Lyst til å spille fotball ?

Started by RuneH, March 21, 2007, 04:57:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RuneH

Heisann !

Noen her som har lyst til å prøve seg på noen treninger for et lokalt lag i Oslo.
5 div. lag med store ambisjoner om opprykk[:D]. Vi trener 2-3 ganger i uken på egen kunstgressbane.
Vi har holdt på siden januar, rundt 20 stk men ser gjerne at det dukker opp noen nye fjes.
Høres dette interessant ut, ta kontakt.

vh.
rune.hansson@chello.no

Asbjørn

quote:
Originally posted by RuneH

Heisann !

Noen her som har lyst til å prøve seg på noen treninger for et lokalt lag i Oslo.

...det er ikke lysten det er noe i veien med, i alle fall. Men er nok avhengig av å få dekket de fleste av flyturene til/fra trening...

PS! I sin tid fikk jeg dekket ferjebillettene mellom Folkestad & Volda - og det var jo nesten like høyt oppe i systemet da[:o)] (6.div.)

I hear the ancient footsteps like the motion of the sea
Sometimes I turn there's someone there, other times it's only me

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Lids

...det er ikke lysten det er noe i veien med, i alle fall - men kneet!

Thomas
Thomas

Bites Yer Legs

5 divisjon og egen kunstgressbane? Spiller  i 3. divisjon i Bergen, vi må ty til byens verste grusbane to av øktene i uken.. Er alt sååå mye bedre i Oslo?

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

Sleivind

quote:
Originally posted by bites yer legs

5 divisjon og egen kunstgressbane? Spiller  i 3. divisjon i Bergen, vi må ty til byens verste grusbane to av øktene i uken.. Er alt sååå mye bedre i Oslo?

Det verste jeg visste da jeg var ung og spilte fotball var å reise til Bergen. Bergen er synonymt med grusbane. Forholdene til å spille fotball i er bedre lagt til rette nord for polarsirkelen enn det er i Bergen.

Og forresten det er ikke bare i Oslo det er bedre, kan ta med resten av landet også! Det er ikke rart en kan telle alle bergenserne som spiller i tippeligaen på ei hånd!

RuneH

Husker jeg ikke kunne tro det når klubben gikk inn for et topp moderne anlegg for et par år siden.
Nå er vel de fleste grusbaner lagt om til kunstgress, så de unge har jaggu ikke noe å klage på i dag gitt.
Skulle gjerne hatt disse forholdene for 15 år siden. Har selv trent på grus i 3 div[:)]

Bites Yer Legs

quote:
Originally posted by Sleivind

quote:
Originally posted by bites yer legs

Det verste jeg visste da jeg var ung og spilte fotball var å reise til Bergen. Bergen er synonymt med grusbane. Forholdene til å spille fotball i er bedre lagt til rette nord for polarsirkelen enn det er i Bergen.

Og forresten det er ikke bare i Oslo det er bedre, kan ta med resten av landet også! Det er ikke rart en kan telle alle bergenserne som spiller i tippeligaen på ei hånd!

Bergen er særegen på dårlig banekvalitet , for oss virker det som resten av landet vasser i kunstgress - og gressbaner. Det verste er at, om det ikkje hadde vært for en mann med navn Trond Mohn som gladelig betaler for idrettsannlegg i Bergen og omeng hadde vi bergensere knapt fått sett grønne fotballbaner..
Sesongoppkjøringen vår skjer mer i distriktene enn den gjør her hjemme. I går ble vi forespeilet en gressbane som vi kunne få treningstid på - reisetid på halvannen time.[xx(]

KEEP FIGHTING!!

kjelvi

Rune
Ser ikke noe om sign on-fee?
Hvor trener dere?

RuneH

Hei !

Vi trener på Ljan. Banen ligger ikke så langt fra Hvervenbukta hvis du er kjent i Oslo. Ca. 5-6 km fra sentrum.

Sign on-fee ja[:D] Heldigvis ikke penga som styrer i 5 div....må nemlig betale noen kroner i klubbmedlemskap for å få spille. Men til gjengjeld så er styreformannen raus med utstyr he,he

kjelvi

quote:
Originally posted by RuneH

Ljan. Sign on-fee ja[:D] Heldigvis ikke penga som styrer i 5 div....må nemlig betale noen kroner i klubbmedlemskap for å få spille. Men til gjengjeld så er styreformannen raus med utstyr he,he

Redd for at det er 10 år og minst 30 kg for sent.
Bor et steinkast fra Nordre Ã...sen (Skeid-bana) - og tror jeg får nøye meg med å være tilkallingsspiller (eller sistereserve...) når Old Boys-laget der er i beit.
Har ellers hatt store ambisjoner om å breake inn på bedriftslaget på jobb - hvor bl.a. GeirO er en av støttespillerne, men bare foreløpig bare med planene. De andre er så unge og spreke...

Kjelvi
- tosifret vekt er feigt!