Skrevet av Emne: Endelig 'youth and pace'?  (Lest 2567 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Endelig 'youth and pace'?
« på: Mai 03, 2007, 01:54:31 »
Gwyn Williams drar til Uefa U-17 turneringa for å se på blant annet Danny Rose. Planen er helt sikkert å speide etter unge talenter også. Syns dette, i tillegg til trialistene fra Scum-academy peker i positiv retning med tanke på å satse ungt.

Jeg håper vi beholder et par bærebjelker i Robbie Blake (om vi har råd) og Richard Cresswell, mens vi lar spillere som Danny Rose og Tom Elliott spille ved siden av dem. Da kan det være duket for artig fotball!

Leeds burde da også ha god sjans på å låne inn unge talenter fra de største klubbene i PL, rett og slett pga navnet.

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1019891,00.html

- Dennis
« Siste redigering: Mai 03, 2007, 01:56:06 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Budda

Re: Endelig 'youth and pace'?
« Svar #1 på: Mai 03, 2007, 02:15:07 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Gwyn Williams drar til Uefa U-17 turneringa for å se på blant annet Danny Rose. Planen er helt sikkert å speide etter unge talenter også. Syns dette, i tillegg til trialistene fra Scum-academy peker i positiv retning med tanke på å satse ungt.

Jeg håper vi beholder et par bærebjelker i Robbie Blake (om vi har råd) og Richard Cresswell, mens vi lar spillere som Danny Rose og Tom Elliott spille ved siden av dem. Da kan det være duket for artig fotball!

Leeds burde da også ha god sjans på å låne inn unge talenter fra de største klubbene i PL, rett og slett pga navnet.

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1019891,00.html

- Dennis



Vi får bare håpe vi greier å beholde Rose og Elliot. Hvis Tottenham eller en annen drittklubb kommer med et bud så drar de nok [}:)]
Endre

Sydhagen

Re: Endelig 'youth and pace'?
« Svar #2 på: Mai 03, 2007, 05:15:07 »
og bud kommer det helt sikkert..[:(!]

"Here we go with Leeds United
We're gonna give the boys a hand
Stand up and sing for Leeds United
They are the greatest in the land"

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

leeds-4-eva

Re: Endelig 'youth and pace'?
« Svar #3 på: Mai 03, 2007, 05:45:23 »
Kanskje det blir noen av våre u.18 spillere som forsvinner, men særlig sannsynlig er det ikke.
 

flynn

Re: Endelig 'youth and pace'?
« Svar #4 på: Mai 03, 2007, 05:48:04 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Gwyn Williams drar til Uefa U-17 turneringa for å se på blant annet Danny Rose. Planen er helt sikkert å speide etter unge talenter også. Syns dette, i tillegg til trialistene fra Scum-academy peker i positiv retning med tanke på å satse ungt.

Jeg håper vi beholder et par bærebjelker i Robbie Blake (om vi har råd) og Richard Cresswell, mens vi lar spillere som Danny Rose og Tom Elliott spille ved siden av dem. Da kan det være duket for artig fotball!

Leeds burde da også ha god sjans på å låne inn unge talenter fra de største klubbene i PL, rett og slett pga navnet.

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1019891,00.html

- Dennis



Jeg er for å si det mildt drittlei av lånespillere! Slik det er nå er det ingen vits å bli glad i spillere, kun klubben. Ønsker meg tilbake til den tiden da stallen i August var den man hadde til rådighet ut sesongen, og bare forsterkninger i form av innkjøpte spillere kom til underveis.
Mulig at tiden har gått ifra meg, men det måtte bare sies!

flynn

Bye

Re: Endelig 'youth and pace'?
« Svar #5 på: Mai 03, 2007, 07:56:19 »
Jeg må si meg enig med deg flynn, så mange lånespillere som Leeds har hatt de siste årene er det ikke rart at vi sliter med å identifisere oss med dem, for ikke å si idolisere dem. De faste spillerne har gjerne vært så dårlige at vi har krevd nytt blod ved neste transfervindu, og siden Leeds ikke har penger til å kjøpe, har det bare vært hentet inn lånespillere. Gode er de sikkert, men  
spillere fra Leeds har de nå aldri vært...
Trønder i Bergen!

Dennis

Re: Endelig 'youth and pace'?
« Svar #6 på: Mai 03, 2007, 21:47:51 »
Definitivt satsing på unggutter neste år. Mullan og Burns har tydeligvis imponert på trening.

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1020349,00.html

- Dennis
Marching on together!

KeyserSoze

Re: Endelig 'youth and pace'?
« Svar #7 på: Mai 03, 2007, 21:52:22 »
Selv om jeg liker å bli oppdatert om spillere som er på trial, tror jeg det vil være lurt å si minst mulig om disse spillerne utad før de evt er signet. Selv om Leeds nok er det mest attraktive laget i L1 er det nok av CCC-klubber som vil anses som mer attraktive for en unggutt med ambisjoner..
 

Jon R

Re: Endelig 'youth and pace'?
« Svar #8 på: Mai 03, 2007, 22:41:12 »
Jeg tror vi kan glemme en stall dominert av "youth and pace" neste sesong. Bates har allerede uttalt at vi skal rykke rett opp igjen. Same old story. Uansett hvem som er manager, må vedkommende leve med presset om "instant succsess", hvilket betyr at de unge talentene vil bli gitt mindre tid til å spille seg inn i laget. Regn med at ny gjeng noen-og-tredve-åringer og has-beens som vi kan låne eller få for en billig penge, vil dominere laget også neste sesong. [xx(]

Jon R.
« Siste redigering: Mai 03, 2007, 22:41:57 av Jon R »
Jon R.

RoarG

Re: Endelig 'youth and pace'?
« Svar #9 på: Mai 04, 2007, 17:36:31 »
Håper at Poyet får rett m.h.t. ungdomssatsingen, og at det ikke bare er mot Derby unggutta får sjansen.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

mari

Re: Endelig 'youth and pace'?
« Svar #10 på: Mai 04, 2007, 22:49:55 »
Noen andre som følger Belgia-England på eurosport? Etter min mening er danny rose en av banens desidert beste spillere. La opp til 1-0 scoringen som er stillingen nå til pause.

Rose spiller venstre midtbane og imponerer med fart, teknikk og blikk. Blir faktisk blid av å se på!
 

DaGa

Re: Endelig 'youth and pace'?
« Svar #11 på: Mai 04, 2007, 23:04:37 »
quote:
Originally posted by mari

Noen andre som følger Belgia-England på eurosport? Etter min mening er danny rose en av banens desidert beste spillere. La opp til 1-0 scoringen som er stillingen nå til pause.

Rose spiller venstre midtbane og imponerer med fart, teknikk og blikk. Blir faktisk blid av å se på!



Følger med jeg å og er enig med deg. Rose er god!
1-1 nå.

We all LOVE LEEDS!
We all LOVE LEEDS!

B-m

Re: Endelig 'youth and pace'?
« Svar #12 på: Mai 04, 2007, 23:27:52 »
Sinnsvakt god!!!! For en teknikk!!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Ferre

Re: Endelig 'youth and pace'?
« Svar #13 på: Mai 04, 2007, 23:30:54 »
Godt å høre dere skryte av Rose. Håper vi får se han rule i League One neste sesong!

-WE'LL BE BACK-

Dennis

Re: Endelig 'youth and pace'?
« Svar #14 på: Mai 04, 2007, 23:34:39 »
Men er denne Daniel Rose VÃ…R Rose? Eller Uniteds Daniel Rose???

- Dennis
Marching on together!

Erik_

Re: Endelig 'youth and pace'?
« Svar #15 på: Mai 04, 2007, 23:36:25 »
Han er VÃ…R enn så lenge. Han du tenker på er en god del lysere i huden.

Forresten... Uniteds?
SKAM DEG, DENNIS!![}:)]
« Siste redigering: Mai 04, 2007, 23:38:13 av Enrique »

DaGa

Re: Endelig 'youth and pace'?
« Svar #16 på: Mai 04, 2007, 23:37:42 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Men er denne Daniel Rose VÃ…R Rose? Eller Uniteds Daniel Rose???

- Dennis



Det er selvfølgelig vår Rose[:)]
Troppen:
Jonathan Franks, Middlesbrough
Daniel Gosling, Plymouth Argyle
Henri Lansbury, Arsenal
Joseph Mattock, Leicester City
Victor Moses, Crystal Palace
Rhys Murphy, Arsenal
Seth Nana Ofori-Twumasi, Chelsea
Krystian Pearce, Birmingham City
Tristan Plummer, Bristol City
Nathan Porritt, Middlesbrough
Daniel Rose, Leeds United
Tommy Smith, Ipswich Town
Alex Smithies, Huddersfield Town
Jordan Spence, West Ham United
Jason Steele, Middlesbrough
Tom Taiwo, Chelsea
Daniel Welbeck, Manchester United
Michael Woods, Chelsea



We all LOVE LEEDS!
We all LOVE LEEDS!

Dennis

Re: Endelig 'youth and pace'?
« Svar #17 på: Mai 04, 2007, 23:43:03 »
Ok! Det var godt å høre! Gikk i surr da jeg så han ble kalt Daniel og ikke Danny!

Spilleren er et meget stort talent og jeg håper for all del vi klarer beholde han!

- Dennis
Marching on together!

MooCow

Re: Endelig 'youth and pace'?
« Svar #18 på: Mai 05, 2007, 00:53:21 »
Saog føste omgangen ao England - Belgia idag, og Rose domma jo ut dvergkapteinen t Belgia :D
Moses faor nok sikkert snart sjangsen pao CP å tippa eg.

ragnar

Re: Endelig 'youth and pace'?
« Svar #19 på: Mai 05, 2007, 05:42:09 »
For å rykke opp kreves det en miks av "youth and pace" og rutine. Et evt opprykk  kommer aldri til å skje bare ved hjelp av "youth and pace".

For mange unggutter samtidig krever at de rutinerte spillerene evner å ta tak og gå foran med gode eksempler både på og utenfor banen. Det går an forutsatt at de unge har den kvaliteten som skal til...

Men mest av alt håper jeg på en stabil første 11er g ikke en ny sesong der over 40 forskjellige spillere har blit brukt.

*Champions of L1 07/08*
*In El Loco we trust!*

Dennis

Re: Endelig 'youth and pace'?
« Svar #20 på: Mai 05, 2007, 16:46:36 »
quote:
Originally posted by ragnar

For å rykke opp kreves det en miks av "youth and pace" og rutine. Et evt opprykk  kommer aldri til å skje bare ved hjelp av "youth and pace".


Det er jeg enig i! Unge spillere er ofte pågangsvillige og spreke [:)] men de mangler rutine til å takle vanskelige situasjoner som motgang, både på og utenfor banen.

Det forrige storlaget til Leeds under DO'L var bygd opp av nettopp unge, fremadstormende spillere, samt et par rutinerte ringrever i form av Martyn, Matteo, Batty og Radebe. Slik aldersfordeling er ofte en bra oppskrift, men du kommer, som du sier, ikke langt med bare unggutter. Har ofte også nevnt dette, da jeg mener Leeds bør satse på sine talenter, som Rose som jeg så i går, supplert med noen rutinerte folk. Jeg håper at Blake, Cresswell og Douglas blir, men jeg har mine tvil om det.

Ellers er jeg ikke like negativ til lånespillere som mange andre på forumet. Klart, vi har ikke de beste erfaringene med dem, men det gjelder å hente de rette. Se på Kish og Gray, eller Stoke som lånte Berger, Diao og Hendry. Slike lån må vi ha! Om vi kan få lånt inn noen av Arse-nal eller Scums fantastiske talenter også, så gjerne for meg, men de må være villige til å bevise noe i klubben og det har unggutter ofte, ettersom de ikke spiller på sitt eget lag.

Trur Leeds burde ha gode forutsetninger for å bygge et lag med gode spillere, helst bygget opp av mange unggutter, med som sagt, rutine ved siden av. Unggutter har gøts og innsatsvilje, men man kommer også langt med gamlinger, se bare på Milan [8)]



- Dennis
« Siste redigering: Mai 05, 2007, 16:47:07 av Mr Kaizer »
Marching on together!