Skrevet av Emne: De første rottene forlater skuta  (Lest 4032 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
De første rottene forlater skuta
« på: Mai 02, 2007, 23:12:59 »

Dennis

Re: De første rottene forlater skuta
« Svar #1 på: Mai 02, 2007, 23:16:26 »
Tore Andre Flo er good riddance. Han kunne sikkert spilt godt nok for League One, men han er altfor skadeutsatt til at det er verdt å satse på han. Alan Thompson har tydeligvis ikke blitt tilbudt kontrakt av Leeds engang, ikke rart han ser seg om.

- Dennis
Marching on together!

Svend Anders

Re: De første rottene forlater skuta
« Svar #2 på: Mai 02, 2007, 23:19:00 »
Positivt at en spiller som Blake vil bli med videre, da tipper jeg det er enkelte av de andre, bedre spillerne, som er av samme oppfatning.

Flo tviler jeg på om kommer til å spille en hel fotballkamp på toppnivå (?) igjen, det har han ikke helse til.

Uansett er det vel ikke bare spillerne selv i denne saken som har noe å si i deres videre fremtid...

SA


http://www.svendanders.com/

Ferre

Re: De første rottene forlater skuta
« Svar #3 på: Mai 02, 2007, 23:24:10 »
Begge er dyre i drift og godt oppi 30-årene. Helt greit, tror ikke det svekker oss nevneverdig.

Meget positivt at Blake vil bli med videre, blir spennende å se hvordan stallen ser ut ved sesongstart.

-WE'LL BE BACK-

h.b

  • Gjest
Re: De første rottene forlater skuta
« Svar #4 på: Mai 02, 2007, 23:25:03 »
Alle spillere som tjener mere enn 3000 i uka vil forsvinne.



trosetti

Re: De første rottene forlater skuta
« Svar #5 på: Mai 02, 2007, 23:25:44 »
Velger også å se på dette som en "glad-nyhet". At en spiller som Robbie Blake er villig til å bli, er jo knall. Håper han kommer til å herje i L1.

"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

Dennis

Re: De første rottene forlater skuta
« Svar #6 på: Mai 02, 2007, 23:32:52 »
quote:
Originally posted by h.b

Alle spillere som tjener mere enn 3000 i uka vil forsvinne.



Du kan fort få korrekt i dette og da kan nok Blake bli presset ut. Han er vel en vi kanskje kan få opptill £500k for om vi unngår administrasjon og det er noe Bates ville slukt rått.

- Dennis
Marching on together!

samadhi

Re: De første rottene forlater skuta
« Svar #7 på: Mai 03, 2007, 01:27:12 »
At Thompson og Flo ikke blir med videre ser jeg på som positivt. Begge er over the top, dyre i drift og jeg mistenker de for å mangle klubbfølelse for Leeds United.

Er flott å se at Blake vil være med ned en divisjon. Vi må bygge ett nytt lag nå, og da trenger vi ett par bærbjelker vi kan bygge rundt. Blake, Douglas, Heath og Cresswell er spillere jeg håper blir med neste sesong...

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Tom S

Re: De første rottene forlater skuta
« Svar #8 på: Mai 03, 2007, 01:32:17 »
Mesteparten forsvinner nok, men det hadde vert greitt å behalde Cressy, Dougie, Heath, Fraze og Casper. Ellers håper eg ungfolene frå TA får mulighet til å vise om de duger.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

flynn

Re: De første rottene forlater skuta
« Svar #9 på: Mai 03, 2007, 01:44:22 »
Hadde jo ikke forventet noe annet, og regner med at mange vil følge etter disse karene ut porten for godt. Klubben har jo på en måte satt seg selv i denne situasjonen, ved å fokusere på korte kontrakter og lån. Om jeg skulle listet opp 10 spillere jeg gjerne ser i Leeds-drakta neste år hadde uansett ikke Flo / Thompson være med, de er begge for gamle og skadeutsatte til at de kan ta del i etableringen av en bærekraftig stamme som kan starte oppturen igjen.

flynn

Lids

Re: De første rottene forlater skuta
« Svar #10 på: Mai 03, 2007, 04:58:43 »
Konge at BLAKE blir med på lasset!

Thomas
Thomas

berlin

Re: De første rottene forlater skuta
« Svar #11 på: Mai 03, 2007, 05:34:46 »
quote:
Originally posted by Lids

Konge at BLAKE blir med på lasset!

Thomas



korrigering: Konge at BLAKE ønsker å bli med på lasset.

leeds-4-eva

Re: De første rottene forlater skuta
« Svar #12 på: Mai 03, 2007, 05:42:25 »
Tror og håper oppryddingen grå greit, vi vil jo starte på nytt. Alle vi får penger for blir solgt samt mange av de som har kontrakt ut denne sesongen, enten "faste ansatte" elelr innleide. Får man bud på spillere, så blir de tvunget til å forlate skuta. DET blir nok noen få uten kontrakt som tegner ny kontrakt. Her der det bare å smøre seg med tålmodighet, dette tar tid.
 

flynn

Re: De første rottene forlater skuta
« Svar #13 på: Mai 03, 2007, 05:58:11 »
Alle som har spilt flere kamper i år, eller har dokumentert talent får nok gå om det kommer seriøse bud.
Og regn med at de som hentes vil være navn vi ikke kjenner til overhodet, enten de nå kommer fra en tilværelse på tribunen i høyere divisjoner, eller fra andre lag på vårt (sic!) nivå.

Jeg ønsker personlig at følgende beholdes og danner stammen i nye Leeds,
Frazer, Marques, Lewis, Gylfi, Westlake, Carole, Howson, T.Elliot, Beckford.
Ellers kan det jo hende at Blake og/eller Cresswell, samt Crainey og Kandol blir. Og unggutta som ikke har fått spille i år blir nok værende om de ikke lokkes avgårde av en PL-klubb.

flynn
« Siste redigering: Mai 03, 2007, 05:58:48 av flynn »

morvar

Re: De første rottene forlater skuta
« Svar #14 på: Mai 03, 2007, 06:25:42 »
Jeg ønsker faktisk ikke Blake med videre. Mister ballen for lett og for ofte. Den 'egenskapen' kunne vi tålt med et forsvar som holder mål, men vi vet jo hvordan det står til bakover[V]...

I tillegg har han vel en lønn vi ikke har råd til - så dermed løser det vel seg selv tenker jeg!
 

KeyserSoze

Re: De første rottene forlater skuta
« Svar #15 på: Mai 03, 2007, 16:12:04 »
Jeg vil absolutt ha med Blake videre, men gjerne som hengende spiss fremfor kantspiller, slik at de de defensive manglene ikke blir like synlige. Tror Blake vil være en kanonspiller i L1.
 

Joe Jordan

Re: De første rottene forlater skuta
« Svar #16 på: Mai 03, 2007, 18:43:03 »
Ikke regne med Blake, han blir for dyr å ha i stallen, dessuten selger Bates alt som han får over £1 for....




'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Per-Stian

Re: De første rottene forlater skuta
« Svar #17 på: Mai 03, 2007, 18:47:47 »
Håpar Blake sitt utspel får signaleffekt for resten av troppen vår, men eg er i tvil om eg ønskjer å ha han med vidare. Han er verdifull kanskje i ein av fem kampar, men generelt har han mange balltap på midten som vi får kontringar mot. Dessutan tippar eg han har såpass høg lønn at det beste ville vere å forsøkje å selje han billeg.

Lids

Re: De første rottene forlater skuta
« Svar #18 på: Mai 03, 2007, 19:01:20 »
Konge at BLAKE blir med på lasset!


Thomas
Thomas

Dennis

Re: De første rottene forlater skuta
« Svar #19 på: Mai 03, 2007, 20:14:18 »
Joe Jordan : Tror du vi får £1mill for Blake?

Og de som ikke ønsker at Robbie Blake blir med videre, en spiller som har bedt om å få bli, en av våre bedre spillere også; Hva tror dere vi får inn????

- Dennis
Marching on together!

Papi

Re: De første rottene forlater skuta
« Svar #20 på: Mai 03, 2007, 20:16:35 »
Blake blir ein kjempespiller for klubben neste sesong, viss han fortsatt er i klubben da vel og merke.

La oss hehalde han, nå som han ynskjer å bli i klubben.

Tore Andrè vil eg ikkje savne, då han ikkje har spelt, og Alan Thompson kan vi rett og slett råd til å ha i klubben, så og kalle han egoistisk svin h.b. er vel litt på kanten. Dessuten har han ei fått noko tilbod fra klubben


I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

auren

Re: De første rottene forlater skuta
« Svar #21 på: Mai 03, 2007, 20:40:44 »
Joe Jordan skrev da vitterlig ETT pund, og ikke en MILLION pund Kaizermann... :-)

Hvis det er sant som Bates sier, så må lønnsnivået halveres. Det spørs om Blake går med på det. Dessuten så blir han nok solgt om vi får et par hundre tusen pund for ham. Har vel bare ett år igjen av kontrakten også.

auren - som også vil ha Blake med videre, så får vi se om han godtar et lønnskutt...

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Re: De første rottene forlater skuta
« Svar #22 på: Mai 03, 2007, 21:13:57 »
quote:
Originally posted by Joe Jordan

Ikke regne med Blake, han blir for dyr å ha i stallen, dessuten selger Bates alt som han får over £1 for....



Beklager, Joe! [:)]

Skummer igjennom på jobben, da er det lett å gå glipp av enkelte detaljer. Du har selvsagt rett i at han selger alt han får noe som helst for. Prislapp på £3mill for Healy? Fnys.


- Dennis
Marching on together!

GeirO

Re: De første rottene forlater skuta
« Svar #23 på: Mai 04, 2007, 03:03:16 »
Skjønner ikke tittelen på denne tråden. Leeds er jo avhengig økonomisk av at nesten alle spillere forlater klubben, og da må jo flest mulig ta ansvar å komme seg vekk. Prisverdig. At Blake og et par spillere til blir får vi kanskje ta oss råd til.

Også bra sportslig at nesten alle går (?), slik at vi får bygd opp et lag med kvalitet (i motsetning til i år).
MOT

RoarG

Re: De første rottene forlater skuta
« Svar #24 på: Mai 04, 2007, 16:58:18 »
Ingen sensasjon at Flo & Thompson forsvinner. Heller intet savn. De har ikke bidratt nevneverdig, er for dyre i drift og har karrierer på nedtur. Good riddance.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

sindre12

Re: De første rottene forlater skuta
« Svar #25 på: Mai 05, 2007, 00:06:58 »
Morvar ønsker du ikke BLAKE er en stjerne selv.
elsker klubben.
hvem vil du ha da?
Beckford 4 England!

R - R

Re: De første rottene forlater skuta
« Svar #26 på: Mai 05, 2007, 02:07:35 »
...vi visste jo frå starten av at Flo ikkje kom til å bli verande. Det var kjent at han hadde krav på eit ekstra år om vi blei verande i CCC, medan det ikkje kom til å skje om vi rykte ned.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune