Skrevet av Emne: Kamp: cardiff vs LEEDS  (Lest 40791 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Svend Anders

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #330 på: Februar 17, 2007, 23:54:50 »
Hvis Cardiff får to utvist til nå, så må vel kampen stoppes pga for få spillere?



http://www.svendanders.com/

DOFFER

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #331 på: Februar 17, 2007, 23:54:56 »
få ballen i mål da for h.......

¤DOFFER¤
[img=right]http://www.brazzilport.com/images/smiles/horse1.gif[/img=right]
[img=right]http://www.sloganizer.net/en/image,Leeds-spc-United,yellow,blue.png[/img=right]
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Jon R

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #332 på: Februar 17, 2007, 23:55:53 »
Lorimer er rimelig oppgitt over Sa i denne kampen.

Jon R.
Jon R.

SirOlsen

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #333 på: Februar 17, 2007, 23:56:25 »
Puh.. Foxe redda oss sa de...
-SirOlsen-

baste

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #334 på: Februar 17, 2007, 23:57:32 »
klarer vi ikke å score ?? Come on >LEEDS>

Mats-

  • Gjest
Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #335 på: Februar 17, 2007, 23:57:57 »
faen, så nært Douglas


" Sies at Nicholls er en skummel s****n når man står ved siden av ham!"

SirOlsen

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #336 på: Februar 17, 2007, 23:58:29 »
Nå må dere til helv... se til å få satt ballen i mål da gutter!!!...
-SirOlsen-

Lids

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #337 på: Februar 18, 2007, 00:02:43 »
Slutt.

Thomas
Thomas

palle

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #338 på: Februar 18, 2007, 00:03:28 »
Erre typisk elle'? Vi er altså bedre 11 mot 11 enn 9 mot 11. Æsj!!!

...ooo, vi vandrar saman...
...ooo, vi vandrar saman...

Jon R

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #339 på: Februar 18, 2007, 00:03:36 »
Bra første omgang. Svak annen omgang. Vi fortjente vel et poeng, fikk null. Omtrent Status Quo i bunnen av tabellen.

Jon R.
Jon R.

raggen

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #340 på: Februar 18, 2007, 00:03:57 »
HELVETE!!!!!!

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Bites Yer Legs

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #341 på: Februar 18, 2007, 00:04:23 »
FAAAAAENS!!

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

Jon R

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #342 på: Februar 18, 2007, 00:05:08 »
Douglas og Marques Leeds beste iflg Lorimer.

Jon R.
Jon R.

Le Jardin

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #343 på: Februar 18, 2007, 00:05:18 »
quote:
Originally posted by palle

Erre typisk elle'? Vi er altså bedre 11 mot 11 enn 9 mot 11. Æsj!!!

...ooo, vi vandrar saman...




Og når vi vår 10 et lite øyeblikk så scorer de.....
"Victory is in our sights"

Benjamin

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #344 på: Februar 18, 2007, 00:06:49 »
hader cardiff forbandet lorte klub!!!!! stået og sunget Istanbul istanbul..!!! Wankers!!!!!

ONLY ONE UNITED!!!
ONLY ONE UNITED!!!

Sølvreven

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #345 på: Februar 18, 2007, 00:07:34 »
Deppa NU. Det er ikke mye som går Leeds vei for tiden. Hadde vi ikke fått den perioden etter at Doug/Rui skalla, så hadde vi garantert vunnet idag. Møkk.

Better dead than red.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

marve

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #346 på: Februar 18, 2007, 00:11:27 »
Hørtes ut som vi spilte alt for mye langt ,mot 9 mann kunne vi godt ha spilt mere langs bakken .Cardiff sto bare å venta på høye baller og kunne lett rydde unna .
I denne kampen hadde jeg forventa tap ,men slik det utvikla seg så er jeg jæ... skuffa vi burde ha klart minst 1 poeng i dag .
Og cardiff begynner å nærme seg et skikkelig hat lag for meg usjjjj.
 

RoarG

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #347 på: Februar 18, 2007, 00:17:44 »
Lag som får spillere utvist mister ofte offensiv kraft, men det bør ikke bety noe defensivt. Cardiff ledet 1-0, og satset selvsagt på å beholde ledelsen med 10 mot 11, og senere 9 mot 11. Lag som skal ta igjen slike ledelser mot lag med en/to spillere mindre så sent i kampen kan lett kjøre seg fast mot et lag som føler at de sloss for å overleve. Kan lett føre til krampaktig lemping mot 9 mann i forsvar, og det fører ikke alltid til scoring. Det høres kanskje paradoksalt ut, men det kan være lettere å spille mot fulltallige lag, da de vil satse mer offensivt, og ikke krige seg gjennom kampen.
Men nå synes jeg at dette møkkalaget Cardiff snart kan begynne å slippe opp for flaks når de spiller mot Leeds. Nå er det 0-1 i potten på de tre siste oppgjørene mot heller ordinær motstand, og i alle disse kampene har Cardiff hatt flaksen på sin side. Heldigvis tapte Southend, Barnsley og Coventry. Synd vi ikke fikk poeng her. Da hadde vi vel klatret på tabellen. Siden det nå ble status quo i bunnen av tabellen ble ikke dette tapet så prekært som det fort kunne ha blitt. Allerede på tirsdag kan vi reise kjerringa mot QPR. Og det gjør vi [:)].

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

kjelvi

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #348 på: Februar 18, 2007, 00:18:28 »
er selvsagt skuffet. hadde håpet på en bedre innledning til lørdagskvelden.

men tar det med fatning. hadde regnet med en tøff og hard kamp, hvor jeg kanskje trodde på poengdeling og ikke noe mer. Cardiff er ett av topplagene i CCC, mens vi er ett av bunnlagene...

slik kampen utviklet seg burde vi ha klart ett poeng, men...men....

nå frisk til tirsdag. da tror jeg virkelig på tre poeng og et lite vendepunkt.

Cardiff er et hat-lag for meg. Har vært det i mange år. Stygge, usympatiske og ofte dirty tricks (både på og utenfor banen) i forbindelse med Leeds-kamper.

HåvardK

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #349 på: Februar 18, 2007, 00:22:23 »
Såvidt jeg fikk med meg, hadde Cardiff et par kjempesjanser i tillegg til et brent straffespark. Så det kan vel diskuteres hvorvidt vi fortjener poeng. Uten at det vil gjøre noe forskjell for resultatet, selvsagt.
Uansett har vi lov å håpe på seier på tirsdag.

kjelvi

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #350 på: Februar 18, 2007, 00:32:08 »

Sett med Cardiff-øyner:


With a shortage of centre-backs, Cardiff City manager Dave Jones opted to play full-back Kevin McNaughton in the middle allowing Simon Walton to continue in midfield.
In a scrappy first half, Cardiff allowed themselves to be bullied slightly by a hard-working but technically poor Leeds side. Whittingham made an early break, and a Chopra shot was saved for the Bluebirds but it was the visitors who looked the better side. A scrappy affair woul suit Leeds better and Cardiff failed to dictate possession.
Neither side had any real chances, as the game descended into a midfield battle. Leeds got some reward against long balls to Ian Moore who was able to beat stand-in centre-back McNaughton in the air as the visitors forced several first half corners.
On the stroke of half-time, Ian Westlake fouled Simon Walton 22 yards out to the disgust of his manager Dennis Wise. As has become expected now, MICHAEL CHOPRA stepped up to score a fabulous goal with perfect dip and swerve leaving the goalkeeper stranded. There was time for another Chopra chance but his header was glanced wide when he should have done better.

HT: Cardiff City 1-0 Leeds United
The goal just before half time lifted Cardiff and completely changed the course of the game, and the manager's team-talk. The Bluebirds appeared for the second half better organised and more determined. McPhail and Walton became more involved and a Whittingham shot at the far post was well saved. Chris Gunter had replaced Kerrea Gilbert at half time, and showed impressive persistence and determination.
Hayden Foxe had earlier been booked after an elbow on Chopra, but the striker was later shown a second yellow after the pair clashed again minutes later. Chopra was booked for dissent in the first half and was penalised for leading with his elbow on Foxe. Cardiff were down to 10 men, for the final 20 minutes for the second game in succession.
A corner just minutes later saw Roger Johnson get in a header on goal, only for Kandol to stick him arm up and block the header for what looked like a certain penalty. Unfortunately for Cardiff, Steve Thompson's penalty was brilliantly saved by Ankergren, it was well struck but at a good height for the keeper who got a decent fist on the ball.
The pace became frantic and the quality declined again, Leeds weren`t dominating and looked to play hopeful balls up to Moore and Healy.
On 83 minutes, Simon Walton picked up a second yellow card and was sent off to send Cardiff go down to 9 men. The booking was for simulation (diving) and was a completely unbelievable decision, there was certainly contact on Walton but Mark Clattenberg made the terrible decision.
4 minutes of extra time were announced, and Cardiff were continuing to clear time and time again. Whittingham put Paul Parry clear, the Welsh International beat the keeper but Foxe just got back to clear off the line. A Jon Douglas shot was excellently saved low down by Alexander, and he did well to hang onto the ball. Raucous cheers greeted the final whistle as they ran out with all 3 points.

McNaughton was excellent out-of-position, Chris Gunter inspired and McPhail marshalled his troops effectively. This was the sort of game Cardiff need to win to maintain the promotion push, it wasn`t pretty and it was under immense pressure under difficult circumstances. Tensions were very high and Cardiff did what they needed to, and a crucial crucial win for Cardiff City.

SirOlsen

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #351 på: Februar 18, 2007, 00:47:21 »
Herregud så forb... jeg er nå..
#&"%#/%&%(#¤%!¤%"%/&%/&/(&/("¤¤##"%& (masse ord som ikke passer seg på trykk her på forumet).

Dette er rett og slett tragisk..
-SirOlsen-

Tom S

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #352 på: Februar 18, 2007, 00:53:53 »
Slapp av folkens, dette var eit tap som var forventa. Klart det er surt når vi hadde ein bra førsteomgang og fekk ein imot rett før pause og at vi ikkje klarer å skåre i "powerplay".

No tapte vel de andre lagene rundt oss også, så ståda er omtrent lik.
På tysdag MÃ… qpr slåes, det er viktig! Og vips så er vi i rute igjen...

Med tap tysdag vert eg redd, for da venter vel Wolves og Brums på rad på bortebane, då kan det bli stygt... kanskje 4 strake tap...



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Per-Stian

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #353 på: Februar 18, 2007, 01:06:31 »
Kom nett heim frå jobb, harkje fulgd med i det heile på kampen, men kan ikkje seie at eg er sjokkert eller overraska over resultatet. Trudde, eller iallfall håpa, på ein knepen siger, men det er kanskje for mykje forlangt av botnlag. Vi må gjere jobben på tysdag mot nedrykksrivalen QPR. Keep the faith, folkens!

Leeds04

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #354 på: Februar 18, 2007, 01:34:45 »
Faen! Her kunne vi tatt en jafs...

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

SirOlsen

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #355 på: Februar 18, 2007, 03:03:17 »
Nettopp, vi hadde en super mulighet til å ta en jafs og bane vår vei mot sikkerhet.. til og med med 2 mann hos motstanderen utvist.. men greier vi putte inn et lite mål når det gjelder da?... 0`en taler vel sitt... forb....!!!! argh!
-SirOlsen-

RoarG

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #356 på: Februar 18, 2007, 03:10:34 »
Sant og si var jeg faktisk overrasket at det ikke ble minst ett poeng i denne kampen. Motstanderen scoret jo bare en gang, og Leeds har da vært kapable til å score i det siste. Den 0'en var i grunnen ganske overraskende. Ved pause trodde jeg på minst 1-1.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #357 på: Februar 18, 2007, 03:12:13 »
Forøvrig, er det noen som vet noe nytt om de skadde spillerne?

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #358 på: Februar 18, 2007, 03:42:00 »
Tapet betydde vel ikke så mye i dag i forhold til de andre lagene, heldigvis. Ingen store forventninger til denne kampen, desto mindre nedtur ved tap.

Seier mot QPR, så avanserer vi kanskje.
MOT

Læshy

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #359 på: Februar 18, 2007, 04:27:56 »
Det er bare en ting å si, og det er at Walton skulle spillt i den hvite drakten...

It´s only one United... Leeds United!
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no