Skrevet av Emne: Kamp vs Colchester 9. april  (Lest 47186 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

Re: Kamp vs Colchester 9. april
« Svar #510 på: April 10, 2007, 01:29:22 »
kan noen si meg hvor mange post du må sende  for og gå opp et nivå fra "på prøvespill"[?][?]
leeds forever[^][^]
Leeds United

Læshy

Re: Kamp vs Colchester 9. april
« Svar #511 på: April 10, 2007, 01:33:36 »
Flere enn du trenger å poste i dag...

It´s only one United... Leeds United!
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Daniel

Re: Kamp vs Colchester 9. april
« Svar #512 på: April 10, 2007, 01:37:57 »
quote:
Originally posted by Jon R

Dette påståtte røde kortet får uansett ikke konsekvenser. Karantenen trer i kraft først om en uke. Han ville være ute de tre siste uatsett etter sitt 15. gule kort for sesongen.  Uansett en big blow for oss. Douglas har vært inspirerende og mye av nøkkelen til vårt come back de siste ukene. [V]

Jon R.




ja det e faen meg synd[V][V]
Leeds United

lowfields

Re: Kamp vs Colchester 9. april
« Svar #513 på: April 10, 2007, 01:40:15 »
quote:
Originally posted by daniel

kan noen si meg hvor mange post du må sende  for og gå opp et nivå fra "på prøvespill"[?][?]
leeds forever[^][^]


Kom igjen, Daniel. Bøtt på - så ser vi om du klarer å slå rekorden til forkynneren vår.

"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Daniel

Re: Kamp vs Colchester 9. april
« Svar #514 på: April 10, 2007, 01:43:54 »
quote:
Originally posted by Læshy

Flere enn du trenger å poste i dag...

It´s only one United... Leeds United!



kan du ikje si kor mange[?][?]
Leeds United

auren

Re: Kamp vs Colchester 9. april
« Svar #515 på: April 10, 2007, 01:44:14 »
Fikk ikke med meg det gule kortet til Douglas. Det var som f! Får vel bare med seg derby kampen han nå. Det positive er jo at Thompson nå er fit og kan bekle rollen på midten. Ikke like temposterk, men tror ikke vi blir så svekket. I neste kamp må Kandol ut og Blake og Cressy inn!

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Daniel

Re: Kamp vs Colchester 9. april
« Svar #516 på: April 10, 2007, 01:45:08 »
quote:
Originally posted by bergen

Hva faen er det for folk Wiise plukker til kapteiner på dette laget ? Er hovedegenskapen  å tape hodet etter en dårlig dag, på lik linje med han selv. Herregud for en gjeng.....

Til tross for dette, vi må klare oss. Så får vi hetter kvitte oss med diverse tomskaller både på sidelinjen og banen etter sesongslutt !



heii bergen[:D]
heier du på brann[?][?]
Leeds United

Daniel

Re: Kamp vs Colchester 9. april
« Svar #517 på: April 10, 2007, 01:46:55 »
quote:
Originally posted by auren

Fikk ikke med meg det gule kortet til Douglas. Det var som f! Får vel bare med seg derby kampen han nå. Det positive er jo at Thompson nå er fit og kan bekle rollen på midten. Ikke like temposterk, men tror ikke vi blir så svekket. I neste kamp må Kandol ut og Blake og Cressy inn!

auren

Leeds
Till
I
Die!



Douglas fikk rødt etter kampe så han får kje spille på en stund[xx(][V][V]
Leeds United

Daniel

Re: Kamp vs Colchester 9. april
« Svar #518 på: April 10, 2007, 01:53:00 »
quote:
Originally posted by peacock

Kelly er IKKE skadet; dette er politikk, og komplett skandaløst. Han spilte B-kamp i forrige uke. Misliker også at Blake er på benken.

Enda godt vi slippet å se håpløse Frazer.



det jo bare helt sykt[xx(][B)][:o)]
Leeds United

auren

Re: Kamp vs Colchester 9. april
« Svar #519 på: April 10, 2007, 02:11:22 »
Fortsett slik daniel - svar på alle innleggene her inne, så er du nok snart den personen som har flest innlegg!

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

berlin

Re: Kamp vs Colchester 9. april
« Svar #520 på: April 10, 2007, 02:28:05 »
hmmm, har ikke noe imot unge forum-delatgere, tvert imot, men det blir for dumt og søplete, og denne daniel er visst 12 år, altså under aldersgrensen på 13.

kjelvi

Re: Kamp vs Colchester 9. april
« Svar #521 på: April 10, 2007, 02:34:33 »
quote:
Originally posted by Robert H.

Hadde jeg vært deg hadde jeg holdt meg hjemme. I dag får Aalesund et tøft gjensyn med Tippeligaen...[:p]
quote:
Originally posted by kjelvi

nå må gutta sørge for uttelling.
hører Peter L. maser om at ett poeng er bra. skal vi overleve må vi ha 3.
hopper sjøl av LUTV-seninga nå. Color Line Stadion og AaFK-Start neste.
good luck!





helsvart aften!

Leeds tapte, AaFK tapte, Skeid tapte......

ragnar

Re: Kamp vs Colchester 9. april
« Svar #522 på: April 10, 2007, 02:50:16 »
Det ble en helsvart aften der de resultatene som teller gikk imot oss samtidig som Leeds taper. Men her er det bare til å stå på videre.

Nå må begge hjemmekampene vinnes og som det ser ut nå må det bli poeng både mot Soton borte og Derby borte.

Spørs om ikke Douglas er ute for resten av sesongen med sitt gul og røde kort i dag. Han kom opp i sitt 15. gule samtidig som han fikk rødt. Skulle ikke forundre meg om Heath blir kaptein i neste kamp...

En ting som ihvertfall er sikkert. Serieinnspurten blir fryktelig spennende. [}:)]

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Jon R

Re: Kamp vs Colchester 9. april
« Svar #523 på: April 10, 2007, 03:02:38 »
quote:
Spørs om ikke Douglas er ute for resten av sesongen med sitt gul og røde kort i dag. Han kom opp i sitt 15. gule samtidig som han fikk rødt. Skulle ikke forundre meg om Heath blir kaptein i neste kamp...



Det skal vel gå en uke fra kortet er utdelt, til karantene iverksettes. Det betyr at Douglas spiller mot Burnley. Jeg stemmer for Lewis som kaptein, evnt Cresswell hvis han er "fit", i de tre siste kampene. [8)]

Edit: Feil,feil feil. Reglene ble visst forandret før denne sesongen. Ser nå at Kilgallon og Foxe stod over den neste kampen ettter rødt, selv om det var minder enn en uke mellom de to kampene. Det må vel bety at Douglas er ferdig for sesongen. [xx(]

Jon R.
« Siste redigering: April 10, 2007, 03:29:39 av Jon R »
Jon R.

Jon R

Re: Kamp vs Colchester 9. april
« Svar #524 på: April 10, 2007, 03:40:10 »
quote:
Originally posted by berlin

hmmm, har ikke noe imot unge forum-delatgere, tvert imot, men det blir for dumt og søplete, og denne daniel er visst 12 år, altså under aldersgrensen på 13.




Er det 13 års aldergrense på forumet? Hvor står det? Unge Daniel her var litt ivrig i kampens hete, men har vel ikke gått over streken hva gjelder innhold? [8)]

Jon R.
Jon R.

berlin

Re: Kamp vs Colchester 9. april
« Svar #525 på: April 10, 2007, 05:13:34 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by berlin

hmmm, har ikke noe imot unge forum-delatgere, tvert imot, men det blir for dumt og søplete, og denne daniel er visst 12 år, altså under aldersgrensen på 13.




Er det 13 års aldergrense på forumet? Hvor står det? Unge Daniel her var litt ivrig i kampens hete, men har vel ikke gått over streken hva gjelder innhold? [8)]

Jon R.




Nei, det har han slett ikke  Men har han fått visse signaler som jeg ikke synes er personangrep, og det må jo også være greitt - det går på at innholdet oppfattes som useriøst.

Litt (nei, veldig) dumt av meg å nevne det med 13 år, det jeg refererer til er COPPA ( The Children's Online Privacy Protection Act and Rule ), men det er jo for å beskytte barna, og ikke oss. [:o)][:o)][:I][8)][8)]

raggen

Re: Kamp vs Colchester 9. april
« Svar #526 på: April 10, 2007, 05:33:06 »
akkurat kommet fra jobb og fulgt med leeds kampen på radio og mobil. må si meg enig med flere her inne som sier at dette gikk fra himmel til helvete på 10-15 min. Tror det er noe av det verste jeg har vært med på, på lenge. alt gikk imot oss på slutten. Men vi må reise oss fortest mulig og krige for å holde oss

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Erik_

Re: Kamp vs Colchester 9. april
« Svar #527 på: April 10, 2007, 06:02:53 »
Igjen er jeg litt overrasket over at det tar så lang tid før byttene kommer. Men tror ikke jeg orker å bruke tid og krefter på å irritere meg.

Nei, dette var så surt at jeg ikke har ord. Spørs om Spøkelseskladden Dean Maynard som hadde besluttet å hjelpe Leeds med gode vibber i de siste kampene, heller brukte tiden på en røyk og en kaffe i det siste kvarteret av dagens kamp.

Det var allikevel tyngst å svelge at Barnsley skulle gå hen å vinne mot Birmingham, for det SKAL bare ikke gå an. Selv om det er utilgivelig å slippe inn to Colchester mål 10 min før slutt. For jeg trodde ærlig talt faren var over da frisparket før 1-1 ble avverget... Ja, det vil si før usikkerheten satte inn igjen da.

Det positive er vel at det er kamper igjen å gjøre det på.

Pokker [:(!]

berlin

Re: Kamp vs Colchester 9. april
« Svar #528 på: April 10, 2007, 07:01:52 »
quote:
Originally posted by Enrique

 For jeg trodde ærlig talt faren var over da frisparket før 1-1 ble avverget... Ja, det vil si før usikkerheten satte inn igjen da.

Det positive er vel at det er kamper igjen å gjøre det på.

Pokker [:(!]



samma her, når frisparket til Colch mislyktes på stillingen 1-0 til Leeds, trodde jeg bare ikke på 2 baklengs. Så komfortable vi var inntil 75 minutter. Det nærmeste jeg kan sammenligne følelsen med, er Tyrkias opphenting av Norges 2-0 ledelse (kampbildet unntatt, bare følelsen: "Nei, det går ikke an" ).

Lars E

Re: Kamp vs Colchester 9. april
« Svar #529 på: April 10, 2007, 07:50:20 »
Satt akkurat med den samme følelsen berlin. Ekstra tungt å svelge dette tapet, når det jo virket så lyst bare minutter tidligere. Men sånn er fotball - og det skal ikke være lett å holde med Leeds. Vi ble jo nesten litt bortskjemt med resultater der en stund... [:I][xx(]


Kom igjen Leeds, vi reiser oss igjen!

Forever Leeds

Forever Leeds

berlin

Re: Kamp vs Colchester 9. april
« Svar #530 på: April 10, 2007, 17:15:04 »
Rating fra Maverick Whites

Ankergren - one blooper first half 6
Rui Marques - not as comfortable as when at centre-half 6
Gray - fairly comfortable 6
Heath - not commanding enough 5
Michalik - erratic 5
Lewis - superb goal, occasional threat 6
Douglas - fifteenth booking of season, followed by red card at end, Dougie's off on his summer jollies now, every cloud.....4
Thompson - not as influential as Saturday, but United's best in the middle by far 6
Kishishev - found surroundings strange 5
Healy - not a lot of service 6
Kandol - contributed nothing 4

Crowd; 5,916 Tin pot ground, tin pot club, tin pot supporters, but who went home as happy as they probably did 36 years ago.

Why does our manager rarely seem to attend post match press conferences ? Why does he leave it to Poyet ? After all I would like some questions answering ?
Why do you persist in selecting the incompetent Kandol ?
Why did you drop Robbie Blake, one of the two most likely players to net a goal for United ?
Why did you take Healy off ? Colchester kept their star striker on, Jamie Cureton, also on a fine run of form, and he came up trumps at the end ?
Why not try Rui Marques and Michalik together ?
Why not include Howson in the sixteen after his two goals for the reserves last week ?
Why is our captain a guy whose discipline is diabolical (fifteen bookings) ? (I suppose he takes after the manager) Douglas isn't a dirty player, he mistimes challenges that result in bookings purely due to ineptitude (and yes I know he gives 100%)
Why isn't Gary Kel.....................oh what's the point !

United looked confident at 1-0, and without playing well, looked set for the points. On a disastrous day, two results were totally unexpected and went very much against us. Southend, fresh from a home mauling by Colchester, won at Preston, and Barnsley, who looked in freefall, beat Birmingham. United are now back in the bottom three, and with two very difficult away games to come, victory in our two home games is simply a must. What a pity the visits of Burnley and Ipswich are Category A games, meaning the cheapest ticket price is £26. You would like to think the part-timers who have shelled out their £15 will dig that bit deeper for saturday's "must win" game, but unfortunately we are more likely to see empty spaces in the East and West Stands, as a crowd of 24,000 will probably be as good as it gets. (I hope I am wrong).


Masinga

Re: Kamp vs Colchester 9. april
« Svar #531 på: April 10, 2007, 17:21:32 »
Nå har ikke jeg sett kampen mot Colchester. Men ut fra kamper jeg har sett tidligere, har Leeds en lei tendens til å legge seg i forsvar og ri på resultatet når man leder. Ofte går slikt dårlig i lengden.

Jeg har prøver å tenke tilbake til når Leeds vant med mer enn ett mål. Tar jeg feil om det var nettopp mot Colchester i høst?

Det virker som Wise ikke evner å kjøre laget frem i angrep når vi leder. Eller vil vi noen sinne oppleve at Leeds vinner med mer enn ett mål med det sittende regimet?

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

Oggy

Re: Kamp vs Colchester 9. april
« Svar #532 på: April 10, 2007, 21:39:55 »
Registrerer at Gary Kelly spiller B-kamp i dag, så
han kan da umulig være så veldig skadet - slik det
virket her inne i går [}:)]
Oggy

flynn

Re: Kamp vs Colchester 9. april
« Svar #533 på: April 10, 2007, 21:56:08 »
Høydepunkter ligger nå ute på LUTV. Merker meg at Lewis sitt skudd ikke var værre enn at vi hadde kalt det en keepertabbe om det var vår keeper som lot den passere. Ellers var det artig å se at dommeren er borte hos Kandol og forklarer ham at han må ha hodet over ballen og la ballen falle lavere før han drar til på volley. (I alle fall ser det ut som om det er det han forklarer...)

flynn

Sleivind

Re: Kamp vs Colchester 9. april
« Svar #534 på: April 10, 2007, 22:44:40 »
quote:
Originally posted by flynn

Høydepunkter ligger nå ute på LUTV. Merker meg at Lewis sitt skudd ikke var værre enn at vi hadde kalt det en keepertabbe om det var vår keeper som lot den passere. Ellers var det artig å se at dommeren er borte hos Kandol og forklarer ham at han må ha hodet over ballen og la ballen falle lavere før han drar til på volley. (I alle fall ser det ut som om det er det han forklarer...)

flynn



Horribelt av han å bomme der! Kunne godt ha tatt ned ballen, trikset 367 ganger for så å trille den ved siden av keeperen.

Einar

Re: Kamp vs Colchester 9. april
« Svar #535 på: April 10, 2007, 22:58:56 »
Surt tap dette, og nå blir det en ren "vinn-eller-forsvinn" kamp på lørdag mot Burnley.
Samtidig er det kanskje best at Southend slår Barnsley?

Au.AU.au - tøffe tak gjenstår...

Men - det må det være noe annet enn Kandol å stappe på banen ? Er det ikke ?
 

Oggy

Re: Kamp vs Colchester 9. april
« Svar #536 på: April 11, 2007, 00:55:11 »
Kandol og Foxe bør forbys på banen ut sesongen, spør dere meg...
Oggy

Tom S

Re: Kamp vs Colchester 9. april
« Svar #537 på: April 11, 2007, 01:01:18 »
[V][:(][V][:(][V][:(][V][:(][V][:(]



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Jostein.

Re: Kamp vs Colchester 9. april
« Svar #538 på: April 11, 2007, 03:53:21 »
Så lenge de er saklige å oppførere deg, ser jeg ikke noe problem med alderen. Men daniel suns jeg burde holde seg til å lese forumet. Mer opptatt av å stige rangen enn å være saklige, sunns d er tull!! Det er min mening

Leeds Till I Die
Leeds Carajo!