Skrevet av Emne: Jemal Johnson signet på lån...  (Lest 4733 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Jemal Johnson signet på lån...
« Svar #30 på: Februar 19, 2007, 23:49:00 »
quote:
Originally posted by ragnar

Kan hende det jobbes på spreng bak kulissene med å finne en stopper som Leeds kan låne ut sesongen.



...får håpe de ikke jobber non-stop da... [8)][8)][8)]



Well Frankie Lee he paniced, he dropped ev'rything and ran
Until he came up to the  spot, where Judas Priest did stand
"What kind of house is this", he said "Where I have come to roam?"
"It's not a house", said Judas Priest "It's not a house... it's a home"

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

DOFFER

Re: Jemal Johnson signet på lån...
« Svar #31 på: Februar 20, 2007, 00:26:21 »
Fint mål [:D]
http://www.youtube.com/watch?v=8sxuFsx1g9s

¤DOFFER¤
[img=right]http://www.brazzilport.com/images/smiles/horse1.gif[/img=right]
[img=right]http://www.sloganizer.net/en/image,Leeds-spc-United,yellow,blue.png[/img=right]
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Ove

Re: Jemal Johnson signet på lån...
« Svar #32 på: Februar 20, 2007, 00:45:01 »
Jeg ønsker velkommen en kjapp spiller. Vi mangler det på topp og det gir oss flere valgmuligheter i kampen. Hadde Wise spurt meg, så hadde jeg sagt, kjøp Kabba, men han spurte ikke..
 

Robert H.

Re: Jemal Johnson signet på lån...
« Svar #33 på: Februar 20, 2007, 02:01:53 »
En av årsakene til at Johnson ble overflødig i Wolves går vel ved navnet Andrew Keogh...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Jemal Johnson signet på lån...
« Svar #34 på: Februar 20, 2007, 02:03:59 »
quote:
Originally posted by Robert H.

En av årsakene til at Johnson ble overflødig i Wolves går vel ved navnet Andrew Keogh...


Hvem er det da... [8)][8)][8)][8)][8)]




































OK, lygekryss...

Well Frankie Lee he paniced, he dropped ev'rything and ran
Until he came up to the  spot, where Judas Priest did stand
"What kind of house is this", he said "Where I have come to roam?"
"It's not a house", said Judas Priest "It's not a house... it's a home"

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Peter7

Re: Jemal Johnson signet på lån...
« Svar #35 på: Februar 20, 2007, 18:35:35 »
Skal man dømme etter bildene tror jeg vi må helt tilbake til Michael Ricketts for å finne en mer fryktinngytende Leeds-spiss.

***
Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

samadhi

Re: Jemal Johnson signet på lån...
« Svar #36 på: Februar 21, 2007, 01:24:41 »
For kort tid tilbake hadde jeg sett at Leeds hadde hentet inn en solid midtstopper i stedet. Det virker nå som om Heath/Marques faktisk er i ferd med å spille seg sammen, og bare de holder seg skadefri tror jeg disse bli enda bedre utover. Er redd vi ikke er i posisjon til å hentet inn en midtstopper som kan gå rett inn på laget å forsterke oss.

Derfor synes jeg det er meget fornuftig å hente inn Johnsen på en måneds lån. Har ikke sett han noe annet enn mot oss i høst, og da imponerte han meg i allefall. Med sin fart får vi litt flere alternativer på topp. Om en måned så får vi se om vi forlenge, men forhåpenligvis har vi da Healy, Cresswell og kanskje til og med Flo fit for fight.

Pr i dag har vi;
- Kandol; har så absolutt ikke slått til, men har egenskaper som fart og styrke og kan muligens om ikke annet forbedre seg litt
- Moore; jobber bra, men er ingen spiller å satse på. Scorer så godt som aldri
- Blake; er vel bedre på høyrekant, eller rett bak spissene
- Healy, Cressy og Flo; sliter med skader!
- J.J.; bøtter inn mål på bestilling for Leeds United!!??

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Jon R

Re: Jemal Johnson signet på lån...
« Svar #37 på: Februar 21, 2007, 01:39:55 »
Vi får håpe han har gode kvaliteter som tilrettelegger, for noen typisk målscorer har han ihvertfall ikke vært så langt i karrieren. Dette er igrunn en ganske uerfaren herremann, som aldri har "bøttet inn mål" på senionivå. Han har tilsammen 25 starter + 13 som innbytter i ligaspill for Blackburn, Preston, Darlington og Wolves. 6 kamper som innbytter på øverste nivå for Blackburn. 7 scoringer totalt. [8)]

http://www.soccerbase.com/players_details.sd?playerid=40616

Jon R.
Jon R.

berlin

Re: Jemal Johnson signet på lån...
« Svar #38 på: Februar 21, 2007, 02:17:49 »
jj bøtter ikke inn mål, men forstyrrer motstanderen fordi han er kvikk, og må dermed passes på.
synes det er helt greit å ha jj som alternativ, siden seb carole tydeligvis ikke har wises tillit.
dess flere "options" dess bedre, selv om jeg er enige med de fleste her at stopperne våre er så svake, at man nesten må regne
med et baklensgmål i hver kamp. For meg så det nesten ut som at vi (Leeds) visste at vi måtte ha flere mål, fordi man blir så jævla nervøs av kun 1 måls ledelse

berlin

Re: Jemal Johnson signet på lån...
« Svar #39 på: Februar 21, 2007, 02:19:02 »
quote:
Originally posted by berlin

jj bøtter ikke inn mål, men forstyrrer motstanderen fordi han er kvikk, og må dermed passes på.
synes det er helt greit å ha jj som alternativ, siden seb carole tydeligvis ikke har wises tillit.
dess flere "options" dess bedre, selv om jeg er enige med de fleste her at stopperne våre er så svake, at man nesten må regne
med et baklengsmål i hver kamp. For meg så så det nesten ut som at vi (Leeds) visste at vi måtte ha flere mål, fordi man blir så jævla nervøs av kun 1 måls ledelse.



Sleivind

Re: Jemal Johnson signet på lån...
« Svar #40 på: Februar 21, 2007, 04:51:31 »
Vi har ingen spisser som scorer, vi låner INN en spiller som ikke scorer, mens vi låner UT en spiss som scorer.


Hvor er logikken?

Per-Stian

Re: Jemal Johnson signet på lån...
« Svar #41 på: Februar 21, 2007, 06:52:48 »
JJ fekk diverre ingen draumedebut. Vart for mange høge ballar mot slutten som han aldri fekk tak i, men trur nok at han kan bidra framover. Snøggleiken hans er unik i dagens Leeds, så håpar han kan bli ein joker utover (dersom vi vel å spele ballen langs marka).

RoarG

Re: Jemal Johnson signet på lån...
« Svar #42 på: Februar 21, 2007, 17:35:31 »
Enig i det. Vanskelig for en såpass kontringssterk spiller å gjøre seg gjeldende i en kamp hvor spillet består av panisk lemping mot motstanderens boks. Kanskje han kommer bedre til sin rett på bortebane hvor motstanderene tross alt må føre kampen på Leeds' banehalvdel. Han var vel heller ikke særlig samspilt med lagkameratene. Mener vel at Wise heller burde byttet inn Moore, når han nå engang valgte å bytte ut Blake.
quote:
Originally posted by Per-Stian

JJ fekk diverre ingen draumedebut. Vart for mange høge ballar mot slutten som han aldri fekk tak i, men trur nok at han kan bidra framover. Snøggleiken hans er unik i dagens Leeds, så håpar han kan bli ein joker utover (dersom vi vel å spele ballen langs marka).



Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020