Skrevet av Emne: triste spillerspekulasjoner  (Lest 2943 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

mari

triste spillerspekulasjoner
« på: Mars 11, 2007, 14:40:56 »
HOTLINE - DANNY'S NEW BOY IN TOON
NEWCASTLE are poised with a £2million bid for Leedswonder boy Danny Rose - the last of the Elland Road young hopes.

England youth player Rose, 16, (pictured) was the odd-boy-out in the deal which took Michael Woods and Tom Taiwo to Chelsea in a controversial transfer a year ago.

He chose to stay but Toon chairman Freddy Shepherd is ready to splash out for the attacking midfielder, who is already starring for Leeds reserves.

Leeds will look for about £2m in compensation, based on the cash they got from Chelsea for Woods and Taiwo, when chairman Ken Bates drove a hard deal after threatening FA action against the champions.

Newcastle are expected to tie up the deal within the next few weeks to take Rose into the Premiership.

 

Robert H.

Re: triste spillerspekulasjoner
« Svar #1 på: Mars 11, 2007, 14:51:48 »
Klubben råtner på rot...

Ferre

Re: triste spillerspekulasjoner
« Svar #2 på: Mars 11, 2007, 15:28:43 »
Blir kvalm! Hvorfor kan ikke Rose få prøve seg? Tipper han hadde fått spilletid i hvilken som helst annen CCC-klubb. Kjenner jeg Bates rett, tar han i mot de £2mill...

-WE'LL BE BACK-

Per-Stian

Re: triste spillerspekulasjoner
« Svar #3 på: Mars 11, 2007, 17:47:24 »
Dette er og blir for dumt. Eg er bekymra for utviklinga i klubben dersom vi skal selje endå eit talent, blir jo ingen lokale heltar att å heie på.

Runar

Re: triste spillerspekulasjoner
« Svar #4 på: Mars 11, 2007, 18:23:19 »
D. Rose føler seg kanskje litt forbi gått ettersom både Howson og Elliot har for ltt spilletid, mens han ikke engang er i troppen.

Regner med at han husker at en klubb som Chelsea ville ha han for et år siden så egoet hans er vel ikke bli noe mindre siden den gang. Rykker vi ned så er vel faktisk Rose den eneste spilleren vi kan nå en slump med penger for....

Kanskje han kan bli den dyreste spilleren vi noen gang har solgt som ikke har spilt for oss....[8D]
 

sindre12

Re: triste spillerspekulasjoner
« Svar #5 på: Mars 11, 2007, 18:24:07 »
2 mill pund!!!!!!!!
bra deal viss det er pund da??
Beckford 4 England!

Per-Stian

Re: triste spillerspekulasjoner
« Svar #6 på: Mars 11, 2007, 18:27:28 »
quote:
Originally posted by Runar

D. Rose føler seg kanskje litt forbi gått ettersom både Howson og Elliot har for ltt spilletid, mens han ikke engang er i troppen.

Regner med at han husker at en klubb som Chelsea ville ha han for et år siden så egoet hans er vel ikke bli noe mindre siden den gang. Rykker vi ned så er vel faktisk Rose den eneste spilleren vi kan nå en slump med penger for....

Kanskje han kan bli den dyreste spilleren vi noen gang har solgt som ikke har spilt for oss....[8D]



Kor mykje speletid kan ein 16-åring forvente seg? Howson er vel nokre årgangar eldre og har meir erfaring frå reservelaget. Tom Elliot vart vel siste utveg når alle skadene hopa seg opp på spissplass. Nei, Rose må nok ha litt is i magen og vente på sin a-lagsdebut. Han er vel framleis yngre enn det Lennon var når han debuterte.

auren

Re: triste spillerspekulasjoner
« Svar #7 på: Mars 11, 2007, 18:31:37 »
Rykter! Rykter! Ikke sluk alt rått da dere...

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Robert H.

Re: triste spillerspekulasjoner
« Svar #8 på: Mars 11, 2007, 18:36:04 »
Nei, jøss, det er da ingen grunn til å tro at Leeds Utd selger sine talenter...[:o)][:(]

quote:
Originally posted by auren

Rykter! Rykter! Ikke sluk alt rått da dere...

auren

Leeds
Till
I
Die!


Lars E

Re: triste spillerspekulasjoner
« Svar #9 på: Mars 11, 2007, 18:45:38 »
Forstår ikke tankegangen til Wise når vi fyller opp benken med f.eks. en spiller som Kandol. Send Kandol på lån i en League 1 klubb slik at han får kamptrening og bygge opp selvtillitten (som J.B.). Igår hadde vi 6 spisser med (3 på banen/ 3 på benken). Det trenger jo ingen lag, uansett hvor lite mål de skårer. Ha en unggutt der isteden!

I går var kanskje ikke akkurat kampen for å gi en unggutt spilletid (med tanke på Lutons massive press på slutten), men normalt sett skader det ikke å la unggutter slippe til 5-10 min.
Nå er jeg faen meg lei av negative rykter/nyheter. Mister vi Rose er det en skam. (Men Rose takket nei til Chelsea, velger å tro han er en ekte Leedsgutt..)

Forever Leeds

Forever Leeds

Runar

Re: triste spillerspekulasjoner
« Svar #10 på: Mars 11, 2007, 18:48:27 »
Tror han takket nei til Chelsea fordi han mente at det ville ikke lønne seg i forhold til mulighet å få spille førstelags fotball de neste sesongene. Kanskje han trodde det skulle bli lettere i Leeds[:)]
 

Dennis

Re: triste spillerspekulasjoner
« Svar #11 på: Mars 11, 2007, 21:16:51 »
Sludder og pølsevev! Rose goes nowhere!

- Dennis
Marching on together!

Ferre

Re: triste spillerspekulasjoner
« Svar #12 på: Mars 11, 2007, 21:25:54 »
La han få en plass på benken i noen kamper, det gir signaler om at han satses på. Hvis Rose får signaler om at han kanskje får en del spilletid i neste sesong, tviler jeg på at han vil bort.

-WE'LL BE BACK-

ToreLA

Re: triste spillerspekulasjoner
« Svar #13 på: Mars 11, 2007, 22:12:28 »
Er det Leeds sin feil at Newcastle er interessert i en spiller? Det er jo ros til Leeds. Gå nå ikke i strupen på Bates før han blir solgt.




Espen J

Re: triste spillerspekulasjoner
« Svar #14 på: Mars 11, 2007, 22:18:22 »
Per Stian:
"Kor mykje speletid kan ein 16-åring forvente seg?"

Hvis en 16 åring er god nok, skal han få spilletid!!! Se på Rooney? Var vel 16 når han begynte å spille en god del for Everton og det var jo PL!!
Håper for all del dette ryktet ikke stemmer.. Selge lovende spillere, før de har fått sjansen til å spille på førstelaget!!!!!!!!   NEI NEI NEI!!
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: triste spillerspekulasjoner
« Svar #15 på: Mars 12, 2007, 00:38:50 »
Alle fattige lag selfer unna talenter og stjerner for å overleve, sånn er det blitt med oss også, det burde vi ha lært for lengst!
Yeboahs vitne

GeirO

Re: triste spillerspekulasjoner
« Svar #16 på: Mars 12, 2007, 01:18:03 »
quote:
Originally posted by Ferre

Blir kvalm! Hvorfor kan ikke Rose få prøve seg? Tipper han hadde fått spilletid i hvilken som helst annen CCC-klubb. Kjenner jeg Bates rett, tar han i mot de £2mill...

-WE'LL BE BACK-



Bates sier nok ja til 2 mill - rett i egen lomme!
MOT

SirOlsen

Re: triste spillerspekulasjoner
« Svar #17 på: Mars 12, 2007, 06:40:59 »
Ja, selg ivei Bates.... snart har du ikke mere igjen å selge av denne elskede klubben vår som du virker som vil skakkkjøre og forderve helt.. [:(]
-SirOlsen-

TrJ

Re: triste spillerspekulasjoner
« Svar #18 på: Mars 12, 2007, 12:33:32 »
Espen:
Synes ikke at det blir riktig å sammenligne Rooney og Rose, men jeg skjønner hva du mener. :)

Det er vemodig å se alle talentene som kom fra Leeds som har slått igjennom for fullt i andre klubber, hadde spesielt sansen for Lennon. Tenk for et lag vi hadde hatt hvis ingen av talentene som har kommet de siste 5-6 åra hadde blitt solgt..

/Terje
/Terje


"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.

HåvardK

Re: triste spillerspekulasjoner
« Svar #19 på: Mars 12, 2007, 13:20:55 »
Er det virkelig noen som er i tvil om at Bates vil selge en spiller han får et bud på? Våkn opp, folkens.

Papi

Re: triste spillerspekulasjoner
« Svar #20 på: Mars 12, 2007, 16:32:15 »
Ingenting som forundrer meg med klubben lenger. Pr dags dato ser det desverre ut som Leeds United er eit tegneserie lag som hadde passa inn i bladet Boing! sjølvsagt er dette å sette alt på "spissen" med trur storparten av brukerne på forumet skjønner peonget mitt!

Men Rose må vi beholde. Merkelig at det ikkje allerede svirrer rykter om Howson da....


I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

lojosang

Re: triste spillerspekulasjoner
« Svar #21 på: Mars 12, 2007, 17:49:42 »
quote:
Originally posted by Papi

Ingenting som forundrer meg med klubben lenger. Pr dags dato ser det desverre ut som Leeds United er eit tegneserie lag som hadde passa inn i bladet Boing!



Det har vi da vært allerede? Var det ikke en serie som het "We are United?" [8D]


Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Papi

Re: triste spillerspekulasjoner
« Svar #22 på: Mars 12, 2007, 17:53:03 »
quote:
Originally posted by lojosang

quote:
Originally posted by Papi

Ingenting som forundrer meg med klubben lenger. Pr dags dato ser det desverre ut som Leeds United er eit tegneserie lag som hadde passa inn i bladet Boing!



Det har vi da vært allerede? Var det ikke en serie som het "We are United?" [8D]


Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]



Har du rett i det :) Var det her Jimmy Grant spilte? (eller noe i den turen)


I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

lowfields

Re: triste spillerspekulasjoner
« Svar #23 på: Mars 13, 2007, 01:32:56 »
quote:
Originally posted by lojosang

quote:
Originally posted by Papi

Ingenting som forundrer meg med klubben lenger. Pr dags dato ser det desverre ut som Leeds United er eit tegneserie lag som hadde passa inn i bladet Boing!



Det har vi da vært allerede? Var det ikke en serie som het "We are United?" [8D]


Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]



Husker jeg ikke feil het serien "United".
Charlie Barr i mål. Grisespilleren Tug Wilson var midtstopper, Benny Grainger var back. Så hadde de en punker på midtbanen, Alex et eller annet? En ving som kjørte seg ihjel, en hollender...
Hmm.. nå strømmet minnene på gitt.

"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

RoarG

Re: triste spillerspekulasjoner
« Svar #24 på: Mars 13, 2007, 01:58:09 »
Selger vi Rose bør vi i det minste ha en resell clause på minst 20% der også. Som klubbens begredelige situasjon er kan vi ikke forvente annet enn at PL-klubber sikler på talentene våre som en sulten sjakalflokk slikker seg om munnen når de ser en døende gnu.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Robert H.

Re: triste spillerspekulasjoner
« Svar #25 på: Mars 13, 2007, 23:20:58 »
Rose ikke i troppen denne gangen heller.

United (from): Ankergren, Richardson, Sa, Heath, Michalik, Foxe, Marques, Lewis, Douglas, Kishishev, Carole, Howson, Einarsson, Nicholls, Blake, Healy, Cresswell, Moore, Johnson, Kandol, Stack.