Skrevet av Emne: Ut med Bates, inn med Radebe  (Lest 3521 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Per-Stian

Ut med Bates, inn med Radebe
« på: Mars 20, 2007, 23:26:36 »
Etter mykje kritikk frå mange her inne har eg beslutta å kvitte meg med Bates-avataren. I slike tunge stunder er det viktig å hylle dei som fortenar det. Lucas "Chief" Radebe kan ingen kritisere, han er ein sann Leeds-helt!

« Siste redigering: Mars 20, 2007, 23:27:31 av Per-Stian »

h.b

  • Gjest
Re: Ut med Bates, inn med Radebe
« Svar #1 på: Mars 20, 2007, 23:43:51 »
Håper du har dette bildet i A 3 i stua Per-Stian



asLeeds

Re: Ut med Bates, inn med Radebe
« Svar #2 på: Mars 20, 2007, 23:55:23 »
hehe. endeligt!!

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Svend Anders

Re: Ut med Bates, inn med Radebe
« Svar #3 på: Mars 21, 2007, 00:13:42 »
Hvem er egentlig mest glad for å møte hvem på dette bildet?
;-)

http://www.svendanders.com/

Tom S

Re: Ut med Bates, inn med Radebe
« Svar #4 på: Mars 21, 2007, 00:14:34 »
Stilig bilde PS, minne for livet!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

berlin

Re: Ut med Bates, inn med Radebe
« Svar #5 på: Mars 21, 2007, 01:38:22 »
Radebe-avataren er fin den, men du skrev at Bates-avataren ble først fjerna når det ble bevist at han tenkt for mye på egen vinning med Leeds-kjøpet. Har du fått bevis nå, eller er det bare greitt å slippe alt Bates-peset?
« Siste redigering: Mars 21, 2007, 01:39:33 av berlin »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Ut med Bates, inn med Radebe
« Svar #6 på: Mars 21, 2007, 03:38:36 »
quote:
Originally posted by berlin

Radebe-avataren er fin den, men du skrev at Bates-avataren ble først fjerna når det ble bevist at han tenkt for mye på egen vinning med Leeds-kjøpet. Har du fått bevis nå, eller er det bare greitt å slippe alt Bates-peset?


Axel, han taklet bare ikke presset lenger.
Han bukket bare under...



I hear the ancient footsteps like the motion of the sea
Sometimes I turn there's someone there, other times it's only me

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Re: Ut med Bates, inn med Radebe
« Svar #7 på: Mars 21, 2007, 03:44:00 »
Bildet ser manipulert ut Per-Stian. Et bilde av Per-Stian fra påskeferien 2003 + et bilde av Nelson Mandela som håndhilser på sin store helt Lucas radebe + Photoshop = Per Stian "håndhilser" på sin gamle helt. [}:)]



Jon R.
Jon R.

auren

Re: Ut med Bates, inn med Radebe
« Svar #8 på: Mars 21, 2007, 04:59:01 »
Enig med Jon R i at det er noen som baker flere muffins i mosen her. Og mosen er som kjent ikke stor nok for alle...

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Ut med Bates, inn med Radebe
« Svar #9 på: Mars 21, 2007, 05:07:20 »
quote:
Originally posted by auren

Enig med Jon R i at det er noen som baker flere muffins i mosen her. Og mosen er som kjent ikke stor nok for alle...



Jon & Jokke (det nye radarparet her inne???) er jo tilsynelatende inne på noe, men alle med litt fartstid skjønner jo at bildet er tatt inne på Thorpe Arch - der PerS, Bjørn (han Lange med rom hos Lorimer), Runar, sjefssjef Torgei & mars-madammen til PS (eller var det aprildama???). Vi vandret rundt blant alle vrakene, PS preika dialekt med Eirik, sjekket de digre lårene til JJ, tok bilde av Lucas med en diger skinne over knea - & sjekket opp kantinedamene på TA (...eller var det Runar det mon tro...).

Så bildet burde være ekte vare det, enn så uekte det så ut... Selv om det ser noget bearbeidet ut (PerS har nok fjernet noen av svetteperlene på panna, gråstenkene i håret & valkene rundt magen) [:)]



I hear the ancient footsteps like the motion of the sea
Sometimes I turn there's someone there, other times it's only me

B.Dylan
« Siste redigering: Mars 21, 2007, 05:11:56 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Per-Stian

Re: Ut med Bates, inn med Radebe
« Svar #10 på: Mars 21, 2007, 14:47:36 »
quote:
Originally posted by berlin

Radebe-avataren er fin den, men du skrev at Bates-avataren ble først fjerna når det ble bevist at han tenkt for mye på egen vinning med Leeds-kjøpet. Har du fått bevis nå, eller er det bare greitt å slippe alt Bates-peset?



Eg veit noko ikkje du veit[;)] Neida, eg har berre resignert med tanke på nedrykket, og då tenkte eg at eg skulle unne meg eit positivt bilde av ein person som for all evigheit vil bli assosisert med noko positivt. Hail the Chief!

Per-Stian

Re: Ut med Bates, inn med Radebe
« Svar #11 på: Mars 21, 2007, 14:58:22 »
quote:
Originally posted by Jon R

Bildet ser manipulert ut Per-Stian. Et bilde av Per-Stian fra påskeferien 2003 + et bilde av Nelson Mandela som håndhilser på sin store helt Lucas radebe + Photoshop = Per Stian "håndhilser" på sin gamle helt. [}:)]

Jon R.




Hahaha! Godt resonnement, JonR. Hadde eg berre vore så flink i Photoshop... Her er den magiske oppskrifta:
1. Opne bildet
2. Marker bakgrunnen med "magic wand" eller "lasso tool", eventuelt bruk maskefunksjonen.
3. Filter - Blur - Gaussian blur (radius = 38,2 pix)
4. Voilá!

Eg føler at eg må reinvaske mitt rykte her, så her har dåkke tvilarane originalbildet[:D]



Per-Stian

Re: Ut med Bates, inn med Radebe
« Svar #12 på: Mars 21, 2007, 14:59:32 »
Og Asbjørn; det var FEBRUAR-dama, ikkje mars eller april[:D]

RoarG

Re: Ut med Bates, inn med Radebe
« Svar #13 på: Mars 21, 2007, 15:13:10 »
Riktig flott bilde. Gratulerer.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Per-Stian

Re: Ut med Bates, inn med Radebe
« Svar #14 på: Mars 21, 2007, 15:15:43 »


Vurderte dette bildet, spesielt mtp Healys skåring mot Southend, men sesongen sett under eitt har DH underprestert til dei grader. Kanskje årets største "skuffelse" i mine auge.
« Siste redigering: Mars 21, 2007, 15:17:00 av Per-Stian »

Per-Stian

Re: Ut med Bates, inn med Radebe
« Svar #15 på: Mars 21, 2007, 15:52:37 »


Du tenkte kanskje på dette bildet, Jon, frå den gongen Mandela samla inn pengar i Leeds til undertrykte, sørafrikanske kvinner på slutten av 90-talet? Det liknar veldig på det bildet av meg og Chief, men det er faktisk to forskjellege bilder[:D][:D][:D]
« Siste redigering: Mars 21, 2007, 21:46:30 av Per-Stian »

Jon R

Re: Ut med Bates, inn med Radebe
« Svar #16 på: Mars 21, 2007, 23:00:17 »
Glimrende, Per-Stian! [:D]

Jon R.
Jon R.

lojosang

Re: Ut med Bates, inn med Radebe
« Svar #17 på: Mars 21, 2007, 23:02:34 »
Var det tyveriet av jakka di Nelson Mandela satt i fengsel for, Per Stian? [:O]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Runar

Re: Ut med Bates, inn med Radebe
« Svar #18 på: Mars 24, 2007, 06:04:11 »
Har endel svartehuller fra den turen, men at jeg skal ha sjekket opp kantinedamene på TA, vel i så fall er det kred til meg...

quote:
Originally posted by Asbjørn

quote:
Originally posted by auren

Enig med Jon R i at det er noen som baker flere muffins i mosen her. Og mosen er som kjent ikke stor nok for alle...



Jon & Jokke (det nye radarparet her inne???) er jo tilsynelatende inne på noe, men alle med litt fartstid skjønner jo at bildet er tatt inne på Thorpe Arch - der PerS, Bjørn (han Lange med rom hos Lorimer), Runar, sjefssjef Torgei & mars-madammen til PS (eller var det aprildama???). Vi vandret rundt blant alle vrakene, PS preika dialekt med Eirik, sjekket de digre lårene til JJ, tok bilde av Lucas med en diger skinne over knea - & sjekket opp kantinedamene på TA (...eller var det Runar det mon tro...).

Så bildet burde være ekte vare det, enn så uekte det så ut... Selv om det ser noget bearbeidet ut (PerS har nok fjernet noen av svetteperlene på panna, gråstenkene i håret & valkene rundt magen) [:)]



I hear the ancient footsteps like the motion of the sea
Sometimes I turn there's someone there, other times it's only me

B.Dylan

 

SirOlsen

Re: Ut med Bates, inn med Radebe
« Svar #19 på: Mars 25, 2007, 14:01:42 »
quote:
Originally posted by Per-Stian



Du tenkte kanskje på dette bildet, Jon, frå den gongen Mandela samla inn pengar i Leeds til undertrykte, sørafrikanske kvinner på slutten av 90-talet? Det liknar veldig på det bildet av meg og Chief, men det er faktisk to forskjellege bilder[:D][:D][:D]


Hahaha! Det var nett før jeg svelgte morgenkaffen vrangt og strøk med med gurglekvalte latterhikst her av det bildet.. [:D] Utrolig bra!
-SirOlsen-

Per-Stian

Re: Ut med Bates, inn med Radebe
« Svar #20 på: Mars 26, 2007, 19:13:30 »
quote:
Originally posted by Runar

Har en del svarte huller fra den turen, men at jeg skal ha sjekket opp kantinedamene på TA, vel i så fall er det kred til meg...




Var vel, så vidt meg bekjent, ingen av oss norske vikingar som sjekka opp kantinedamene på Thorpe Arch. Det var vel heller omvendt[;)]

Per-Stian

Re: Ut med Bates, inn med Radebe
« Svar #21 på: Mars 26, 2007, 19:15:49 »
quote:
Originally posted by Øisten forkynner

quote:
Originally posted by Per-Stian



Du tenkte kanskje på dette bildet, Jon, frå den gongen Mandela samla inn pengar i Leeds til undertrykte, sørafrikanske kvinner på slutten av 90-talet? Det liknar veldig på det bildet av meg og Chief, men det er faktisk to forskjellege bilder[:D][:D][:D]


Hahaha! Det var nett før jeg svelgte morgenkaffen vrangt og strøk med med gurglekvalte latterhikst her av det bildet.. [:D] Utrolig bra!



Ja, hihi! Mandela var vel ikkje heilt heldig på bildet. Det var kaldt i Leeds den februardagen, så det var endå godt han fekk låne pelsjakka mi.