Skrevet av Emne: Hvis vi rykker ned  (Lest 2660 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leeeeeeeeeeeeds

Hvis vi rykker ned
« på: Februar 05, 2007, 01:29:44 »
Her er en guide over stadioner , barer etc. Johnstone paint trophy league. Tenk dere det gutter. MALING


   www.footballgroundguide.co.uk

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Yeboah

Re: Hvis vi rykker ned
« Svar #1 på: Februar 05, 2007, 01:31:49 »
Godt vi slipper å tenke på dette :)


RoarG

Re: Hvis vi rykker ned
« Svar #2 på: Februar 05, 2007, 02:22:23 »
Er det ikke litt tidlig å tenke på det nå? Det er mange CCC-lag som skal slåes de neste 3 månedene! [:D]

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

berlin

Re: Hvis vi rykker ned
« Svar #3 på: Februar 05, 2007, 04:38:59 »
mja, tenker ikke på det, men mangler fortsatt noen stadioner av gammelt godt merke. Det burde bli bra, men vi må klare oss! Nedrykk betyr minimum 3 års ekstraarbeid, og jeg begynner å trekke på årene......

Tom S

Re: Hvis vi rykker ned
« Svar #4 på: Februar 05, 2007, 13:42:43 »
Huff ja, var så deppa etter tapet på lørdag at eg var innom tabellen til League One og studerte mulige motstandere neste sesong eg også.

Det er ein trist situsasjon vi har sett oss i, spørs om gutta har det som trengs framover?
Etter kampen mot norwich er det lite som tyder på det, dessverre.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

øystein

Re: Hvis vi rykker ned
« Svar #5 på: Februar 05, 2007, 16:03:21 »
Burde ikke denne tråden vært endret til "NÃ…R vi rykker ned". Fakta er at det er fem poeng opp til trygg grunn, målforskjellen er en skam og laget spiller rett og slett ikke fotball. Wise ser lyspunkter sier han, og kan ikke kreve mer av spillerne sine!! For noe tull, VI krever mer. Mye mer. Mange spillere presterer ikke i nærheten av det man kan forvente.

Fortvilet...

-Øystein
-Øystein

Svend Anders

Re: Hvis vi rykker ned
« Svar #6 på: Februar 05, 2007, 16:24:27 »
quote:
Originally posted by øystein

Burde ikke denne tråden vært endret til "NÃ…R vi rykker ned". Fakta er at det er fem poeng opp til trygg grunn, målforskjellen er en skam og laget spiller rett og slett ikke fotball. Wise ser lyspunkter sier han, og kan ikke kreve mer av spillerne sine!! For noe tull, VI krever mer. Mye mer. Mange spillere presterer ikke i nærheten av det man kan forvente.

Fortvilet...

-Øystein



Fakta er også Øysten, at vi har vunnet 40% av seriekampene siden nyttår, og med seier i vår kamp til gode er vi "bare" to poeng unna sikker plass.

Og skal vi klare dette, må vi løfrte hue litt.

SA

http://www.svendanders.com/

Leeds04

Re: Hvis vi rykker ned
« Svar #7 på: Februar 05, 2007, 16:25:01 »
Herregud folkens!
Hva er det dere holder på med?
At vi ikke tok poeng lørdag var kjipt, men det er mye positivt rundt laget nå. Jeg har fremdeles stor tro på at vi klarer oss. Tenker på Tromsø borte mot Rosenborg for et par sesonger siden...Alt kan gå, men da nytter det ikke å syte så mye som enkelte her inne gjør.
Skjerp dere!
Og du Øystein! 5 poeng til trygg grunn er ikke avskrekkende.



"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

GeirO

Re: Hvis vi rykker ned
« Svar #8 på: Februar 05, 2007, 17:13:13 »
quote:
Originally posted by øystein

Burde ikke denne tråden vært endret til "NÃ…R vi rykker ned". Fakta er at det er fem poeng opp til trygg grunn, målforskjellen er en skam og laget spiller rett og slett ikke fotball. Wise ser lyspunkter sier han, og kan ikke kreve mer av spillerne sine!! For noe tull, VI krever mer. Mye mer. Mange spillere presterer ikke i nærheten av det man kan forvente.

Fortvilet...

-Øystein



Er vel ca 16 kamper for tidlig å rykke ned nå.
MOT

Mats-

  • Gjest
Re: Hvis vi rykker ned
« Svar #9 på: Februar 05, 2007, 17:31:30 »
Er vi ferdig som klubb? Med tanke på økonomi etc?

" Sies at Nicholls er en skummel s****n når man står ved siden av ham!"

Sverre

Re: Hvis vi rykker ned
« Svar #10 på: Februar 05, 2007, 18:49:21 »
quote:
Originally posted by Leeds04

Herregud folkens!
Hva er det dere holder på med?
At vi ikke tok poeng lørdag var kjipt, men det er mye positivt rundt laget nå. Jeg har fremdeles stor tro på at vi klarer oss. Tenker på Tromsø borte mot Rosenborg for et par sesonger siden...Alt kan gå, men da nytter det ikke å syte så mye som enkelte her inne gjør.
Skjerp dere!
Og du Øystein! 5 poeng til trygg grunn er ikke avskrekkende.



"Why settle for more, when you can settle for less"





Jeg prøver også å se positive tendenser, men jeg har store problemer.  Mye positivt rundt laget, sier du.  Hva da???
 

Svend Anders

Re: Hvis vi rykker ned
« Svar #11 på: Februar 05, 2007, 19:34:00 »
Tja, hva med mer positiv stemning i laget, et par spillere som kan minne om forsterkninger, bedre enn spill en på flere måneder, unggutter som får prøve seg - og scorer.

Reduserte billettpriser bør forhåpentligvis også gi en effekt?

SA

http://www.svendanders.com/

Leeds04

Re: Hvis vi rykker ned
« Svar #12 på: Februar 05, 2007, 20:04:05 »
quote:
Originally posted by Svend Anders

Tja, hva med mer positiv stemning i laget, et par spillere som kan minne om forsterkninger, bedre enn spill en på flere måneder, unggutter som får prøve seg - og scorer.

Reduserte billettpriser bør forhåpentligvis også gi en effekt?


SA

http://www.svendanders.com/

Enig!

Jeg vil også ta med bedring i økonomien til klubben, noe som er svært viktig for fremtiden. Derfor håper og tror jeg at vi holder oss oppe denne sesongen, og kommer sterkt tilbake neste år.

Synes vi også har sett flere gode kamper av flere spillere;
Thompson, Nicholls, Lewis, Howson....bare synd med de skadene vi har fått den siste tiden.  

Vi slipper ikke inn så mange mål som tidligere.

Vi spiller fotball. Vi løper ikke lenger rundt som hodeløse høns.

Bare noen av mange ting som har bedret seg.

Poenget er at når man er positiv så utvikler man seg. Det gjør man ikke ved å være negativ uten å være konstruktiv! Enkel psykologi.






"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

Einar

Re: Hvis vi rykker ned
« Svar #13 på: Februar 05, 2007, 22:21:52 »
quote:
Originally posted by Svend Anders

quote:
Originally posted by øystein

Burde ikke denne tråden vært endret til "NÃ…R vi rykker ned". Fakta er at det er fem poeng opp til trygg grunn, målforskjellen er en skam og laget spiller rett og slett ikke fotball. Wise ser lyspunkter sier han, og kan ikke kreve mer av spillerne sine!! For noe tull, VI krever mer. Mye mer. Mange spillere presterer ikke i nærheten av det man kan forvente.

Fortvilet...

-Øystein



Fakta er også Øysten, at vi har vunnet 40% av seriekampene siden nyttår, og med seier i vår kamp til gode er vi "bare" to poeng unna sikker plass.

Og skal vi klare dette, må vi løfrte hue litt.

SA

http://www.svendanders.com/



Kult med optimisme, SA [:D][:)][:D]
Hengekampen er tross alt mot B'ham - borte...
 

berlin

Re: Hvis vi rykker ned
« Svar #14 på: Februar 05, 2007, 22:28:23 »
joda, men Birm har formknekk nå, la oss håpe den fortsetter. Kan Southend slå Birm borte kan vi!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Hvis vi rykker ned
« Svar #15 på: Februar 05, 2007, 23:49:32 »
quote:
Originally posted by berlin

joda, men Birm har formknekk nå, la oss håpe den fortsetter. Kan Southend slå Birm borte kan vi!



Dessverre peker du på selve problemet her! Det de andre glimter til med en gang i mellom, det klarer nok ikke vår gutter. De overrasker som regel i negativ retning. Før tapte vi mot bunnlaga, nå taper vi mot alle fordi vi er nettopp et bunnlag. Dette er intet annet enn trist og vanskelig. MEN...vi har altså ikke rykket ned enda!
Yeboahs vitne

berlin

Re: Hvis vi rykker ned
« Svar #16 på: Februar 06, 2007, 00:20:16 »
seirene vår har kommet mot: Norwich (H), Sheff W (B), Birmingham (H), Southend (H), Colchester (H), Plymouth (B), Coventry (H) og Hull (B). Altså ganske variert, men mid-table lag med forbehold om faktiskt ligaposisjon ved hver enkelt kamp.

klarer ikke helt å bli enige med meg selv vedr. kun 3 magre uavgjort, men velger å se positivt på det, trolig bedre å satse på 3-poengere, da uavgjort blir fattigslig. Den eneste positive må være følelse av at "Vi tapte ikke", spesielt i kamper hvor vi ikke fortjener å få poeng.

Enn så lenge har jeg følelsen av at vi klarer å holde oss, men jeg tror det blir lenge til vi kan puste lettet ut, kanskje ikke engang før borte mot Derby søndag 6.mai. Antagelig ingen drømmemostander om vi MÃ… vinne, spesielt hvis Derby også må vinne ( for direkte PL-opprykk ). Men, den tid, den sorg, som min mor pleier å si.

Leeeeeeeeeeeeds

Re: Hvis vi rykker ned
« Svar #17 på: Februar 06, 2007, 00:20:57 »
Tror jeg Må spytte inn litt optimisme på denne linken nå. Vi er i ferd med å grave oss en psykisk grav. Vi står han av, som vi sier i Nord NOrge. Denne linken var ment sarkastisk"hvis vi rykker ned". Vi rykker SELVFØGELIG IKKE NED.
16 kamper igjen gutter og jenter.Nye spillere inn før helga,tro meg. Vi kommer FRYKTELIG tilbake nå. Vinner mesteparten av kampene og så sitter vi på slutten av sesongen og ler av hvor redde vi var for nedrykk. Minn meg på denne linken da. Nå skal vi bare kose oss og se poengene renne inn. Vi begynner på lørdag da vi endelig kan benke oss i godstolen og se gutta banke inn mål, og med et forsterket forsvar som holder tettere enn Loctite!!!!!! Minn meg på denne linken etter lørdag foresten så skal dere få se hvor rett jeg får.
Kos dere folkens , det er i motgang man lærer seg å takle medgang, og med all den motgangen vi HAR HATT(ikke mere altså), så takler vi all medgangen som venter oss fremover. Jeg gleder meg, og billetten er bestillt til krigen som gutta fra Luton skal få når vi banker dem 10 mars. YUHU

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

kjelvi

Re: Hvis vi rykker ned
« Svar #18 på: Februar 06, 2007, 00:43:21 »
Hvis vi rykker ned....

.... er redd for at nabo Magne får juling.

Man.U-supporteren har non-stop siden august i fjor hovert, mobbet og sjikanert. Tror det ligger på ca. 10 sms hver eneste lørdag - og en og annen tirsdag. Toppen var dagene da vi signet Tore Andre, da gikk mobilen full av meldinger - for første gang ever.

Eller en kjekk og oppegående kar med en strålende vakker og sjarmerende kone, som hadde fortjent noe bedre - f.eks. en Leeds-supporter. Men det hjelper ikke - i mai smeller det dersom det går slik det ser ut og som vi alle håper ikke skjer...

Mannen er tidligere advart! Følg med i avisa om naboslagsmål på ellers idylliske Grefsen.
« Siste redigering: Februar 06, 2007, 00:46:36 av kjelvi »

Wexler

Re: Hvis vi rykker ned
« Svar #19 på: Februar 06, 2007, 14:00:30 »
Problemet er at vi ikke kan forvente å ta så mye poeng som vi trenger mot de lagene som befinner seg i nedrykkssonen. Disse mobiliserer også maksimalt for å unngå nedrykk. Men man kan selvsagt håpe på at et eller 2 lag av disse får en skikkelig formsvikt....
   







quote:
Originally posted by GeirO

quote:
Originally posted by øystein

Burde ikke denne tråden vært endret til "NÃ…R vi rykker ned". Fakta er at det er fem poeng opp til trygg grunn, målforskjellen er en skam og laget spiller rett og slett ikke fotball. Wise ser lyspunkter sier han, og kan ikke kreve mer av spillerne sine!! For noe tull, VI krever mer. Mye mer. Mange spillere presterer ikke i nærheten av det man kan forvente.

Fortvilet...

-Øystein



Er vel ca 16 kamper for tidlig å rykke ned nå.

 

RoarG

Re: Hvis vi rykker ned
« Svar #20 på: Februar 06, 2007, 15:51:03 »
Endelig skjer det noe på Grefsen også.. [;)]
quote:
Originally posted by kjelvi

Hvis vi rykker ned....

.... er redd for at nabo Magne får juling.

Man.U-supporteren har non-stop siden august i fjor hovert, mobbet og sjikanert. Tror det ligger på ca. 10 sms hver eneste lørdag - og en og annen tirsdag. Toppen var dagene da vi signet Tore Andre, da gikk mobilen full av meldinger - for første gang ever.

Eller en kjekk og oppegående kar med en strålende vakker og sjarmerende kone, som hadde fortjent noe bedre - f.eks. en Leeds-supporter. Men det hjelper ikke - i mai smeller det dersom det går slik det ser ut og som vi alle håper ikke skjer...

Mannen er tidligere advart! Følg med i avisa om naboslagsmål på ellers idylliske Grefsen.



Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020