Skrevet av Emne: Rykte: Ronaldinho  (Lest 2304 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Per-Stian

Rykte: Ronaldinho
« på: Mars 14, 2007, 22:54:21 »
Milan ønsker å hente Ronaldinho fra Barcelona. Italienerne har vært i samtaler med spillerens bror og agent Roberto Assis.

Ronaldinho skal ha innrømmet at han er tiltrukket av den italienske klubben.



- Det er en god sjanse, sier Milan-eier Silvio Berlusconi til La Gazzetta dello Sport vedrørende en mulig overgang.

To ganger er Ronaldinho blitt kåret til årets spiller. Ronaldinho har hatt en ujevn sesong for Barcelona og var svak da spanierne røk ut av Mesterligaen etter kampene mot Liverpool i åttedelsfinalen.

- Barcelona fortjener stor respekt. Vi har et godt forhold og det er ingen problemer, men min bror kan ikke skjule at han er tiltrukket av Milan, sier Assis.

Fra før spiller brasilianerne Ronaldo, Kaká, Dida, Cafu, Serginho og Ricardo Oliveira i Milan.

- Det er en brasiliansk familie der som er klar til å ønske oss velkommen, sier Ronaldinhos bror videre.

Milan og Barcelona har et godt forhold og italienerne vil ikke legge press på spanierne for å få til en overgang.

- Milan står klar dersom Ronaldinho forlater Barcelona, men vi respekterer at han har tre år igjen av sin kontrakt med katalanerne, sier Milans visepresident Adriano Galliani.
« Siste redigering: Mars 14, 2007, 22:55:28 av Per-Stian »

Dennis

Re: Rykte: Ronaldinho
« Svar #1 på: Mars 15, 2007, 02:57:12 »
Kan liksom ikke helt se at Ronaldinho velger Milan foran Barcelona, da jeg heller trodde Chelski dessverre fort kunne bli hans neste stoppested.

Men han har jo ikke vært særlig god denne sesongen, så det kan hende han vil videre for å få nye impulser et annet sted. Selvsagt står det jo også om penger, som det dessverre alltid gjør.

Tror i grunn Spania er et perfekt sted å spille for Ronaldinho, med tanke på hans tekniske spillestil, men vi får se!

- Dennis
Marching on together!

pesi

Re: Rykte: Ronaldinho
« Svar #2 på: Mars 15, 2007, 04:13:54 »
Vet ikke jeg men vet ikke om han hadde holdt ut i lengden i en engelsk klubb f. eks chelski, tror fotballen i england fort blir litt for tøff for han. men som Mr Kaizer sier så tror jeg også at spania er ideelt for hans spillerstil

Side before self!!!
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

dexter90

Re: Rykte: Ronaldinho
« Svar #3 på: Mars 15, 2007, 18:47:13 »
Ronaldinho har vært en skygge av seg selv i forhold til fjorårssesongen
 

RoarG

Re: Rykte: Ronaldinho
« Svar #4 på: Mars 16, 2007, 03:26:18 »
Ronaldinho på vei ned? Men da kan han jo godt gå til Leeds[:p]. Vi tar jo så godt i mot alle "has beens"
quote:
Originally posted by dexter90

Ronaldinho har vært en skygge av seg selv i forhold til fjorårssesongen



Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020