Skrevet av Emne: Hvem går, hvem blir?  (Lest 5030 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

gelderdend

Hvem går, hvem blir?
« på: April 29, 2007, 21:00:33 »
Antar at alle lånespillerne forsvinner: thompson, stack, jemal, m. gray og kish. de på korttidskontrakter forsvinner nok også: flo, elliot og sa.

healy blir mest trolig solgt, kelly legger opp, nicholls kjeppjages tilbake til london.  Ellers ser jeg svært få andre som kan være aktuelle for lag i divisjonene (i flertall!!) over.

crainey, douglas, westlake, lewis, frazer, gylfi, carole, heath, fox, derry, moore, marques, cresswell, kandol, blake og ankergren.

beckford bør hentes hjem og ikke selges da han har vist seg god i division 1.

i tillegg har vi unguttene parker, howson, elliot og rose som bør få flere sjanser neste sesong.

Uten forsterkninger i sommer, er dette laget bra nok for å rykke rett opp igjen neste sesong? Jeg synes det ser tynt ut!
 

Adis

Re: Hvem går, hvem blir?
« Svar #1 på: April 29, 2007, 21:29:36 »
Jeg er enig i at ungguttene burde få sjansen i stor grad. Mange vil jo selvfølgelig forsvinne, håper Cress blir og at vi kan hente et par rutinerte rever fra CCC som vil ta i et tak og bli med og bygge et lag. Det er utvilsomt spennende tider vi går i møte.. jøje meg..! Jeg har byger allerede..!

After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Læshy

Re: Hvem går, hvem blir?
« Svar #2 på: April 29, 2007, 23:26:53 »
Blir veldig mange like tråder her på forumet nå, men om vi greier å beholde deler av stallen skal vi være fornøyde. Spillere jeg mener er realistisk at vi kan beholde, som jeg samtidig mener vi kan bruke er:
Ankergren
Rui (Håper)
Heath
Douglas
Westlake (?)
Gylfi
Carole
Derry (?)
Rose
Howson
BECKFORD
Parker
Tom Elliot

Håper i det lengste at spillere som Blake og Cressy blir med ned, men det er veldig tidlig og ennå uvisst.

It´s only one United... Leeds United!
« Siste redigering: April 29, 2007, 23:29:28 av Læshy »
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Will

Re: Hvem går, hvem blir?
« Svar #3 på: April 30, 2007, 01:49:46 »
det som er bra med dagens leeds lag. vi har så mange dårlige spillere, som sikkert nok klarer å hevde seg i leauge one. Håper bare kvalitetsspillere som Creswell gidder å bli. Tviler litt på at Beckford har lyst til å dra tilbake til leeds, når han isteden for kan spille championship fotball. Blir vell litt følgende lag vi sitter igjen med etter mye av folket har dratt: crainey - heath- ungutt? - richardson- rose- howson- douglas- lewis- kandol - ungutt?

Tragisk, jeg veit. Men kanskje dette som skal til for at flere leeds talenter slår igjennom. Trenger lokale spillere som har et lidenskapelig forhold til klubben.

WG
WG

sindre12

Re: Hvem går, hvem blir?
« Svar #4 på: April 30, 2007, 06:54:46 »
Tror Cresweel blir!
han har Leeds hjerte!
Beckford 4 England!

Einar

Re: Hvem går, hvem blir?
« Svar #5 på: April 30, 2007, 08:28:54 »
Vi kan nok vente oss litt av vært på spillerfronten framover...

De tapte inntekter (TV og sponsorer) som et nedrykk innebærer, i tillegg til et klart lavere budsjett fra tilskuerinntekter, innebærer trolig at nye kutt må gjøres i spillerstallens kostnader for å få skuta til å gå rundt.
Hvor vidtrekkende disse endringer nødvendigvis må bli gjenstår å se - men jeg nærer ingen forhåpninger om at det nå spyttes inn noe ekstra for at et hurtig opprykk skal skje (hvor skulle dette evt. komme fra?).

Det må bygges fra bunnen av - derom hersker det ingen tvil hos meg i alle fall...
 

auren

Re: Hvem går, hvem blir?
« Svar #6 på: April 30, 2007, 16:30:21 »
quote:
Originally posted by Will

det som er bra med dagens leeds lag. vi har så mange dårlige spillere, som sikkert nok klarer å hevde seg i leauge one. Håper bare kvalitetsspillere som Creswell gidder å bli. Tviler litt på at Beckford har lyst til å dra tilbake til leeds, når han isteden for kan spille championship fotball. Blir vell litt følgende lag vi sitter igjen med etter mye av folket har dratt: crainey - heath- ungutt? - richardson- rose- howson- douglas- lewis- kandol - ungutt?

Tragisk, jeg veit. Men kanskje dette som skal til for at flere leeds talenter slår igjennom. Trenger lokale spillere som har et lidenskapelig forhold til klubben.

WG



Vel... Becks er under kontrakt med Leeds, og vil ikke Leeds selge, så blir han med ned. Men som du sier så føler han seg sikkert mer velkommen hos The Irons enn hos The Mighty Whites som ikke ville satse på han i stor grad. Målet han lagde for Scunthorpe for en tid tilbake vitner om at han kan bli en stor spiller. Bør være en kandidat til årets mål uansett divisjon i England.

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Per-Stian

Re: Hvem går, hvem blir?
« Svar #7 på: April 30, 2007, 18:37:04 »
Ankergren
Richardson - Wilkinson - Marques - Parker
Carole - Rose - Douglas - Howson
Cresswell - Beckford

Reservar: Lund, Heath, Westy, Einarsson, Kandol, Elliot.

Håpar vi får seld (eller fristilt) både Healy, Blake, Foxe, Derry, Moore og Crainey.

stefan

Re: Hvem går, hvem blir?
« Svar #8 på: April 30, 2007, 18:44:13 »
Westlake kan nok gjøre  en jobb for os neste sesong. Rose flytter nok i sommer er jeg redd.

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

sindre12

Re: Hvem går, hvem blir?
« Svar #9 på: April 30, 2007, 19:23:24 »
Ankergren
Richardson - Heath - Marques - Parker
Carole - Rose - Einarsson eller en ny - Howson
Cresswell - Beckford
RESERVER: Lund , Wilkinson , Westlake , Kandol , Ellitot. eller Kansje Foxe.
Tror ikke Douglas blir.
Beckford 4 England!

soumoh

Re: Hvem går, hvem blir?
« Svar #10 på: April 30, 2007, 19:23:56 »
Rui Marques er en vits og bør hives ut asap.

We'll be back.
We'll be back.

Kickthemdown

Re: Hvem går, hvem blir?
« Svar #11 på: April 30, 2007, 19:40:53 »
quote:
Originally posted by soumoh

Rui Marques er en vits og bør hives ut asap.

We'll be back.

[?] Det han har vist i CCC viser at han garantert blir en konge i League One. Håper han blir...


Runar

Re: Hvem går, hvem blir?
« Svar #12 på: April 30, 2007, 20:37:01 »
Det er et par spillere som er VIKTIG å strekke seg for å beholde mener jeg og det er Beckford og Cresswell (jeg utelukker mulighten for å beholde Healy)...

Med Beck og Cress på topp har vi League 1`s beste spisspar...

Videre synes jeg Frazer, Rui, Howson og Casper må beholdes...

Resten er litt ymse, det må vurderes i forhold til pris og kvalitet... Er ikke noe poeng å beholde Lewis, Westlake, Douglas og Derry...Her må man velge 1 eller 2 av dem dersom vi har råd...Vanskelig å spekulere i..

Jeg ser for meg at man kan hente tilbake Ian Morris fra Scountorpe om mulig, han har slitt benken der etter jul, men vil kunne gi Rose konkuranse om venstrekanten..
 

GeirO

Re: Hvem går, hvem blir?
« Svar #13 på: April 30, 2007, 20:43:11 »
quote:
Originally posted by sindre12

Tror Cresweel blir!
han har Leeds hjerte!



Vi kan jo håpe, men frykter at det eneste Leedshjertet vandrer ut av portene i dag, The Kelly Man!

Synd at Bates og Wise har hhv. pundhjerte og bråkehjerte og ikke Leedshjerte!
MOT

Runar

Re: Hvem går, hvem blir?
« Svar #14 på: April 30, 2007, 20:50:22 »
Bayley, Beckford, Rose, Howson - kanskje Lund, Parker må få en real mulighet til å spille seg inn på laget... Kortsiktige løsninger alla Blackwell er ikke løsningen på suksess - ikke i en klubb som Leeds United..

Det bør hentes inn flere ungutter....

Nei jeg mener ikke at vi skal spille med juniorlaget i League One...

Men her er bare en tanke (ikke heng dere for mye opp i navnet i eksempelet)

Det å la f.eks Bayley/Howson få spilletid sentralt på midten sammen med en rutiner spiller som Kishesev.. Slik at spillere med talent og potensiale for muligheten til å ta ansvar, men ikke blir tvunget til å bære skuta alene...

Poenget mitt er det samme som når vi rykket ned sist, man har ingen garanti for når man rykker opp og uten økonomiske muskler kan man ikke kjøpe et opprykk...Man må utvikle egne spillere og skape egne verdier. Ellers vil vi aldri komme opp og videre....

Det er ikke lett å kjenne til markedet for en League One klubb, det er vanskelig å si noe om hvilke spillere enn kan hente og hvilken kvalitet det er på de. Så lenge man er en CCC klubb kan en låne gode spillere fra PL klubber, det tror jeg ikke er mulig lengre (ikke at Blackwell eller Wise pleide å låne gode spillere)..
 

Per-Stian

Re: Hvem går, hvem blir?
« Svar #15 på: April 30, 2007, 20:58:17 »
quote:
Originally posted by Runar

Bayley, Beckford, Rose, Howson - kanskje Lund, Parker må få en real mulighet til å spille seg inn på laget... Kortsiktige løsninger alla Blackwell er ikke løsningen på suksess - ikke i en klubb som Leeds United..

Det bør hentes inn flere ungutter....

Nei jeg mener ikke at vi skal spille med juniorlaget i League One...

Men her er bare en tanke (ikke heng dere for mye opp i navnet i eksempelet)

Det å la f.eks Bayley/Howson få spilletid sentralt på midten sammen med en rutiner spiller som Kishesev.. Slik at spillere med talent og potensiale for muligheten til å ta ansvar, men ikke blir tvunget til å bære skuta alene...

Poenget mitt er det samme som når vi rykket ned sist, man har ingen garanti for når man rykker opp og uten økonomiske muskler kan man ikke kjøpe et opprykk...Man må utvikle egne spillere og skape egne verdier. Ellers vil vi aldri komme opp og videre....

Det er ikke lett å kjenne til markedet for en League One klubb, det er vanskelig å si noe om hvilke spillere enn kan hente og hvilken kvalitet det er på de. Så lenge man er en CCC klubb kan en låne gode spillere fra PL klubber, det tror jeg ikke er mulig lengre (ikke at Blackwell eller Wise pleide å låne gode spillere)..



Vel talt, Runar. Ungdomen må få bidra til å forme vår nye fortid, lett ispedd rutinerte folk med gode leiareigenskapar.

Blir ufatteleg spennande å sjå kven vi klarar å hente til klubben i sommar. Ser for meg at eg må lære meg heilt nye namn, spelarar som ein berre kan kjenne ved å spele Championship Manager.

Runar

Re: Hvem går, hvem blir?
« Svar #16 på: April 30, 2007, 20:59:46 »
Hehe...

men er det ikke sånn at vi har 1,5 - 2 mill pund utestående hos Sheff Utd dersom de beholder plassen i PL?
 

Dennis

Re: Hvem går, hvem blir?
« Svar #17 på: April 30, 2007, 21:00:50 »
quote:
Originally posted by Runar

Hehe...

men er det ikke sånn at vi har 1,5 - 2 mill pund utestående hos Sheff Utd dersom de beholder plassen i PL?



Ã… hva tror du de pengene går til?

- Dennis
Marching on together!

Benjamin

Re: Hvem går, hvem blir?
« Svar #18 på: April 30, 2007, 21:08:55 »
tror ikke man skal være helt sikker på ankergren.. han har været inde omkring landsholdet.. og så hjælper det ikke mand spiller i league one..!! men han har sagt han godt vil tænke over at blive.. men kommer der en anden engelsk klub er han helt sikkert væk.! men vi håber sku på ham!


ONLY ONE UNITED!!!
ONLY ONE UNITED!!!

Per-Stian

Re: Hvem går, hvem blir?
« Svar #19 på: April 30, 2007, 21:10:07 »
quote:
Originally posted by Runar

Hehe...

men er det ikke sånn at vi har 1,5 - 2 mill pund utestående hos Sheff Utd dersom de beholder plassen i PL?



Meinar å hugse at vi får ytterlegare £1M for Hulse dersom Sheffu held plassen. Om liknande avtale vart gjort med Killa veit eg ikkje.

Budda

Re: Hvem går, hvem blir?
« Svar #20 på: April 30, 2007, 21:18:09 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

quote:
Originally posted by Runar

Hehe...

men er det ikke sånn at vi har 1,5 - 2 mill pund utestående hos Sheff Utd dersom de beholder plassen i PL?



Meinar å hugse at vi får ytterlegare £1M for Hulse dersom Sheffu held plassen. Om liknande avtale vart gjort med Killa veit eg ikkje.



Har de greid å få med en slik klausul? Har alltid ønsket Sheffield ned, men nå kommer jeg til å skifte standpunkt.
Endre

Per-Stian

Re: Hvem går, hvem blir?
« Svar #21 på: April 30, 2007, 21:31:16 »
Ja, det er nesten for utruleg til å vere sant, Budda. Tenk at våre forhandlarar klarte å hugse noko slikt?!?! Vi får berre sjå om dei held plassen. Ein slik sum kan ikkje gjere noko til eller frå for oss likevel, så kanskje vi berre skal håpe at Sheffu rykkjer rett ned att...

nord

Re: Hvem går, hvem blir?
« Svar #22 på: April 30, 2007, 22:48:23 »
Ja Leeds skal ned at vende i et år eller to .

Det vigtigste er at få vendt skuden og komme stærkere tilbage!.

Husk at også hold som Man. City og Leeds United  har prøvet dette før og flere andre!

 

Ferre

Re: Hvem går, hvem blir?
« Svar #23 på: April 30, 2007, 23:27:30 »
Ikke overraskende, Flo forlater oss.

http://www.dagbladet.no/sport/2007/04/30/499301.html

-WE'LL BE BACK-

Sølvreven

Re: Hvem går, hvem blir?
« Svar #24 på: Mai 01, 2007, 17:16:35 »
Rotter forlater alltid et synkende skip. Skal han til et topplag for å spille seg inn i landslagdiskusjonen igjen? Moahahaha

***************

Better dead than red.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Per-Stian

Re: Hvem går, hvem blir?
« Svar #25 på: Mai 01, 2007, 17:37:17 »
Tore Andre Flo vart henta for å bidra i bergingsaksjonen av klubben vår. Flo vart skada og vi klarte ikkje å overleve. Kontrakta hans går ut ved sesongslutt, så det ligg vel ingen dramatikk i dette.

Budda

Re: Hvem går, hvem blir?
« Svar #26 på: Mai 01, 2007, 17:42:20 »
Flo var en god investering [xx(]. Nok en parasitt som har tjent gode penger på Leeds uten å levere noe tilbake
Endre

Robert H.

Re: Hvem går, hvem blir?
« Svar #27 på: Mai 01, 2007, 19:53:56 »
Nå må dere la Flo være i fred. Dersom ikke Leeds-ledelsen visste at gutten var skadeplaget så er ikke det Flos feil. Flos sorti i Leeds er et resultat av klubbledelsens inkompetanse, ingenting annet!

auren

Re: Hvem går, hvem blir?
« Svar #28 på: Mai 03, 2007, 05:00:00 »
Nå var det ikke akkurat en gammel skade Flo slo opp. Han brakk faktisk et bein i foten, og det er noe som kan skje alle. Ønsker Flo lykke til videre i karrieren. Har ikke noe dårlig forhold til ham. Verre med fyrer som Nicholls... HUFF!

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

flynn

Re: Hvem går, hvem blir?
« Svar #29 på: Mai 03, 2007, 05:13:04 »
Enig auren, Flo har da ikke gjort noe galt i denne sammenhengen. Det får da være måte på utskjelling også.

flynn