Skrevet av Emne: LÃ…N: Jemal Johnson  (Lest 3414 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kjelvi

LÃ…N: Jemal Johnson
« på: Mars 07, 2007, 04:18:58 »
Wise drops Johnson hint

Leeds boss Dennis Wise has hinted that he may make Jemal Johnson’s Elland Road switch permanent.

The Wolves outcast has only made two short substitute appearances for the Championship’s basement boys – but Wise reckons Johnson could be an investment for the future.

The former Blackburn striker is at Elland Road until the end of the month and is yet to make an impact on the pitch for the relegation haunted Yorkshire side.

But under-fire Wise, whose side look destined for the Championship drop, also suggested the American forward has answered questions about his temperament and attitude during his brief spell at Leeds.

“I’m not looking short-term – I’m looking at further down the line for Jemal,” the Leeds manager said.

 â€œI needed to bring him in because certain things were put to me about the young man.  I wanted to see him work, and he’s showed me everything I wanted. Maybe I’ll extend the loan – we’ll have to wait and see.”

With Andy Keogh and Stephen Ward striking up such a fine partnership, Johnson’s first-team opportunities at Molineux look extremely limited. Jay Bothroyd is the current striking understudy.

And, with Mick McCarthy already looking at other striker options it appears that Johnson’s departure is almost inevitable. He cost Wolves around £125,000 when he signed from Blackburn in September.

Wolves’ understudies were geting another chance to impress in a reserve team friendly against Crewe today.


Kilde: http://www.expressandstar.co.uk/2007/03/06/wise-drops-johnson-hint/

« Siste redigering: Mars 22, 2007, 18:34:35 av kjelvi »

sindre12

Re: LÃ…N: Jemal Johnson
« Svar #1 på: Mars 07, 2007, 04:46:17 »
Han spiller ikke kamper men han signerer han alikevel.... Merklelig.
Beckford 4 England!

sindre12

Re: LÃ…N: Jemal Johnson
« Svar #2 på: Mars 07, 2007, 04:49:04 »
blir det noe av Lucketti å FanFan??
synes Leeds bør satse på Rose i sluttfasen mange sier at han er et Stortalent, noen som vil klare det er vel de unge me fart i bena???
og de har lysten!
Beckford 4 England!

Ferre

Re: LÃ…N: Jemal Johnson
« Svar #3 på: Mars 07, 2007, 05:01:58 »
Endelig en spiller som passer til "youth and pace"-utsagnet. Har sett lite av spilleren, vet ikke om det er vits i å bruke pund på han. Enig Sindre, synes også at Rose bør få prøve seg i noen kamper i slutten av sesongen. Virker som en meget spennende spiller.

-WE'LL BE BACK-

kongsmo

Re: LÃ…N: Jemal Johnson
« Svar #4 på: Mars 07, 2007, 05:14:40 »
det er my merkelig som skjer på elland road for tia!!!

nå vill wise signere en spiller som ikke spiller?? ikke vet jeg...


"SNIFFER"
"SNIFFER"

Dennis

Re: LÃ…N: Jemal Johnson
« Svar #5 på: Mars 07, 2007, 05:18:04 »
Helt enig, sindre12! Han spiller ikke, men likevel skal vi gjøre låneovergangen permanent. Merkelig.

- Dennis
Marching on together!

RoarG

Re: LÃ…N: Jemal Johnson
« Svar #6 på: Mars 07, 2007, 15:34:47 »
Burde han ikke spille flere kamper først, før vi bestemmer oss for å kjøpe han? Men på en annen side: Kandol ble jo kjøpt inn, selv om han knapt nok spilte. Var det noen som sa fattig klubb? Er enig med flere her: la Rose eller andre ungdommer få prøve seg nå før vi renner ned andre klubber for å kjøpe 6. valget deres for en halv mill, eller så.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Re: LÃ…N: Jemal Johnson
« Svar #7 på: Mars 07, 2007, 16:31:10 »
Historien har vel vist at mange overganger skjer bare fordi enkelte nøkkelpersoner og bakmenn skal tjene penger på transaksjonen. Dvs. alle tjener på overgangen. Om klubben har bruk for spilleren er det ingen som tenker på, dvs. de tenker kanskje litt på det, men sammenlignet med egen fortjeneste blir ikke det så viktig.

Tror mange "merkelige" overganger skjer på denne måten....monkey business!
MOT

Per-Stian

Re: LÃ…N: Jemal Johnson
« Svar #8 på: Mars 07, 2007, 16:36:34 »
Eg har god tru på framtida til unge og snøgge Jemal Johnson, men han personleg vil nok vite kva divisjon vi spelar i neste sesong før han vurderar eit permanent klubbskifte. Kan ikkje tenke meg at han risikerar å signere for oss før vi eventuelt har sikra plassen!

kjelvi

Re: LÃ…N: Jemal Johnson
« Svar #9 på: Mars 07, 2007, 16:41:01 »
Man kan mente mangt og meget om Fan-Fan, Hughes, Jemal, Rad og hva de nå heter.

Frem til 6. mai handler det trolig ikke om hvem vi vil ha, men om hvem vi får!

Mener at vi trenger 2-4 lånespillere på plass så fort som fa... i seriespurten. Spesielt i etterkant av Niko's bortvisning fra førstelaget, skadesituasjonen, m.m.

Men når det gjelder squad-bygging for neste sesong og kommende år - uansett om det blir CCC ellere Div. 1, krever noe mer kløkt og langsiktighet enn bare å plukke om reject-spillere fra andre klubber.

En ny stall må bygges - som holder både på kort og lang sikt. Ikke bare sportslig, men også sosialt må kollektivet funke. Nye talenter må matches og fases inn i det tempo som er nødvendig og forsvarlig.

Her er min tiltro til Wise/Bates dessverre nesten under nullpunktet. Her trengst det en "byggmester"!

kjelvi

Re: LÃ…N: Jemal Johnson
« Svar #10 på: Mars 07, 2007, 16:43:28 »
quote:
Originally posted by kjelvi

Her trengst det en "byggmester"!



Møt vår nye manager:


GeirO

Re: LÃ…N: Jemal Johnson
« Svar #11 på: Mars 07, 2007, 16:49:37 »
Er BOB ansatt?
MOT

auren

Re: LÃ…N: Jemal Johnson
« Svar #12 på: Mars 07, 2007, 20:20:03 »
Youth and pace? Ja takk! Har et tynt grunnlag til å si om jeg synes vi skal gå for JJ eller ei. Men han er i utgangspunktet en spennende spiller. Rykker vi ned tviler jeg på at vi får slått kloa i ham. Men tror dette er en spiller som kan vokse hos oss, enten vi spiller i L1 eller CCC.

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Papi

Re: LÃ…N: Jemal Johnson
« Svar #13 på: Mars 07, 2007, 21:15:17 »
JJ har eg med hånda på hjarta verken sett spille, eller for den del høyrt så mykje om. Men så hadde eg heller ikkje høyrt så mykje om Ian Moore før han signerte. Og setter ein dei to opp mot kvarandre, så sier eg Ja, takk, meget gjerne!

Apropo Rose! Nokre som har sett gutten spille? Er han dette enorme talentet som Bates skal ha det til, eller var dette bare eit triks ved overgongen til Woods og Taiwo?
Håper selvsagt at Rose er eit megatalent som slår til neste sesong.
Ã… prøve å pressa han inn på laget nå for å redde klubben frå nedrykk blir urettferdig for unggutten, tror dette blir eit alt for stort press for han


I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

rastafari

Re: LÃ…N: Jemal Johnson
« Svar #14 på: Mars 08, 2007, 15:10:32 »
Dette skjønner jeg ingenting av. Om han er god nok og vil få forlenget avtale, eller kjøpes, hvorfor spilte han ikke da mot SW????? Jeg måtte sjekke en gang til at Moore stod på lagoppstillinga før jeg skrev dette innlegget, for jeg kunne ikke huske at han var på banen. Og med Healys totale uinteresse for det som skjer, så må jo JJ være bedre enn de to. Om han ikke er det i Wise sine øyer, hvorfor skal vi da beholde ham????????

Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

kjelvi

Re: LÃ…N: Jemal Johnson
« Svar #15 på: Mars 18, 2007, 04:24:34 »
United must decide on Johnson



LEEDS UNITED will decide the future of Jemal Johnson next week as the Wolves striker nears the end of his loan at Elland Road.
Johnson's one-month deal expires on Monday following four appearances for United, and Dennis Wise is likely to seek an extension from Wolves boss Mick McCarthy after expressing satisfaction with the forward's contribution.
The 21-year-old, who was expected to miss today's Championship game at Southend with a head injury, is out-of-favour at Molineux just seven months after moving to Wolves from Blackburn, and his loan period at Elland Road could lead to a long-term deal with United.

Leeds do not have another competitive fixture until March 30, when Preston North End travel to Yorkshire for a televised game, but Wise will be forced to reach a new agreement with McCarthy before the Football League's emergency loan deadline passes on Thursday afternoon.

The deadline, however, will not prevent any future attempt by Leeds to extent the loan of Radostin Kishishev from Charlton since the midfielder's month-long deal expires after Thursday's cut-off point.
The Bulgarian international is expected to commit himself to United for the rest of the season when his initial loan runs out at the beginning of next month.

Kilde: YEP (http://www.leedstoday.net/ViewArticle.aspx?ArticleID=2129780&SectionID=51)
« Siste redigering: Mars 18, 2007, 04:25:08 av kjelvi »

auren

Re: LÃ…N: Jemal Johnson
« Svar #16 på: Mars 18, 2007, 14:53:20 »
Ja takk! Vil både ha Kish og JJ på tampen av sesongen!

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Re: LÃ…N: Jemal Johnson
« Svar #17 på: Mars 18, 2007, 17:15:52 »
Tar gjerne i mot begge to, jeg. Men: vil de spille i L1?
quote:
Originally posted by auren

Ja takk! Vil både ha Kish og JJ på tampen av sesongen!

auren

Leeds
Till
I
Die!



Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Re: LÃ…N: Jemal Johnson
« Svar #18 på: Mars 18, 2007, 20:36:38 »
Kan aldri tenke meg at de vil spille i League 1. Begge har PL erfaring og synes nok ikke nivå tre er så veldig lukrativt. Vi får bare håpe i det lengste at Leeds klarer seg. Da kan disse to bli sentrale brikker når vi forhåpentligvis skal kjempe på øvre halvdel...

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Re: LÃ…N: Jemal Johnson
« Svar #19 på: Mars 19, 2007, 17:50:57 »
Ikke akkurat permanent overgang men i flg. denne tråden vil Wise forsøke å forlenge lånekontrakten med d'herrer Kishishev og Johnson:
http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagenews.asp?newsid=164521
Endelig en potensiell god nyhet fra ER.[:)]

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

kjelvi

Re: LÃ…N: Jemal Johnson
« Svar #20 på: Mars 20, 2007, 04:32:41 »
Også på off. hjemmesiden:

LOAN ARRANGERS

Full oversikt: http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~999269,00.html

Sully i Doncaster til 22/4
Ben Parker i Bradford til 5/5
Jermaine Beckford i Scunthorpe til 6/5
Sam Hird i Doncaster til 11/5

I tillegg til Kish (til 30/3) og JJ (22/3) arbeides det med forlengelse for Ludo (9/4).

Transferdeadline er f.k. torsdag 22/3.

Per-Stian

Re: LÃ…N: Jemal Johnson
« Svar #21 på: Mars 21, 2007, 19:32:43 »
Leeds United have agreed terms to extend Jemal Johnson's loan spell from Wolves until the end of the season.

As part of the agreement, a 24-hour recall clause has been inserted.

The striker missed Saturday's trip to Southend United, but has featured four times since joining the club in mid-February.

Radostin Kishishev's loan spell expires on March 30, but his stay can be extended subject to the player and Charlton Athletic agreeing.

RoarG

Re: LÃ…N: Jemal Johnson
« Svar #22 på: Mars 21, 2007, 20:52:03 »
Flott. Vi trenger en spiss med fart og teknikk. Bra Wise[:)].

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

HåvardK

Re: LÃ…N: Jemal Johnson
« Svar #23 på: Mars 21, 2007, 21:29:12 »
Nå er kanskje overskriften her litt misvisende, siden en og en halv måned knapt kan kalles for "permanent overgang".

Per-Stian

Re: LÃ…N: Jemal Johnson
« Svar #24 på: Mars 21, 2007, 21:32:35 »
quote:
Originally posted by HåvardK

Nå er kanskje overskriften her litt misvisende, siden en og en halv måned knapt kan kalles for "permanent overgang".



Heilt einig, men på grunn av mangel av passande tråd, så posta eg nyheiten her. Signeringa av JJ er godt nytt for oss. No får Healy konkurranse om plassen, og må yte maksimalt på treningsfeltet for å gjere seg fortent til ein plass i startoppstillinga.

flynn

Re: LÃ…N: Jemal Johnson
« Svar #25 på: Mars 21, 2007, 23:45:00 »
quote:
Originally posted by HåvardK

Nå er kanskje overskriften her litt misvisende, siden en og en halv måned knapt kan kalles for "permanent overgang".



Med den langtidsplanleggingen Leeds bedriver om dagen er "ut sesongen" nesten å anse som permanent, er vel bare når vi snubler over superspillere alá Kandol på billigsalg at man tenker enda lenge framover. [;)]

flynn

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: LÃ…N: Jemal Johnson
« Svar #26 på: Mars 22, 2007, 00:22:58 »
quote:
Originally posted by flynn

Med den langtidsplanleggingen Leeds bedriver om dagen er "ut sesongen" nesten å anse som permanent, er vel bare når vi snubler over superspillere alá Kandol på billigsalg at man tenker enda lenge framover. [;)]



Si meg, Esten, ewr det noen poster (i det siste) du ikke har vært ironisk/sarkastisk i [:D]



I hear the ancient footsteps like the motion of the sea
Sometimes I turn there's someone there, other times it's only me

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Per-Stian

Re: LÃ…N: Jemal Johnson
« Svar #27 på: Mars 22, 2007, 00:38:48 »
quote:
Originally posted by flynn

quote:
Originally posted by HåvardK

Nå er kanskje overskriften her litt misvisende, siden en og en halv måned knapt kan kalles for "permanent overgang".



Med den langtidsplanleggingen Leeds bedriver om dagen er "ut sesongen" nesten å anse som permanent, er vel bare når vi snubler over superspillere alá Kandol på billigsalg at man tenker enda lenge framover. [;)]

flynn



Hehe, spot on begge to. Det verkar som om fotballaget Leeds United opphøyrer etter inneverande sesong. Det er nesten rett... Livet i League One vil bli anonymt sett i den store fotballsamanhengen. Men då får vi iallfall god tid til å finsikte talent, slipe dei til diamantar og kjempe oss tilbake i toppen av engelsk fotball.

flynn

Re: LÃ…N: Jemal Johnson
« Svar #28 på: Mars 22, 2007, 02:29:31 »
quote:
Originally posted by Asbjørn

quote:
Originally posted by flynn

Med den langtidsplanleggingen Leeds bedriver om dagen er "ut sesongen" nesten å anse som permanent, er vel bare når vi snubler over superspillere alá Kandol på billigsalg at man tenker enda lenge framover. [;)]



Si meg, Esten, ewr det noen poster (i det siste) du ikke har vært ironisk/sarkastisk i [:D]



I hear the ancient footsteps like the motion of the sea
Sometimes I turn there's someone there, other times it's only me

B.Dylan



Ja da, http://www.luscos.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=5988



Skal skjerpe meg [^]

Edit: Etter å ha sett kongen av sarkasmer, Dr.House, i storform, kan det tenkes jeg prøver meg igjen nå og da.
« Siste redigering: Mars 22, 2007, 03:35:29 av flynn »

samadhi

Re: LÃ…N: Jemal Johnson
« Svar #29 på: Mars 22, 2007, 11:59:00 »
quote:


Hehe, spot on begge to. Det verkar som om fotballaget Leeds United opphøyrer etter inneverande sesong. Det er nesten rett... Livet i League One vil bli anonymt sett i den store fotballsamanhengen. Men då får vi iallfall god tid til å finsikte talent, slipe dei til diamantar og kjempe oss tilbake i toppen av engelsk fotball.



Dette trodde jeg skulle skje når vi rykket ned fra PL også, men på snart 3 år har ikke en eneste ny unggutt kommet opp og etablert seg på førstelaget - dette er egentlig ganske skremmende!!!

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...