Skrevet av Emne: Gammalt nytt: BREAKING NEWS: Leeds into administration  (Lest 26842 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Sydhagen

Re: BREAKING NEWS: Leeds into administration
« Svar #30 på: Mai 05, 2007, 00:38:24 »
quote:
Originally posted by h.b

Noe som slår meg er dette. Kreditorene kan i sommer sette ned foten for dette. Da spørs det om det i hele tatt blir gjort noe kjøp av spillere denne sommeren før deadlinen  om spillere kommer 31 august. Dette betyr i realiteten at Leeds united kommer til å bli et meget svakt sportslig sett lag. Bates kommer aldri til å tørre å kjøpe før kreditorene har godkjent dette salget til Bates. Altså kan det hende at Leeds kommer til å kjempe mot et nedrykk igjen neste sesong






Hvis kreditorene skulle sette ned foten synes jeg at Bates bør forsøke å inngå en avtale med kreditorene om tilbakebetaling av gjeld NÃ…R Leeds rykker opp i PL igjen. Og NÃ…R det skjer så kan Bates ta opp et nytt lån på 35 mill og betale kreditorene med det nye lånet. Er fullt mulig å håndtere en gjeld på 35 mill når laget er i PL.

"Here we go with Leeds United
We're gonna give the boys a hand
Stand up and sing for Leeds United
They are the greatest in the land"

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

stefan

Re: BREAKING NEWS: Leeds into administration
« Svar #31 på: Mai 05, 2007, 00:39:13 »
en av de største kreditorene er jo Bates selv. Men nå slipper Bates å dele aksjene med blant annet ghan pokkers Levy fyren. Jeg tror folk skal ha litt mer is i magen før de korsfester Bates.

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

mari

Re: BREAKING NEWS: Leeds into administration
« Svar #32 på: Mai 05, 2007, 00:44:49 »
Kreditorene må innen utgangen av mai enten akseptere eller forkaste akkordløsningen.

vi blir ikke gjeldfrie, men av den opplyste utestående gjelden godtas kanskje en akkord på 20-30 ? Dvs at gjelden reduseres fra den oppgitte 35 millioner pund til et sted mellom 7 og 10 millioner....

Viktigste er tempoet i beslutningene - blant annet slik at administrator ikke kan styre salg av aktiva (les arvesølvet fra the academy)...
 

Budda

Re: BREAKING NEWS: Leeds into administration
« Svar #33 på: Mai 05, 2007, 00:46:52 »
quote:
Originally posted by h.b

Noe som slår meg er dette. Kreditorene kan i sommer sette ned foten for dette. Da spørs det om det i hele tatt blir gjort noe kjøp av spillere denne sommeren før deadlinen  om spillere kommer 31 august. Dette betyr i realiteten at Leeds united kommer til å bli et meget svakt sportslig sett lag. Bates kommer aldri til å tørre å kjøpe før kreditorene har godkjent dette salget til Bates. Altså kan det hende at Leeds kommer til å kjempe mot et nedrykk igjen neste sesong






Men en av de største kreditorene er jo Forward Sports Fund. Var vel de som kjøpte alle spillerne. De eier jo akjene i det nye selskapet og har vel dermed slettet gjelda si. Virker som om kreditorene "gir opp" gjelda ved at de får eintektene ved et eventuelt salg
Endre

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: BREAKING NEWS: Leeds into administration
« Svar #34 på: Mai 05, 2007, 00:47:05 »
Dette virker merkelig,men samtidig er det genialt med poengtrekk nå og ikke neste sesong- vi var likevelnedrykksklare så...men,jeg håper det ikke er spøkelser som dukker opp her også!
Yeboahs vitne

Svend Anders

Re: BREAKING NEWS: Leeds into administration
« Svar #35 på: Mai 05, 2007, 00:50:04 »
quote:
Originally posted by h.b

Noe som slår meg er dette. Kreditorene kan i sommer sette ned foten for dette. Da spørs det om det i hele tatt blir gjort noe kjøp av spillere denne sommeren før deadlinen  om spillere kommer 31 august. Dette betyr i realiteten at Leeds united kommer til å bli et meget svakt sportslig sett lag. Bates kommer aldri til å tørre å kjøpe før kreditorene har godkjent dette salget til Bates. Altså kan det hende at Leeds kommer til å kjempe mot et nedrykk igjen neste sesong






For det første så skal møtet med kreditorene avholdes før utgangen av mai, så rent sportslig sett er det meste ordnet (?) før overgangsvinduet åpner.

Hva gjelder kreditorenes sjanse for å si nei til dette, kan en jo alltids lure - men alternativet deres er et soleklart konkurs av klubben og da får de ikke ei krone.

det jeg ikke har fått vite noe om er hvordan betingelsene fra "Nye Bates" er ifht til overtakelsen. Jeg håper det er rene penger, og at all gjeld da vil være avsluttet (inkl til Bates egne selskaper). Et litt verre resultat er at han f.eks betaler en liten sum for å slette NOE av gjelden, mens en viss andel fortsatt står. det som taler imot dette er jo selvsagt at dersom dette hadde vært aktuelt ville det blitt løst uten administrasjon.

Jeg kan ikke tenke meg at Bates hadde gjort dette uten å være sikker på å ha overveiende god sjanse for å "lure" kreditorene, og samtidig unngå minus ti poeng neste sesong.

Det Bates taper i form av kreditor til "gamle Leeds" tar han glatt igjen i form av høyere salgssum for en gjeldsfri klubb som atpåtil vil kunne ha en drift med pluss i margen fra sommeren av.

PS! I beste fall er vi altså gjeldsfrie, har en drift som går med overskudd og et salg av bl.a. Healy vil gi noen millioner pund til fornuftige spillerkjøp før neste sesong. Tør jeg minne om at Scunthorpe - mester i League One - vel ikke har handlet for mer enn £2 millioner. Dette vil garantert være langt mer attraktivt for investorer som til nå har sittet på gjerde pga all usikkerheten.

SA

http://www.svendanders.com/

soumoh

Re: BREAKING NEWS: Leeds into administration
« Svar #36 på: Mai 05, 2007, 01:04:45 »
Hørte akkurat på Ken Bates på radioen, og slik jeg forstod det, er Leeds nå 100 % fri for gjeld. Dette er noe beste som har skjedd Leeds økonomisk, siden vi kvalifiserte oss til CL.

We'll be back.
We'll be back.

oak-tjome

Re: BREAKING NEWS: Leeds into administration
« Svar #37 på: Mai 05, 2007, 01:08:37 »
det viktigste i dette er at alle kreditoren og FA må godkjenne dette. Før dette har skjedd vil jeg ikke tro noen ting. Et annet problem er at hele mai går og klubben kan ikke planlegge noen ting for 2007.

Men der er et lite lys i tunnelen............
 

Svend Anders

Re: BREAKING NEWS: Leeds into administration
« Svar #38 på: Mai 05, 2007, 01:25:34 »
http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1021180,00.html

Her sier man altså at klubben blir HELT gjeldfri! Dette er intet annet en en genistrek av Bates, forutsatt at formalitetene går i boks. Alternativer til samtlige investorer er at klubben slås konkurs og det vil være et dårligere alternativ enn å ta tilbudet fra Bates.

Bates har dessuten vært SPESIELT "slu" i form av å være så rask med overtakelsen etter administrasjonen. Hadde noen andre kommet in kunne denne "gamblingen" vist seg fatal for Bates.

Jeg tror Bates fortsatt ønsker å selge, men salgsprisen vil være betydelig høyere, jeg vil anslå opp mot £20-25 millioner. Det er likevel langt mer attraktivt for kjøperne, enn å bruke £5 mill på oppkjøp, samt min. £30 mill på å slette gjeld og ikke minst gjøre all den praktiske jobben med kreditorene.

Det blir garantert masse spekulasjoner igjen fremover, men jeg tror ikke det vil være aktuelt med nytt salg før ut i juni/juli - tidligst.

God helg!
SA

http://www.svendanders.com/

Svend Anders

Re: BREAKING NEWS: Leeds into administration
« Svar #39 på: Mai 05, 2007, 01:33:44 »
quote:
Originally posted by oak-tjome

det viktigste i dette er at alle kreditoren og FA må godkjenne dette. Før dette har skjedd vil jeg ikke tro noen ting. Et annet problem er at hele mai går og klubben kan ikke planlegge noen ting for 2007.

Men der er et lite lys i tunnelen............



Greia som Bates kommer til å kjøre knallhardt mot kreditorene er at de simpelthen ikke har noe valg. Jeg tipper dilemmaet for de, uten særlige alternativer, er følgende:
"Du kan ta denne tusenlappen for de 10.000 jeg skyldte deg fra i fjor, eller du kan droppe det å få ti kroner i postkassa om en måned".

Planlegge kan man selvsagt gjøre. Kontrakter får man uansett ikke signert før 1.juli, og da er alt forhåpentligvis ordnet.

PS! Er det sunt å bli så oppmuntret over noe så usikkert?

GOD HELG!
SA

http://www.svendanders.com/

Jon R

Re: BREAKING NEWS: Leeds into administration
« Svar #40 på: Mai 05, 2007, 01:36:21 »
quote:
Originally posted by Svend Anders

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1021180,00.html

Her sier man altså at klubben blir HELT gjeldfri! Dette er intet annet en en genistrek av Bates, forutsatt at formalitetene går i boks. Alternativer til samtlige investorer er at klubben slås konkurs og det vil være et dårligere alternativ enn å ta tilbudet fra Bates.


Dette forstår jeg rett og slett ikke. Hvis denne løsningen aksepteres av kreditorene og vi med et er gjeldsfri, så er det vel ingen grunn til at vi skal være under administrasjon? Hvor er så riset bak speilet? Det er tross alt "haunted" Leeds United vi snakker om her...! [:0]


Jon R.
Jon R.

mari

Re: BREAKING NEWS: Leeds into administration
« Svar #41 på: Mai 05, 2007, 01:37:42 »
Hvis det medfører riktighet at man blir 100% gjeldfri er dette en genistrek. Gratulerer i så fall til alle - fans som eiere !.

 Dette betyr i så fall at akordreglene er anderledes i England enn i Norge hvor man ialle akorder må gi kreditor en tilbud om en viss dividende for å gjøre opp kravene....

Uansett kan dette bli starten på noe positivt. Så får man heller leve med Bates inntil det kommer hvit ridder ridende på sin nystriglede Hero......Hører du Fantomet ?
 

berlin

Re: BREAKING NEWS: Leeds into administration
« Svar #42 på: Mai 05, 2007, 01:39:59 »
De fleste har forstått poenget her ( mange bra kommentarer ). Den største spenningen nå knytter seg selvfølgelig til om kreditorene ( utenom Bates som også er kreditor ) godkjenner salget til Bates & Co.

Vi vet lite om dette. Det var vel ingen ( Bates inkludert ) som trodde vi skulle rykke ned i år, før sesongen startet. Han har derfor måtte bite i det sure eplet, og gi slipp på "egne penger".

Følelsen min er likevel positiv. Blir salget godkjent går det ufattelig kort tid. Blir det kluss blir vi værende i administrasjon inntil 18 måneder, potensielle kjøper bør komme på banen innen da, fordi ellers mister Leeds nye 10 poeng.

Blir det fortsatt administrasjon ( etter 1.juni ) blir det smalhans, da vil(må) adminstratorene jobbe systematisk med å selge alt som kan selges, og det sportslige vil nok lide av det. Men administratorene må vurdere faren for nok et nedrykk, som vil slå negativt ut for kreditorene, så vi vil vel overleve i L1.
Men å kjøpe spillere. Nix. Gartis spillere, ja, selv om de må få lønn.

Det beste vi kan håpe på nå, er et nytt Bates-regime ( men med mindre gjeld ).

Mange sier det virker FOR positivt. Ja, det gjør det. Jeg tror bare ikke at Leeds pr 1.juni kan begynne å bruke penger igjen, fordi deler av gjelden er slettet. Det virker ikke logisk.

Min konklusjon: 2007/08 blir en smalhans sesong åkke som (administrasjon eller Bates).
Tenke dere: Kreditorene går med på sletting og så skal de se på at Leeds kan satse igjen. No way.

Konklusjon 2: Vi blir ikke likvidert ( bortus vekkus ) og.......WE'LL BE BACK!
« Siste redigering: Mai 05, 2007, 01:43:22 av berlin »

DaGa

Re: BREAKING NEWS: Leeds into administration
« Svar #43 på: Mai 05, 2007, 01:41:50 »
Skjønner ingenting jeg. Er det virkelig så lett å slette gjelda. Hvorfor gjorde ikke Bates det første sesongen i CCC???
Vi er vel ikke gjeldsfri enda? Kreditorene får vel endel penger for dette, ellers skjønner jeg ikke hvorfor de skal gå med på dette.



We all LOVE LEEDS!
We all LOVE LEEDS!

berlin

Re: BREAKING NEWS: Leeds into administration
« Svar #44 på: Mai 05, 2007, 01:46:20 »
quote:
Originally posted by DaGa

Skjønner ingenting jeg. Er det virkelig så lett å slette gjelda. Hvorfor gjorde ikke Bates det første sesongen i CCC???
Vi er vel ikke gjeldsfri enda? Kreditorene får vel endel penger for dette, ellers skjønner jeg ikke hvorfor de skal gå med på dette.



We all LOVE LEEDS!



DaGa, logikken din er det ingen feil med. Dette er ikke rosenrødt.

Ad administrasjon i CCC, det er jo fordi det er mye mindre inntekter i L1 enn i CCC, så da forsvinner håpet til kreditorene om at Leeds sakte med sikkert kan betale gjeld.

Dennis

Re: BREAKING NEWS: Leeds into administration
« Svar #45 på: Mai 05, 2007, 02:00:55 »
Holder med Jon R i dette; det er ugler i mosen!

- Dennis
Marching on together!

Jon R

Re: BREAKING NEWS: Leeds into administration
« Svar #46 på: Mai 05, 2007, 02:14:48 »
Hvis det viser seg at vi kommer ut av dette uten gjeld og uten poengtrekk neste sesong, må jeg si at Bates har foretatt et hole-in-one-slag uten sidestykke i moderne fotball. Hvis Hull og Barnsley i tilegg vinner sine kamper i morgen, kan man vel også hevde at det var ein og skjær FLAKS at vi ikke vant mot Ipswich? [:0]

Jon R.
« Siste redigering: Mai 05, 2007, 02:15:30 av Jon R »
Jon R.

chief

Re: BREAKING NEWS: Leeds into administration
« Svar #47 på: Mai 05, 2007, 02:17:08 »
Tror dette er en taktiskt "genistrek" av Mr. Bates. Vi var i all hovedsak konkurs,med fremdeles stor gjeld og dårlige utsikter til store inntekter de neste sesongene.
Så istedenfor å pumpe inn penger i klubben nå,"later" han som det ikke er mer penger igjen,Allierer seg med minst en av de store kreditorene,+ sannsynligvis nye innvestorer og kjøper Klubben tilbake med null gjeld.
Dette virker nesten for lett til å være sant.
Og Min teori er nå at Bates vil bruke litt penger på nye Leeds United,akkurat nok til å få laget Opp igjen i CCC,for dermed å selge en "storklubb"på vei tilbake til toppen med en solid gevinst.

Ser uansett på dette som en god nyhet som supporter av LEES UNITED.



1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

Kato

Re: BREAKING NEWS: Leeds into administration
« Svar #48 på: Mai 05, 2007, 02:18:40 »
Bates har kjørt oss ned i møkka, £35 mill i gjeld. Ikke småtterier.

La banditten få gjort kjeltringgreiene sine ferdige, og så få solgt denne klubben i full fart.
 

R - R

Re: BREAKING NEWS: Leeds into administration
« Svar #49 på: Mai 05, 2007, 02:22:23 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by Svend Anders

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1021180,00.html

Her sier man altså at klubben blir HELT gjeldfri! Dette er intet annet en en genistrek av Bates, forutsatt at formalitetene går i boks. Alternativer til samtlige investorer er at klubben slås konkurs og det vil være et dårligere alternativ enn å ta tilbudet fra Bates.


Dette forstår jeg rett og slett ikke. Hvis denne løsningen aksepteres av kreditorene og vi med et er gjeldsfri, så er det vel ingen grunn til at vi skal være under administrasjon? Hvor er så riset bak speilet? Det er tross alt "haunted" Leeds United vi snakker om her...! [:0]


Jon R.




Men vi er ikkje under administrasjon... dei som styrte oss under administrasjon, kpmg (eller noke), har solgt klubben til Bates (gitt at kreditorane aksepterar salet), og det betyr at vi er ute av administrasjon. Vi var kun under administrasjon eit par timar slik eg har forstått det.

quote:
Originally posted by kato

Bates har kjørt oss ned i møkka, £35 mill i gjeld. Ikke småtterier.

La banditten få gjort kjeltringgreiene sine ferdige, og så få solgt denne klubben i full fart.



Det er vel strengt talt ikkje Bates som har kjørt oss ned i møkka med den gjelda der... eg seier ikkje at han har gjort ein god jobb, men akkurat gjelda er det andre som må ta mesteparten av skulda for.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
« Siste redigering: Mai 05, 2007, 02:26:50 av R - R »
- Rune

veteranen

  • Gjest
Re: BREAKING NEWS: Leeds into administration
« Svar #50 på: Mai 05, 2007, 02:22:53 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by Svend Anders

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1021180,00.html

Her sier man altså at klubben blir HELT gjeldfri! Dette er intet annet en en genistrek av Bates, forutsatt at formalitetene går i boks. Alternativer til samtlige investorer er at klubben slås konkurs og det vil være et dårligere alternativ enn å ta tilbudet fra Bates.


Dette forstår jeg rett og slett ikke. Hvis denne løsningen aksepteres av kreditorene og vi med et er gjeldsfri, så er det vel ingen grunn til at vi skal være under administrasjon? Hvor er så riset bak speilet? Det er tross alt "haunted" Leeds United vi snakker om her...! [:0]




Du er nok ikke den eneste, Jon. Vi er nok mange som i denne sammenheng tror vi skjønner mer enn det vi i realiteten gjør...

Denne avtalen som Bates har gjort, blir av klubben nærmest presentert som en done-deal - men det er den da så langt ifra!

Det blir sagt at kreditorene nå bare har valget mellom å godta tilbudet fra Bates nye selskap (og tape mye penger), eller avvise tibudet - og tape alt. Men er det egentlig så enkelt? Hva hvis andre interessenter kontakter disse kreditorene og gjør det klart for dem at de er villig til å inngå en avtale som vil gi dem mer tilbake enn det Bates er villig til å tilby dem?

Slik det nå blir presentert, fremstår jo dette aministrasjonselskapet som rene løpergutter for Bates - og så enkelt tror jeg ikke det er.

Det kommer garantert til å bli gjort (og sagt!) mye rart før denne saken er avsluttet...


Leedsfan

Re: BREAKING NEWS: Leeds into administration
« Svar #51 på: Mai 05, 2007, 02:23:36 »
Forstår jeg det riktig hvis Bates er den som driver klubben! Leeds United skylder Bates penger samt til andre kreditorer. Bates vil sanere gjelden Leeds United har til de andre kreditorene samtidig som han kjøper de verdiene som er i Leeds United. Så han vil at de andre kreditorene skal tape masse penger samt han selv ved at han innfrir den gjelden Leeds United har til han for så å ta over hele "dritten"?

Høres jo ut som en plan de andre kreditorene ikke vil gå med på?

Blir noen spennende døgn/uker.....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

John I

Re: BREAKING NEWS: Leeds into administration
« Svar #52 på: Mai 05, 2007, 02:28:54 »

Det vil nok ta tid før vi ser hvordan dette bærer.  Er nok mange som skal ha ett ord med i laget før ting krystaliserer seg!  (Kreditorer og fotballforbundet bla.)

Håper bare innderlig att dette er begynnelsen på en ny start.  

Leeds relegated and reborn!!!!!!!!
Marching on together

Kato

Re: BREAKING NEWS: Leeds into administration
« Svar #53 på: Mai 05, 2007, 02:29:32 »
Melvyn Levy er en av disse kreditorene. Med krigen han har hatt med Bates er jeg spent på om han er med på denne løsningen.

Spørsmålet er jo hvor stor del av kreditorene som må akseptere denne løsningen for at den skal gå gjennom?
 

Robert H.

Re: BREAKING NEWS: Leeds into administration
« Svar #54 på: Mai 05, 2007, 02:39:55 »
Godt innlegg!

Men er det ikke nettopp å forhandle med kreditorene som er administratorenes oppgave? En dividende må jo følgelig være avtalt allerede før Bates fikk kloa i klubben igjen?

Som sagt flere ganger tidligere så tror jeg dette er en genistrek fra Bates som etterhvert også vil vise seg å være en god nyhet for både klubben og oss supportere!

quote:
Originally posted by mari

Hvis det medfører riktighet at man blir 100% gjeldfri er dette en genistrek. Gratulerer i så fall til alle - fans som eiere !.

 Dette betyr i så fall at akordreglene er anderledes i England enn i Norge hvor man ialle akorder må gi kreditor en tilbud om en viss dividende for å gjøre opp kravene....

Uansett kan dette bli starten på noe positivt. Så får man heller leve med Bates inntil det kommer hvit ridder ridende på sin nystriglede Hero......Hører du Fantomet ?

« Siste redigering: Mai 05, 2007, 02:40:53 av Robert H. »

veteranen

  • Gjest
Re: BREAKING NEWS: Leeds into administration
« Svar #55 på: Mai 05, 2007, 02:42:52 »
quote:
Originally posted by kato

Melvyn Levy er en av disse kreditorene. Med krigen han har hatt med Bates er jeg spent på om han er med på denne løsningen.

Spørsmålet er jo hvor stor del av kreditorene som må akseptere denne løsningen for at den skal gå gjennom?


Dette er et godt spørsmål, Kato - som jeg ikke aner svaret på!

Nå er det på tide at forumets økonomer kommer skikkelig på banen og opplyser oss i større gard enn de hittil har gjort! [:(!][;)]

Gunnien

Re: BREAKING NEWS: Leeds into administration
« Svar #56 på: Mai 05, 2007, 03:01:24 »
hmmm lukter litt av heile greia... og Bates/Wise blir vi ikkjr kvitt ser det ut til[xx(]

#1795
#1795

Robert H.

Re: BREAKING NEWS: Leeds into administration
« Svar #57 på: Mai 05, 2007, 03:12:33 »
Jeg har prøvd jeg veteranen, men sannheten er jo at selv vi økonomer (noe jeg forøvrig tror også unge kato er[;)]) sliter, ettersom ingen vet hva som har foregått i kulissene her.

Jeg ser dette ganske enkelt. I morges hadde Leeds Utd anslagsvis £30m i gjeld, mens vi i kveld har betydelig mindre. Det er den vesentlige forskjellen. En av klubbens største kreditorer var Bates og hans medinvestorer. Denne gjelden er uansett slettet og erstattet med den nye kapitalen som de nødvendigvis har tilbudt administratorene. En annen forutsetning for at administratorene har godkjent tilbudet fra Bates er sannsynligvis en tett dialog med de andre store kreditorene. M.a.o. har jeg veldig liten tro på at eksempelvis en liten brikke som Melvyn Levy kan velte dette store lasset...

De som er negative til dette er etter mitt skjønn altfor farget av sine antipatier mot Ken Bates og ønsker ikke å ta inn over seg at mannens egne økonomiske hensikter faktisk innimellom også kan begunstige oss menige supportere...

quote:
Originally posted by veteranen

quote:
Originally posted by kato

Melvyn Levy er en av disse kreditorene. Med krigen han har hatt med Bates er jeg spent på om han er med på denne løsningen.

Spørsmålet er jo hvor stor del av kreditorene som må akseptere denne løsningen for at den skal gå gjennom?


Dette er et godt spørsmål, Kato - som jeg ikke aner svaret på!

Nå er det på tide at forumets økonomer kommer skikkelig på banen og opplyser oss i større gard enn de hittil har gjort! [:(!][;)]

« Siste redigering: Mai 05, 2007, 03:13:17 av Robert H. »

Sleivind

Re: BREAKING NEWS: Leeds into administration
« Svar #58 på: Mai 05, 2007, 03:14:32 »
At folk tror dette er utelukkende positivt kan vel ikke være helt med? Jeg NEKTER å tro at ved å gjøre dette så er plutselig all gjeld vekke? Og selvfølgelig er det noen som ikke går med på dette! Og selvfølgelig kommer det etterspill av ett eller annet slag!

Etter den søte kløe, kommer den sure svie. Og denne svien som nå kommer, kommer til å svi hardt både her og der[xx(]

Og bare for å legge til, jeg er ikke noen økonom[:p] Men det er Leeds United det er snakk om, og da kan vi vel utelukke alt som er positivt!
« Siste redigering: Mai 05, 2007, 03:18:39 av Sleivind »

GeirO

Re: BREAKING NEWS: Leeds into administration
« Svar #59 på: Mai 05, 2007, 03:15:08 »
Det er vanskelig å spå, særlig om framtiden.

Det er vel følelsen jeg sitter igjen med etter dette. Umulig å vite i dag om dette er positivt eller ikke. Regner med klubben ikke får lov å bruke penger på en stund.....
MOT