Skrevet av Emne: Hull - vår sorti`.....  (Lest 3136 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cherry

Hull - vår sorti`.....
« på: April 24, 2007, 15:24:37 »
Så har det kokt ned til 2-to kamper igjen av sesongen, og vi ligger i gjørma med Hull som vår værste utfordring de neste 12 dager.
Neste Søndag er det final day of the season, og det avgjøres antagelig ikke før da. Da inkluder jeg at vi faktisk vinner på Lørdag, ellers folkens......så KAN det være over da!  Ikke til og tro. Jeg tror det ikke.
Vi får jo bare håpe at Cardiff skal vise seg frem i sin siste hjemmkamp, og at Plymouth fortsatt holder inspirasjonen vedlike- noe det ser ut som nå om dagen heldigvis. De har en manager i Holloway som forlanger det. Er ikke bare i Leeds at spillere fighter for kontraktene sine.....det syns bare ikke så godt i Leeds gjennom sesongen[B)] Cardiff & Plymouth altså, der er skjebnen vår.
Eller egentlig, den er jo i laget vårt.....de KAN klare dette selv,
og hvis lyset noen gang har blinket (det blå) så er det nå.
Bør ikke stå på motivasjonen i hvertfall. Er nok den viktigtse kampen
de fleste i troppen har spilt noen gang.
MÃ… det går bra, MÃ… vi klare 3 poeng. Gud, eller den som kan gjøre noe med dette - hjelpe oss.
 

KeyserSoze

Re: Hull - vår sorti`.....
« Svar #1 på: April 24, 2007, 15:41:46 »
Vi må nok vinne begge våre kamper, da jeg regner det helt usannsynlig at Hull avgir poeng hjemme mot Plymouth. Hvis vi vinner begge våre bør vi ha en fair sjanse til å klare oss, da det holder at Hull avgir poeng borte mot Cardiff, eller at taperen av Barnsley-Leicester taper sin siste kamp. De har tøffe oppgjør i siste begge to, mot WBA borte og Wolves hjemme. Dersom det blir U i Barnsley-Leicester klarer vi oss på målforskjell dersom Barnsley taper borte mot WBA i siste.

Det store spørsmålet er vel om vi virkelig kan klare å vinne begge våre kamper...
 

auren

Re: Hull - vår sorti`.....
« Svar #2 på: April 24, 2007, 15:51:51 »
Har tro på at Barnsley ikke får mer enn ett poeng på de siste to kampene. Vi vil da med 6 poeng gå forbi. Men først må vi vinne kampen mot Ipswich. Gjør vi det så blir siste kampen mot Derby den mest ulidelige Leedskampen noensinne!

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Re: Hull - vår sorti`.....
« Svar #3 på: April 24, 2007, 15:54:24 »
PS: Kom på å tenke over hva ulidelig egentlig betyr. U lidelig. Vil det da si at vi ikke lider? For det er jo det vi vitterlig gjør. Eller skal vi si det blir lidelig spennende? Hmmmm...

auren - ble plutselig i tvil her..

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Hull - vår sorti`.....
« Svar #4 på: April 24, 2007, 17:03:17 »
Jeg skal være realistisk, ikke pessimistisk; hvis vi ikke klarer mer enn ett poeng eller taper til helga er vi ferdig. Klarer vi tre poeng mot Ipswich må Hull tape begge sine eller atpe en og spille en uavgjort, da kan vi klare det. Vi får ikke mer enn tre på de to siste tror jeg. Vi har ikke walk over mot Ipswich heller det må vi være helt klar over.
Sannsynligheten for nedrykk er dessverre meget stor, realistisk sett![V]
Yeboahs vitne

GeirO

Re: Hull - vår sorti`.....
« Svar #5 på: April 24, 2007, 17:50:54 »
quote:
Originally posted by fmtj

Jeg skal være realistisk, ikke pessimistisk; hvis vi ikke klarer mer enn ett poeng eller taper til helga er vi ferdig. Klarer vi tre poeng mot Ipswich må Hull tape begge sine eller atpe en og spille en uavgjort, da kan vi klare det. Vi får ikke mer enn tre på de to siste tror jeg. Vi har ikke walk over mot Ipswich heller det må vi være helt klar over.
Sannsynligheten for nedrykk er dessverre meget stor, realistisk sett![V]



Kommer vel litt an på hvordan de andre lagene gjør det.....?
MOT

KeyserSoze

Re: Hull - vår sorti`.....
« Svar #6 på: April 24, 2007, 18:28:01 »
quote:
Originally posted by GeirO

quote:
Originally posted by fmtj

Jeg skal være realistisk, ikke pessimistisk; hvis vi ikke klarer mer enn ett poeng eller taper til helga er vi ferdig. Klarer vi tre poeng mot Ipswich må Hull tape begge sine eller atpe en og spille en uavgjort, da kan vi klare det. Vi får ikke mer enn tre på de to siste tror jeg. Vi har ikke walk over mot Ipswich heller det må vi være helt klar over.
Sannsynligheten for nedrykk er dessverre meget stor, realistisk sett![V]



Kommer vel litt an på hvordan de andre lagene gjør det.....?




Teoretisk ja, men i realiteten må vi ha de tre poengene for å ha noen sjanse
 

RoarG

Re: Hull - vår sorti`.....
« Svar #7 på: April 24, 2007, 19:36:28 »
Realistisk sett klarer Leeds 3 pts. mot Ipswich, og 0 pts. mot Derby. Vi havner da på 48 pts. Skal vi berge plassen må Hull maksimum kapre 1 pts mot Cardiff og Plymouth, og akkurat det synes jeg lukter av ønsketenkning. Tror Hull greier U i Cardiff og banker Plymouth. Dette gir laget 50 pts. Skal Leeds matche dette må vi ha 51 pts., og da må Derby slås! Vinner Hull i Cardiff er det kjørt, ettersom jeg ikke tror på noe poengtap for dem hjemme i siste kamp. Sorry folkens, det er over[B)].

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Dennis

Re: Hull - vår sorti`.....
« Svar #8 på: April 24, 2007, 19:43:48 »
Leeds burde ha sjanse på tre poeng mot Ipswich, men midtbanen vår er et stort spørsmålstegn om dagen. Ipswich er ikke noe dårlig lag, men de er ferdig med å spille om plassene, slik at motivasjonen selvsagt bør være hos oss. Det samme gjelder nervøsitet!

At Leeds tar 6 poeng i de siste to kampene er for meg kun et håp. Vi har noe sånt som 0-2-2 de siste fire borte og hvorfor skulle vi plutselig slå en opprykksjager i siste bortekamp? Nei, det er ikke sannsynlig, men i lys av Derbys form, burde vi ha sjanse på ett poeng. 4 poeng er en god statistikk med tanke på hvor vi ligger på tabellen, men det kan likevel være for lite. Leicesters seier og\eller Hulls poeng i helga kan ha vært helt utslagsgivende for vår videre eksistens i CCC. Det kan godt være at vi ryker på målforskjell. Jeg veit ikke med dere, men da ville jeg heller gått ned med 10 poengs klaring, for det ville være ekstremt bittert, spesielt med tanke på hvor mye vi har tatt oss opp etter nyttår og utover våren.

Nei, Dennis og gutta, dette må dere bare klare, ellers er sommeren min ødelagt.

- Dennis
Marching on together!

auren

Re: Hull - vår sorti`.....
« Svar #9 på: April 24, 2007, 19:44:45 »
Selv om vi skulle vinne mot Ipswich og Hull vinne i Cardiff er det ikke kjørt. Barnsley eller Leicester kan rykke ned uansett utfall av den kampen. Taper Barnsley mot Leicester, må de vinne borte mot WBA i siste kamp for å være sikker. Da må også Leeds vinne mot Derby for å gå forbi. Blir det uavgjort mellom Barnsley-Leicester må Barnsley tape mot WBA og Leeds vinne mot Derby. Vinner Barnsley mot Leicester, må Leicester tape hjemme mot Wolves, samtidig som Leeds vinner mot Derby. Vi er ikke 100% avhengige av Hull!

auren, som fisker opp håp med fiskesnøre...

Leeds
Till
I
Die!
« Siste redigering: April 24, 2007, 19:45:30 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Re: Hull - vår sorti`.....
« Svar #10 på: April 24, 2007, 19:52:14 »
Dette var innfløkte greier. Tenk om Leeds kunne vinne begge kampene sine, og ferdig med det. Leeds har selv satt seg i denne smørja, og årsakene til dette har vært behørig debattert av flere her på forumet. Selv heller jeg til inkompetent ledelse som selger vinnere og anskaffer sekunda vare[:(][xx(].
quote:
Originally posted by auren

Selv om vi skulle vinne mot Ipswich og Hull vinne i Cardiff er det ikke kjørt. Barnsley eller Leicester kan rykke ned uansett utfall av den kampen. Taper Barnsley mot Leicester, må de vinne borte mot WBA i siste kamp for å være sikker. Da må også Leeds vinne mot Derby for å gå forbi. Blir det uavgjort mellom Barnsley-Leicester må Barnsley tape mot WBA og Leeds vinne mot Derby. Vinner Barnsley mot Leicester, må Leicester tape hjemme mot Wolves, samtidig som Leeds vinner mot Derby. Vi er ikke 100% avhengige av Hull!

auren, som fisker opp håp med fiskesnøre...

Leeds
Till
I
Die!



Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Joe Jordan

Re: Hull - vår sorti`.....
« Svar #11 på: April 24, 2007, 21:16:24 »
Mye intrikate analyser her. Leeds er dessverre et veldig dårlig fotballag, og 6 poeng på 2 kamper virker helt fjernt. Derfor går vi ned. Det verste er vel at vi sannsynligvis slår Ipswitch så alle blir skikkelig gira frem til Derby-kampen der vi taper og rykker ned. Ouch!




'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

flynn

Re: Hull - vår sorti`.....
« Svar #12 på: April 24, 2007, 22:03:03 »
quote:
Originally posted by Joe Jordan

Mye intrikate analyser her. Leeds er dessverre et veldig dårlig fotballag, og 6 poeng på 2 kamper virker helt fjernt. Derfor går vi ned. Det verste er vel at vi sannsynligvis slår Ipswitch så alle blir skikkelig gira frem til Derby-kampen der vi taper og rykker ned. Ouch!




'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson



Forholdsvis sannsynlig scenario dette ja, og i stil med våre opplevelser med Leeds de siste åra. England er som kjent landet som "looses a few battles, but wins the war". Med Leeds er det desverre mest omvendt [V]

flynn

JonK

Re: Hull - vår sorti`.....
« Svar #13 på: April 24, 2007, 22:44:01 »
Et annet svært viktig poeng er at Derby kan være uten sjans til direkte opprykk foran den siste runden (og da vil de mest sannsynelig hvile et betydelig antall spillere inn mot play off). Dette scenarioet fordrer "bare" at Derby taper borte mot Palace (på sky kl 1330 søndag) etter at Sunderland og Birmingham har vunnet sine hjemmekamper på henholdsvis fredag (sky) og lørdag. Vi kan leve i håpet!!

UP THE WHITES
 

auren

Re: Hull - vår sorti`.....
« Svar #14 på: April 24, 2007, 22:49:04 »
Hvis Sunderland og Birmingham vinner, og Derby spiller uavgjort er det i praksis også avgjort at Derby ikke vil klare playoff. Da vil de ligge minst 8 mål dårligere an enn Sunderland på målforskjell. Kanskje kan dette likevel være en motivator for å KNUSE Leeds med 7,8 mål?

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Re: Hull - vår sorti`.....
« Svar #15 på: April 25, 2007, 02:18:33 »
Håper egentlig Derby har alt å spille for i siste kamp. Kanskje tåler de ikke det trykket foran sine egne fans, kollapser og taper 0-3?
MOT

kjelvi

Re: Hull - vår sorti`.....
« Svar #16 på: April 25, 2007, 02:54:29 »
Hvis min tantes onkel hadde hatt hjul, hadde jeg vært en buss....

berlin

Re: Hull - vår sorti`.....
« Svar #17 på: April 25, 2007, 05:44:06 »
Orker ikke lenger å forholde meg alle mulige hvisomatdetdersom, mange av de kan være riktige, noen få slår til
Jeg vil bare ha Ipswich-kampen overstått ASAP, da skulle scenariene være overkommelig å tenke ut.

Bring on Ispwich!

pesi

Re: Hull - vår sorti`.....
« Svar #18 på: April 25, 2007, 11:04:38 »
Jeg har troa i det lengste. Må legges til som jeg har skrevet her før at jeg er Viking fan, å 2 Great escapes på ett år er kansje for mye å be om men jeg håper. Håper på en kanon seier på lørdag å gutta stiller opp med selvtillit å banker Derby, de er ikke uslåelige, de er bare mennesker alt kan skje!!!!!

MARCHING ON TOGETER!!!!!!!!!!!

Side before self!!!
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

4ever arcticwhite

Re: Hull - vår sorti`.....
« Svar #19 på: April 25, 2007, 15:09:21 »
Jeg er TIL-fan, og må følgelig be om tre "great escapes" på 1 1/2 år. Nå må bare Lørdag komme så vet vi litt mer om hvor vi står i forhold til HULL (og forsåvidt Barnsley/Leicester) Men jeg er styggredd for at det kreves 6 poeng i de to siste hvis vi skal berge oss. Har et lite håp om at Derby ikke skal ha noe å spille for når vi møter dem i siste kamp, og at de er mest interessert i å spare beina til første play-off semi.
Den som har lever får se!

- The future's so white, I've got to wear shades [8D]
The future's so White I've got to wear shades 8)

auren

Re: Hull - vår sorti`.....
« Svar #20 på: April 25, 2007, 17:26:47 »
Derby har garantert noe å spille for i den siste kampen. At de skal tape borte mot et Palace lag som ikke har noe å spille for er lite sannsynlig. Regner med at Derby vinner den kampen, og har blod på tann for direkte opprykk. Det blir en sannsynlig vanskelig kamp på Pride Park søndag 6.mai. Veldig vanskelig! Veldig sannsynlig!

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Hull - vår sorti`.....
« Svar #21 på: April 25, 2007, 17:46:46 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Leeds burde ha sjanse på tre poeng mot Ipswich, men midtbanen vår er et stort spørsmålstegn om dagen. Ipswich er ikke noe dårlig lag, men de er ferdig med å spille om plassene, slik at motivasjonen selvsagt bør være hos oss. Det samme gjelder nervøsitet!

At Leeds tar 6 poeng i de siste to kampene er for meg kun et håp. Vi har noe sånt som 0-2-2 de siste fire borte og hvorfor skulle vi plutselig slå en opprykksjager i siste bortekamp? Nei, det er ikke sannsynlig, men i lys av Derbys form, burde vi ha sjanse på ett poeng. 4 poeng er en god statistikk med tanke på hvor vi ligger på tabellen, men det kan likevel være for lite. Leicesters seier og\eller Hulls poeng i helga kan ha vært helt utslagsgivende for vår videre eksistens i CCC. Det kan godt være at vi ryker på målforskjell. Jeg veit ikke med dere, men da ville jeg heller gått ned med 10 poengs klaring, for det ville være ekstremt bittert, spesielt med tanke på hvor mye vi har tatt oss opp etter nyttår og utover våren.

Nei, Dennis og gutta, dette må dere bare klare, ellers er sommeren min ødelagt.

- Dennis



Det har vært så mye bittert denne sesongen at mine smaksløker er bedøvet!!!
Yeboahs vitne

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Hull - vår sorti`.....
« Svar #22 på: April 25, 2007, 17:47:56 »
quote:
Originally posted by auren

Selv om vi skulle vinne mot Ipswich og Hull vinne i Cardiff er det ikke kjørt. Barnsley eller Leicester kan rykke ned uansett utfall av den kampen. Taper Barnsley mot Leicester, må de vinne borte mot WBA i siste kamp for å være sikker. Da må også Leeds vinne mot Derby for å gå forbi. Blir det uavgjort mellom Barnsley-Leicester må Barnsley tape mot WBA og Leeds vinne mot Derby. Vinner Barnsley mot Leicester, må Leicester tape hjemme mot Wolves, samtidig som Leeds vinner mot Derby. Vi er ikke 100% avhengige av Hull!

auren, som fisker opp håp med fiskesnøre...

Leeds
Till
I
Die!



Siden du klarer å få napp ville jeg gjerne hatt det agnet på min krok også![:D]
Yeboahs vitne

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Hull - vår sorti`.....
« Svar #23 på: April 25, 2007, 17:50:20 »
quote:
Originally posted by kjelvi

Hvis min tantes onkel hadde hatt hjul, hadde jeg vært en buss....



...og fetter av en trillebår[:o)]
Yeboahs vitne

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Hull - vår sorti`.....
« Svar #24 på: April 25, 2007, 17:52:00 »
quote:
Originally posted by 4ever

Jeg er TIL-fan, og må følgelig be om tre "great escapes" på 1 1/2 år. Nå må bare Lørdag komme så vet vi litt mer om hvor vi står i forhold til HULL (og forsåvidt Barnsley/Leicester) Men jeg er styggredd for at det kreves 6 poeng i de to siste hvis vi skal berge oss. Har et lite håp om at Derby ikke skal ha noe å spille for når vi møter dem i siste kamp, og at de er mest interessert i å spare beina til første play-off semi.
Den som har lever får se!

- The future's so white, I've got to wear shades [8D]



Heia Moss og Sprint/Jeløy og gud vet hvor mange great escapes vi da begynner å komme opp i....[B)]
Yeboahs vitne

Cherry

Re: Hull - vår sorti`.....
« Svar #25 på: April 25, 2007, 21:07:31 »
Og hvem er DU fmtj??  Mossing!!!
RomPub`n 6.Mai da!
 

Trygve

  • Gjest
Re: Hull - vår sorti`.....
« Svar #26 på: April 27, 2007, 20:12:40 »
Ser desverre ut til at Cardiff stiller med redusert lag mot Hull.
Skader og suspensjoner..........noen ungutter som får slippe til.
Kan slå begge veier det, ungdommelig pågangsmot og lysten på og vise seg fram.
Eller..............................