Skrevet av Emne: Fleire unge lovande  (Lest 1629 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tom S

Fleire unge lovande
« på: Mars 27, 2007, 02:52:22 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,982_2019760,00.html

Virker som vi rektutterer godt til ungdomslandslagene i England.
Det er bra, trur desse kan få sjansen neste sesong i L1.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

berlin

Re: Fleire unge lovande
« Svar #1 på: Mars 27, 2007, 03:09:28 »
quote:
Originally posted by Tom S

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,982_2019760,00.html

Virker som vi rektutterer godt til ungdomslandslagene i England.
Det er bra, trur desse kan få sjansen neste sesong i L1.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!



L1 du lissom, it ain't over till the f........[V]

Masinga

Re: Fleire unge lovande
« Svar #2 på: Mars 27, 2007, 03:13:42 »
Må bare begynne å pugge navnene med èn gang: Ross Wilkinson, Oliver Hotchkiss, Nathan Cartman, Danny Rose.

Hva skulle Leeds gjort uten akademiet?

Håper at Leeds kan bruke det som dyrkes frem, i det minste en sesong eller to.


Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

RoarG

Re: Fleire unge lovande
« Svar #3 på: Mars 27, 2007, 05:10:07 »
Er det navnene på de talentene vi skal selge til Chelski og Spurs i løpet av sommeren?[;)]
quote:
Originally posted by Masinga

Må bare begynne å pugge navnene med èn gang: Ross Wilkinson, Oliver Hotchkiss, Nathan Cartman, Danny Rose.

Hva skulle Leeds gjort uten akademiet?

Håper at Leeds kan bruke det som dyrkes frem, i det minste en sesong eller to.


Masinga, medl.nr. 1250



Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bites Yer Legs

Re: Fleire unge lovande
« Svar #4 på: Mars 27, 2007, 05:37:02 »
Få de vekk!!! Her skal vi ha 30+!!!

Talent er oppskrytt...

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

Bites Yer Legs

Re: Fleire unge lovande
« Svar #5 på: Mars 27, 2007, 05:38:08 »
[xx(]

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

Per-Stian

Re: Fleire unge lovande
« Svar #6 på: Mars 27, 2007, 16:54:34 »
Uavhengig av kva divisjon vi spelar i neste sesong, så trur eg vi kjem til å sjå fleire unggutar på laget. Fleire av våre noverande spelarar og veteranar har kontrakter som løper ut, og vi har jo som kjend lite pengar å handle for. Difor trur og håpar eg fokuset vert retta mot ungdomsarbeidet i klubben. Ser ingen problem med at spelarar som Wilko, Hotchy, Rose, Howson og T.Elliot får fast plass i A-troppen, sjølv om det skulle bli nok eitt år i CCC.

Budda

Re: Fleire unge lovande
« Svar #7 på: Mars 27, 2007, 18:50:30 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

Uavhengig av kva divisjon vi spelar i neste sesong, så trur eg vi kjem til å sjå fleire unggutar på laget. Fleire av våre noverande spelarar og veteranar har kontrakter som løper ut, og vi har jo som kjend lite pengar å handle for. Difor trur og håpar eg fokuset vert retta mot ungdomsarbeidet i klubben. Ser ingen problem med at spelarar som Wilko, Hotchy, Rose, Howson og T.Elliot får fast plass i A-troppen, sjølv om det skulle bli nok eitt år i CCC.



Har lyst til å se Lund i mål. Virker som en meget lovende keeper og må jo være på høyde med de vi har nå. Skjønner at de ikke slenger innpå en urutinert keeper i den avgjørende fasen vi er nå, men neste sesong så burde han få prøvd seg. Gleder meg også til å se Elliot og Rose.
Endre

RoarG

Re: Fleire unge lovande
« Svar #8 på: Mars 27, 2007, 19:44:49 »
Har aldeles ikke noe i mot å se de nevnte herrer i A-lagstroppen til neste år. Vår A-lagstropp vel og merke[^]
quote:
Originally posted by Per-Stian

Uavhengig av kva divisjon vi spelar i neste sesong, så trur eg vi kjem til å sjå fleire unggutar på laget. Fleire av våre noverande spelarar og veteranar har kontrakter som løper ut, og vi har jo som kjend lite pengar å handle for. Difor trur og håpar eg fokuset vert retta mot ungdomsarbeidet i klubben. Ser ingen problem med at spelarar som Wilko, Hotchy, Rose, Howson og T.Elliot får fast plass i A-troppen, sjølv om det skulle bli nok eitt år i CCC.



Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sølvreven

Re: Fleire unge lovande
« Svar #9 på: Mars 28, 2007, 04:52:22 »
De blir vel solgt til Tottenham i sommer sånn at unWise kan få hentet inn noen rutinerte 40 åringer. S
kjønner da faen hva de skal med det akademiet. For å ha noe å gi bort til de andre lagene?

Rather dead than red.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Jostein.

Re: Fleire unge lovande
« Svar #10 på: Mars 28, 2007, 05:42:54 »
Enig, helt håpløst å selge de unge talentene for små penger. Det er jo det vi får for dem.
Lennon gikk til Spurs for 1 mill, å vi kan alle se hvor sinnsykt god han er nå. Vil si at han er den beste wingen i PL på siden av C.Ronaldo. Tenk om vi hadde hatt ham et par sesonger til, da kunne de begynt å tenke på å selge ham. Kunne kjent sinnsykt med penger, ser jo hva sum ryktene sier hva bale skal gå for 10 mill. Slike penger så kunne vi solgt ham for!!
Leeds Carajo!