Skrevet av Emne: Leeds fans kommer til å få sjokk!  (Lest 2329 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Leeds fans kommer til å få sjokk!
« på: Mai 04, 2007, 02:59:25 »
http://www.yorkshire-evening-post.co.uk/leeds-united-news?articleid=2850075

Eddie Gray beskriver idretten i L1 som virkelig bakgårdsfotball!
Yeboahs vitne

Dennis

Re: Leeds fans kommer til å få sjokk!
« Svar #1 på: Mai 04, 2007, 03:04:02 »
Bakgårdsfotball? Da passer vi jo perfekt inn!

- Dennis
Marching on together!

Per-Stian

Re: Leeds fans kommer til å få sjokk!
« Svar #2 på: Mai 04, 2007, 03:04:34 »
"Leeds can forget Europe, forget the Premiership, forget the Coca-Cola Championship – this is English football in the raw."

Eg fryktar iallfall for banekvaliteten (potetåkrar) i L1. Lurar også på kva gjennomsnittsvekta på spelarane i divisjonen er. Redd for at våre unggutar vil få det vel tøft fysisk, med mindre dei er raske nok til å sprette unna.

Kan vi samanlikne L1 med norsk bedriftserie?
« Siste redigering: Mai 04, 2007, 03:05:07 av Per-Stian »

ToreLA

Re: Leeds fans kommer til å få sjokk!
« Svar #3 på: Mai 04, 2007, 04:39:36 »
Vi sa vel omtrent det samme etter nedrykket til Championship. Føler vel ikke akkurat det er slik at Leeds har prøvd å spille vakker fotball, mens gampelagene rykker opp. Heller tvert imot. Leeds er et League One-lag og kommer vel til sitt rette element nå. For å si det slik, Heath må nok ikke til psykolog for å omstille seg fra Championsleage semien.




berlin

Re: Leeds fans kommer til å få sjokk!
« Svar #4 på: Mai 04, 2007, 04:46:10 »
L1 har en sportslig side, som blir en overgang på lik linje med PL vs CCC.
I tillegg vil vi nå komme bort i en situasjon som har med de primitive og små banene,
som ofte har primitive garderobeforhold for spillerne også. Ja, man kan le av det,
man kan si at det har da ingen betydning, men det har det - faktiskt.
De aller fleste CCC-banene er rimelig bra på alle måtet, i L1 er det kun en liten håndfull og knapt nok det
som har noe annet å by på enn ytterst kummerlige forhold. Dette er også RAW.

Oggy

Re: Leeds fans kommer til å få sjokk!
« Svar #5 på: Mai 04, 2007, 04:53:01 »
Tja, har vi ikke allerede fått et sjokk da [:o)]

Alle kommer til å ha en djevelsk innsats mot oss,
slik det forsåvidt har vært siden det forrige ned-
rykket...
Oggy

Mats-

  • Gjest
Re: Leeds fans kommer til å få sjokk!
« Svar #6 på: Mai 04, 2007, 05:25:43 »
Svært sprik i dette tema. En annen topic "hauser" man L1 en god del opp. Jeg tror personlig at det ikke er noe mye (legg merke til mye) bedre enn Norsk 1.Divisjon.

John I

Re: Leeds fans kommer til å få sjokk!
« Svar #7 på: Mai 04, 2007, 05:43:33 »

Blir vel som å spille en cup kamp i alle bortekampene,
selv om nivået på lagene i L1 nok er ganske variabel.
Marching on together

berlin

Re: Leeds fans kommer til å få sjokk!
« Svar #8 på: Mai 04, 2007, 06:22:06 »
quote:
Originally posted by John I


Blir vel som å spille en cup kamp i alle bortekampene,
selv om nivået på lagene i L1 nok er ganske variabel.




.....og i alle hjemmekampene, totalt 46 cupfinaler.

RoarG

Re: Leeds fans kommer til å få sjokk!
« Svar #9 på: Mai 04, 2007, 14:52:00 »
Vi bør i anstendighetens navn gruse alle lag som kommer til Elland Road. Ingen av de møkkaklubbene som nå innehar plassen i L1 kan sies å være motstandere av de kaliberet som Leeds har noen grunn til å frykte. På bortebane bør vi spille skikkelig kjip fotball og krige til oss utallige "ufortjente" 1-0-seiere. Vi vinner divisjonen med glans og går rett opp. Sesongen 2007/08 kommer til å bli en aparte parantes i klubbens historie, og om ti år sitter fansen i mimrer om "husker du det året vi spilte i League One?", mens de ser Leeds sette Liverpool på plass 2-0 på Anfield, etter mål av Rose og Elliot, som nå er klubbens storspillere og supporternes kjæledegger[:)].

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Tom S

Re: Leeds fans kommer til å få sjokk!
« Svar #10 på: Mai 04, 2007, 15:23:20 »
Trur vi skal vente til sommeren er over og vi veit kva mannskap vi rår over før vi snakker om å gruse andre lag...



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

berlin

Re: Leeds fans kommer til å få sjokk!
« Svar #11 på: Mai 04, 2007, 15:40:30 »
quote:
Originally posted by Tom S

Trur vi skal vente til sommeren er over og vi veit kva mannskap vi rår over før vi snakker om å gruse andre lag...



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!



Det gir assosiasjoner til min grusbanekarierre i 5.divisjon,
men det er vel stort sett gressbaner i League 1 ?

Masinga

Re: Leeds fans kommer til å få sjokk!
« Svar #12 på: Mai 04, 2007, 16:05:43 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

"Leeds can forget Europe, forget the Premiership, forget the Coca-Cola Championship – this is English football in the raw."

Eg fryktar iallfall for banekvaliteten (potetåkrar) i L1. Lurar også på kva gjennomsnittsvekta på spelarane i divisjonen er. Redd for at våre unggutar vil få det vel tøft fysisk, med mindre dei er raske nok til å sprette unna.

Kan vi samanlikne L1 med norsk bedriftserie?

Kan vi ikke si det samme om CCC? Etter min mening er CCC totalt uten sjarm. Det er mye som minner om bedriftsfotball også her. Ã… slippe unge fotballbein utpå er nesten å sammenligne med å stå på en tyrefekterarena for første gang. Ã… rykke ned til League One er vel bare å gå ned et hakk.

I desto mindre må Leeds nå ta et strategisk valg og satse på sitt ungdomsakademi. Vi kan ikke fortsette på innleie og drive gamlehjem for avdankete spillere.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

RoarG

Re: Leeds fans kommer til å få sjokk!
« Svar #13 på: Mai 04, 2007, 17:49:19 »
Enig her. Old boys-satsingen til Leeds har vært en katastrofe.
quote:
Originally posted by Masinga

quote:
Originally posted by Per-Stian

"Leeds can forget Europe, forget the Premiership, forget the Coca-Cola Championship – this is English football in the raw."

Eg fryktar iallfall for banekvaliteten (potetåkrar) i L1. Lurar også på kva gjennomsnittsvekta på spelarane i divisjonen er. Redd for at våre unggutar vil få det vel tøft fysisk, med mindre dei er raske nok til å sprette unna.

Kan vi samanlikne L1 med norsk bedriftserie?

Kan vi ikke si det samme om CCC? Etter min mening er CCC totalt uten sjarm. Det er mye som minner om bedriftsfotball også her. Ã… slippe unge fotballbein utpå er nesten å sammenligne med å stå på en tyrefekterarena for første gang. Ã… rykke ned til League One er vel bare å gå ned et hakk.

I desto mindre må Leeds nå ta et strategisk valg og satse på sitt ungdomsakademi. Vi kan ikke fortsette på innleie og drive gamlehjem for avdankete spillere.

Masinga, medl.nr. 1250



Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fjellhaugen

Re: Leeds fans kommer til å få sjokk!
« Svar #14 på: Mai 06, 2007, 09:32:18 »
Lets go me goe gamle guttar seie Wise.
Kom te klubben me goe ord om at ungguttane e løsningen og låne inn alt over Rush alder.. takka faen for at thommo gjorde i alle fall ein og aen go kamp, resten med unntak av kishi har vært BÃ…S! og du Dennis forresten: TUSEN TAKK for kandol. han va go te å fylla kaldt vann få XL1 flaskene.

Bitter

PL2008
TB
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!