England U-17

Started by MacMurder, January 23, 2007, 03:17:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MacMurder

Ser at Leeds har med 3 spillere i Englands U-17 tropp, egentlig 5! hvis man tar med Woods og Taiwo som Chelsea stjal. Liam Darville, Tom Elliott og Danny Rose er de 3 utvalgte.Det gror fremdeles.

Troppen:
Ben Amos(ManUtd),Moses Barnett(Arsenal),Liam Darville(Leeds),
Tom Elliott(Leeds),Jonathan Franks(M'boro),Henri Lansbury(Arsenal),
Joseph Mattock(Leicester),Victor Moses(C.Palace),Rhys Murphy(Arsenal),
Seth Nana Ofori-Twumasi(Chelsea),Nathan Porritt(M'Boro),Daniel Rose
(Leeds),Tommy Smith(Ipswich),Jordan Spence(WestHam),Jason Steele(M'boro),Tom Taiwo(Chelsea),Daniel Welbeck(ManUtd),Michael Woods
(Chelsea).

RoarG

1).La oss håpe at de blir gode.
2).La oss håpe at de forblir i klubben.
Jeg har talt. Ugh.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Per-Stian

quote:
Originally posted by RoarG

1).La oss håpe at de blir gode.
2).La oss håpe at de forblir i klubben.
Jeg har talt. Ugh.



Amen to that!

Ferre

Ja, vi trenger unggutter som kommer opp på a-laget om noen år. De gamlingene vi har i stallen i dag holder ikke lenge. Youth and pace, Wise?

-WE'LL BE BACK-

RoarG

Ja, sultne ulver jager best.[^]
quote:
Originally posted by Ferre

Ja, vi trenger unggutter som kommer opp på a-laget om noen år. De gamlingene vi har i stallen i dag holder ikke lenge. Youth and pace, Wise?

-WE'LL BE BACK-

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Ferre

quote:
Originally posted by RoarG

Ja, sultne ulver jager best.[^]
quote:
Originally posted by Ferre

Ja, vi trenger unggutter som kommer opp på a-laget om noen år. De gamlingene vi har i stallen i dag holder ikke lenge. Youth and pace, Wise?

-WE'LL BE BACK-





Hehe, ja! Det er veldig provoserende når Wise uttaler at vi trenger "youth and pace" når han nesten kun har hentet inn trege 30-åringer. Fart er gull verdt i denne divisjonen, hadde vi hatt litt mer av det i alle ledd er jeg sikker på at vi hadde vært litt høyere på tabellen.

-WE'LL BE BACK-

HåvardK

#6
Det siste er et aldri så lite poeng. Howson har ihvertfall vært kjappere enn de fleste med ballen i beina de kampene jeg har sett ham. Men nå er han altså erstattet med Thompson.

ragnar

Det er vel og bra med fremadstormende ungdommer. Men i den situasjonen som Leeds er i nå, skal de unge spillerene som får prøve seg virkelig ha ryggrad. De debuterer i en vanskelig situasjon spillemessig for Leeds. Det er lettere å debutere i medgang enn motgang. Men samtidig så må de unge få sjansen om de skal klare å bli bedre.

Howson bør absolutt få prøve seg mer denne sesongen, så bør jo Rose og få en liten sjanse. Men tror Rose fremdeles er for ung og trenger litt tid i styrkeroimmet før han er klar for alaget.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*