.

Leedsfan

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #137 på: Januar 01, 2011, 19:08:24 »
Trist signering på alt for lang kontrakt. Hvis det utrolige skjer, hvor i all verden skal vi gjøre av fyren de neste 2 årene? Ok- i championship, ikke god nok for PL.

Dette er ikke football manager 2011 hvor man kan bytte ut hele stallen og allikevel lykkes. Hvis Kisnorbo kommer tilbake i god gammel form så har vi et bra midstopperpar.

Vi trenger litt rutine og råskap i denne unge stallen.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #138 på: Januar 01, 2011, 20:29:38 »
Trist signering på alt for lang kontrakt. Hvis det utrolige skjer, hvor i all verden skal vi gjøre av fyren de neste 2 årene? Ok- i championship, ikke god nok for PL.


O`Brien er god nok til å være en av 4-5 stoppere man må ha i en PL stall. Bra signering da det er viktig med kontinuitet i de bakre rekker. 2.5 års kontrakt høres veldig foruftig ut. Tror ikke vi hadde fått noen kvalitetsspiller til å signe kortere kontrakt enn dette. Dessuten er det slett ikke gitt at vi rykker opp allerede denne sesongen... 

Kloke ord
Hekta på Leeds siden 1974

Kickthemdown

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #139 på: Januar 01, 2011, 20:36:11 »
Trist signering på alt for lang kontrakt. Hvis det utrolige skjer, hvor i all verden skal vi gjøre av fyren de neste 2 årene? Ok- i championship, ikke god nok for PL.


O`Brien er god nok til å være en av 4-5 stoppere man må ha i en PL stall. Bra signering da det er viktig med kontinuitet i de bakre rekker. 2.5 års kontrakt høres veldig foruftig ut. Tror ikke vi hadde fått noen kvalitetsspiller til å signe kortere kontrakt enn dette. Dessuten er det slett ikke gitt at vi rykker opp allerede denne sesongen... 
Derav "hvis det utrolige skjer".

For meg blir bare O'Brien nok en midtstopper av svært average kvalitet. Dem har vi maaange av fra før. Collins, Bruce , Bromby , Naylor ( :o) og mickelikk.

bwirum

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #140 på: Januar 01, 2011, 20:42:28 »
Skulle gjerne sett at vi fikk en ny Rio jeg, men da må vi nok vente litt gitt...
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Kato

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #141 på: Januar 01, 2011, 20:48:30 »
O`Brien er bedre og roligere med ball enn de vi har. En signering som gjør oss bedre.
 

Kickthemdown

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #142 på: Januar 01, 2011, 21:01:52 »
Skulle gjerne sett at vi fikk en ny Rio jeg, men da må vi nok vente litt gitt...
Really?

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #143 på: Januar 01, 2011, 21:06:53 »
Ke koste gutten?
The Future Is Bright,
The Future Is White!

bwirum

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #144 på: Januar 01, 2011, 21:40:47 »
Skulle gjerne sett at vi fikk en ny Rio jeg, men da må vi nok vente litt gitt...
Really?
Ja, han trenger jo ikke hete Rio da :P
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Jørn Egil

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #145 på: Januar 01, 2011, 21:58:01 »
Kanskje en ide å endre navnet på tåden nå ;D

Blank_File

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #146 på: Januar 02, 2011, 00:52:37 »
Trist signering på alt for lang kontrakt. Hvis det utrolige skjer, hvor i all verden skal vi gjøre av fyren de neste 2 årene? Ok- i championship, ikke god nok for PL.


O`Brien er god nok til å være en av 4-5 stoppere man må ha i en PL stall. Bra signering da det er viktig med kontinuitet i de bakre rekker. 2.5 års kontrakt høres veldig foruftig ut. Tror ikke vi hadde fått noen kvalitetsspiller til å signe kortere kontrakt enn dette. Dessuten er det slett ikke gitt at vi rykker opp allerede denne sesongen... 
Derav "hvis det utrolige skjer".

For meg blir bare O'Brien nok en midtstopper av svært average kvalitet. Dem har vi maaange av fra før. Collins, Bruce , Bromby , Naylor ( :o) og mickelikk.

Faktisk litt enig med deg i det, men han har vel vist seg å være en forsterkning i forhold til de andre uansett.

B-m

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #147 på: Januar 02, 2011, 01:31:42 »
Alta-white, kan du ikke fange litt rein, kjøre med ATV, banne, drikke deg kanakkas, eller noe som gjør deg litt gladere om dagene? - for mer trist og mer deprimerende lesning (fra deg) skal man lete lenge etter.

Etter at O'Brien kom inn på laget har vi 12 kamper uten tap- okey vi har sluppet inn litt mål, men tingenes tilstand er bedre og jeg føler meg mer sikker med O'Brien bak der.

Han har spilt nesten hele sin karierre i PL, og er fortsatt bare 31 år. Om vi rykker opp, har jeg troen på at O'Brien vil gjøre en decent jobb for oss.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #148 på: Januar 02, 2011, 17:21:22 »
12 kamper uten tap.. men poenget er at vi må score 5 mål for å vinne fotbalkamper. Jeg er særdeles skeptisk til denne mannen. Men er skeptisk til alt annet enn Gradel og Becchio i grunn. Krysser fingrene for at han kan bida med noe positiv fremover, for frem til nå har han ingen stjerner i min bok punktum
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Glenn K

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #149 på: Januar 02, 2011, 17:32:37 »
12 kamper uten tap.. men poenget er at vi må score 5 mål for å vinne fotbalkamper. Jeg er særdeles skeptisk til denne mannen. Men er skeptisk til alt annet enn Gradel og Becchio i grunn. Krysser fingrene for at han kan bida med noe positiv fremover, for frem til nå har han ingen stjerner i min bok punktum

Jeg derimot syns O'Brien har gjort en god jobb i forsvaret. Jeg tror det hadde sett en del verre ut uten ham, for jeg har gang på gang hørt Eddie Gray og Thom Kirwin takke O'Brien for at det ikke har stått flere baklengs notert i målprotokollen, og jeg kan ikke helt se for meg hvem som skulle tatt plassen hans. Bromby ser jeg på som for dårlig. De fleste av oss husker vel hva som ble skrevet om Richard Naylor på forumet hver gang ''vi'' slapp inn et mål, det var ikke alltid like pent. Paddy er ute en stund til, Collins spilte sist kamp, også ham syns ikke jeg holder god npC kvalitet. Da står vi til slutt igjen med Alex Bruce, og han er den eneste jeg syns er god nok til å spille på et npC-lag med ambisjoner om opprykk, selv om også han har gjort sine feil.
« Siste redigering: Januar 02, 2011, 17:37:11 av Glenn K »