Skrevet av Emne: Intern strid  (Lest 1678 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats-

  • Gjest
Intern strid
« på: Mars 13, 2007, 15:02:38 »
DENNIS WISE could face a dressing-room revolt from some of his Leeds players.

Some senior players are so unhappy with Wise that they are talking about club legends Gary Kelly and Lucas Radebe to take over until the end of the season.

They feel a Kelly-Radebe dream ticket would improve team spirit and be hugely popular with the fans. A Leeds source said: "Some of the players feel Gary Kelly and Lucas Radebe could provide the leadership and being such Leeds stalwarts, would also get the fans behind them."

Advertisement
Several players have lost faith in Wise, who has won just seven out of 25 games since taking over in October, and doubt he can prevent the Championship's bottom club slipping into the third tier for the first time in their history.

They question his ability and man-management skills and Wise alienated several players over his handling of 'molegate' when he alleged someone in the dressing room had leaked his team to Crystal Palace.

Wise's accusations sparked a witch-hunt in the dressing room and vice-captain Shaun Derry and goalkeeper Graham Stack had to publicly defend themselves against rumours that they were the mole. Leeds visit Leicester tonight and the club source said: "The players were very upset by Wise's handling of that situation.

"They don't believe there was a mole. They feel Wise's actions were heavy-handed and showed a lack of respect."

A Leeds spokesman said: "This has come from the agent of a disaffected player and should be treated with the contempt that it deserves

Sakset fra Waccoe, skal ha stått i en avis i dag. [xx(]

Vil ikke tro det da....

stian

Re: Intern strid
« Svar #1 på: Mars 13, 2007, 15:15:16 »
Er det en ting jeg er sikker på om Gary Kelly, så er det at han ikke er typen til å gjøre karriere som manager. Radebe, derimot... Men jeg tror jeg kan garantere at Wise ikke sparkes med det første. Spillemessig har vi blitt langt, langt bedre i den siste måneden og det ville være idiotisk å sparke manageren nå. Men jeg er definitivt ikke fremmed for å bytte ut Wise i sekundene etter at fløyta har gått i sesongens siste kamp.

She was half woman, half fish. Terrible in the kitchen, but a bloody good swimmer.

Robert H.

Re: Intern strid
« Svar #2 på: Mars 13, 2007, 15:23:17 »
Dette er typisk waccoe-vissvass!

RoarG

Re: Intern strid
« Svar #3 på: Mars 13, 2007, 15:24:51 »
Spillerne får konsentrere seg om å berge plassen, og ikke lage bråk. Det er halvannen måned igjen av sesongen, og vi kan ikke la alt flyte på slutten ved å sparke manageren. Radebe som manager hadde vært spennende, men unner vi denne kjernekaren å ta over Leeds Utd. i dagens situasjon? Tviler på at Bates sparker Wise, så det blir nok heller de opprørske spillerne som må gå. Her likner Bates på Stalin, som kvittet seg med brysomme underordnete ettersom det passet.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

pale

Re: Intern strid
« Svar #4 på: Mars 13, 2007, 15:38:27 »
Utopi, selv om det hadde vært en fin løsning.
Men ikke nå, får vente til etter sesongen.
Skjer uansett ikke så lenge vi har Bates ved roret.

Jon R

Re: Intern strid
« Svar #5 på: Mars 13, 2007, 15:49:43 »
quote:
Originally posted by stian
Spillemessig har vi blitt langt, langt bedre i den siste måneden og det ville være idiotisk å sparke manageren nå. Men jeg er definitivt ikke fremmed for å bytte ut Wise i sekundene etter at fløyta har gått i sesongens siste kamp.


Kanskje vi får opplevde at den gamle sporten "dvergkasting" får en ny vår der oppe i Yorkshire? [8)]

Jon R.
Jon R.

4ever arcticwhite

Re: Intern strid
« Svar #6 på: Mars 13, 2007, 16:19:59 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by stian
Spillemessig har vi blitt langt, langt bedre i den siste måneden og det ville være idiotisk å sparke manageren nå. Men jeg er definitivt ikke fremmed for å bytte ut Wise i sekundene etter at fløyta har gått i sesongens siste kamp.


Kanskje vi får opplevde at den gamle sporten "dvergkasting" får en ny vår der oppe i Yorkshire? [8)]

Jon R.



Tanker du på varianten med eller uten borrelåsdrakt?

- The future's so white, I've got to wear shades [8D]
The future's so White I've got to wear shades 8)

Per-Stian

Re: Intern strid
« Svar #7 på: Mars 13, 2007, 17:04:57 »
Dette håpar eg sjølvsagt er sludder og vås og det er sikkert blåst ut av proporsjonane. Skjønar at spelarane var særs misnøgde med heksejakta i etterkant av Palace-kampen (når vi eigentleg skulle ha fokusert på det positive resultatet), men forventar at dette surret er ordna opp internt.

Kva som skjer med Wise etter sesongslutt, er nok ei anna historie. Først må han berge plassen vår, så får styret og vi ta ei oppsummering og konkludere for framtida.

Kickthemdown

Re: Intern strid
« Svar #8 på: Mars 13, 2007, 17:23:28 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

Dette håpar eg sjølvsagt er sludder og vås og det er sikkert blåst ut av proporsjonane. Skjønar at spelarane var særs misnøgde med heksejakta i etterkant av Palace-kampen (når vi eigentleg skulle ha fokusert på det positive resultatet), men forventar at dette surret er ordna opp internt.

Kva som skjer med Wise etter sesongslutt, er nok ei anna historie. Først må han berge plassen vår, så får styret og vi ta ei oppsummering og konkludere for framtida.

Hva som skjer med Wise er enkelt : Blir Bates så blir Wise. Ny styreformann, ny manager....

Mvh

Alta-White

kjelvi

Re: Intern strid
« Svar #9 på: Mars 13, 2007, 18:21:27 »
quote:
Originally posted by Robert H.

Dette er typisk waccoe-vissvass!



Artikkel er hentet fra dagens Daily Mirror, som faktisk er en av de mer troverdige og seriøse engelske avisene.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/tm_headline=wise-faces-leeds-revolt%26method=full%26objectid=18744440%26siteid=89520-name_page.html


Lek litt med tanken...
Radebe og Kelly som managere....
Njaaa - bedre enn Wise, men likevel...
« Siste redigering: Mars 13, 2007, 18:24:34 av kjelvi »

Robert H.

Re: Intern strid
« Svar #10 på: Mars 13, 2007, 18:25:32 »
Daily Mirror - seriøs?! Kødder du eller?

Legger ved denne utmerkede off topic-tråden startet av flynn:

http://www.luscos.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=7482
« Siste redigering: Mars 13, 2007, 18:28:11 av Robert H. »

kjelvi

Re: Intern strid
« Svar #11 på: Mars 13, 2007, 18:38:12 »
quote:
Originally posted by Robert H.

Daily Mirror - seriøs?! Kødder du eller?
Legger ved denne utmerkede off topic-tråden startet av flynn:
http://www.luscos.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=7482



kødder sjelden! - på en tirsdag...
korrigere meg sjøl litt: en av de mer seriøse og etterrettelige engelske tabloidene.
« Siste redigering: Mars 13, 2007, 18:38:41 av kjelvi »

HåvardK

Re: Intern strid
« Svar #12 på: Mars 13, 2007, 18:39:16 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by stian
Spillemessig har vi blitt langt, langt bedre i den siste måneden og det ville være idiotisk å sparke manageren nå. Men jeg er definitivt ikke fremmed for å bytte ut Wise i sekundene etter at fløyta har gått i sesongens siste kamp.


Kanskje vi får opplevde at den gamle sporten "dvergkasting" får en ny vår der oppe i Yorkshire? [8)]

Jon R.



Ærlig talt, Jon. Dette er ikke mye politisk korrekt. Det heter da "kasting av kortvokste", for søren!