Skrevet av Emne: hvorfor er vi så hatet ?  (Lest 2448 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

marve

hvorfor er vi så hatet ?
« på: Mars 11, 2007, 17:34:14 »
Hvorfor er vi så hatet ,hvirker på meg som om alle lag vi spiller mot har et skikkelig hat forhold til mitt kjære leeds u hvorfor er det slik ?????.Journalister fra de store engelske avisene virker også å gni seg i henda og skriver med fryd at vi er nær døden osv,osv .
Vet ikke jeg er kansje litt paranoid[:D] her men føler virkelig at de fleste ønsker oss til h....... .Uannsett om vi spiller i prl eller i ccl så hvirker det som om de aller fleste klubbene virkelig hater oss .
ER DET BARE MEG ELLER ER DET VIRKELIG SÃ…NN ?????????? og i så fall hvorfor er det blitt slik ?????.Er vi heller har vi vært så ufordragelige suportere da ????
« Siste redigering: Mars 11, 2007, 17:36:53 av marve »
 

Stifler

Re: hvorfor er vi så hatet ?
« Svar #1 på: Mars 11, 2007, 17:36:22 »
Kan jo ha noe med at vi har vært et sotr klubb og nå går alt dårlig.
Ville ikke du gjort d samme mot feks Arsenal hvis d samme skjedde de?

She has a face on her like a bulldog that's just licked piss off a nettle…….
-Nr 2 er den første taperen-

marve

Re: hvorfor er vi så hatet ?
« Svar #2 på: Mars 11, 2007, 17:40:15 »
quote:
Originally posted by Stiffler

Kan jo ha noe med at vi har vært et sotr klubb og nå går alt dårlig.
Ville ikke du gjort d samme mot feks Arsenal hvis d samme skjedde de?

She has a face on her like a bulldog that's just licked piss off a nettle…….


NÆÆÆÆ vet ikke med arsenal ,men man u derimot [:D][:D][:D][:D]
 

rasandeokse

Re: hvorfor er vi så hatet ?
« Svar #3 på: Mars 11, 2007, 18:21:39 »
Møtte noen Bradford supportere i København og de fortalte meg at på alle stadioner i england ble det sunget "we all hate leeds united" selv om ikke leeds spilte.. Jeg fikke ikke noe klart svar på hvorfor, men kan vel ha noe med en tid vi dominerte engelsk fotball og at vi var ganske hardtspillende
 

knut_eknes

Re: hvorfor er vi så hatet ?
« Svar #4 på: Mars 11, 2007, 22:53:11 »
"Everybody hates us and we don't care"
 

Gunnien

Re: hvorfor er vi så hatet ?
« Svar #5 på: Mars 11, 2007, 23:04:17 »
har nok med vår historie å gjera...  og gamle kjempers fall har alltid vert "god mat" for motstanderar..

#1795
#1795

Dennis

Re: hvorfor er vi så hatet ?
« Svar #6 på: Mars 11, 2007, 23:10:04 »
De andre hater oss fordi de er misunnelige!

- Dennis
Marching on together!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28990
  • Total likes: 2672
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: hvorfor er vi så hatet ?
« Svar #7 på: Mars 11, 2007, 23:14:35 »
Mye bra kan sies om the Don (Revie), men det er nok mye hans "ære" at mange (spes. Londonpressen & -klubber) la oss for hat.

Det handlet mye om kynismen i spillet vårt, det handlet nok om måten Giles, Hunter & co sørget for å "hevne" lagkamerater som ble sparket ned, om bevisst å ligge opp imot grensen for det fotballreglementet tillot...

Og det handlet nok om misunnelse samt den velkjente sørlige lag (der hovedstadspressen jo befant seg) konra nordlige lag.


Og jeg vet at "vettisen" vår her kan supplere med konkrete eksempler [:)]
...og sikkert andre også.



Please heed these words that I speak
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Trygve

  • Gjest
Re: hvorfor er vi så hatet ?
« Svar #8 på: Mars 11, 2007, 23:22:09 »
Har nok litt med geografi og gjøre,samtidig som det var endel bråk rundt leeds fansen tidligere.
Det har ikke altid vært et greit sted og besøke for de som geografisk kom fra andre steder,selv om det ikke var kampdager.
Har fått høre mange rare opplevelser fra folk som har vært eller truffet på innbyggere fra leeds. Episoder fra 70/80 tallet,og kanskje har de vært provoserende når de har vært på topp.
Når noen gjør det bra er det veldig lett for og få en holdning som kan virke provoserende, Manu har hatt sin,Chelsea har blitt et hat objekt osv.
Noen ganger er det ikke altid lett og si hvorfor det blir sånn, sånn er det bare.

Oggy

Re: hvorfor er vi så hatet ?
« Svar #9 på: Mars 11, 2007, 23:28:50 »
Har vel en følelse av at kanske vel så mange
hater Scum, eller Chelsea for den saks skyld.
Chelsea pga at de kjøper alt de kommer over [;)]

Oggy

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: hvorfor er vi så hatet ?
« Svar #10 på: Mars 12, 2007, 00:35:07 »
Skjønner ikke at det går an å mislike et lag som Leeds, verdens peneste drakter og verdens mest uheldige lag, alltid!!!![:o)]
Yeboahs vitne

GeirO

Re: hvorfor er vi så hatet ?
« Svar #11 på: Mars 12, 2007, 01:28:38 »
quote:
Originally posted by rasandeokse

Møtte noen Bradford supportere i København og de fortalte meg at på alle stadioner i england ble det sunget "we all hate leeds united" selv om ikke leeds spilte.. Jeg fikke ikke noe klart svar på hvorfor, men kan vel ha noe med en tid vi dominerte engelsk fotball og at vi var ganske hardtspillende



Du må ikke tro alt du hører! Har faktisk vært på mange kamper der det ikke synges denne sangen! Stol aldri på halvfulle supportere som skal lure noen......
MOT

lojosang

Re: hvorfor er vi så hatet ?
« Svar #12 på: Mars 12, 2007, 18:12:43 »
Tja, det er en suggererende sang med enkel tekst som selv de som ikke er intelligente nok til å holde med Leeds klarer å synge med. Tror nok mye av svaret ligger der.

Til sammnligning har "we hate Chelsea"-sangen mye mer infløkt tekst. [:)]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

stian

Re: hvorfor er vi så hatet ?
« Svar #13 på: Mars 12, 2007, 18:19:08 »
Lag som har hatt fans som lager litt trøbbel blir vel gjerne mislikt av andre lags fans. For eksempel synger gutta på Old Peacock  (puben over gata fra Elland Road) "We hate Millwall" for full hals før hjemmekampene. Man har vel en tendens til å huske dem man har sloss med.

She was half woman, half fish. Terrible in the kitchen, but a bloody good swimmer.

Trygve

  • Gjest
Re: hvorfor er vi så hatet ?
« Svar #14 på: Mars 12, 2007, 18:55:46 »
Og millwall fansen synger" we are shitt and nowone likes us " synes den er fin :)
Men så er det vel ingen som liker millwall,hvor er det de ikke har sloss ??

pettern

Re: hvorfor er vi så hatet ?
« Svar #15 på: Mars 12, 2007, 21:00:04 »
I1998 var jeg på Goodison og så på Everton-Leeds.Da var Everton nesten ferdig nedrykka.Jeg stod på hovedtribunen i  Leedsdrakt!det var ingen problem.Bare hyggelige folk faktisk!Nå vant Everton 2-0 og klarte seg, så derfor vet jeg ikke hvordan det hadde vært med Leedsdrakt utenfor stadion hvis Everton hadde tapt......
 

Erik_

Re: hvorfor er vi så hatet ?
« Svar #16 på: Mars 12, 2007, 21:01:00 »
Vil tro at dette kan ha noe med saken å gjøre:
http://www.dailymotion.com/visited/search/leeds/video/xeyrp_the-real-football-factories-part-fi

Regner med at Karl "Hot Shot" kanskje kan komme med et enda mer utfyllende svar enn det gamlekara over her allerede har kommet med. [:)]

RoarG

Re: hvorfor er vi så hatet ?
« Svar #17 på: Mars 13, 2007, 00:44:15 »
Kjenner opptil flere folk jeg, som ikke hater Leeds Utd. spesielt. Man holder selvsagt med sine lag, men jeg hører ikke no' vondt om Leeds fra kollegene mine. Her er det jeg som er ille, siden jeg sjelden gratulerer Liverpool- og ManU-fansen på jobben. Det er mulig situasjonen er annerledes i England, hvor nok en del av fansen er vel fanatiske på godt og vondt. For øvrig: en kamerat av meg var i Skottland, og da Inverness måtte spille kampene sine i Aberdeen fordi banen deres ikke holdt mål i Scottish PL, var det ikke på tale for de mest ihuga Inverness-fansen å dra til Aberdeen, "where they are a bunch of idiots".

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020