Skrevet av Emne: Ken Bates på radio nå  (Lest 2612 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ferre

Ken Bates på radio nå
« på: Februar 01, 2007, 17:10:09 »
For dere som vil høre:

http://streaming.planetwideradio.com/yorkshireradio

-WE'LL BE BACK-

Ferre

Re: Ken Bates på radio nå
« Svar #1 på: Februar 01, 2007, 17:21:20 »
Ville kjøpe et par spillere men som ble for dyr. Kontrakten dere går ut til sommeren, skal heller prøve å hente dem gratis da.

Flere lånespillere vil komme inn etter hvert

-WE'LL BE BACK-
« Siste redigering: Februar 01, 2007, 17:25:02 av Ferre »

Ferre

Re: Ken Bates på radio nå
« Svar #2 på: Februar 01, 2007, 17:23:04 »
Poyet blir sannsyneligvis ikke spiller

-WE'LL BE BACK-

Leeeeeeeeeeeeds

Re: Ken Bates på radio nå
« Svar #3 på: Februar 01, 2007, 17:26:11 »
-Stolt over innsatsen til gutta mot Hull.Glad for Alan Thompson, spesiellt for at han kom på free transfer(overraskelse).Bygger et lag for fremtiden. Gus forblir på benken. Dennis går gjennom ca 30 telefonsamtaler pr dag, men spillere er langt fra lette å få tak i.To spillere som de ville ha tak i ble for dyre, den ene skulle klubben ha 800,000 pund for ut sesongen og den andre 400,000.- Altfor dyrt. Lånespillere kan signes fra 7 februar. David Healy blir værende, hvis vi ikke får et "silly bid". Prisene er satt ned som et eksperiment, kommer det mye folk BLIR prisene lave. 25,000 må innenfor portene for å gå "break even".
Ellers masse prat om Uefa og Platini. Det store er jo at Healy blir!!!!


GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
« Siste redigering: Februar 01, 2007, 17:27:02 av Leedsvik »
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Sheridan

Re: Ken Bates på radio nå
« Svar #4 på: Februar 01, 2007, 17:33:51 »
quote:
Originally posted by Leedsvik

-Stolt over innsatsen til gutta mot Hull.Glad for Alan Thompson, spesiellt for at han kom på free transfer(overraskelse).Bygger et lag for fremtiden. Gus forblir på benken. Dennis går gjennom ca 30 telefonsamtaler pr dag, men spillere er langt fra lette å få tak i.To spillere som de ville ha tak i ble for dyre, den ene skulle klubben ha 800,000 pund for ut sesongen og den andre 400,000.- Altfor dyrt. Lånespillere kan signes fra 7 februar. David Healy blir værende, hvis vi ikke får et "silly bid". Prisene er satt ned som et eksperiment, kommer det mye folk BLIR prisene lave. 25,000 må innenfor portene for å gå "break even".
Ellers masse prat om Uefa og Platini. Det store er jo at Healy blir!!!!


GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com



Bra med Healy [:)]

« Siste redigering: Februar 01, 2007, 17:34:21 av Sheridan »

Masinga

Re: Ken Bates på radio nå
« Svar #5 på: Februar 01, 2007, 18:37:15 »
quote:
Originally posted by Leedsvik

-Stolt over innsatsen til gutta mot Hull.Glad for Alan Thompson, spesiellt for at han kom på free transfer(overraskelse).


Er ikke Thompson bare på innleie fra Celtic.

Jeg er enormt glad og lettet etter seieren på tirsdag. Jeg har aldri vært så nervøs mot slutten av en kamp før. Det føltes nesten som et være eller ikke være for Leeds United.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

kjelvi

Re: Ken Bates på radio nå
« Svar #6 på: Februar 01, 2007, 18:43:31 »
Gus wants to concentrate on management side.

Goalkeeper was an area he always wanted to strengthen from day one.

Thought we'd done OK during window and that the window is always a lottery - quoted 800k for a player out of contract in summer.

Wanted to get a couple more players but it just didn't happen.

No way Healy was going unless a silly bid was made. Healy wants to stay and prove critics wrong.

The Hull game showed a team spirit & a team in Wise's own image.

Price for QPR game is an experiment - wants to compare vs Leicester game. Important that the ££ is made on the night. Needs 24,/25k to break even at these prices.

Dennis

Re: Ken Bates på radio nå
« Svar #7 på: Februar 01, 2007, 19:50:14 »
De to spillerne ble altfor dyre?

£400K + £800K = £1.2mill

Salg av Kilgallon £1.7mill+

Kilgallonsalg £1.7mill
- "de nye"    Â£1.2mill
----------------------
= overskudd   £500K

Men det går ikke Bates med på... Jeg tror fortsatt vi går ned...

- Dennis
Marching on together!

Tom S

Re: Ken Bates på radio nå
« Svar #8 på: Februar 01, 2007, 19:55:11 »
Kanskje tar eg feil, men dersom eg ikkje har misforstått så slit Leeds United med økonomien.
Eg trur den finansielle ståda i Leeds United er at vi ikkje har nok inntekter ifht utgifter; dvs negativt driftsresultat. Og når dette har pågått over lenger tid gjer det at likviditeten går mot null.

Då hjelper ditt regnestykke lite; pengane av salget MÃ… gå til drift av klubben.

Det er tragisk, men truleg sant.
[V]

Killa vart nok ikkje solgt for at vi skulle finanisere nye kjøp, ei heller pga at han ikkje er god nok, men enkelt og greit for å klare å betale bl.a. lønn resten av sesongen. Det samme gjaldt for Hulsey.


quote:
Originally posted by Mr Kaizer

De to spillerne ble altfor dyre?

£400K + £800K = £1.2mill

Salg av Kilgallon £1.7mill+

Kilgallonsalg £1.7mill
- "de nye"    Â£1.2mill
----------------------
= overskudd   £500K

Men det går ikke Bates med på... Jeg tror fortsatt vi går ned...

- Dennis



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
« Siste redigering: Februar 01, 2007, 19:59:46 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

Ferre

Re: Ken Bates på radio nå
« Svar #9 på: Februar 01, 2007, 20:03:13 »
Du har nok rett Tom, det var derfor vi måtte selge Killa. Men da skjønner jeg ikke at vi brukte £200.000 på Kandol, waste of money! Får vi inn et par lånespillere som er av bra kvalitet skal vi fortsatt ha sjansen til å beholde plassen, selv om jeg er veldig skuffet over at vi aldri fikk den store signeringen som det var så mye prat om.

-WE'LL BE BACK-

Masinga

Re: Ken Bates på radio nå
« Svar #10 på: Februar 01, 2007, 20:04:26 »
Skulle gjerne visst hvem disse spillerne var. Men hvis dette var to CCC-middelmådigheter, virker det akseptabelt for meg at Leeds sa nei. £ 1,2 mill. for et halvår er mye penger, selv for Leeds!

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

Dennis

Re: Ken Bates på radio nå
« Svar #11 på: Februar 01, 2007, 21:32:10 »
Enig med deg, Tom S! Er nok slik at drifta går med underskudd, det har jeg også påpekt at jeg er sikker på før. Men likevel så er Bates nødt til å satse, dersom klubben skal unngå nedrykk. Når man ikke har råd til å satse såpass lite engang, ja da er vi royally rumpekjørt.

- Dennis
Marching on together!

rd1

Re: Ken Bates på radio nå
« Svar #12 på: Februar 01, 2007, 21:44:44 »
For noen år siden tenkte man i Leeds.. Dersom vi bare bruker noen hundre millioner, som vi ikke har på, kvalifiserer vi oss helt sikkert til C.L og tjener inn pengen ASAP.

Heldigvis tenker vi ikke slik i dag.. Spillerkjøp er ikke noen garanti for at vi berger plassen! Og bruker vi penger vi ikke har og rykker ned uansett, er vi f**kED nok en gang.

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

Dennis

Re: Ken Bates på radio nå
« Svar #13 på: Februar 01, 2007, 22:00:28 »
quote:
Originally posted by rd1

For noen år siden tenkte man i Leeds.. Dersom vi bare bruker noen hundre millioner, som vi ikke har på, kvalifiserer vi oss helt sikkert til C.L og tjener inn pengen ASAP.

Heldigvis tenker vi ikke slik i dag.. Spillerkjøp er ikke noen garanti for at vi berger plassen! Og bruker vi penger vi ikke har og rykker ned uansett, er vi f**kED nok en gang.



Jeg snakker ikke om hundrevis av millioner her da! Men Bates har penger til å satse £1mill pund, spesielt når han akkurat har solgt en spiller for nærmere £2! Dessuten snakker han alltid om kommende glansdager hvor lønnsbudsjettet er kutta ned og utgiftene mindre, dermed har vi råd til det i et halvt år, for å redde klubben! Et nedrykk er nemlig et større tap for Leeds enn £1mill!

Men, jeg tror jo Bates juger om både gjelden og kutta utgifter så..
Det er vel og bra å være snusfornuftig, men fortsetter det sånn, så spiller Leeds på 3.nivå i England!!!!

- Dennis
Marching on together!

Jon R

Re: Ken Bates på radio nå
« Svar #14 på: Februar 01, 2007, 22:18:52 »
Sniff...sniff. Lukter ugler i mosen lang vei. Bates prater og prater men sier ikke noe om hvor feks "Chelsea pengene" ( Taiwo, Woods) ble av, eller avtalen om å kjøpe ut 50/50 klausulen til Lennon ved videresalg, som Shaun Harvey offentliggjorde tidligere i måneden. Kelly er plutselig ute med en ankelskade nå, samtidig som han henges ut av "sjefen" i offentligheten med denne 70 000 £ i uka historien. Som om Kelly liksom tjente mer enn Fowler og Viduka. Hvorfor ble han da ikke løst fra kontrakten som alle de andre spillerne som var på rediclous money sommeren 2004? Han var jo skadefri. Positivt med reduksjon av billettprisene, men dette skjer selvfølgelig altfor sent.

Jon R.
Jon R.

Runar

Re: Ken Bates på radio nå
« Svar #15 på: Februar 02, 2007, 00:52:09 »
Hvis vi solgte oss ut av 50/50 avtalen med Lennon uten å få en god del med penger så må vi være f**ked økonomisk....

Lennon er verdsatt til godt over 15 mill for øyeblikket og hvis Tottenham skulle kjøpt seg ut av en slik avtale så ser jeg for meg at vi skulle hatt nærmere 5 mill pund...

Det fikk vi sikkert ikke, for vi for jo aldri det vi skal når vi selger spillere...

 

Svend Anders

Re: Ken Bates på radio nå
« Svar #16 på: Februar 02, 2007, 01:00:05 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

quote:
Originally posted by rd1

For noen år siden tenkte man i Leeds.. Dersom vi bare bruker noen hundre millioner, som vi ikke har på, kvalifiserer vi oss helt sikkert til C.L og tjener inn pengen ASAP.

Heldigvis tenker vi ikke slik i dag.. Spillerkjøp er ikke noen garanti for at vi berger plassen! Og bruker vi penger vi ikke har og rykker ned uansett, er vi f**kED nok en gang.



Jeg snakker ikke om hundrevis av millioner her da! Men Bates har penger til å satse £1mill pund, spesielt når han akkurat har solgt en spiller for nærmere £2! Dessuten snakker han alltid om kommende glansdager hvor lønnsbudsjettet er kutta ned og utgiftene mindre, dermed har vi råd til det i et halvt år, for å redde klubben! Et nedrykk er nemlig et større tap for Leeds enn £1mill!

Men, jeg tror jo Bates juger om både gjelden og kutta utgifter så..
Det er vel og bra å være snusfornuftig, men fortsetter det sånn, så spiller Leeds på 3.nivå i England!!!!

- Dennis



Poenget var vel ikke at vi ikke nødvendigvis hadde pengene, men at spillerne det var snakk om ikke var verdt å betale disse summene for - spesielt ikke når de er gratis til sommeren, og kanskje ikke forsterker laget i samsvar med prisen de må påkostes.

Dette med Kelly må folk for en gangs skyld legge dødt. Såvidy jeg har registrert har ikke klubben eller Bates sagt noe om at denne er mer enn de ca £25.000 i uka vi alltid har trodd det er, og ikke har Btes sagt noe negativt om Kelly som spiller eller person. Det er forskjell på å si å kritisere en avtale en spiller har og å kritisere spilleren himself!

Pust ut folkens, ikke bra å være så sinna! :-)

Personli er jeg spent på om det kommer noen inn på lån om en uke...

Svend

http://www.svendanders.com/

Dennis

Re: Ken Bates på radio nå
« Svar #17 på: Februar 02, 2007, 01:09:44 »
Skal ikke være for skråsikker på at Bates hadde gitt den summen for de spillerne, dersom de hadde hatt 3 år igjen av kontrakten heller, Svend Anders. Mannen virker helt besatt på å skvise hvert jævla pund han kan utav klubben og ikke satse ei eneste penny sjøl.

Spillere må da være verdt noen pund, dersom de kan hjelpe oss å ikke rykke ned. Kanskje ikke de to, hvem de enn er, men noen gode kunne vi nok kjøpt for under en halv million. Jeg kan ikke forstå hvorfor Bates tror dagens lag er godt nok, spesielt forsvaret - i tillegg har vi vel noe sånt som 14-15 skadde spillere.

- Dennis
Marching on together!

Svend Anders

Re: Ken Bates på radio nå
« Svar #18 på: Februar 02, 2007, 01:16:05 »
Du må huske på de øvrige faktorene her også, Kaizer:

1) Det er ikke sikkert det er mange spillere - av den kvalitet vi ønsker - som vil til Leeds med den faren det er for nedrykk. Spesielt ikke permanent. Og de som kanskje kunne bli lånt, er klubbene desto vanskeligere med.

2) Defensiv tankegang kanskje, men skulle vi rykke ned er eventuelle overganspenger desto være å gi fra seg. For ikke å snakke om lønna til disse spillerne på neste sesongs budsjett (poenget her er at det gir større motivasjon for å LÃ…NE spillere eller hente de på korttidskontraker - og de med korttidskontrakter er i alle fall ikke verdt å betale mye for).

3) Ingen vet hvor mye Bates faktisk har gått inn med, og det er vel ikke utenkelig at han selv har en smertegrense på denne fronten?

Men for all del, jeg skulle selvsagt sett at vi hentet inn en stopper-sjef, i det minste. Vil bare påpeke at ikke alt avhenger av om Bates bruker penger eller ei.

SA

http://www.svendanders.com/

Dennis

Re: Ken Bates på radio nå
« Svar #19 på: Februar 02, 2007, 01:34:18 »
Greit nok, men da sitter Bates og ljuger huden full da, som jeg også har regna med. Han snakker om gull og grønne skoger fra sommeren av og da hadde han hatt råd til å redde klubben fra nedrykk på papiret, men han har altså ikke det - i alle fall ikke viljen.

Ikke forsvar den gamle nissen, Svend Anders [;)]

- Dennis
Marching on together!

Svend Anders

Re: Ken Bates på radio nå
« Svar #20 på: Februar 02, 2007, 01:40:22 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Greit nok, men da sitter Bates og ljuger huden full da, som jeg også har regna med. Han snakker om gull og grønne skoger fra sommeren av og da hadde han hatt råd til å redde klubben fra nedrykk på papiret, men han har altså ikke det - i alle fall ikke viljen.

Ikke forsvar den gamle nissen, Svend Anders [;)]

- Dennis



Somebody got to do it!? [8D]

Forstå meg rett, jeg ønsker bare at folk ser ting fra flere sider...

Det å ha bedre råd til sommeren er ikke det samme som å HA (mye) penger nå. Husk at Bates har, og må betale et solid underskudd de siste sesongene (første sesong var det vel £7-8 millioner, og folk ser ut til å glemme at dette også er en form for kostnad han har tatt på seg)...

SA

http://www.svendanders.com/

Per-Stian

Re: Ken Bates på radio nå
« Svar #21 på: Februar 02, 2007, 05:06:02 »
Eg vel å behalde min avatar med gamlefar sjølv ved mi side[;)] Er ikkje sterke nok prov på at Kenny-boy stikk alle pengane i eiga lomme, og skal selje seg ut med stor profitt til sumaren. Dersom vi beheld plassen i CCC trur eg faktisk på betre tider framover. Då vert vi vel kvitt restane av gamal moro?