Skrevet av Emne: Leedskonkurranse på FMnorge  (Lest 3823 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

morvar

Leedskonkurranse på FMnorge
« på: Februar 02, 2007, 15:06:55 »
www.fmnorge.com (for de som spiller footballmanager 2007) går det for tiden en konkurranse om å lede vårt kjære Leeds United til Premier League og størst mulig suksess ellers.

Om dere har spillet så hadde det vært interessant å få med flere Leedsfans i konkurransen.  Husk å lese reglene før du starter! Det skal lastes ned et savegame fra FMnorge. Spillerstallen til Leeds er oppdatert - slik at t.o.m keeperen bra Brøndby er med.

Her er en link dere kan bruke;
http://fmnorge.com/forum/viewtopic.php?t=2782


Flyttet av Lids
« Siste redigering: Februar 02, 2007, 19:01:48 av Lids »
 

Runar

Re: Leedskonkurranse på FMnorge
« Svar #1 på: Februar 02, 2007, 16:29:50 »
Er i min sjette sesong (kom til Semifinalen i CL i for, men er ikke kvalifisert i år - forbannelse) så jeg gidd ikke begynne på nytt igjen...men lykke til - PS: hent misfud han skyter deg og i PL
 

Ferre

Re: Leedskonkurranse på FMnorge
« Svar #2 på: Februar 02, 2007, 17:07:49 »
Takk morvar, skal prøve denne!

-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

Re: Leedskonkurranse på FMnorge
« Svar #3 på: Februar 04, 2007, 02:15:11 »
Wow, kult.. denne må jeg sjekke ut :)
-SirOlsen-

morvar

Re: Leedskonkurranse på FMnorge
« Svar #4 på: Februar 05, 2007, 16:08:36 »
Ja - råder flere til å bli med på konkurransen som er åpen til 20. februar. Innen den tid skal man ha spilt 3 sesonger - så det er ingen tid å miste!

Jeg er selvsagt med og konsentrerer meg i første omgang om to ting; bedre sentrallinja (skal ha inn helst 3 stoppere, og en kreativ sentral midtbane) og få ned lønnsutgiftene..

Kelly forsvant sammen med Sullivan, Horsfield og en lånekeeper.. Alt for å få ned lønnskostnadene. Kandol ble selgsagt gitt bort - og foreløpig har han ikke scoret for sin nye klubb - Torquay! På topp har Cresswell størst suksess så langt i mitt spill. Ellers har Thompson spilt godt..