Skrevet av Emne: Man Utd duo on trial  (Lest 2301 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ferre

Man Utd duo on trial
« på: Mai 02, 2007, 18:05:53 »
Jamie Mullan og Aaron Burns, ving og spiss.

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1019593,00.html

-WE'LL BE BACK-

auren

Re: Man Utd duo on trial
« Svar #1 på: Mai 02, 2007, 18:09:06 »
Vi har vel ikke akkurat de beste erfaringene med spillere som heter Burns til etternavn..

Fra spøk til alvor - høres lovende ut. Unge, fremadstormende talenter tas imot. Kanskje kan denne Aaron Burns bli en ny Billy Sharp i League 1?

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Re: Man Utd duo on trial
« Svar #2 på: Mai 02, 2007, 18:18:47 »
Jeg syns det er ekstremt positivt å hente slike spillere. At de ikke har fått videre kontrakt i Scumchester betyr ikke at dette er dårlige spillere, det laget er jo nær sagt umulig å komme inn på. Spillere som Healy og Pugh har heller ikke fått det og de spiller begge på et godt nivå nå. Vel, Pugh i alle fall :P

Nå er det jo ikke sikkert de får kontrakt, ettersom Leeds vel er en av de klubbene med flest trialister i England. Men det er uansett positivt at vi allerede nå ser oss om etter nye spillere, FØR de andre forsvinner!

- Dennis
Marching on together!

pettern

Re: Man Utd duo on trial
« Svar #3 på: Mai 02, 2007, 18:19:52 »
Jacob Burns danka jo ut i sin tid Olivier Dacourt fra første ellveren.Den " geniale" Venables mente at Burns var mye bedre enn Dacourt...Hvor ble det av Burns forresten?

 

Per-Stian

Re: Man Utd duo on trial
« Svar #4 på: Mai 02, 2007, 18:23:34 »
Eg må berømme klubben vår for å hente inn UNGE spelarar på prøve, ikkje berre avdanka "rejects". Alltid spennande med juniorar frå lag i verdseliten.

Jacob Burns trur eg spelar i polsk fotball!


Jon R

Re: Man Utd duo on trial
« Svar #5 på: Mai 02, 2007, 18:25:35 »
quote:
Originally posted by pettern

Jacob Burns danka jo ut i sin tid Olivier Dacourt fra første ellveren.Den " geniale" Venables mente at Burns var mye bedre enn Dacourt...Hvor ble det av Burns forresten?



Her tror jeg nok at du forveksler Jacob Burns med Paul Okon, Pettern. [:)]

Jon R.
Jon R.

Erik_

Re: Man Utd duo on trial
« Svar #6 på: Mai 02, 2007, 18:26:52 »
Jacob spiller vel i Wisla Krakow om jeg ikke tar helt feil. Synes jeg så han i en europacup-kamp på Eurosport eller noe for en stund siden. Han var i allefall i Barnsley i 2006.

Nye unge talenter høres bedre ut enn gamle avdankede spillere. Er ikke så mye å tape på å la de få prøve seg. Worth a shot. Give the youth a chance...

Litt info jeg fant om de to:

Jamie Mullan
Position: Winger
Previous Clubs: Notts County

Quick and able to deliver precise and accurate crosses into the box, Mullan is a winger in the traditional sense. He possesses impressive skill and likes to run at defenders.

Mullan was spotted by United’s scouts whilst playing for his district team, Nottingham Boys. He had a spell with Notts County before joining the Reds as an Academy scholar.

In 2005/06, he made 18 appearances for United’s Academy Under-18s, chipping in with three goals. Mullan also made seven leagueappearances for the Reserves, scoring once.

Jamie continued his involvement with the Reds' second string in the 2006/07 season, remaining a constant thorn in the side of opposition full-backs.


Aaron Burns
Position: Striker

Aaron Burns is a powerful forward, who is highly effective with his back to goal holding up the ball. But he also possessing the pace to turn and beat a defender.

The Manchester-born forward was spotted playing for his local team, Wythenshawe Amateurs. He began training at United at the age of ten and progressed through the ranks alongside his strike-partner, Huddersfield-born Fraizer Campbell.

Injury at the start of the 2005/06 season interrupted his development slightly, but he returned later on in the season and ended the Academy campaign with six goals in 11 starts.

Now in his third year as an Academy scholar, the 2006/07 campaign is an important one for Aaron as he looks to progress and showcase his ability.

It's a challenge he's risen to. He forged a prolific partnership with Phil Marsh at the start of the season, and bagged his first Reserves hat-trick in the 5-2 win over Wigan Athletic in October 2006.
« Siste redigering: Mai 02, 2007, 18:44:28 av Enrique »

pettern

Re: Man Utd duo on trial
« Svar #7 på: Mai 02, 2007, 18:31:55 »
Forveksler ikke Burns med Okon.Husker at Venables skjelte ut Dacourt i media etter noe som hadde skjedd på treningsfeltet. I neste kamp, som var mot scum, satt Dacourt på benken og Burns spilte på hans midtbaneplass.Selv Taylor/Gray på skysports syntes det var merkelig av Venables.Uansett er Både Burns og Okon to eksempler på Venables horrible managertid.
 

MrK

Re: Man Utd duo on trial
« Svar #8 på: Mai 02, 2007, 19:30:56 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

Eg må berømme klubben vår for å hente inn UNGE spelarar på prøve, ikkje berre avdanka "rejects". Alltid spennande med juniorar frå lag i verdseliten.

Jacob Burns trur eg spelar i polsk fotball!





Med deltidsjobb som jordbær plukker da eller?

"finnes det overhodet noen på kloden som  kler ORANGE"

Ã…lesund er på plass (sist i TL) sitat Henrik Elvestad i Golden Goal 17.04.07
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Mats-

  • Gjest
Re: Man Utd duo on trial
« Svar #9 på: Mai 02, 2007, 20:18:43 »
Med den fatningen Leeds er i, burde alle unge Leeds supportere som er aktiv i fotball dra på prøvespill til Leeds :D

Per-Stian

Re: Man Utd duo on trial
« Svar #10 på: Mai 02, 2007, 20:20:45 »
quote:
Originally posted by Mats-

Med den fatningen Leeds er i, burde alle unge Leeds supportere som er aktiv i fotball dra på prøvespill til Leeds :D



Tanken har slått meg også. Ikkje at eg personleg skal prøve meg, men det er heilt sikkert store fans her i Norge som held bra L1-nivå[:)] Vi får satse på preseason i Norge også i år, så kan det jo faktisk hende at eit par nordmenn får prøve seg litt.

Mats-

  • Gjest
Re: Man Utd duo on trial
« Svar #11 på: Mai 02, 2007, 21:16:19 »
Noen som vet om Leauge One nivået? Helt ærlig talt, så har min lokale 2.divisjons klubb, på en ikke så altfor værst dag ,med all respekt, slått Leeds. Det er jeg desverre ikke i tvil om.

Budda

Re: Man Utd duo on trial
« Svar #12 på: Mai 02, 2007, 23:01:13 »
quote:
Originally posted by Mats-

Noen som vet om Leauge One nivået? Helt ærlig talt, så har min lokale 2.divisjons klubb, på en ikke så altfor værst dag ,med all respekt, slått Leeds. Det er jeg desverre ikke i tvil om.



Andre divisjon i Norge holder ikke League One standard! Det er jeg rimelig sikker på. Kristiansund og Averøykammeratene hadde ikke slått et League One lag!!! De beste lagene i Championship som Sunderland og Birmingham er like gode eller bedre enn de beste tippeligalagene. Norsk fotball er hauset opp av satsningen til Tv2 og holder generelt et lavt nivå
Endre

Dennis

Re: Man Utd duo on trial
« Svar #13 på: Mai 02, 2007, 23:06:10 »
Kan ikke si meg helt enig med deg i det, Budda! At de beste lagene i CCC, som ofte blir slått av bunnlagene er bedre enn de beste tippeliga-lagene? Nei, det tror jeg ikke på! Jeg tror ikke slik Rosenborg var for noen år tilbake eller slik Brann spilte mot Vålerenga hadde holdt til nedrykk fra Premier League, akkurat.

Greit nok, det er mer fysisk, raskere og lengre sesong i England, så det er vanskelig å semmenligne, men norske fotballspillere er godt trent og hadde helt sikkert tålt det etterhvert. Jeg tror ikke norske klubber er blant Europas beste, selvsagt ikke, men at toppsjiktet av CCC er bedre enn toppen av Tippeligaen? Det tror jeg ikke. At League One er dårligere enn 2.div i Norge (FK Tønsberg og co) Det tror jeg definitivt heller ikke!

- Dennis
« Siste redigering: Mai 02, 2007, 23:06:59 av Mr Kaizer »
Marching on together!

veteranen

  • Gjest
Re: Man Utd duo on trial
« Svar #14 på: Mai 02, 2007, 23:11:03 »
quote:
Originally posted by pettern

Forveksler ikke Burns med Okon.Husker at Venables skjelte ut Dacourt i media etter noe som hadde skjedd på treningsfeltet. I neste kamp, som var mot scum, satt Dacourt på benken og Burns spilte på hans midtbaneplass.Selv Taylor/Gray på skysports syntes det var merkelig av Venables.Uansett er Både Burns og Okon to eksempler på Venables horrible managertid.



Du husker nok feil her, Pettern.

Vi møtte Man U to ganger under Venables. Høsten 2002, 1-0 hjemme. Da var Dacourt på banen, men ikke Burns.

Da vi tapte 2-1 på Old Trafford i mars 2003, var Okon på banen, men ikke Burns.

Burns spilte vel i 0-3 kampen på Old Trafford, høsten 2000, men det hadde lite med Venables å gjøre....
« Siste redigering: Mai 02, 2007, 23:13:13 av veteranen »

Erik_

Re: Man Utd duo on trial
« Svar #15 på: Mai 02, 2007, 23:11:05 »
quote:
Originally posted by Budda


Andre divisjon i Norge holder ikke League One standard! Det er jeg rimelig sikker på. Kristiansund og Averøykammeratene hadde ikke slått et League One lag!!! De beste lagene i Championship som Sunderland og Birmingham er like gode eller bedre enn de beste tippeligalagene. Norsk fotball er hauset opp av satsningen til Tv2 og holder generelt et lavt nivå.


Men Dahle derimot![8D]

Kan tenke meg at topplagene i League One holder et greit nivå. Man kan jo bare se med de lagene som har rykket opp til CCC de siste årene. Kanskje har ikke alle overbevist med storspill. Men sjelden har vel noen blitt regelrett overkjørt en hel sesong.

Vi får bare vente å se. Lett blir det uansett ikke.

Budda

Re: Man Utd duo on trial
« Svar #16 på: Mai 02, 2007, 23:18:59 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Kan ikke si meg helt enig med deg i det, Budda! At de beste lagene i CCC, som ofte blir slått av bunnlagene er bedre enn de beste tippeliga-lagene? Nei, det tror jeg ikke på! Jeg tror ikke slik Rosenborg var for noen år tilbake eller slik Brann spilte mot Vålerenga hadde holdt til nedrykk fra Premier League, akkurat.

Greit nok, det er mer fysisk, raskere og lengre sesong i England, så det er vanskelig å semmenligne, men norske fotballspillere er godt trent og hadde helt sikkert tålt det etterhvert. Jeg tror ikke norske klubber er blant Europas beste, selvsagt ikke, men at toppsjiktet av CCC er bedre enn toppen av Tippeligaen? Det tror jeg ikke. At League One er dårligere enn 2.div i Norge (FK Tønsberg og co) Det tror jeg definitivt heller ikke!

- Dennis



Det er STOR forskjell på Rosenborg nå og når de var på deres beste i Champions League. Trur det er få norske lag som har greid å overlevd i Premier League. Det er jo bare og sammenligne spillere. Hæstad toppspiller i Norge, men langt fra god nok i Premier League. Koren en ny toppspiller i Tippeligaen gjør det brukbart på et Championship lag. Vår egen Gylfi kan også nevnes! Det har aldri vært så få utenlandsproffer som nå. Selv om Norsk fotball er veldig populær for tiden så er kvaliteten veldig dårlig. Norske lag gjør det heller ikke så bra i europacup eller Royal League. Hva med VIF i championsleague kvalik i fjor og resten av UEFA lagene. Var ingen lag som kom seg videre i gruppespillet i UEFA cupen selv om Molde vær nærme. Selv om det kan være artig å følge med så er norsk fotball søppel samenlignet med engelsk
Endre

Dennis

Re: Man Utd duo on trial
« Svar #17 på: Mai 02, 2007, 23:34:34 »
Jaja, vi kan jo være uenige. Jeg tror verken B'ham eller S'land hadde kvalifisert seg til CL heller, og det med større margin enn Enga, dersom det kunne blitt regnet  [:)]

Men nå detter vi bort fra tåpik'en her. United duo ja? Unge sier du? Herlig!

- Dennis
« Siste redigering: Mai 02, 2007, 23:42:36 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Mats-

  • Gjest
Re: Man Utd duo on trial
« Svar #18 på: Mai 03, 2007, 17:41:12 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Jaja, vi kan jo være uenige. Jeg tror verken B'ham eller S'land hadde kvalifisert seg til CL heller, og det med større margin enn Enga, dersom det kunne blitt regnet  [:)]

Men nå detter vi bort fra tåpik'en her. United duo ja? Unge sier du? Herlig!

- Dennis



[:)]

Harte

Re: Man Utd duo on trial
« Svar #19 på: Mai 03, 2007, 18:02:49 »
Høres spennende ut. Man Utd har vel en av de beste ungdoms akademiene i England, så det burde vitne om kvalitet. Spørsmålet er vel om de holder i League 1? En fysisk liga, der unge "lette" spillere sliter mere........
 

Lids

Thomas

RoarG

Re: Man Utd duo on trial
« Svar #21 på: Mai 04, 2007, 17:46:05 »
Hvis vi kan få sopt inn noen unge talenter fra Scum Utd. så gjerne for meg, men hvor attraktive er Leeds for unge talenter for tiden. Det finnes f.eks. 24 CCC-klubber som sikkert er mer attraktive enn (den snart) L1-klubben Leeds Utd.[B)]

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020