Skrevet av Emne: Ain't over 'til it's over!  (Lest 1759 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erik M

Ain't over 'til it's over!
« på: April 24, 2007, 06:21:18 »
Sesongavslutningen blir enda mer spennende enn noen kunne ane.  Hull kan snuble - Leeds kan ta 6 poeng.  Alt kan skje - la oss håpe på litt flaks til slutt.

Jeg tar med sønnen min og reiser over på Ipswich-kampen for å synge Marchin on together live.  Tror det er god nervemedisin - selv om det blir et kostbart impuls.  Er det noen andre som skal over?  Tror det blir helt spesiell stemning uansett.  Hørte dere Leedsfansen da Soton scorte på lørdag? Helt rått!
 

Einar

Re: Ain't over 'til it's over!
« Svar #1 på: April 24, 2007, 06:55:11 »
Det blir ganske mange som reiser, Erik.
Jeg tar også med meg min sønn over, og håper inderlig at litt ekstra neglebiting på tribunen gir oss de nødvendige goalene mot Ipswich...
 

auren

Re: Ain't over 'til it's over!
« Svar #2 på: April 24, 2007, 15:00:26 »
Tror faktisk at Barnsley kan få det tøft. Håper inderlig at Leicester vinner borte mot Barnsley på lørdag, og at Leeds vinner. Da "må" Barnsley vinne siste kamp for å være trygg. Og borte mot WBA blir det tøft.

auren - spår at Barnsley kan komme til å rykke ned

Leeds
Till
I
Die!
« Siste redigering: April 24, 2007, 15:49:27 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lojosang

Re: Ain't over 'til it's over!
« Svar #3 på: April 24, 2007, 15:50:50 »
Det er en gjeng fra Trondheim som reiser også, har jeg fått med meg.

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Karl Hot Shot

Re: Ain't over 'til it's over!
« Svar #4 på: April 24, 2007, 19:59:23 »
quote:
Originally posted by Erik M

Sesongavslutningen blir enda mer spennende enn noen kunne ane.  Hull kan snuble - Leeds kan ta 6 poeng.  Alt kan skje - la oss håpe på litt flaks til slutt.

Jeg tar med sønnen min og reiser over på Ipswich-kampen for å synge Marchin on together live.  Tror det er god nervemedisin - selv om det blir et kostbart impuls.  Er det noen andre som skal over?  Tror det blir helt spesiell stemning uansett.  Hørte dere Leedsfansen da Soton scorte på lørdag? Helt rått!



Viktig memento dette, Erik M. Ingenting er over før det er over. Ellers er det synd å si det, men realistisk sett rykker Leeds United ned. Spillet mot Southampton var en katastrofe. Leeds United må vinne begge sine siste kamper. Det er nesten en umulig oppgave. Det vil si at Ipswich Towns skalp kan vi alltids kapre. Borteformen er likevel såpass dårlig at jeg ikke tror på noen julenisseopptreden fra Derby County.
 

Erik M

Re: Ain't over 'til it's over!
« Svar #5 på: April 24, 2007, 23:36:31 »
Jeg vil ha med meg Ipswichkampen. Tror det blir "historisk sus" - antagelig rekord-backing gjennom hele kampen - forhåpentlig storspill, seier og fortsatt håp.  I verste fall den svarteste dagen - sportslig sett - i klubbens historie.  Det blir noe å få med seg det også.
 

Per-Stian

Re: Ain't over 'til it's over!
« Svar #6 på: April 25, 2007, 00:45:43 »
Skulle så gjerne ha tatt turen over til helga, men det passa seg ikkje denne gongen. Trur dåkke som er der får ei spesiell oppleving, forhåpentlegvis med positivt forteikn. Stemninga blir nok elektrisk og betre enn på mange år. Gi gass og syng "MOT" for full hals. Gutta treng vår stønad meir enn nokon gong!!!

Erik M

Re: Ain't over 'til it's over!
« Svar #7 på: April 30, 2007, 20:10:11 »
Så er det definitivt over.  Min sønn Stian på 12 fikk sin debut som supporter på Elland Rd på lørdag.  Det var en dag med sterke scener; Et fantastisk trøkk fra tribunen, tidvis feiende spill og ulidelig spennende sluttminutter.  Så, veldig utrivelige opplevelser der vi ikke følte oss særlig vel.  En helt absurd avslutning der Leeds har corner etter nesten en time stopp i spillet.  Til slutt stod vi med tårer i øynene og sang med på WE ARE LEEDS UNITED AND PROUD OF IT.

Mye å fordøye for en tolvåring.  Ikke verre enn at vi brukte 2 timer i supportershop'en dagen etter og pratet med ansatte og brukte mye penger.  Uten favorittspiller valgte Stian "Marching on 2 gether" bakpå sin skinnende nye drakt.  Lite sannsynlig at han gir etter for presset i klassen og velger ManU eller Chelsea, for å si det forsiktig....

- Pappa, vi skal tilbake neste år, ikke sant?
 

raggen

Re: Ain't over 'til it's over!
« Svar #8 på: April 30, 2007, 23:50:35 »
skulle gjerne ha vært der som deg erik. fin skildring og får frysning i kroppen av bare tanken å ha vært der.
PS! god oppdragelse der på sønnen din:)

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!