Skrevet av Emne: KAPTEINEN VIL BORT!  (Lest 18376 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Svend Anders

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #90 på: Mars 05, 2007, 16:13:13 »
Jeg skal selvfølgelig passe meg for å være alt for skråsikker her, spesielt uten å ha hørt KN sin versjon av saken. Likevel kan vel denne saken forsøkes oppsumeres følgende (alle sitater er fra Wise, sakset fra SkySports):

Det starter slik:
"Kevin came into see me on Thursday, but I had a phone call from Mike Newell on Wednesday asking me if I was interested in letting Kevin go," said Wise.

For det første:
Er det i det hele tatt mulig å være så NAIV å tro at du ved å spørre pent, får lov til å gå tilbake til klubben Leeds kjemper mot nedrykk om? Vi snakker om en spiller Leeds brukte nesten hele transferbudsjettet sitt på sist sommer.

Videre:
At Mike Newell hadde ringt DAGEN FØR gir jo voldsom grobunn for å tro at Nicholls i det minste hadde vært i kontakt med eks-treneren i forkant. En kan i det hele tatt spørre seg hvor mye som har blitt sagt, og hvem som tok initiativet, likefullt får vi vel aldri noe klart svar på det. "I'm very disappointed at the way I've found out. It takes Mike Newell to ring me up to ask me if I was interested in doing something.

Samtidig er det ikke unormalt at en spiller i ny og ne ikke finner seg til rette i en ny klubb, akkurat som enkelte sliter med å komme inn i ny jobb, eller lignende. "I told him he needed to think about what he was saying to me, but he'd made his mind up and felt he'd made the wrong decision in coming to Leeds."
Hadde denne forespørselen kommer etter siste seriekamp, eller i transfervinduet i januar, hadde dette vært langt mindre dramatisk.

Problemet er selvsagt tidspunktet. Hvorfor i all verden kommer han med dette nå? Konsekvensene FOR NICHOLLS kan jo også bli hva som helst:
* han risikerer å slite benken for reservene i Leeds resten av sesongen (og begrunnelsen for det vil være enkel: han har eksplisitt vist at han ikke vil spille for klubben)
* han kan bli solgt tilbake til en eks-klubb som fra sommeren av befinner seg en divisjon lavere - og samme divisjon som Leeds
* han kan bli solgt tilbake til en eks-klubb som fortsatt befinner seg en divisjon lavere enn i år - og i forhold til Leeds
* han kan bli solgt tilbake til en klubb som overlever, mens Leeds, klubben han var kaptein for, og som han stakk fra da det bar imot, rykket ned...

Wise oppsummerer det hele kort og enkelt, synes nå jeg:
"I'm gob-smacked that he wants to go to Luton, more or less straightaway. They're a team fighting us for relegation."

Og appropos det å selge han tilbake til Luton: Er de villige til å betale oss det vi ga for han? Ikke minst dersom de finner seg selv i League One når neste seriestart er?

Og så ser jeg at enkelte går løs på Wise for denne episoden. JA, han gjør en del feil, både på og utenfor banen. Men hvordan i all verden skal han opptre i denne situasjonen annet enn det han har gjort til nå?

Skulle han ha svart "no comment" når journalistene etter kampen forlanger svar på hvorfor Kevin Nicholls ikke en gang var på tribunen?
Hadde det vært bedre om han LØY om fiktiv skade, eller kanskje hadde latt de spekulere i om "Wise nå endelig har funnet muldvarpen"?

Så hva bør klubben gjøre videre?
Jeg har vel knapt nok aldri hørt om noe lignende før, det nærmeste må være Gashi's overgang til Brann sist sommer. Én ting er i alle fall klart, Wise er faktisk ikke dum nok til å gå med på forespørselen:
"I wasn't interested at all. I then spoke to Kevin and he told me that he'd like to go to Luton and I was a bit gob-smacked.

Ã…rsaken til at Nicholls vil bort blir det selvsagt også spekulert i. Jeg TROR ikke at det er noe personlig mellom Nichools og Wise - eller andre i ledelsen, og støtter det med at 1) ingen har gitt Nicholls så mye tillitt (kapteinsbindet, oppkjøring, kamper i dårlig form) som Wise, og 2) klubben (til og med Bates) har utelukkende gitt mannen positiv pr siden han kom. Så får Wise's vurdering stå som foreløpig versjon:
"I'm very disappointed in him. I asked whether it was me and Gus that was the problem, he said `no' and just felt that after a little while being here that he'd made a mistake.
"Nicholls said he'd like to leave with 11 games to go. He was the captain of this football club and you expect him to dig in like the rest and get us out of this mess and not jack it in."


For "gutta på treningsfeltet" gjelder vel igrunn bare følgende:
"This really, really disappoints me and this is just some of the things you have to put up with."

Som sagt, Wise (og Bates) fortjener mye kritikk, men du verden for noen arbeidsbetingelser han har å leve etter iblant...


Svend Anders
(sånn, nå mangler det bare et raseriutbrudd fra Nicolls eller Newell som "slår kontra" på hele saken)

http://www.svendanders.com/

Svend Anders

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #91 på: Mars 05, 2007, 16:21:20 »
quote:
Originally posted by Budda

quote:
Originally posted by Sverre

Ã…rsaken til at Ken Bates er i Leeds, står for meg som temmelig opplagt.Der er vi uenige, Marve, slik er det bare. Historien vil etterhvert vise oss hvem som får rett, og jeg håper dypt og inderlig det blir deg, men jeg ser ingenting som skulle tilsi det.



Hvis du mener at den er så opplagt så hva er den da? Hvis han ser på Leeds som en investering så burde han som foretningsmann skjønne at han må investere i spillere for å holde seg oppe. Han får mer fra et salg hvis de er i championship enn i League One. Eneste forklaring på Bates er at han rett og slett ikke har mer penger.






Støttes, Budda. Selvsagt er Bates en "luring", men "naive" utbasuneringer (nå mener jeg ikke nødvendigvis det innlegget du referer til) om at Bates har kjøpt klubben for å ødelegge den er jo helt borti natta.

Faktum (slik jeg har info til å se den) er vel snarere at Bates hadde et bestemt beløp (eller kall det gjerne budsjett) for hvor mye han hadde til rådighet for å
* kjøpe klubben
* investere i spillere
* betale gjeld
* dekke underskudd
* investere i/kjøpe tilbake stadion, etc

...og nå er det beløpet brukt opp. Det finnes ikke flere penger.

Hva gjør man da?

Ville bare gjøre et lite poeng her, videre diskusjon om alt som er gjort rett og galt, hva som kunne vært gjort bedre, etc, for taes en annen gang.

http://www.svendanders.com/

ragnar

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #92 på: Mars 05, 2007, 16:42:46 »
Nicholls bør få sitte på tribunen ut sesongen. At noe sånt skal komme fra klubbens kaptein på nåværende tidspunkt er jo lite heldig. Han bør ihvertfall ikke få trene med resten av alaget når han viser sånne holdninger til klubben som betaler lønnen hans.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Trygve

  • Gjest
Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #93 på: Mars 05, 2007, 17:10:43 »
Bates kjøper ikke klubben for og ødelegge den,så dum er han ikke.
Og wise jobber sikkert som en gal for og klare dette.
At han kanskje ikke klarer all motgangen og "tullet" i og rundt klubben er en annen ting.
Bates gjør nok mye feile disposisjoner, som wise også gjør . Men ingen av dem vil ødelegge for klubben,kan bare ikke tro det. Selv om alt som skjer i klubben kan ligne en såpe opera.
Nicholls bør ikke spille mer for klubben,dette er illojalt av ham . Og samtidig en en utrolig dårlig timing.
Når det er sagt tror jeg det er gjort for denne sesongen,selv om vi hadde andre resultater med oss i helgen.

R - R

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #94 på: Mars 05, 2007, 17:36:51 »
quote:
Originally posted by veteranen

Dette er en helt absurd situasjon!

Nicholls, som ble utnevnt til kaptein av Wise, forteller nå sin sjef at han vil bort fra klubben, og at det har gått opp for ham at det var en stor tabbe å komme til Leeds.

Dette skjer få uker etter at vår visekaptein (Derry) blir gjort til hovedmistenkt, etter Wise's absurde forræderi-anklager!

Klubben er fullstendig ute av kurs, fordi den blir ledet av komplett inkompetente mennesker!

Er det virkelig noen av dere som fremdeles ikke forstår at vår manager er totalt ubrukelig!?! Og hva forteller dette oss om mannen som ansatte ham? Og ikke glem at Bates kjente Wise meget godt på forhånd!

Gud bedre for en patetisk tragedie av en fotballklubb!!!

Var det noen av dere som kalte Liverpool for "Loserpool"? Ja, den var "god"! [:o)]



Absurd er desverre ikkje dekkande nok. Ein kombinasjon av patetisk, håplaust og absurd er kanskje meir riktig. Det som skjer i klubben vår er meir fantastisk enn det manusforfattaren til ein dårleg såpeserie kan klekke ut... Bates og Wise sin teori om at ved å 'identifisere' enkelte spelarar og personar som problem vil virke samlande for laget og fansen har slått heilt feil. Leedsfansen har eit svært anstrengt forhold til våre tidlegare styrande, men Bates er i ferd med å hamne i ein minst like ille situasjon. Greit nok at han overtok ein dårleg styrt klubb, men det rettferdiggjer ikkje alle dei grove overtrampa som har blitt gjort i hans snart 26 månaders lange eigarskap av Leeds United. Tilsetjinga av Wise har slått heilt feil, og har berre ytterlegare forvera situasjonen vår med nok eit rappkjefta medlem av staben.

Har Bates litt ære igjen legg han alle forhold til rette for eit nytt eigarskap samstundes som han tek Wise med seg under armen og forlet byen Leeds stille i dørene. Eg vil heller ha ein eigar som skapar ro rundt klubben samstundes som vi spelar i League One enn det vi har opplevd denne sesongen.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
« Siste redigering: Mars 05, 2007, 17:37:47 av R - R »
- Rune

Papi

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #95 på: Mars 05, 2007, 17:56:26 »
quote:
Originally posted by R - R

quote:
Originally posted by veteranen

Dette er en helt absurd situasjon!

Nicholls, som ble utnevnt til kaptein av Wise, forteller nå sin sjef at han vil bort fra klubben, og at det har gått opp for ham at det var en stor tabbe å komme til Leeds.

Dette skjer få uker etter at vår visekaptein (Derry) blir gjort til hovedmistenkt, etter Wise's absurde forræderi-anklager!

Klubben er fullstendig ute av kurs, fordi den blir ledet av komplett inkompetente mennesker!

Er det virkelig noen av dere som fremdeles ikke forstår at vår manager er totalt ubrukelig!?! Og hva forteller dette oss om mannen som ansatte ham? Og ikke glem at Bates kjente Wise meget godt på forhånd!

Gud bedre for en patetisk tragedie av en fotballklubb!!!

Var det noen av dere som kalte Liverpool for "Loserpool"? Ja, den var "god"! [:o)]



Absurd er desverre ikkje dekkande nok. Ein kombinasjon av patetisk, håplaust og absurd er kanskje meir riktig. Det som skjer i klubben vår er meir fantastisk enn det manusforfattaren til ein dårleg såpeserie kan klekke ut... Bates og Wise sin teori om at ved å 'identifisere' enkelte spelarar og personar som problem vil virke samlande for laget og fansen har slått heilt feil. Leedsfansen har eit svært anstrengt forhold til våre tidlegare styrande, men Bates er i ferd med å hamne i ein minst like ille situasjon. Greit nok at han overtok ein dårleg styrt klubb, men det rettferdiggjer ikkje alle dei grove overtrampa som har blitt gjort i hans snart 26 månaders lange eigarskap av Leeds United. Tilsetjinga av Wise har slått heilt feil, og har berre ytterlegare forvera situasjonen vår med nok eit rappkjefta medlem av staben.

Har Bates litt ære igjen legg han alle forhold til rette for eit nytt eigarskap samstundes som han tek Wise med seg under armen og forlet byen Leeds stille i dørene.

[b]Eg vil heller ha ein eigar som skapar ro rundt klubben samstundes som vi spelar i League One enn det vi har opplevd denne sesongen.[/b]- Rune

Støttes fullt ut.

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******





I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Peter7

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #96 på: Mars 05, 2007, 18:29:39 »
Det er vanligvis rottende som forlater et synkende skip, ikke kapteinen ...

***
Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Mats-

  • Gjest
Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #97 på: Mars 05, 2007, 18:31:11 »
"When the final whistle was blown at the end of the QPR game, I was convinced that in over thirty years of supporting the club, I had not seen a worse midfield display than that of which I had just viewed. Ex captain Nicholls was appalling with Douglas not far behind. I then watched as Nicholls hands above his head clapping his hands, trotted in front of me and towards the cop, where he was greeted by “you’re not fit to wear the shirt”. His jaw nearly hit the floor and he turned embarrassed and ran towards the tunnel. Without any doubt he got the message, I believe it was at this point that he lost his bottle for a fight, thought “stuff this for a game” and contacted his mates back at Luton.

So was this a result for the boo boys, maybe, but lets remember players have had to come back from injuries earlier than they might have done if we were in a less precarious position in the league. Now is the time to boo Nicholls, or if he ever lines up against Leeds in the future. But for me, taking out our frustrations on individual players is not going to help our situation."

Tatt fra et engelsk forum, han har mye rett der. Boo boysen har jo totalt knust Tresors selvtillit også.


" Sies at Nicholls er en skummel s****n når man står ved siden av ham!"

kjelvi

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #98 på: Mars 05, 2007, 18:33:31 »

fy fa... for ei suppe.
ikke bare Niko-saken (ser fram til å høre Nikos egen fremstilling), men hele forbanna greia - både sportslig, muldvarp, Kelly, talentløs innkjøp/-lån, manglede personalpolitikk (Butler, Gregan, m.m.), manglede taktikk/hovedgrep, Bates' krig mot alt og alle, o.s.v.
tærer alvorlig på humøret.

jeg føler laget - selvsagt - ned med hode og hjerte.
skulle vi holde plassen blir det fest.

Men ro i sjelen, harmoni i hode og en skikkelig storfest blir det først da Mr. Wise og Mr. Bates pakker snippsekkene sine og drar langt av sted...


RoarG

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #99 på: Mars 05, 2007, 18:38:43 »
Tror ikke at Wise bevisst går inn for å ødelegge Leeds, som noen er inne på. Hvorfor skulle han det? Han er manager i en prestasjonsdyrkende aktivitet og lever av å vise til positive resultater. Et evt. nedrykk med Leeds til L1 vil selvfølgelig ikke være bra på CVens hans. Wise arbeider sikkert livet av seg for å klare å unngå nedrykk, men de fleste av nysigningene hans er jo blitt skadd: Flo, Thompson, Sa, Elliot, Ankergren. Man må gi mannen noe credit. 0-2 mot Sheff. Wed. lørdag kom på en katastrofal personlig blemme av Richardson (en spiller mange her på forumet gjerne så tilbake på laget, om jeg ikke husker helt feil), og ikke fordi manageren vår har null peiling.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

pedro

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #100 på: Mars 05, 2007, 19:48:08 »
Godt sagt!  

When Nicholls signed for Leeds, the headline in the YEP was "Don't compare me to Bremner". Damn right, we didn't then and we won't now. Bremner was 1000 men of Nicholls. Bremner was up for a fight when they were great and he'd have been up for the fight now. Bremner and The Don must be looking down weeping at the state of this great club. You dont get bronze statues and stands named after you for nothing. In any case, Leeds couldn't afford the bronze just to make Nicholls' ears!!! Cant wait for the Luton game on Saturday. I appeal to all Leeds fans - Get A Ticket Now.

Leedsomaniac

Henning

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #101 på: Mars 05, 2007, 23:18:14 »
"When the final whistle was blown at the end of the QPR game, I was convinced that in over thirty years of supporting the club, I had not seen a worse midfield display than that of which I had just viewed. Ex captain Nicholls was appalling with Douglas not far behind. I then watched as Nicholls hands above his head clapping his hands, trotted in front of me and towards the cop, where he was greeted by “you’re not fit to wear the shirt”. His jaw nearly hit the floor and he turned embarrassed and ran towards the tunnel. Without any doubt he got the message, I believe it was at this point that he lost his bottle for a fight, thought “stuff this for a game” and contacted his mates back at Luton.

So was this a result for the boo boys, maybe, but lets remember players have had to come back from injuries earlier than they might have done if we were in a less precarious position in the league. Now is the time to boo Nicholls, or if he ever lines up against Leeds in the future. But for me, taking out our frustrations on individual players is not going to help our situation."

Tatt fra et engelsk forum, han har mye rett der. Boo boysen har jo totalt knust Tresors selvtillit også.



Var vitne til denne insidensen etter QPR- kampen. Fekk ikkje først med meg kven dei sang om. Tenkte dei sang for heile laget... Men sangen stilna fort etter at flesteparten av fansen (i alle fall der eg sto) bua mot dei som sang, og deretter klappa for laget.
I forhold til Kandol er eg også heilt einig. Er sikker på at litt sjølvtillit er alt som trengs for at han blir ein bra championship-spiss, og sjølvtillitt får han ikkje av å blir bua på gang etter gang.

HåvardK

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #102 på: Mars 06, 2007, 00:24:55 »
quote:
Originally posted by Svend Anders

Og så ser jeg at enkelte går løs på Wise for denne episoden. JA, han gjør en del feil, både på og utenfor banen. Men hvordan i all verden skal han opptre i denne situasjonen annet enn det han har gjort til nå?

Skulle han ha svart "no comment" når journalistene etter kampen forlanger svar på hvorfor Kevin Nicholls ikke en gang var på tribunen?
http://www.svendanders.com/


Ja, det syns jeg. Det er rett og slett helt feil å behandle denne saken direkte i media. En slik kommentar hadde selvsagt ført til spekulasjoner, men det er faktisk bedre enn å omtale egne spillere direkte i media - det fører bare til at følelsen av utrygghet spillergruppa bare øker.
Selvsagt er jo dette(hvis Wises versjon faktisk stemmer)idiotisk og illojalt av Nicholls. Men oppfølging av en slik sak må behandles internt, slik f eks Riise-Bellamy-saken ble behandlet i Liverpool.

trosetti

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #103 på: Mars 06, 2007, 00:57:45 »
Vel talt, Håvard. Støtter deg fullstendig i denne.

Greit nok at fansen bør få vite hva som foregår i klubben vår, men det virker som at Wise er veldig trigger-happy med tanke på å fortelle media om hvilke elendige omstendigheter han jobber under. KevinB fikk sparken for dette, hvor er moralen Bates?

Jeg husker selv at jeg var misfornøyd med for lite informasjonsflyt ut fra ER, men det var jo reneste drømmen i forhold til det vi har opplevd det siste halvåret. Hvis vi ikke hadde hatt en eier helt tappet for sosial intelligens, så hadde vi hatt en manager med munnkurv nå, for maken til klovneri har jeg ikke sett siden jeg var på sirkus som liten unge.

Hadde jeg vært Ken Bates ville jeg gjort mye annerledes, men først og fremst ville jeg skaffet Wise en mediarådgiver som alt skulle gått gjennom.

Det som en gang var en respektert og seriøs fotballklubb, ligger i gjørma og blir sparket mens vi er nede hver eneste dag - OG DET AV VÃ…RE EGNE!!

"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

Eriksen55

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #104 på: Mars 06, 2007, 01:33:40 »
hva som er rett og galt i akkurat denne saken vet jeg ikke. men har registrert klaging på dårlig info fra Leeds. Nå kommer infoen rett ut fra manageren. jeg personlig liker det bedre enn å gått rundt å lurt på hvorfor kevin ikke spiller. men det er nå min mening:)

Dennis

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #105 på: Mars 06, 2007, 02:14:15 »
En ting er sikkert, vi er gjort til latter - igjen!

- Dennis
Marching on together!

Espen J

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #106 på: Mars 06, 2007, 03:58:11 »
http://www.dagbladet.no/sport/2007/03/05/494038.html

Nå har det kommet i dagbladet også...  Ian Moore mener også Nicholls kunne holdt seg for god til dette!!
 

venadis

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #107 på: Mars 06, 2007, 04:25:49 »
Var det bare eg så såg kvalitetsforskjellen på Nicholls og Kishishev? Sistnevnte er jo et fotballgeni sammenlignet med førstnevnte og vil bidra positivt denne mnd. og kanskje lenger. På lørdag banker vi dritten utav Luton og alle her inne ser lyst på det igjen. Fremdeles er det 30 poeng å kjempe om og det skal være deilig å sloss om poengene uten denne vimsen Nicholls på laget. Dette klarer vi gutter, gi faen i nettaviså, dagbladet osv. har aldri skrevet et positivt ord om klubben vår, ikke en gang i sesongen 2000/01, me fekk kun små notis. Marching on nå guttar, me må ikkje gi opp på oppløpssidå[}:)]
 

Bites Yer Legs

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #108 på: Mars 06, 2007, 04:57:59 »
Denne saken kan ikkje sammenlignes med Riise/Bellamy-saken i mine øyne. To ganske forskjellige problemstillinger.

Uansett på hvilket grunnlag Nicholls ønsker seg vekk, er det skandaløst av ham i den situasjonen klubben er i. Når det også kan virke som om han har gått bak ryggen på klubben er det ikkje rart at Wise reagerer slik han gjør. Håper at majoriteten i spillergruppen føler det samme som Moore, og står enda mer sammensveiset fram i de siste kampene!

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

Mats-

  • Gjest
Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #109 på: Mars 06, 2007, 06:39:28 »
http://www.youtube.com/watch?v=2FR2V7seB1c

skjønner at han vil  tilbake til de fansen der. Og ikke få høre mye shit av Leeds fansen. Forsvarer han ikke, totalt uakseptabel det han gjør. Men for hans del, bedre med de på slutten av filmen der enn boo boysen.

" Sies at Nicholls er en skummel s****n når man står ved siden av ham!"

Svend Anders

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #110 på: Mars 06, 2007, 15:52:47 »
Da forblir vi uenige også på dette temaet, Håvard (og andre). Når saken har blitt som den har blitt, mener nå i ale fall jeg at Wise ikke har gjort noe galt i å fortelle hvorfor klubbens kaptein ikke en gang var på tribunen i en av klubbens mest avgjørende fotballkamper i historien.

Uansett hvem av oss som har "rett" gir dette et opplagt poeng vedrørende fansen: Uansett hva man gjør i denne klubben, er det noen som kommer til å kritisere deg for det.

Folk (jeg holder ikke styr på hvem) har mast om at klubben er lukket, at man ikke får vite noen ting om hva som foregår. Når manageren faktisk virker å gjøre et ærlig forsøk er det likevel kjeft å få.

Personlig synes jeg Wise's kommentarer er langt mer tilbakeholdne enn det nok mange hadde forventet. Han stiller seg til og med åpen for at Nicholls kan "snu" og faktisk få spille igjen.

At Nicholls ikke selv har uttalt seg kan selvsagt skyldes flere ting, men hadde han hatt noe på hjertet som tilbakeviser noe av det Wise sier, tror jeg vi hadde hørt det nå (enten fra Nicholls eller Newell).

SA

http://www.svendanders.com/

Jon R

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #111 på: Mars 06, 2007, 16:00:15 »
quote:
Uansettnsett på hvilket grunnlag Nicholls ønsker seg vekk, er det skandaløst av ham i den situasjonen klubben er i. Når det også kan virke som om han har gått bak ryggen på klubben er det ikkje rart at Wise reagerer slik han gjør. Håper at majoriteten i spillergruppen føler det samme som Moore, og står enda mer sammensveiset fram i de siste kampene!




Et tydeligere signal om at Wise totalt har mistet kontrollen over spillergruppa, kan man knapt tenke seg! Kapteinen i laget kaster inn håndkleet i sesongens viktigste periode, i en prekær situasjon for klubben. Dette skjer altså bare uker etter at Wise skapte mediestrom og uro ved sin utblåsning om en muldvarp i klubben. Den gang var det først og fremst visekapteinen Derry som utad måtte ta mye av støyten. Wise har lært null og niks og blåser ut igjen, og passer på å "frikjenne" seg selv og sin assistent i samme slengen. Gud bedre. Denne mannen er en katastrofe fra a til å, både sportlig og mennesklig. Blackwell fikk sparken for sine dulgte antydninger om økonomien. Wise derimot, har visst ubegrenset fullmakt til å blåse ut som han vil, uansett hvor skadelig det er for klubbens renome og arbeidsmiljø innad. Nicholls må gjerne brenne i helvete. For Wise finner jeg ikke et sted som er varmt nok.

Jon R.
« Siste redigering: Mars 06, 2007, 20:17:44 av Jon R »
Jon R.

RoarG

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #112 på: Mars 06, 2007, 16:16:31 »
Også Wise må vel ha en tabbekvote som blir oppbrukt en gang. Så spørs det om Bates har større tålmodighet med Wise enn med Blackwell. Vi fans må også huske på at ingenting varer evig. Også Wise/Bates-æraen vil ta slutt. Bates er gammel, og har ikke mange årene igjen i forretningslivet. Så spørs det bare hvilken forfatning klubben er i når den gjør det. Men for tiden ser det ut som det er en opphopning av sportslig og menneskelig talentløshet i Leeds (not so very) United (at the present time) for tiden. Vi får bare lide oss igjennom dette, og virkelig håpe at laget våkner, og har litt (ja ganske mye faktisk) flaks i de 10 siste kampene. Lagene over Leeds på tabellen er ikke all verden å skryte av de heller.
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Uansettnsett på hvilket grunnlag Nicholls ønsker seg vekk, er det skandaløst av ham i den situasjonen klubben er i. Når det også kan virke som om han har gått bak ryggen på klubben er det ikkje rart at Wise reagerer slik han gjør. Håper at majoriteten i spillergruppen føler det samme som Moore, og står enda mer sammensveiset fram i de siste kampene!




Et tydeligere signal om at Wise totalt har mistet kontrollen over spillergruppa, kan man knapt tenke seg! Kapteinen i laget kaster inn håndkleet i sesongens viktigste periode, i en prekær situasjon for klubben. Dette skjer altså bare uker etter at Wise skapte mediestrom og uro ved sin utblåsning om en muldvarp i klubben. Den gang var det visekapteinen Derry som utad måtte ta mye av støyten. Wise har lært null og niks og blåser ut igjen, og passer på å "frikjenne" seg selv og sin assistent i samme slengen. Gud bedre. Denne mannen er en katastrofe fra a til å, både sportlig og mennesklig. Blackwell fikk sparken for sine dulgte antydninger om økonomien. Wise derimot, har visst ubegrenset fullmakt til å blåse ut som han vil, uansett hvor skadelig det er for klubbens renome. Nicholls må gjerne brenne i helvete. For Wise finner jeg ikke et sted som er varmt nok.

Jon R.




Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

R - R

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #113 på: Mars 06, 2007, 16:58:06 »
Doug Ellis er langt eldre enn Bates, og han satt lenge og ruga i stolen i Villa til trass for sin låge popularitet blant fansen...

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

RoarG

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #114 på: Mars 06, 2007, 19:58:08 »
Jepp, men Villa er fortsatt i PL, og det uten å rane banken. Lur type denne Ellis. Lot seg ikke suggerere av kjøpekåte fans og managere. Han ville se om managerne kunne forvalte sitt pund før han ga de fri tilgang til kontoen sin. Denne gjerrigheten må nok ha skuffet O'Leary, som viste hvilken middelmådighet han var i managerstolen når han ikke hadde et milliardbudsjett å snylte på.
quote:
Originally posted by R - R

Doug Ellis er langt eldre enn Bates, og han satt lenge og ruga i stolen i Villa til trass for sin låge popularitet blant fansen...

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******



Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Budda

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #115 på: Mars 06, 2007, 20:07:31 »
O'leary gjorde det egentlig ikke så veldig dårlig i Villa med tanke på de midlene han hadde til rådighet. Fikk fram mange ungtalenter som gjør det godt nå. O'Neill har hatt MYE mer penger nå å kjøpe spillere for men de ligger bare på 13 plass. Så under forholdene så gjorde O'Leary en god jobb hos Villa
Endre

nord

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #116 på: Mars 06, 2007, 21:14:43 »

Det bliver ikke let ikke at rykke ned!. For at være rimelig sikker i ikke at rykke ned, kræves ca 50 poeng, dvs. vi mangler 19 poeng! eller mere end 6 vundne kamper!. Er dette realistiskt? Ligemeget om det er muligt , så er det er nu vi må og skal vinde for ikke at rykke ned!!
 

pedro

Leedsomaniac

berlin

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #118 på: Mars 08, 2007, 21:40:42 »
quote:
Originally posted by pedro

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=453013&CPID=10&clid=2&lid=4&title=Poyet:+Nicholls+is+available&tydna=1

Djizzzes[V]



makes sense det der. Han spiller ikke mot Luton med mindre et par mb-spillere til blir satt ut av spill ( hvillket er usannsynlig ).

Jon R

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #119 på: Mars 08, 2007, 22:03:34 »
Jeg skulle virkelig ønske at de slutter å snakke med media om interne saker i spillergruppen. Og denne oppfordringen om " You should talk to Nicholls really" da....?

" Riiing-riiiing..Ja, det er hos Nicholls?"

"Hei, det er journalist fra the Sun. Poyet har oppfordret journalister til å snakke med deg om den interne striden i Leeds. Hva skjer a? "

Jeg gir meg ende over. [V]

Jon R.
« Siste redigering: Mars 08, 2007, 22:23:48 av Jon R »
Jon R.