Skrevet av Emne: Rad signs in  (Lest 3292 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

JonK

 

Kickthemdown

Re: Rad signs in
« Svar #1 på: Mars 02, 2007, 19:32:27 »
Hmm.. Står at han er midtbanemann men jeg har da alltid sett denne mannen blant de 4 bak... God signing for oss dette [:)] PL kvalitet faktisk..

Mvh

Alta-White

auren

Re: Rad signs in
« Svar #2 på: Mars 02, 2007, 19:36:06 »
Dette styrker forsvaret vårt vil jeg tro. Erfaren midstopper dette.

auren, som er spent på om det blir Kishi og Rui sammen fra start...


Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

peacock

Re: Rad signs in
« Svar #3 på: Mars 02, 2007, 19:42:46 »
Han er vel først og fremst høyre back. Har dog blitt brukt både som sentral midtbane og kant den siste tiden. Men, dette tror jeg jammen var en bra signing!

Kickthemdown

Re: Rad signs in
« Svar #4 på: Mars 02, 2007, 19:52:11 »
quote:
Originally posted by peacock

Han er vel først og fremst høyre back. Har dog blitt brukt både som sentral midtbane og kant den siste tiden. Men, dette tror jeg jammen var en bra signing!

En god gammel potet med andre ord.

Alta-White

Ferre

Re: Rad signs in
« Svar #5 på: Mars 02, 2007, 19:59:39 »
Velkommen, håper du gjør en god jobb for oss!

-WE'LL BE BACK-

Cherry

Re: Rad signs in
« Svar #6 på: Mars 02, 2007, 20:05:23 »
Føler ikke at det skorter her nå.........fremover/score mål...der trenger vi folk!
Er det mulig at Flo er på vei inn igjen kanskje?
Vil se topptente Healy & Cresswell samt en Blake som holder neste 80 min i morgen!
Run your socks off!!
 

Robert H.

Re: Rad signs in
« Svar #7 på: Mars 02, 2007, 20:25:06 »
Bra signing! Kishishev er en arbeidshest som kan brukes på høyresiden i forsvar/midtbane eller sentralt på midten. Men hvorfor kun til utgangen av mars...?

Kato

Re: Rad signs in
« Svar #8 på: Mars 02, 2007, 21:11:48 »
Beste signing på lang, lang tid
 

Per-Stian

Re: Rad signs in
« Svar #9 på: Mars 02, 2007, 21:34:36 »
Er absolutt open for nye spelarar, og denne Kishy er ein allsidig og erfaren spelar. Spørsmålet er om han aleine er nok til å snu den negative trenden.

Sheridan

Re: Rad signs in
« Svar #10 på: Mars 02, 2007, 22:03:06 »
gjør vel ikke noe fra eller til alikevel...


sindre12

Re: Rad signs in
« Svar #11 på: Mars 02, 2007, 22:42:22 »
veldig positiv til dette rutinert premier league stjerne!!!!!
har sett hvordan det har gått me mange av dem..... for eks.salif diao. go jobb for stoke city.
Beckford 4 England!

Leedsulf

Re: Rad signs in
« Svar #12 på: Mars 02, 2007, 23:36:40 »
Bra signing dette.
Får bare håpe han holder seg skadefri til i morgen, hvertfall.

baste

Re: Rad signs in
« Svar #13 på: Mars 02, 2007, 23:45:29 »
God signing dette. Håer bare Healy og Cresswell gjør jobben sin..4-0 til Leeds i morgen.. Come on

kongsmo

Re: Rad signs in
« Svar #14 på: Mars 03, 2007, 00:00:55 »
cressy scorer minst 2 mål i morgen!! helt garantert!!!

"SNIFFER"
"SNIFFER"

lidsjunaited

Re: Rad signs in
« Svar #15 på: Mars 04, 2007, 00:53:04 »
Noen som vet om vi har mulighet til å forlenge denne låneavtalen til f.eks ut sesongen? Han virker jo som en meget habil spiller.

Moore 4 England!

kjelvi

Re: Rad signs in
« Svar #16 på: Mars 06, 2007, 18:40:49 »

I want Rad to stay longer

Dennis Wise will ask Charlton manager Alan Pardew to extend Radostin Kishishev's stay at Leeds United before the midfielder's loan expires next month.
Kishishev agreed a month-long move to Leeds last week and made his debut against Sheffield Wednesday on Saturday, completing 83 minutes of the 3-2 defeat at Elland Road.
The league start was his first since December after a season in which the Bulgarian international has been largely sidelined at The Valley, and he is likely to be given the chance to commit himself to Leeds for the rest of the Championship term when his initial loan ends at the start of April.
An option to extend the deal has already been agreed between the two clubs, according to Charlton.
Wise said: "He's a very good player. We've got him for a month and we'd like to keep him longer.
Balance
"That will be down to Alan Pardew and Kish. He's got loads of ability and it's unfortunate that I couldn't get him before."
Kishishev is available to Wise until after United's game against Preston at Elland Road on March 30, but the club's league status is still expected to be in the balance ahead of their final six league games during April and May.
Wise's squad has been ravaged by injury since the turn of the year, and Kishishev's arrival last week was timely following the revelation that former club captain Kevin Nicholls had asked to quit United for his former club Luton.
Pardew is unlikely to oppose an extension to Kishishev's deal with Leeds unless injury problem affect his Addicks squad.
The 32-year-old midfielder, meanwhile, will soon be forced to consider his long-term future with his contract with Charlton nearing its end.
Kishishev agreed a three-year deal with the London club in June 2004, but has made only 14 Premiership appearances this season.

Kilde: YEP (http://www.leedstoday.net/ViewArticle.aspx?ArticleID=2098738&SectionID=46)

Jon R

Re: Rad signs in
« Svar #17 på: Mars 06, 2007, 18:45:25 »
Fra min plass på tribunen fremsto denne Kish..Kishk.. denne nye spilleren som vår beste mann.  [8)]

Jon R.
Jon R.

RoarG

Re: Rad signs in
« Svar #18 på: Mars 06, 2007, 19:48:47 »
Enig! Hva sier det om de andre??
quote:
Originally posted by Jon R

Fra min plass på tribunen fremsto denne Kish..Kishk.. denne nye spilleren som vår beste mann.  [8)]

Jon R.




Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

kjelvi

Re: Rad signs in
« Svar #19 på: Mars 06, 2007, 21:33:46 »
quote:
Originally posted by RoarG

Enig! Hva sier det om de andre??


Aner ikke!
Men stort dårligere enn de få friske midtbane/stopperne vi har, kan han neppe være...
I det minste en 'proven player' som vet hva som kreves i dagens situasjon!

kjelvi

Re: Rad signs in
« Svar #20 på: Mars 06, 2007, 21:36:22 »
« Siste redigering: Mars 06, 2007, 21:37:33 av kjelvi »

kjelvi

Re: Rad signs in
« Svar #21 på: Mars 09, 2007, 16:37:35 »

Radostin Kishishev has told Charlton he would rather help Leeds' relegation battle from the Championship. (Daily Express)

RoarG

Re: Rad signs in
« Svar #22 på: Mars 09, 2007, 19:13:52 »
Topp[:)]! Blir han hvis vi går ned også, tro?

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Ferre

Re: Rad signs in
« Svar #23 på: Mars 09, 2007, 19:29:54 »
Liker holdningen til Rad, er mange som kan lære av han...

-WE'LL BE BACK-

Per-Stian

Re: Rad signs in
« Svar #24 på: Mars 11, 2007, 18:30:10 »
Midfielder Radostin Kishishev has told his club Charlton that he wants to stay on loan at Leeds past his initial one-month deal.
The 32-year-old Bulgarian international joined the Championship side on loan earlier this month, and made his debut for the Whites in their home defeat to Sheffield Wednesday last week.  

Kishishev revealed that he left the Addicks because he wants to play regular first-team football, and says he is loving life at Elland Road and wants to extend his loan deal until the end of the current campaign.


http://www.clubcall.com/index.jsp?storyID=311324