Skrevet av Emne: KAPTEINEN VIL BORT!  (Lest 18378 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #120 på: Mars 10, 2007, 00:28:43 »
Poyet gir Nicholls ny sjanse. Påstår at han er tilgjengelig for spill fordi han er under kontrakt! Makan, her sier kapteinen at han vil forlate skuta midt under de verste orkanbygene klubben har opplevd i sin historie, og vår ass.man. påstår at svikeren er tilgjengelig[:(!]. Kjære noen: kan man ikke gravlegge denne saken nå. "Kaptein" Nicholls har ved sine illojale uttalelser diskvalifisert seg fra videre spill i Leeds, og så kommer vår nestkommanderende og holder såret åpent[:(].
Og kan ikke noen i Leeds snart ta grep m.h.t. media slik at vi slipper slike toskete utspill.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Per-Stian

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #121 på: Mars 10, 2007, 00:37:24 »
Då er det faktisk betre at Poyet sjølv gjer comeback, enn at ein møkkamann av ein eks-kaptein skal spele berre fordi han er under kontrakt[}:)]

kjelvi

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #122 på: Mars 10, 2007, 18:05:09 »
KEVIN NICHOLLS has been told to stay away from Leeds’ relegation clash with Luton.

Nicholls, 28, was stripped of the captaincy and dumped from the first-team squad after asking to rejoin the Hatters on loan.
The midfielder planned to be at Elland Road today but has been banned as his appearance could incite fuming home fans.
Boss Dennis Wise insisted he would not let Nicholls join a relegation rival but the player may link up with QPR on loan.
Leeds assistant boss Gus Poyet said: "Football is crazy. You come in one morning and everything is all right — then you turn around and your captain wants to go to a team you are playing on Saturday!"
 
The Sun

HåvardK

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #123 på: Mars 10, 2007, 18:31:06 »
quote:
Originally posted by Jon R

Jeg skulle virkelig ønske at de slutter å snakke med media om interne saker i spillergruppen. Jon R.



Tror våre ønsker i den retning er totalt bortkastet, Jon. Wise - og Poyet - mangler totalt selvinnsikt og teft ifht mediebehandling. Blant annet.

Dennis

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #124 på: Mars 10, 2007, 18:38:48 »
Ba ikke de fleste av oss om akkurat dette under Blackwell?

Jeg er helt enig i at mye blir sagt som kanskje bør holdes skjult, men jeg håper virkelig gutta får en energiinnsprøytning som følge av Nicholls' tabbe og selvfølgelig tabellsituasjonen.

- Dennis
Marching on together!

RoarG

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #125 på: Mars 11, 2007, 00:52:57 »
Nicholls var ikke savnet i dag. La han slite benken resten av sesongen, og selg han til League1-laget Luton Town ved sesongslutt.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

venadis

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #126 på: Mars 11, 2007, 00:56:28 »
Kishishev er et teknisk geni sammenlignet med Nicolls og sistnevnte fortjene ingen benketilværelse en gang. Send mannen på joggeturer inn i de lange Yourshireslettene med Lutondrakt på og slepp han aldri inni vår drakt igjen. Tipper han må lange ut da[;)]
 

Sander

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #127 på: Mars 11, 2007, 01:04:07 »
RoarG, bare for å være litt kverulant.. Slite benken? Skal han sitte der?? Han kan slite benken på b-laget om han er god nok?
 

RoarG

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #128 på: Mars 11, 2007, 01:09:51 »
Uff, du har selvsagt helt rett[:I]. Det gode humøret etter dagens seier har tydeligvis gått meg til hodet. Han skal selvsagt sitte på tribunen.[}:)]
quote:
Originally posted by David Healy

RoarG, bare for å være litt kverulant.. Slite benken? Skal han sitte der?? Han kan slite benken på b-laget om han er god nok?



Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

venadis

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #129 på: Mars 11, 2007, 01:12:22 »
Nei han skal laaaangt ut på viddene[;)]
quote:
Originally posted by RoarG

Uff, du har selvsagt helt rett[:I]. Det gode humøret etter dagens seier har tydeligvis gått meg til hodet. Han skal selvsagt sitte på tribunen.[}:)]
quote:
Originally posted by David Healy

RoarG, bare for å være litt kverulant.. Slite benken? Skal han sitte der?? Han kan slite benken på b-laget om han er god nok?



Change is the constant that cannot be changed.

 

Eriksen55

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #130 på: Mars 11, 2007, 02:00:23 »
noen som savnet kevin f**kface i dag? hvis ja, spanderer jeg optiker time på deg..nei førerhund eller blindestokk bør passe bedre.! evt en utredning hos en hjernekirurg.

Om det blir aktuelt så ta kontakt. Du kan maile over kvittering, diagnose og kontonr.


God bedring!


Kevin.. måtte du brenne i helvete!

SveinArve

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #131 på: Mars 11, 2007, 03:08:34 »
Nicholls var i følge WACCOE på Luton sitt spillerhotell i går kveld...

------------------------------
http://www.godoyil.no
http://godoyalag.blogspot.com





------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Per-Stian

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #132 på: Mars 11, 2007, 03:12:28 »
quote:
Originally posted by SveinArve

Nicholls var i følge WACCOE på Luton sitt spillerhotell i går kveld...




Reknar med dette er ein tidleg aprilspøk, Svein Arve. Dersom dette viser seg å ikkje vere ein spøk frå di eller Waccoe-gjengen si side, så vert eg kvalm[xx(], skuffa[V] og forbanna[:(!]

Sander

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #133 på: Mars 11, 2007, 03:16:06 »
quote:
Nicholls var i følge WACCOE på Luton sitt spillerhotell i går kveld...


Syns det bare er latterlig og morsomt. La han besøke vennene sine. Han trener nok med b-laget og har det sikkert ikke lett om dagen.. hahaha!!!
« Siste redigering: Mars 11, 2007, 03:16:37 av Robbie Blake »
 

RoarG

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #134 på: Mars 11, 2007, 03:18:30 »
Ja,ja hvis de orket å puste i samme lufta som en forræder, så velbekomme[xx(].
quote:
Originally posted by SveinArve

Nicholls var i følge WACCOE på Luton sitt spillerhotell i går kveld...

------------------------------
http://www.godoyil.no
http://godoyalag.blogspot.com









Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Ferre

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #135 på: Mars 11, 2007, 03:21:18 »
Når vi ser Kishisev spille ser vi hvor dårlig Nicholls egentlig er!

-WE'LL BE BACK-

Lars E

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #136 på: Mars 11, 2007, 03:46:02 »
Eneste Nicholls kan er å sparke ned folk. Han savnes ikke! Går bare inn i historiebøkene som en av tidenes svikere. Forbanna taper.

Stygg er han også. For noen ører! Ser ut som en skitten Dumbo på dop.[:o)]

Forever Leeds

« Siste redigering: Mars 11, 2007, 03:49:01 av Lars E »
Forever Leeds

berlin

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #137 på: Mars 11, 2007, 04:52:53 »
Det kan være 3 grunner til at Nichols ga melding om at han gjerne ville tilbake til luton.
1) Han er ikke av "de 20 skarpeste", d.v.s heller dum.
2) Han er ærlig og modig, men timingen er fæl
3) Private grunner

Mao, ingen har fått høre Nichols versjon enda, det kan endre litt på manges oppfatning.
Ikke døm for tidlig, en ting er sikkert, Mr. Wise har ikke høy cred, og utenom at det er kaos i klubben nå, kan jeg kun tenke meg at det er private grunner til at ønsker seg tilbake til Luton.

Hvofor vil noen forlate Leeds til fordel for en annen nedrykkskandiat med langt minde potensiale enn Leeds ?
Mulig svar: Det er ikke godt å være i Leeds for tiden.

RoarG

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #138 på: Mars 11, 2007, 05:07:40 »
Det er mulig det ikke er godt å være i Leeds for tiden, men en kaptein skal ikke forlate skuta.
quote:
Originally posted by berlin

Det kan være 3 grunner til at Nichols ga melding om at han gjerne ville tilbake til luton.
1) Han er ikke av "de 20 skarpeste", d.v.s heller dum.
2) Han er ærlig og modig, men timingen er fæl
3) Private grunner

Mao, ingen har fått høre Nichols versjon enda, det kan endre litt på manges oppfatning.
Ikke døm for tidlig, en ting er sikkert, Mr. Wise har ikke høy cred, og utenom at det er kaos i klubben nå, kan jeg kun tenke meg at det er private grunner til at ønsker seg tilbake til Luton.

Hvofor vil noen forlate Leeds til fordel for en annen nedrykkskandiat med langt minde potensiale enn Leeds ?
Mulig svar: Det er ikke godt å være i Leeds for tiden.



Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

LeedsUnited

  • Gjest
Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #139 på: Mars 11, 2007, 08:00:00 »
Ã… angripe folk pga man ikke liker utseendet er alltid like "smart".

quote:
Originally posted by Larseirik

Eneste Nicholls kan er å sparke ned folk. Han savnes ikke! Går bare inn i historiebøkene som en av tidenes svikere. Forbanna taper.

Stygg er han også. For noen ører! Ser ut som en skitten Dumbo på dop.[:o)]

Forever Leeds




kjelvi

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #140 på: Mars 13, 2007, 01:26:12 »
BOSSES AT LOGGERHEADS OVER NICHOLLS
Dennis Wise and Mike Newell stopped just short of calling each other liars in their war of words over Kevin Nicholls.
Luton manager Newell told reporters Leeds had already offered their skipper Nicholls to two other clubs before he approached Wise nine days ago with a view to taking the midfielder on loan.
But a furious Wise insisted: "Mike is talking rubbish and he knows he is talking rubbish. He knows the phone call he made to me.
"He tried to offload one of his players to me. I was not interested and I was not interested in loaning him Kevin Nicholls. I was not interested in loaning anyone Kevin Nicholls.
"There was one situation after Nicholls told me he wanted to leave. He asked me to speak to a certain person. I spoke to him and that was it. It was not QPR. It was not any team in the lower half (of the Championship). What he (Newell) is saying is a load of rubbish."
But Newell countered: "I'm not speaking rubbish about it. I don't speak rubbish. My information tells me he has (been offered) to two different clubs. If my information is wrong I'll hold my hands up, but I don't believe it is."

Kilde: http://www.sportinglife.com/football/transfer_centre/story_get.cgi?STORY_NAME=nonwire_soccer/07/03/12/manual_121155.html

RoarG

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #141 på: Mars 13, 2007, 02:02:45 »
Denne Newell har ingenting med hvordan Leeds benytter spillematerialet sitt. At Leeds angivelig skal ha tilbutt Nicholls til andre klubber har ikke han noe med. Synes denne Newell oppfører ufint når han forsøker å så splid i Leeds. Hans uttalelser bør taes for det de er: utter rubbish.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #142 på: Mars 13, 2007, 02:05:55 »
Han prøver vel bare å fyre opp under en fortsatt betent sak. Det har vel Luton alt å vinne på. Umoralsk og drittsekkheter ja, men kanskje det kan hindre Luton fra nedrykk... (????).. Vel... tror igrunnen at gutta våre bare blir ekstra tent av det. Var ingen tvil om hvem som var best på lørdag...

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #143 på: Mars 13, 2007, 02:38:55 »
Selvfølgelig er det splitt og hersk fra sexist-Newell sin side. Dette bør Wise vite, og dermed holde seg for god til bedrive verbal skittkasting med ham.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sheridan

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #144 på: Mars 13, 2007, 03:24:58 »
Nicholls er en helvetes drittsekk - bør stå lavest av alle Leeds spillere gjennom alle tider....og da inkluderer jeg Smith, Azlewood og Brolin m.fl.


agehvitstein

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #145 på: Mars 13, 2007, 03:35:22 »
Enig! Aizlewood spilte i hvertfall en del brukbare kamper før han ga
fingeren til Kop (etter å ha blitt buet i store deler av kampen). Nicholls
går i glemmeboken. Kampene jeg har sett han spilt har vært særdelses dårlig.
Intet savn. Douglas derimot, han imponerer meg faktisk.
 

Lars E

Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #146 på: Mars 13, 2007, 04:29:46 »
quote:
Originally posted by LeedsUnited

Ã… angripe folk pga man ikke liker utseendet er alltid like "smart".



Hvis Nicholls vil ha en fight må han bare komme. [}:)][;)]

Forever Leeds

Forever Leeds

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #147 på: Mars 13, 2007, 17:51:38 »
http://www.leedstoday.net/ViewArticle.aspx?ArticleID=2114660&SectionID=51

Hvorfor må Wise uttale seg om alt! Kan han ikke bare overse det eller si at dete gidder jeg ikke engang ofre tid på?? Synes det brukes mye energi av enkelte i klubbenh nå på temaer som ikke handler om å vinne neste kamp, som er skjebnekamp, og neste kamp som også er skjebnekamp osv. osv osv. Det er nemlig i en slik situasjon vi er!
Yeboahs vitne

Promotion 2010

Sv: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #148 på: Juli 08, 2014, 16:47:26 »
Utrolig mange kapteinen som vil bort fra Leeds siden Nicholls dager:

Rio F selvfølgelig - en virkelig judas!

Howson

Snodgrass

Peltier - dog uten fortsatt å være kaptein pr tidspunkt for avreise

McCormack - lossing the badge-kaptein


Andre?



For meg så betyr kapteinstatus noe som ikke er synonymt meg å regne seg selv større enn klubben. Noe alle de nevnte ikke forsto.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Blank_File

Sv: KAPTEINEN VIL BORT!
« Svar #149 på: Juli 08, 2014, 17:04:00 »
Howson ville vel ikke bort? Snoddocop og Kålmark ble jo bare kaptein fordi vi var desperate etter å beholde de.