Leeds sine landslagsspillere.

Started by kjelvi, January 31, 2007, 00:07:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Asbjørn

Quote from: Hallgeir * on November 13, 2025, 17:17:59Thursday 13th November

Jacob Howard

England U17 vs USA (2:45pm)

🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 Congratulations to #LUFCU18s defender Jake Howard on making his
@England
 Under-17s debut this afternoon

#LUFCYouth | #LUFC

https://x.com/leedsutdacademy/status/1989060727789772844?s=20
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Gruev spilte hele kampen for Bulgaria mot Tyrkia.

Darlow, Rodon, Ampadu og James startet for Wales. James med assist på vinnermålet mot Liechtenstein.

Gudmundsson starter på benken mot Sveits. Inn etter 50minutter.

Isaac Schmidt på benken mot Sverige.
Super Leeds since 1968

Reaney

Håpløst innhopp av Gudmundsson for Sverige. Kommer inn tidlig i 2. omgang, og i kjent defensiv Farke stil og Leeds tabbekvote stil slår han en pasning "hjemover" som Sveits angriper Embolo snapper foran Sveriges keeper Johansson som feller spissen. Straffe og 2-1. To mål til Sveits etter det og enkel seier 4-1. Jeg orker ikke høre noe mer positiv omtale av dette svenske fiasko kjøpet. Helt ubrukelig på både klubblag og landslag.

peacock

Jeg orker ikke flere av dine fiasko-innlegg. Helt ubrukelige analyser av både klubb- og landslag.

Hawley

Quote from: peacock on November 16, 2025, 07:19:39Jeg orker ikke flere av dine fiasko-innlegg. Helt ubrukelige analyser av både klubb- og landslag.
Skal vi se på fakta, så har Gudmundsson kostet oss mange poeng, dessverre

Dylan

Quote from: Hawley on November 16, 2025, 08:17:44
Quote from: peacock on November 16, 2025, 07:19:39Jeg orker ikke flere av dine fiasko-innlegg. Helt ubrukelige analyser av både klubb- og landslag.
Skal vi se på fakta, så har Gudmundsson kostet oss mange poeng, dessverre
Og jeg som trodde det var Farke som var skyld i all elendigheten......

Reaney

Få opp øya Peacock og slutt å rakke ned på meningsfeller og felles supportere. Gjør heller noen analyser sjøl. Vi snakker om spillere som tjener opp mot en gjennomsnittlig norsk årslønn i uka, og da må det være lov å forvente mer. Gudmundsson har vært involvert i samtlige VM kamper for Sverige i høst med en tapsrekke som har rystet hele nasjonen. I tillegg har mange av baklengsmålene mot Leeds kommet gjennom Gudmundssons venstre side. Selvsagt har han ikke eneansvar for det, men vi er nå avslørt av våre motstandere. For ikke å snakke om det katastrofale selvmålet mot Fulham. Men det skal vel unnskyldes det også. Greia er bare at ingen andre PL lag har gjort noe som ligner en gang. Ironisk nok kan Fulham havne 2 poeng foran oss og berger dermed plassen på bekostning av oss. Da har Gudmundsson kostet oss dyrt.

peacock

Rakke ned er vel i overkant? Ja, vi har nok ulike innganger på våre meninger. Du ser det negative i enhver situasjon, mens jeg forsøker å være forsiktig optimist-realist.
Jeg synes Gudmundsson har vist friske takter offensivt, men har vært uheldig i enkelte situasjoner. På sikt tror jeg vi vil se ham som en god investering. God søndag! :)

Reaney

Takk Peacock. God søndag til deg også. Vil bare presisere at jeg absolutt ikke ser det negative i enhver situasjon. Fint at vi er realister begge, men kanskje med noe ulikt utgangspunkt.