Skrevet av Emne: 7 Februar , lånevinduet åpnes igjen  (Lest 3975 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leeeeeeeeeeeeds

7 Februar , lånevinduet åpnes igjen
« på: Februar 07, 2007, 14:41:33 »
Puh. Så er dagen her igjen. Klart for nye spekulasjoner. Dennis har sagt at han gleder seg til denne dagen. Så får vi se hvem som kommer inn for å forsterke den skadeskutte troppen vår. Måtte det være noen sterke j.....!!!

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

flynn

Re: 7 Februar , lånevinduet åpnes igjen
« Svar #1 på: Februar 07, 2007, 15:12:02 »
Det var på høy tid, jeg begynner å bli litt lei den troppen vi har nå faktisk. Ingen inn eller ut på over en uke! Dere vet hva de pleier å si, some new faces gives the lads a lift.

flynn

pedro

Re: 7 Februar , lånevinduet åpnes igjen
« Svar #2 på: Februar 07, 2007, 15:25:30 »
Hartson nærmer seg vel litt, og me får håpe at han er på plass i løpet av dagen; http://www.swansea.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=50870
Artig dersom Bates åpner pengesekken og samtidig bryter med sin egen lønnspolitikk her. Det viser vel at han også er redd for degradering til lavere divisjoner og at han kan endre kurs.
Leedsomaniac

HåvardK

Re: 7 Februar , lånevinduet åpnes igjen
« Svar #3 på: Februar 07, 2007, 16:30:08 »
Så er altså den dagen kommet at jeg faktisk håper at John Hartson blir Leeds-spiller. Så dypt trodde jeg ikke jeg kunne synke...

pedro

Re: 7 Februar , lånevinduet åpnes igjen
« Svar #4 på: Februar 07, 2007, 16:38:49 »
Ja me svelge elefantar bara Leeds får spela i CCC neste sesong[;)]
Leedsomaniac

Ferre

Re: 7 Februar , lånevinduet åpnes igjen
« Svar #5 på: Februar 07, 2007, 17:11:45 »
Håper på positive nyheter i dag. Vil gjerne ha inn en ny spiss for kampen på lørdag.

-WE'LL BE BACK-

kjelvi

Re: 7 Februar , lånevinduet åpnes igjen
« Svar #6 på: Februar 07, 2007, 17:16:02 »

NB! CCC's lånevindu åpner 8/2 - ikke 7/2.
Vi må nok vente en dag til før vi hører noe.

Jon R

Re: 7 Februar , lånevinduet åpnes igjen
« Svar #7 på: Februar 07, 2007, 17:17:44 »
Jeg så hartson spille mot Luton for noen uker siden: Da var han elendig. Helt ute av form, uengasjert og tydelig frustrert. Allikevel sier jeg ja takk. Tipper Wise er rett mann til å tenne Hartson, så får vi leve med at de gule og røde kortene vil hagle over oss med Hartson på banen. [:0]

Jon R.
Jon R.

ragnar

Re: 7 Februar , lånevinduet åpnes igjen
« Svar #8 på: Februar 07, 2007, 18:30:09 »
Vi trenger en spillertype som Hartson. En skikkelig murbrekker på topp som kan mørne midtstopperne til motstanderen litt. I det nedrykksdramaet vi kommer til å være med i ut sesongen, så er det viktig med spillere som kjemper og blør for drakten.

Men tror godeste Hartson vil trenge en aldri så liten pep-talk av mister Wise.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

RoarG

Re: 7 Februar , lånevinduet åpnes igjen
« Svar #9 på: Februar 07, 2007, 19:22:09 »
Alle som vil bidra til å redde Leeds fra tidenes mest ydmykende sportslig prestasjon må mottas med takk! [:)]. Håper inderlig at Hartson kommer.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: 7 Februar , lånevinduet åpnes igjen
« Svar #10 på: Februar 08, 2007, 04:00:48 »
Hartson er en uredd og svær spiss som vi virkelig kan ha bruk for. Likevel er jeg skeptisk! Håper ikke vi opplever det samme som forrige sværing på lån; "hesten" som startet med rødt kort etter et kvarter og siden var han bare dårlig!!!
Yeboahs vitne

Eriksen55

Re: 7 Februar , lånevinduet åpnes igjen
« Svar #11 på: Februar 08, 2007, 04:37:00 »
Nå hopper jeg i seng, håper jeg har noe å se frem til når jeg er tilbake fra jobb i morgen. Håper på 3 signeringer asap, pronto ved daggry!..autoritær stopper, h ving som kan slå innlegg og en spiss som kan sparke en ball i mål...!

Blir religiøs om det er det som skal til for å redde Leeds.. ikke skuff meg du der oppe!!!
« Siste redigering: Februar 08, 2007, 04:38:50 av eriksen55 »

Ferre

Re: 7 Februar , lånevinduet åpnes igjen
« Svar #12 på: Februar 08, 2007, 04:43:06 »
Hiver meg med på den Eriksen! Vi får kanskje ikke tre nye spillere, men håper på en eller to signeringer før CP-kampen. Som jeg så tidligere i tråden, trenger vi å få lånt inn en ny spiss - Kandol holder ikke mål i denne divisjonen.

-WE'LL BE BACK-

LeedsUnited

  • Gjest
Re: 7 Februar , lånevinduet åpnes igjen
« Svar #13 på: Februar 08, 2007, 04:52:41 »
Tar nesten i mot hva som helst nå.  Men det bør være spillere som i det minste ikke har for vane å gå skadet mer eller mindre hele tiden.  De typene har vi nok av, uten at jeg skal begynne å kritisere Flo signeringen igjen.

RoarG

Re: 7 Februar , lånevinduet åpnes igjen
« Svar #14 på: Februar 08, 2007, 18:37:23 »
Han "der oppe" tror jeg ikke bryr seg. Han har tydeligvis overlatt Leeds videre skjebne til en fyr som holder til et helt annet sted [}:)].
quote:
Originally posted by eriksen55

Nå hopper jeg i seng, håper jeg har noe å se frem til når jeg er tilbake fra jobb i morgen. Håper på 3 signeringer asap, pronto ved daggry!..autoritær stopper, h ving som kan slå innlegg og en spiss som kan sparke en ball i mål...!

Blir religiøs om det er det som skal til for å redde Leeds.. ikke skuff meg du der oppe!!!



Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

rd1

Re: 7 Februar , lånevinduet åpnes igjen
« Svar #15 på: Februar 08, 2007, 18:45:18 »
merkelig stille på lånefronten og vi har tydligvis ikke noen spillere som var klare for signering i dag..

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

Ferre

Re: 7 Februar , lånevinduet åpnes igjen
« Svar #16 på: Februar 08, 2007, 18:51:13 »
Klokken er ikke 13.00 en gang, det vil si at den ikke er 12.00 i England. Mange timer igjen av dagen, det er mye som kan skje.

-WE'LL BE BACK-

Ferre

Re: 7 Februar , lånevinduet åpnes igjen
« Svar #17 på: Februar 08, 2007, 18:55:43 »
Det arbeides i alle fall for fullt!

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~977810,00.html

-WE'LL BE BACK-

Eriksen55

Re: 7 Februar , lånevinduet åpnes igjen
« Svar #18 på: Februar 08, 2007, 21:10:10 »
skuffet nå, vet ting kan skje senere men skuffet. Hadde håpet at dem allerede hadde folk klare, men bare ventet til vinduet åpnet og da offentligjort det. Trenger folk asap og med et par treninger kunne dem gått rett inn på lørdag. Jo lenger det går før noen kommer inn så øker sjansen for nedrykk dag for dag, time for time, desverre.

 Klubbens fremtid og våres sjel som står på spill.Nå må dem vise oss respekt og vise at dem bryr seg, skaff oss spillere som vil blø for drakta!!

Gud, ditt jævla svin. Få fingern ut av rassen og begynn å jobb!!

Bye

Re: 7 Februar , lånevinduet åpnes igjen
« Svar #19 på: Februar 08, 2007, 21:29:07 »
Forventer å høre _noe_ innen 4-5 tida egentlig,ellers blir jeg, som eriksen55, skuffa. I følge det vi hører fra klubben jobbes det jo spreng hele tida, vi må da minst ha gått igjennom alle spillerne i England en par ganger nå.
Trønder i Bergen!

auren

Re: 7 Februar , lånevinduet åpnes igjen
« Svar #20 på: Februar 08, 2007, 21:34:22 »
Roe ned litt folkens! Wise og co. jobber som sagt på spreng. Og prøver å få de spillerne de vil ha. Kanskje tar det litt lenger tid enn hva oss utolmodige fans vil. Men det er nå mye bedre å få inn de rette spillerne en uke for sent enn å få inn noe crap med en gang for å please fansen!

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Re: 7 Februar , lånevinduet åpnes igjen
« Svar #21 på: Februar 08, 2007, 21:45:21 »
dem har vel hatt rimelig god tid nå? Hver time er viktig her, derfor mener je dem bør ha det klart i dag så de kan trene i dag frem mot palace kampen lørdag. Hatt 1 uke nå, samt hele januar og i grunn helt siden dem ble ansatt.

Ferre

Re: 7 Februar , lånevinduet åpnes igjen
« Svar #22 på: Februar 08, 2007, 21:48:55 »
quote:
Originally posted by eriksen55

dem har vel hatt rimelig god tid nå? Hver time er viktig her, derfor mener je dem bør ha det klart i dag så de kan trene i dag frem mot palace kampen lørdag. Hatt 1 uke nå, samt hele januar og i grunn helt siden dem ble ansatt.



Joda, men de har nok gjort mange henvendelser hvor enten klubben ikke vil låne bort eller spilleren selv ikke vil til Leeds. Er enig med auren, er bedre å vente til vi klarer å hente en spiller som faktisk vil styrke laget enn å ta spillere som ikke er gode nok.

-WE'LL BE BACK-

Jon R

Re: 7 Februar , lånevinduet åpnes igjen
« Svar #23 på: Februar 08, 2007, 22:41:26 »
Skjønner at folk er utålmodige, men det er da vel mye forlangt at man skulle presentere et knippe nye spillere noen få timer inn i det nye lånevinduet? De nye skadene har vel skapt nye behov? Både klubber og spillere ser vel an situasjonen på nytt nå, avhengig av hvem som kom og dro i januar vinduet?  Leeds er vel ikke uten videre første valget heller, og mange av de aktuelle spillerne har nok flere interesserte klubber å forholde seg til. Deretter skal man komme til enighet med klubb, spiller & agent, det offentlige byråkratiet krevr vel sitt, medical skal gjennomgåes m.m: Ting Tar Tid osv. Vi får håpe at et par klassespillere er klar innen noen dager. Palace kampen skal det vel godt gjøres å rekke nå, for eventuelle nye menn. [8)]

Jon R.
« Siste redigering: Februar 08, 2007, 22:46:40 av Jon R »
Jon R.

Bye

Re: 7 Februar , lånevinduet åpnes igjen
« Svar #24 på: Februar 08, 2007, 22:50:15 »
Jon R: Joda, jeg ser poenget ditt,med at vi ikke akkurat er verdens mest attraktive klubb for tiden..men som Poyet påpekte, når det er 15-16 spillere på trening blir det ikke mye konkurranse, og nivået må heves både på trening og i kamp..men, vi får smøre oss med tålmodighet.
Trønder i Bergen!

Leeeeeeeeeeeeds

Re: 7 Februar , lånevinduet åpnes igjen
« Svar #25 på: Februar 09, 2007, 00:02:21 »
The loan market has now re-opened and assistant manager Gus Poyet admits United are back on the hunt for new blood.

Gus confirmed on Thursday morning that moves are afoot to strengthen the squad ahead of the run-in, but the assistant boss was refusing to put a time-scale on events and wouldn't be drawn on potential targets.

"We're moving non-stop," confirmed Gus.

"It's difficult to say because its not fair with players or clubs, especially the clubs.

"I don't know how many times people say to me or Dennis 'has something happened' and then 50 minutes later it's not.

"It can happen any time. We want players who understand the situation and come here for a big, big fight.

"Until something happens we try not to think about it.

"We are looking everywhere to bring people in, to change the way we are playing, to bring something to the team, and bring competiiton.

"Today we have 15 or 16 players training so there isn't a lot of competition."

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

baste

Re: 7 Februar , lånevinduet åpnes igjen
« Svar #26 på: Februar 09, 2007, 02:12:07 »
[:o)]Hartson, Paletta + en eller to midtbanespillere som forsterker laget (gjerne Dacourt )[:D]
« Siste redigering: Februar 09, 2007, 02:12:36 av baste »

auren

Re: 7 Februar , lånevinduet åpnes igjen
« Svar #27 på: Februar 09, 2007, 02:33:31 »
Noen som vet om denne Paletta er noe god? Han han noen særlige meritter? Kanskje bedre å få inn Obrien i tilfelle. Mer rutine også. Kanskje begge to?

auren - noget skeptisk til et ubeskrevet sør amerikansk blad...

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

larss

Re: 7 Februar , lånevinduet åpnes igjen
« Svar #28 på: Februar 09, 2007, 02:47:12 »
Sitter og venter og ingenting so far. Bring on a senter back and a forward please.

LarsS, som har trua på seier og kanskje opp mot 25000 på lørdag.
LarsS

Eriksen55

Re: 7 Februar , lånevinduet åpnes igjen
« Svar #29 på: Februar 09, 2007, 04:50:02 »
det kommer i morgen..føler det på meg. og alle her inne blir glade og stolte!


god natt :)