Skrevet av Emne: Jeg vil vite hva som har skjedd!  (Lest 3832 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats-

  • Gjest
Re: Jeg vil vite hva som har skjedd!
« Svar #30 på: Februar 26, 2007, 06:13:10 »
quote:
Originally posted by pettern

Hva i helvete har skjedd mellom april 2006 og nå???Hvordan er det mulig?Fra playoff til 1. div standard.
Tenk litt tilbake:
Etter nedrykket hadde ikke Blackwell et eneste pund å handle for.Han skrapte sammen et lag av avdanka middels spellere og vi ble nr. 10 etter første sesong i ccc.Jeg var dritfornøyd med det!Sesongen etter var det blitt handlet litt og nye kom inn.Laget bestod av spillere mange aldri hadde hørt om.Dette førte oss til playoff finale.Så startet denne sesongen ganske dårlig, og Bates gjorde det han hadde tenkt fra dag 1:Ansette sin reservesønn Dennis Wise.Han har brutt en uskreven regel i fotball:ikke ansett din venn som manager.....
Vel nå ser alle hvordan det har blitt:Wise er fortsatt som jeg har sagt fra dag 1-helt feil mann.Til dere på forumet som er så jævlig positive:Hva i helvete har blitt bedre med Wise??????????????????INGENTING!!!!!!!!!!Stikk fingern i jorda!Vær litt kritiske!Og nå kommer ikke Bates til å gjøre noe med Wise.Vi er kommet i en umulig situasjon:har ikke råd til å bytte manager, så Wise vil kjøre dette til helvete, mens Bates teller pund.Alle må vel se nå at dette er helt feil.Det er helt patetisk å høre på enkeltes forklaringer.Nivået har da ikke steget 100 hakk i denne divisjonen iløpet av noen måneder????
Det finnes bare en redning:selg klubben til noen andre som kaster Bates og Wise langt unna Elland Road.
Nå har vi igjen tapt.Hvorfor slipper vi inn mål i så og si hver eneste kamp Mr.Wise????????????
Nei, jeg griner!
Velkommen neste år til storoppgjør i 1. divisjon.....



Nei, tror dette er skrevet i desperasjon, og forhåpentligvis et par "drinks" også.

La oss starte med Rob Hulse, dere har alt for rett. Skulle aldri ha solgt mannen, hadde det ikke vært for at han ville det. Hva har vi tjent med å holde Hulse tilbake vis han ikke ville det? Jo, vi har havnet med David Healy nummer to.

Det med Blackwell, ja, jeg er skuffet hvis de fleste ikke skjønner det ennå. Når tingene butter i mot, og laget ikke presterer slik som man ville det, da kan man ikke gi Bates skylden (uansett hvor mye han i realiteten kan ha det). Når Blackwell sier at; " Økonomien er ikke slik som den skal" eller " Supporterne må få vite sannheten om klubben" da ber man om å bli sparket. Jeg mener at Kevin ennå skulle ha ledet oss, men når han utalte seg slik i noen situasjoner, ja, da så vi alle hva som kom til å skje.

Dennis Wise får desverre mye ufortjent kritikk, jeg tror at han kommer til å ende slik alt og alle gjør i Leeds United for tiden. Han går ut i historie bøkene som en elendig manager som supporterne hatet. For så å ta over en annen klubb og gjøre de til mestre. Har dere noen gang tenkt på det? Hvorfor stråler alle som har vært i Leeds (nesten alle) når de kommer bort? Hvorfor trår talenter til i andre klubber? Hvorfor er spillere bedre i andre klubber, og hvorfor tar de "hevn" når de spiller mot oss? Siste eksempel JB, ingen kan si at den skåringen er flaks. Det var glittrende, alt frå løpet til avsluttningen. Neste er vel at Kandol går ut som en syndebukk, og slår til som faen i en annen klubb. Når alt kommer til alt, så tror jeg vi rykker ned. Noen har antydet at KB stikker da, men han har vist allerede lagt noen planer i tilfelle vi må ned, noe som ser veldig trolig ut. Tror ikke DW får sparken, men tror ikke han har lyst til å trene Leeds mer. Tror det blir for tungt for han mentalt.

Så hva skjer? Ikke vits å spekulere, len dere tilbake, og vær vitne til noe av det rareste i Leeds sin historie. I skrivendestund har jeg en meget rar følelse, ikke lei meg, ikke sint, definetivt ikke gla. Jeg tror dette er det nærmeste man kommer å en kabel inn i bakhodet sitt, slik som i " The Matrix" noe som skulle føles veldig, rart ut.

Uansett, så er jeg tvers gjennom Leeds, kanskje jeg skal ta meg en tur innom for å prøve meg når de er i Leauge One? Hvem vet. Det positive er at vi ikke er Scum - fans og tenk hvor kjedelig en Blackburn og Everton fan må ha det. Har det skjedd noe med de klubbene på 7 år?

" Sies at Nicholls er en skummel s****n når man står ved siden av ham!"

R - R

Re: Jeg vil vite hva som har skjedd!
« Svar #31 på: Februar 26, 2007, 19:06:59 »
quote:
Originally posted by Mats-

Nei, Wilkinson har vært ute og avkreftet dette for et par dager siden. Han skjønner ikke hvorfor dette ryktet er ute, og sier det er "bolocks".

" Sies at Nicholls er en skummel s****n når man står ved siden av ham!"



'Bollocks' eller ikkje - slike avkreftingar har vist seg å ofte ikkje vere riktige. Ikkje at eg seier Wilko kjem til å kjøpe Leeds, men ein kan i alle fall håpe.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Erik M

Re: Jeg vil vite hva som har skjedd!
« Svar #32 på: Februar 26, 2007, 19:55:31 »
quote:
Originally posted by kato

....Jeg kommer bare med realitetene. Januar ville bety mye for vår videre eksistens på dette nivået. Og dessverre fikk realistene rett.

Wise er ikke i stand til å hente en eneste spiller som forsterker et bedriftslag.



To utsagn med mindre realisme skal man lete lenge etter.

Kampen mellom realistene og de jævla positive fortsetter...
 

oak-tjome

Re: Jeg vil vite hva som har skjedd!
« Svar #33 på: Februar 27, 2007, 04:04:53 »
er det noen norske Leeds-fan som bor i England for tiden som følger laget vårt tett for tiden? Vet evt. disse noe om situasjonen i Leeds og de spekulasjoner som verserer? Er det noe hold i spekulasjonene? Eller er det helt potte tett med infor ut fra vår kjære klubb! Men vi følger med opp eller ned. Vi har da James Aleksander Gordon!! Han leser opp resultatene fra alle divisjoner hver lørdag han!! Var på hytta i helga og kl.18.00 stilte jeg inn mellombølgens 909 og hørte i spenning på hvilken tonefall mr. Gordon hadde i stemmem sin når han skulle si resultatet fra Wolves-Leeds.
 

rd1

Re: Jeg vil vite hva som har skjedd!
« Svar #34 på: Februar 28, 2007, 23:04:53 »
Det er faktisk så enkelt at vi har verdens dårligste økonomi. Etter forrige sesong, mistet vi Premier leauge fallskjermen på 8mp og måtte selge spiller (Hulse og etterhvert killa) for å holde oss flytende.

Spillerstallen er rett og slett rubbish og det fins ikke penger til å hente inn kvalitet, hverken kjøp eller lån..

Sannsynligvis kommer vi ikke ut av det øknomiske utføret før alle eks spiller og trenere er borte fra lønningslisten. Og hvem vet når vi FAKTISK er ferdig med det...

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"