Skrevet av Emne: everton snuser på Healy  (Lest 4109 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

asLeeds

everton snuser på Healy
« på: Januar 24, 2007, 13:25:01 »
enten på lån eller kjøpe han for 500 ooopund.
så billigt kan me vell ikkje la han gå?

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

4ever arcticwhite

Re: everton snuser på Healy
« Svar #1 på: Januar 24, 2007, 14:45:29 »
Det kan vi sikkert.
Vi er jo Leeds United - kjent for geniale trekk på overgangsmarkedet.

- The future's so white, I've got to wear shades [8D]
The future's so White I've got to wear shades 8)

raffa

Re: everton snuser på Healy
« Svar #2 på: Januar 24, 2007, 14:45:47 »
billigt? Med den kvaliteten healey har vist denne sesongen kan me ikkje selge for under 5 mill pund.

rune rafdal
rune rafdal

samadhi

Re: everton snuser på Healy
« Svar #3 på: Januar 24, 2007, 15:41:52 »
Vil i utgangspunktet ikke selge, trenger det vi har av alternativ på laget. Skulle vi likevel kvitte oss med noen er det naturlig at Healy forsvinner da han forsatt er en som kan skaffe penger i kassa samt at han til daglig spiller rævva fotball!

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Kato

Re: everton snuser på Healy
« Svar #4 på: Januar 24, 2007, 16:03:53 »
Ja det er jo viktig at Bates kan få solgt han, slik at kontoen på Jomfruøyene blir fylt enda mer opp.
 

Nicholls

Re: everton snuser på Healy
« Svar #5 på: Januar 24, 2007, 16:10:26 »
Mener Healy må bare dra. Har kompiser som ikke følger med CCC, men de trenger bare å se en kamp så sier de mine eksakte ord " Han går bare rundt og sutrer" og jeg har sett nesten alle kampene i år.
 

flynn

Re: everton snuser på Healy
« Svar #6 på: Januar 24, 2007, 16:19:18 »
Healy i form er en av de viktigste forutsetningene for at Leeds skal unngå nedrykk tror jeg (den andre er å finne en midtstopper som fungerer). Har tro på at han kan nyte godt av å ha Flo sammen med seg der oppe. Flo tiltrekker seg mye opmerksomhet fra motstanderen, men har alikevel kvaliteter til å spille fri Healy i ny og ned. Og Healy er den desidert beste avslutteren vi har p.t.
Nei til salg, med mindre Everton eller andre betaler minst £2 mill sier nå jeg.
Om han skal selges er vel Everton en naturlig kandidat, Andy Johnson ble vel langtidsskadet nå sist (?)og det flommer ikke akkurat over av aktuelle spisser i denne prisleia.

flynn

GeirO

Re: everton snuser på Healy
« Svar #7 på: Januar 24, 2007, 17:53:35 »
Alle klubber som må ha tak i gode spillere raskt vet at bare de ringer Leeds, så får de gull for gråstein.

Leeds, det er service, det.
MOT

Ferre

Re: everton snuser på Healy
« Svar #8 på: Januar 24, 2007, 18:22:02 »
quote:
Originally posted by flynn

Healy i form er en av de viktigste forutsetningene for at Leeds skal unngå nedrykk tror jeg (den andre er å finne en midtstopper som fungerer). Har tro på at han kan nyte godt av å ha Flo sammen med seg der oppe. Flo tiltrekker seg mye opmerksomhet fra motstanderen, men har alikevel kvaliteter til å spille fri Healy i ny og ned. Og Healy er den desidert beste avslutteren vi har p.t.
Nei til salg, med mindre Everton eller andre betaler minst £2 mill sier nå jeg.
Om han skal selges er vel Everton en naturlig kandidat, Andy Johnson ble vel langtidsskadet nå sist (?)og det flommer ikke akkurat over av aktuelle spisser i denne prisleia.

flynn



Enig der flynn. Healy er en av få matchvinnere, slike spillere må vi beholde.

-WE'LL BE BACK-

Leeds04

Re: everton snuser på Healy
« Svar #9 på: Januar 24, 2007, 18:48:27 »
Selg ham mens vi enda kan få penger for han. Han har vært veldig svak. Ikke at han har fått særlig støtte fra resten av laget heller, men det er ikke en spiller i form, og jeg tviler på at han vil bli det i Leeds heller, nå som ståa er slik den er.

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

Masinga

Re: everton snuser på Healy
« Svar #10 på: Januar 24, 2007, 18:54:53 »
Jeg liker dårlig tanken på å selge Healy for en slikk og ingenting. Skal Leeds redde kontrakten i CCC, må ikke spillere som Healy selges. Utsagn som: "Healy er ute av form, selg ham", holder ikke. Alle vil fra tid til annen oppleve å være ute av form. Man selger ikke spillere av den grunn.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

baste

Re: everton snuser på Healy
« Svar #11 på: Januar 24, 2007, 19:00:03 »
Behold Healy ut sesongen....please

Leeds04

Re: everton snuser på Healy
« Svar #12 på: Januar 24, 2007, 19:03:27 »
Poenget er at han er i Leeds. Det hemmer utvilkingen hans som spiller. Han blir ikke bedre i dagens Leedslag. Moralen, støtteapparatet, økonomitrøbbel, fansfrafall osv
Alt som er negativt rundt og i klubben lager ikke bedre fotballspillere.
Han blir aldri god igjen hvis han ikke får slippe nå...
Da mener jeg det er greit å selge han.

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

pedro

Re: everton snuser på Healy
« Svar #13 på: Januar 24, 2007, 19:26:39 »
Ska me gi opp heila laget då, er det det du meine[?]
quote:
Originally posted by Leeds04

Poenget er at han er i Leeds. Det hemmer utvilkingen hans som spiller. Han blir ikke bedre i dagens Leedslag. Moralen, støtteapparatet, økonomitrøbbel, fansfrafall osv
Alt som er negativt rundt og i klubben lager ikke bedre fotballspillere.
Han blir aldri god igjen hvis han ikke får slippe nå...
Da mener jeg det er greit å selge han.

"Why settle for more, when you can settle for less"


Leedsomaniac

Per-Stian

Re: everton snuser på Healy
« Svar #14 på: Januar 24, 2007, 20:03:37 »
Eg ønskjer å selje Healy, men ikkje for einkvar pris. Tykkjer 500k e i vel minste laget, håpar på d firedoble.

RoarG

Re: everton snuser på Healy
« Svar #15 på: Januar 24, 2007, 23:59:32 »
Eller hva med: "Leeds- så godt, så enkelt".?
quote:
Originally posted by GeirO

Alle klubber som må ha tak i gode spillere raskt vet at bare de ringer Leeds, så får de gull for gråstein.

Leeds, det er service, det.

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Re: everton snuser på Healy
« Svar #16 på: Januar 25, 2007, 00:06:24 »
Dersom vi selger Healy: hvilke alternativer har vi igjen på spissplassene?
Flo: ny. Kan bli god, kan bli skadd (igjen)
Kandol: Ikke akkurat førstevalg
Beckford: Lånt ut
Moore: Opp og ned
Blake: Se Moore
Cresswell: Skadd
Mener og ha lest et sted at Wise vil skaffe NYE spillere for å få opp konkurransen i troppen. Da er neppe salg rett medisin.
Healy må beholdes. Han er vel fortsatt lagets toppscorer denne sesongen?
Men, i beste Hulse-tradisjon forsvinner vel Healy til Everton og Leeds forsvinner ned i L1.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Re: everton snuser på Healy
« Svar #17 på: Januar 25, 2007, 00:47:55 »
quote:
Originally posted by Leeds04

Poenget er at han er i Leeds. Det hemmer utvilkingen hans som spiller. Han blir ikke bedre i dagens Leedslag. Moralen, støtteapparatet, økonomitrøbbel, fansfrafall osv
Alt som er negativt rundt og i klubben lager ikke bedre fotballspillere.
Han blir aldri god igjen hvis han ikke får slippe nå...
Da mener jeg det er greit å selge han.




Sykeste begrunnelsen for å selge en av våre beste spillere, jeg har hørt. Skal vi selge Healy av hensyn til fotball-karrieren hans? Er du seriøs? [:0]

Jon R.
Jon R.

nellejr

Re: everton snuser på Healy
« Svar #18 på: Januar 25, 2007, 00:54:08 »
quote:
Originally posted by kato

Ja det er jo viktig at Bates kan få solgt han, slik at kontoen på Jomfruøyene blir fylt enda mer opp.



Tror nok ikke at Leeds er den investeringen som fyller opp kontoen til Bates akkurat.

Nellejr

"To build a team doesnt have to take a long time. To build a club does."   Claudio Ranieri
Warnock dagen etter at QPR røyk mot Blackburn i FA cupen
Diouf er verre enn ei kloakkrotte.
Om jeg ville vurdert å signere han? Jeg ville ikke en gang snakket med han, avslutter Warnock

Bye

Re: everton snuser på Healy
« Svar #19 på: Januar 25, 2007, 00:59:48 »
Virker ikke som det er den investeringen han har brukt mest på heller,akkurat. Neida, det var fleibede.
Trønder i Bergen!

Leeds04

Re: everton snuser på Healy
« Svar #20 på: Januar 25, 2007, 05:14:37 »
Blir nok neppe noe salg!

http://leedsunited.rivals.net/default.asp?sid=888&p=2&stid=8436324



"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

Leeds04

Re: everton snuser på Healy
« Svar #21 på: Januar 25, 2007, 05:22:06 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by Leeds04

Poenget er at han er i Leeds. Det hemmer utvilkingen hans som spiller. Han blir ikke bedre i dagens Leedslag. Moralen, støtteapparatet, økonomitrøbbel, fansfrafall osv
Alt som er negativt rundt og i klubben lager ikke bedre fotballspillere.
Han blir aldri god igjen hvis han ikke får slippe nå...
Da mener jeg det er greit å selge han.




Sykeste begrunnelsen for å selge en av våre beste spillere, jeg har hørt. Skal vi selge Healy av hensyn til fotball-karrieren hans? Er du seriøs? [:0]

Jon R.

Ja, jeg er seriøs. Hva faen skal vi med en spiller som ikke presterer! Om han er god eller ei? Spiller liten rolle om han var god før, eller har vært god i perioder. Det er nå vi snakker om. Han er ikke bedre enn det han akkurat er idag!

Skal vi selge Healy av hensyn til fotball-karrieren hans? Spør du.
Ja, det skal vi! Dette handler om penger. Ingen karriere, ingen penger...

Men innlegget over viser at det kanskje ikke blir noe salg.





"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

Leeds04

Re: everton snuser på Healy
« Svar #22 på: Januar 25, 2007, 23:26:29 »
Sunderland?

http://www.sunderland-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=321079

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

RoarG

Re: everton snuser på Healy
« Svar #23 på: Januar 25, 2007, 23:32:43 »
Leste så, ja. Virket som løse rykter, men Everton har visst gått i vasken.
quote:
Originally posted by Leeds04

Sunderland?

http://www.sunderland-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=321079

"Why settle for more, when you can settle for less"


"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

kjelvi

Re: everton snuser på Healy
« Svar #24 på: Januar 28, 2007, 19:18:38 »
Healy talk played down

Reports earlier this week suggested Everton were lining up a surprise move for the Northern Ireland international.

Everton could be in the market for a new striker after losing both Andy Johnson and James McFadden to injury recently.

However, Healy's representative Steve Hughes insists he has had no contact with Everton regarding the former Manchester United and Preston man.

"I have had no contact with anyone or spoken to anyone regarding David," Hughes told skysports.com.

"I don't know where that link (Everton) came from.

"David is only concentrating on trying to help Leeds get out of trouble in the Championship."

http://home.skysports.com/transferarticle.aspx?hlid=444469

kjelvi

Re: everton snuser på Healy
« Svar #25 på: Januar 29, 2007, 19:46:04 »

Sanchez stunned Healy not bought


Lawrie Sanchez is stunned that no Premiership clubs have come in for Northern Ireland striker David Healy during the January transfer window.

Healy, 27, has scored 24 goals for his country and is set to see out the season at struggling Leeds.

Northern Ireland boss Sanchez told BBC Sport: "If you want goals he'll get you goals - David is the finished product.

"If I was a Premiership boss he would certainly be a player I would look at if goalscoring was a problem."

A number of clubs in the lower reaches of the top flight fit that billing but they have looked elsewhere to find the all-important goals that could stave off relegation.

Healy has scored seven league goals in 20 starts this season for a Leeds side that is struggling one place off the bottom of the Championship.

While in international colours he has scored four times this term, including a hat-trick against Spain, to take his tally to 24 goals in 54 games.

"I've no doubt if he got the chance to play at the top level he would score goals at the top level," added Sanchez.

"His strike rate for Northern Ireland is ridiculous - it's not far off one in two and he doesn't just score against the Latvias of this world.

"He has scored against England, Germany and then there was the hat-trick against Spain.

"I could pick out a weakness in every player from Andriy Shevchenko on - but you don't look at weaknesses when strengths far outnumber them as they do with David.

"And his main strength is simple - he scores goals."

Everton's initial concern over Andrew Johnson's ankle injury led to suggestions that a £500,000 move to Goodison Park was in the pipeline for Healy.

But nothing concrete has developed and now a reunion with Everton boss David Moyes, who was Healy's manager at Preston, looks increasingly unlikely.

Another Premiership manager who has seen Healy at close quarters is Watford's Aidy Boothroyd, who was on the staff at Leeds when the striker moved to Elland Road from Deepdale.

But, despite seeing his side hit the back of the net only 14 times in the league this season, having leading marksman Marlon King sidelined for the season because of a knee injury and selling winger Ashley Young to Aston Villa, Boothroyd opted for Steve Kabba.

The £500,000 signing last started a game for Sheffield United in the League Cup defeat by Birmingham in October and has not been given the nod to begin a match in the Premiership for the Blades all season.

And he last scored a goal more than a year ago in United's FA Cup victory over Colchester.

Above the Hornets, West Ham and Charlton have been actively seeking a striker and both spent much of January chasing Sevilla reserve Kepo Blanco, a race the Hammers eventually won.

While just outside the drop zone, Wigan have moved for Caleb Folan from League One outfit Chesterfield and Sheffield United have invested £2m in Jamaican international Luton Shelton.


** STRIKER SIGNINGS FOR PREMIERSHIP STRUGGLERS  **
Sheff Utd: Luton Shelton (£2m) & Jon Stead (£750,000)
Wigan: Caleb Folan (£500,000)
W Ham: Kepa Blanco (Loan)
Charlton: Nobody... yet
Watford: Steve Kabba (£500,000), Will Hoskins (£1m combined with Lee Williamson) & Moses Ashikodi (Nominal)


« Siste redigering: Januar 29, 2007, 19:47:38 av kjelvi »

MrK

Re: everton snuser på Healy
« Svar #26 på: Januar 29, 2007, 20:15:30 »
Godeste Sanchez er over av begeistring for David - greit nok - men jeg etterlyser flere mål for det laget som betaler lønna!

Vi burde ha en garantist for 20-25 mål og der sliter DH

"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Per-Stian

Re: everton snuser på Healy
« Svar #27 på: Januar 29, 2007, 20:15:39 »
"David is only concentrating on trying to help Leeds get out of trouble in the Championship."

Sjeldant å høyre frå ein spelaragent, men håpar verkeleg dette er sant. No forventar eg snart at Healy byrjar å prestere jamnt godt for klubben sin, har sett meg lei på veik innsats og måltørke frå ein spelar som kan levere på høgste nivå når humøret og formen er på topp!

kjelvi

Re: everton snuser på Healy
« Svar #28 på: Januar 29, 2007, 20:19:46 »
jeg for min del venter på at Richard Cresswell skal komme tilbake på bana.
er ingen stor Healy-fan. rett og slett for ustabil.
« Siste redigering: Januar 29, 2007, 20:20:05 av kjelvi »

ragnar

Re: everton snuser på Healy
« Svar #29 på: Januar 29, 2007, 21:02:57 »
Creswell må vi nok avskrive denne sesongen er jeg redd. Har etter ryktene en alvorlig kneskade og blir ute et halvt år. Men igjen ingenting offisielt her, som vanlig.

Healy er en litt humørspiller. Men tror Flo kan komme til å utfylle Healy litt bedre enn Moore/Blake. Så forhåpentligvis kommer det til å løsne for mannen...

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*