Skrevet av Emne: Eg hater Ken Bates  (Lest 4185 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B_Deane

Eg hater Ken Bates
« på: Mai 01, 2007, 22:39:37 »
Eg hate Ken bates for han e den aller verste chairman i england, og for at han e så gjerrige at han aldri sjenke klubben ei einaste krona t ungdomsarbeid, transfer eller lønninger. Eg hate han for at han ansatte Dennis wise som manager og gjer han nok en sjanse neste år itte han tog Leeds ner. Ta Leeds ner bør omtrent vær umulig. Hate han og for at han e gudfar t Dennis Wise sine unger og derfor sikker ikkje sparker Dennis wise før han har ført klubben ner i conference.
Hate dennis wise for å låna inn verdens verste fotballspelara ( heath, michalik,stack m mer og hente spelara så e utgått på dato som Flo ,Elliot, Foxe. Nå så klubben e på vei under administrasjon så ber eg kver kveld for at det ska komma en rike onkel så kan ta klubben tbage t der di hørre heima.
 

veteranen

  • Gjest
Re: Eg hater Ken Bates
« Svar #1 på: Mai 01, 2007, 23:11:51 »
Nå tror jeg jammen du tråkket i salaten, unge mann!

På dette forum er vi alle glad i Ken Bates. Her ved vi å verdsette denne ydmyke mannens enorme innsats for vår kjære klubb. Jeg tenker da på ting som at han alltid har hostet opp de nødvendige pund når laget trengte å styrkes, og ikke minst at han ved sin inkluderende væremåte har fått alle sanne venner av Leeds til å dra i samme retning.

Promotion-"en-eller-annen-gang-lang-inn-i-fremtiden!" og Svend Anders, stiftet i sin tid foreningen Bates Vitner. Og det gleder meg å kunne fortelle deg at undertegnede etterhvert ble utnevnt til æresmedlem! [:)]

Robert H.

Re: Eg hater Ken Bates
« Svar #2 på: Mai 01, 2007, 23:42:25 »
Bør jeg føle meg truffet over at du anvender en såkalt "blød" konsonant her, kjære veteran?[:D][;)]

quote:
Originally posted by veteranen

Nå tror jeg jammen du tråkket i salaten, unge mann!

På dette forum er vi alle glad i Ken Bates. Her ved vi å verdsette denne ydmyke mannens enorme innsats for vår kjære klubb. Jeg tenker da på ting som at han alltid har hostet opp de nødvendige pund når laget trengte å styrkes, og ikke minst at han ved sin inkluderende væremåte har fått alle sanne venner av Leeds til å dra i samme retning.

Promotion-"en-eller-annen-gang-lang-inn-i-fremtiden!" og Svend Anders, stiftet i sin tid foreningen Bates Vitner. Og det gleder meg å kunne fortelle deg at undertegnede etterhvert ble utnevnt til æresmedlem! [:)]


Per-Stian

Re: Eg hater Ken Bates
« Svar #3 på: Mai 01, 2007, 23:52:02 »
Kjære, Deano.
Konkurs Vs. Risikofyllt satsing?
No set eg ting på spissen, men klubben har vore i økonomiske ruinar sidan luftslottet til Ridshell sprakk. Mr.Bates verkar å ha fått oss på riktig kjøl økonomisk, men har hatt ein uheldig tendens til å henge ut våre mørkemenn frå fortida i media. Dette sømmar seg ikkje spesielt godt.

I etterpåklokskapens teikn skulle Bates sjølvsagt ha brukt pengane vi fekk for Hulse til ein erstattar. Dette vart ikkje gjort, og mykje av motgangen kan kanskje vere eit resultat av manglande sportsleg innsikt her. Likevel kan vi ikkje klandre han for mykje. Han er svært sparsommeleg, ja, men eg trur han gjeldsbyrden har minka kraftig under hans regime på ER.

Min første prioritet er å bli så godt som gjeldsfri (iallfall fri for kortsiktige fordringar frå diverse bankar, Guernsey-baserte investselskap og andre kreditorar). Deretter kan vi byrje å bygge opp att eit lag for framtida, utan å byggje nye luftslott. Lønnsnivået må forbli lågt, vi treng ikkje grådige og egoistiske "stjerner" for å kome attende til Premier League.

Robert H.

Re: Eg hater Ken Bates
« Svar #4 på: Mai 01, 2007, 23:59:30 »
Per-Stian du mener det godt, det er jeg overbevist om. MEN å hevde at "vi ikkje kan klandre Bates for mykje" blir for drøyt. Bates har både direkte og indirekte bidratt STERKT til at Leeds Utd for første gang i historien spiller på 3. - tredje - høyeste nivå i ligasystemet. Det finnes selvfølgelig endel unnskyldninger og bortforklaringer, men å si at Bates ikke kan klandres blir for dumt.
« Siste redigering: Mai 02, 2007, 00:00:12 av Robert H. »

veteranen

  • Gjest
Re: Eg hater Ken Bates
« Svar #5 på: Mai 02, 2007, 00:02:46 »
quote:
Originally posted by Robert H.

Bør jeg føle meg truffet over at du anvender en såkalt "blød" konsonant her, kjære veteran?[:D][;)]



Kanskje forklaringen er at jeg ubevisst har hatt deg i mine tanker... [:X][:)]

berlin

Re: Eg hater Ken Bates
« Svar #6 på: Mai 02, 2007, 00:34:55 »
For min del så konstaterer jeg at det er umulig å få vite "the true story" om de ulike eierregimene siden f.o.m Ridsdale. Det er bare løselige påstånder gjennom diverse artikler, funnet enten på nettet eller presentert av ulike medlemmer på dette forumet.
Ting spriker i alle retninger. Hvorfor penger for Hulse, Kilgallon etc. ikker er brukt, er rene gjetninger.

Det er såvidt meg bekjent INGEN som jobber i økonomiavdeliengen til Leeds United Football Club her, og hvis så var - de ville vært lojale ift detaljer i interne regnskaper - det er jo absolutt forretningshemmeligheter vi snakker om her. Ingen, utenom revisorer, kan ha/få full innsikt i Leeds' økonomi, og ingen revisor ville i såfall gå ut offentlig med detaljerte fakta - da ville vedkommende stå uten jobb, og
aldri kunne revidere regnskaper igjen.

Hate Bates kan man godt gjøre, pga fyren, hans væremåte, hans historie, hans fohold til YEP, han forhold til supporterne, supporterklubber og en rekke flere ting.

Saken virker mer komplisert enn: nå er det endlieg slutt på å betale lønninger til eks-ansatte ( managere, spillere og sikkert flere ),
her er det nok mye rart.  OG frankly - I don't care - fordi jeg vet at jeg ikke får vite alt. Men en ting føler jeg meg sikker på:
LUFC har et navn og historie, som gjør at den ikke vil avvikles og gjennoppstå som Leeds Albion eller noe sånt.

Og da har jeg klubben min: Det er i grunnen alt jeg trenger.

Tom S

Re: Eg hater Ken Bates
« Svar #7 på: Mai 02, 2007, 00:41:54 »
Amen


quote:
Originally posted by berlin

For min del så konstaterer jeg at det er umulig å få vite "the true story" om de ulike eierregimene siden f.o.m Ridsdale. Det er bare løselige påstånder gjennom diverse artikler, funnet enten på nettet eller presentert av ulike medlemmer på dette forumet.
Ting spriker i alle retninger. Hvorfor penger for Hulse, Kilgallon etc. ikker er brukt, er rene gjetninger.

Det er såvidt meg bekjent INGEN som jobber i økonomiavdeliengen til Leeds United Football Club her, og hvis så var - de ville vært lojale ift detaljer i interne regnskaper - det er jo absolutt forretningshemmeligheter vi snakker om her. Ingen, utenom revisorer, kan ha/få full innsikt i Leeds' økonomi, og ingen revisor ville i såfall gå ut offentlig med detaljerte fakta - da ville vedkommende stå uten jobb, og
aldri kunne revidere regnskaper igjen.

Hate Bates kan man godt gjøre, pga fyren, hans væremåte, hans historie, hans fohold til YEP, han forhold til supporterne, supporterklubber og en rekke flere ting.

Saken virker mer komplisert enn: nå er det endlieg slutt på å betale lønninger til eks-ansatte ( managere, spillere og sikkert flere ),
her er det nok mye rart.  OG frankly - I don't care - fordi jeg vet at jeg ikke får vite alt. Men en ting føler jeg meg sikker på:
LUFC har et navn og historie, som gjør at den ikke vil avvikles og gjennoppstå som Leeds Albion eller noe sånt.

Og da har jeg klubben min: Det er i grunnen alt jeg trenger.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

B_Deane

Re: Eg hater Ken Bates
« Svar #8 på: Mai 02, 2007, 01:44:16 »
Jeg er enig at det er viktig og være sarsommelig men det må da knne være mulig og ha to tanker i hodet på samme gang. Og si at Ken Bates ikke kan klandres er jo tvers igjennom på trynet. Jeg håper nå vi kan begynne på nytt å bygge opp et helt nytt lag med en god mix unge og rutinerte spillere ikke bare gamlinger som vi har spilt med denne sesongen. Jeg synes også vi bør få en annen manager Dennis wise har vist at han ikke duger. Nå bør vi også benytte oss av sjansen til å bruke unge spillere igjen som Dan Rose, Johnny HOwson, tom elliot, liam  darville for å nevne noen.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Eg hater Ken Bates
« Svar #9 på: Mai 02, 2007, 02:03:57 »
quote:
Originally posted by berlin
 Men en ting føler jeg meg sikker på:
LUFC har et navn og historie, som gjør at den ikke vil avvikles og gjennoppstå som Leeds Albion eller noe sånt.

Og da har jeg klubben min: Det er i grunnen alt jeg trenger.


Hehe, ja, vi vi har hatt Leeds City (til 1919) og nå Leeds United. Albion og Rovers er vel de mest brukte som ennå gjenstår... Hotspur er for knyttet til en bestemt klubb, men vil jo likevel være å foretrekke foran Leeds Coca Cola etc... [xx(]

Forrsten blir det interessant å se hvordan ettertiden vil se på 2006/07. Det blir vel enten som (siste???) etterdønningene etter Ridsdale & hans styre (de er ikke skyldfrie de andre i styret  heller...) evt at Bates & hans måte å lede på førte oss even lenger ned i gjørma... Wise forblir vel uansett bare en parantes... og på linje med DOL bare en brikke i ledelsens beslutninger.

Men for begge to er det vel et faktum at de hadde gode nok spillerstaller til å burde kunne klare unngå nedrykkene...








I can hear the turning of the key
I've been deceived by the clown inside of me
I thought that he was rightous but he's vain
Oh, something's a-tellin' me I wear the ball and chain

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Re: Eg hater Ken Bates
« Svar #10 på: Mai 02, 2007, 02:11:44 »
quote:
Wise forblir vel uansett bare en parantes... og på linje med DOL bare en brikke i ledelsens beslutninger.

Men for begge to er det vel et faktum at de hadde gode nok spillerstaller til å burde kunne klare unngå nedrykkene...




Mye gikk riktignok galt under DOLs ledelse, Asbjørn, men noe nedrykk behøver han ikke å ha på samvittigheten. [:I]

Jon R.
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Eg hater Ken Bates
« Svar #11 på: Mai 02, 2007, 02:13:50 »
quote:
Originally posted by Jon R


Mye gikk riktignok galt under DOLs ledelse, Asbjørn, men noe nedrykk behøver han ikke å ha på samvittigheten. [:I]



Hehe, sant nok [:)]
... det bare føltes sånn [:X]





I can hear the turning of the key
I've been deceived by the clown inside of me
I thought that he was rightous but he's vain
Oh, something's a-tellin' me I wear the ball and chain

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

veteranen

  • Gjest
Re: Eg hater Ken Bates
« Svar #12 på: Mai 02, 2007, 02:37:08 »
quote:
Originally posted by Asbjørn

Sitat
[i
Hehe, ja, vi vi har hatt Leeds City (til 1919) og nå Leeds United. Albion og Rovers er vel de mest brukte som ennå gjenstår... Hotspur er for knyttet til en bestemt klubb, men vil jo likevel være å foretrekke foran Leeds Coca Cola etc... [xx(]



Før vi fikk navnet Leeds United, var det faktisk aktuelt å kalle klubben Leeds Trinity...

pettern

Re: Eg hater Ken Bates
« Svar #13 på: Mai 02, 2007, 15:14:50 »
En liten stemningsrapport fra en supporter i Leeds:



"Hi there!! Lets not kid ourselves, the club is an absolute shambles from top to bottom, the only plus point is the fans loyalty. Bates please go now and take your adopted son with you. How Wise can claim to be committed and yet can't even live near enough to take training 4 days out of 5 is pathetic. Chairman and Managerial peformance has been an absolute joke. Now to the players - we dont want over 30's retirement home we want a football team. I hope 90% of them clear off, they are overhyped, passionless and plain crap. I would like us to keep Marques and make him captain, Heath (for the aerial assault we will have to deal with in League One), Moore and Beckford. The rest can go for me because lets be honest the likes of Kishishev, Douglas, Derry, Cresswell etc aint playing League One football next season, thats for sure. Bring in Lund, Bayly, Parker, Tom Elliott and let Jonny Howson be our playmaker. Its the only way - get some pride and heart back into the shirt instead of these prima donnas who arent actually fit to play Sunday league football. The Chelsea lot can disappear and bring in someone like Paul Hart. Rant over. Marshy, thanks for all the work you have put into this site I so hope it doesnt disappear. Marching On Together!!!!

The editor says.... Well said Lee. -Marshy

 

RoarG

Re: Eg hater Ken Bates
« Svar #14 på: Mai 02, 2007, 15:25:26 »
Synes at man dveler litt for mye ved fortiden, og at man har en lei tendens til å lete etter syndebukker. Nå er vi i L1, som vi selvsagt vinner med letthet. Kanskje Bates greier å få kjøpt tilbake Elland Road og Thorpe Arch også.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

h.b

  • Gjest
Re: Eg hater Ken Bates
« Svar #15 på: Mai 02, 2007, 15:31:50 »
Roar.
Kan Bates er kun ute etter å få ned tapene sine. Han kommer til å sørge for at Leeds er midt på treet når det gjelder lønninger i denne divisjonen. Skal Leeds opp fra League 1  så må Leeds være lønnsledende i denne divisjonen.Med Ken Bates ved roret, så er mulighetene store for at Leeds rykker enda lengre ned.
Ps Bates eier etter det jeg skjønner Elland Road og Thorpe Arch. Han har et stråselskap på Cayman Island eller noe sånt



RoarG

Re: Eg hater Ken Bates
« Svar #16 på: Mai 02, 2007, 15:54:32 »
Men "Bates bort"-parolen har liten verdi hvis ikke andre, mer velstående interessenter kommer på banen. M.a.o. har man her på forumet konkrete navn man kan ønske seg som eier. Kan ikke akkurat se at de stadige utskiftningen i klubbens økonomiske og sportslige ledelse har bidratt til å hjelpe klubben i riktig retning.
quote:
Originally posted by h.b

Roar.
Kan Bates er kun ute etter å få ned tapene sine. Han kommer til å sørge for at Leeds er midt på treet når det gjelder lønninger i denne divisjonen. Skal Leeds opp fra League 1  så må Leeds være lønnsledende i denne divisjonen.Med Ken Bates ved roret, så er mulighetene store for at Leeds rykker enda lengre ned.
Ps Bates eier etter det jeg skjønner Elland Road og Thorpe Arch. Han har et stråselskap på Cayman Island eller noe sånt






Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Carl Fisker

Re: Eg hater Ken Bates
« Svar #17 på: Mai 02, 2007, 16:44:18 »
Kem e Ken Bates?

Promotion 2010

Sv: Eg hater Ken Bates
« Svar #18 på: Mars 13, 2010, 12:47:12 »
Ikke for å irritere, men det ligger et utall av Ken Bates-tråder på dette forumet!

HER h.b HAR DU PROTESTEN DIN!



"shoes off if you hate ken bates, shoes off"


 ;D
« Siste redigering: Mars 13, 2010, 12:48:50 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DaGa

Sv: Eg hater Ken Bates
« Svar #19 på: Mars 13, 2010, 16:52:06 »
FÃ… BATES UT AV KLUBBEN ASAP!!!!
We all LOVE LEEDS!

ollan

Sv: Eg hater Ken Bates
« Svar #20 på: Mars 13, 2010, 20:01:59 »
FÃ… BATES UT AV KLUBBEN ASAP!!!!

og hvem vil du da ha inn ???
Ollan

ragnar

Sv: Eg hater Ken Bates
« Svar #21 på: Mars 13, 2010, 22:54:22 »
Gjerne en med hjerte for klubben som samtidig har gryn nok til å la SG forsterke laget.  8)
*In El Loco we trust!*

Per Arne

Sv: Eg hater Ken Bates
« Svar #22 på: Mars 14, 2010, 11:42:09 »
FÃ… BATES UT AV KLUBBEN ASAP!!!!

Er folk så naive og enkle at de tror det bare er å sparke Bates ut av Leeds?

Ola_S

Sv: Eg hater Ken Bates
« Svar #23 på: Mars 14, 2010, 12:17:25 »
FÃ… BATES UT AV KLUBBEN ASAP!!!!

Er folk så naive og enkle at de tror det bare er å sparke Bates ut av Leeds?

itte je,men fy F å deilig d hadde vært  ;D

baste

Sv: Re: Eg hater Ken Bates
« Svar #24 på: Mars 14, 2010, 15:02:55 »
Roar.
Kan Bates er kun ute etter å få ned tapene sine. Han kommer til å sørge for at Leeds er midt på treet når det gjelder lønninger i denne divisjonen. Skal Leeds opp fra League 1  så må Leeds være lønnsledende i denne divisjonen.Med Ken Bates ved roret, så er mulighetene store for at Leeds rykker enda lengre ned.
Ps Bates eier etter det jeg skjønner Elland Road og Thorpe Arch. Han har et stråselskap på Cayman Island eller noe sånt



De lagene som rykket opp i fjor, var med andre ord LØNNSLEDENDE i L1?

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Eg hater Ken Bates
« Svar #25 på: Mars 15, 2010, 11:25:25 »
Bates.....gjesp!!!!
Yeboahs vitne

sveifors

Sv: Eg hater Ken Bates
« Svar #26 på: Mars 15, 2010, 15:38:40 »
 Bates ut av Leeds og .........Harald ut av Sonja  ;)
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life