EX-Spiller: Jermaine Beckford

Started by Robert H., May 05, 2007, 23:33:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Budda

Quote from: jarle on August 05, 2009, 17:16:01
Budda... han signerte en ny 4 års kontrakt nettopp...???

En viss Ronaldo tok da en sessong til i en viss møkka klubb selv etter mye bråk... han spilte vel brukbart... Tror neppe Delph eller Beckford vil bort... det var da Leeds som satte Beckford på transferlista så vidt jeg husker... ???

Så du trur at Delph heller vil bli i League One i stedet for å dra til et topplag i Premier League? Du må vel selv se at det er litt som å tru på julenissen? Hadde det vært QPR eller et middels lag i Championship, så hadde det kanskje vært en annen sak. Er jo heller ikke sikkert at Delph er Leeds-fan siden han er født i Bradford.
Endre

lojosang

Quote from: marve on August 05, 2009, 16:36:47
Quote from: AndyMathie on August 05, 2009, 14:45:28
Hvis et bud på 2,5 m stemmer så selg fort som f. Vi har Becchio og Grella som begge kommer til å bøtte inn mål i tillegg så slipper vi humørspilleren Beckford. Idioti å ikke selge nå 10 mnd før kontrakten går ut med så mye penger inni bildet!

Heier du på fotball laget leeds u eller er det bates sitt selskap du heier på ,pengene vi får inn på de spillerene vi selger vill jo ikke gå til å kjøpe torp a tilbake ,ikke vill det bli brukt mye penger på forsterkninger heller .Hvor blir pengene brukt da ???????.
Synes bates burde bruke noe av pengene etter salget av delph på å gi vår absolutt viktigst spiller en bedre kontrakt .Hvem skal vi erstatte beckford med ????.

Ja, makan, nå har jo hele to dager gått og fortsatt er ikke millionene brukt opp. Har det gått to dager uten at Thorpe Arch er kjøpt tilbake og uten at det er kjøpt nye spillere sier det seg jo selv at vi aldri kommer til å gjøre noen av delen heller.  ::)
- Leif Olav

Jon R

Jeg var en ivrig talsmann for å selge en desillusjonert og umotivert Beckford umiddelbart etter play off fadesen, fordi timingen og situasjonen tilsa å "bytte" han ut mot en annen spisstype den gang. Nå har jeg ombestemt meg etter en glitrende pre season og nå salget av Delph bare dager før ligastart. Det er rett og slett for sent å selge nå etter mitt syn, og en motivert Beckford er mye mer verdt enn pengene vi vil få for han. Bruk heller noe av Delph pengene på å kjøpe inn Rick Lambert som makker (eller konkurent!) og  en god offensiv midtbanespiller med playmakeregenskaper ( gjerne en 30 år + spiller). Et salg av Beckford nå vil sende sjokkbølger inn i stallen bare tre dager før ligstart og vil gjøre oss mindre attraktive for potensielle erstattere. Tilby heller Beckford en ny og forbedret kontrakt. Det vil være en god investering slik pre season hae artet seg.  :)
Jon R.

Rudi G.

Quote from: jarle on August 05, 2009, 16:57:28
En liten tankerekke...

1 )
La oss si at det er noe i ryktene om Beckford ut for 2,5 mill

2,5 mill inn på konto ( liten sum pga kort kontrakt igjen)
-1,0 mill ut på ny spiller ( Beckford må erstattes)
---------------------
=1,5 mill netto

Ta med at vi da selger en garantist for mange mål og ligaens beste spiss.
Dette kan ikke garanteres med en ny spiss.

Da sitter vi igjen med følgende dilemma = er opprykk bedre en 1,5 mill på konto?

2)
Hva med å tilby Beckford 500.000 pund extra pr år for å signe en ny 3 års kontrakt
Pengene brukes av Delph salget

Vi rykker opp ( det betyr en god del mer penger i kassa plus at det er helt nødvendig sportslig å rykke opp)

Beckford selges for 4 millioner neste år ( etter nok en knallsessong med 35 mål)

Vi sitter med følgende på konto

4 mill for salg av Beckford
- 500`for extra lønn til Beckford i et år
- 2 mill for en ny spiss i CC leaugue
------------------------
= 1,5 mill på konto

Vi sitter igjen med samme beløpet med er en divisjon høyere...

Samme logikken er det med Delph... idioti å selge nå... gutten er verdt 12 mill neste år etter en supersessong og opprykk med Leeds ( det er jo som å selge leiligheteten sin idag hvis du vet den er verdt dobbelt så mye om et år. ( Vi trenger jo ikke pengene... vi hadde 4,5 mill pund i pluss ifjor og burde ha mer iår...

Enig med mye her Jarle, bortsett ifra å selge Beckford til neste år. Jeg mener Beckford er kapabel til å skyte oss opp i PL!

PetterH

Ja,å selge Beckford nå vil være galskap !!!
Tenk hvilken negavitet som som vil bre seg rundt klubben og fansen,allerede før sesongen har startet.Da kan vi bare glemme opprykk isåfall.
Nå må det bli slutt på at vi selger oss til "Fant".De penga vi evt får for Beckford,vil raskt bli tapt.

AndyMathie

Mye bedre for stallen at vi kvitter oss med han. Ingen lag har godt av primadonna spillere og spillere som etterhvert tror de er større en klubben.

Blir veldig godt å være Leeds supporter når vi har kvittet oss med Becks. Ikke kan han spille fotball heller, eneste plusset er målscorer egenskapene. Nei la oss kvitte oss med han å ta pengene!
We are Leeds and we are proud of it!

bwirum

Jeg er sjeleglad hvis Beckford er med oss en sesong til. Grayson sier for øvrig at han ikke har noen umiddelbare behov for nye spillere, men er glad for å ha muligheten hvis behovet skulle oppstå. En del av pengene fra Delph er jo satt av til spillerkjøp.

Det er en uttalelse jeg setter høyt. Tyder på at Grayson har tro på mannskapet sitt.

Og du kan jo ikke kødde med de resultatene vi har fått i pre-season, så...

I'm a happy camper! (foreløpig)
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

baste

Quote from: AndyMathie on August 06, 2009, 07:51:11
Mye bedre for stallen at vi kvitter oss med han. Ingen lag har godt av primadonna spillere og spillere som etterhvert tror de er større en klubben.

Blir veldig godt å være Leeds supporter når vi har kvittet oss med Becks. Ikke kan han spille fotball heller, eneste plusset er målscorer egenskapene. Nei la oss kvitte oss med han å ta pengene!

Japp, vi kvittet oss med Eric Cantona og ble ett mye bedre lag...noen primadonna nykker er verd å leve med.

Frode

Hvis alle lag hadde hatt den filosofien at kjepphøye primadonnaer måtte bort for enhver pris, hadde Manchester U måttet stille med banemanskapet og fint lite annet. 

Hallgeir *

Quote from: Frode on August 06, 2009, 08:38:34
Hvis alle lag hadde hatt den filosofien at kjepphøye primadonnaer måtte bort for enhver pris, hadde Manchester U måttet stille med banemanskapet og fint lite annet. 
You've got the point !!!  ;D :D ;D
Super Leeds since 1968

h.b

Quote from: bwirum on August 06, 2009, 08:15:23
Jeg er sjeleglad hvis Beckford er med oss en sesong til. Grayson sier for øvrig at han ikke har noen umiddelbare behov for nye spillere, men er glad for å ha muligheten hvis behovet skulle oppstå. En del av pengene fra Delph er jo satt av til spillerkjøp.

Det er en uttalelse jeg setter høyt. Tyder på at Grayson har tro på mannskapet sitt.

Og du kan jo ikke kødde med de resultatene vi har fått i pre-season, så...

I'm a happy camper! (foreløpig)

Bortsett fra de 3 siste treningskampene, så synes jeg de andre resultatene er ræva, Newcastlekampen kan man ikke se på. Det er en kamp mot et lag som er i full oppløsning. Blackburn kampen var positiv. Burnley kampen var ikke så gjælen. Men det var mot et lag som blir et slaktoffer i Premier League.
Men alt i alt gleder jeg meg til seriestart og håper at laget gjør det bedre enn jeg frykter

Tom S

Det går ikkje an å selge Becks no.

Etter først å ha plassert han på transferliste for så å ta han av transferlista med begrunnelse at Becks er fornøgd med å vere i Leeds og at vi ønsker hans tenester for å hjelpe oss opp til CCC, sjølv om det innebærer at han går på free etter sesongen.

Det seier seg sjølv at vi ikkje selger Bekcs no, eller...
COME ON LEEDS !!

Mr. Leeds

Quote from: Tom S on August 06, 2009, 10:12:21
Det går ikkje an å selge Becks no.

Etter først å ha plassert han på transferliste for så å ta han av transferlista med begrunnelse at Becks er fornøgd med å vere i Leeds og at vi ønsker hans tenester for å hjelpe oss opp til CCC, sjølv om det innebærer at han går på free etter sesongen.

Det seier seg sjølv at vi ikkje selger Bekcs no, eller...

Eller er alt gjort for å få et "decent offer" ? Vi får se. Tenkte etter playoff - at den straffemissen din Beckford - det er det siste du gjorde for Leeds i en offesiell kamp. Litt overrasket over at han er i Leeds enda!
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

LEO

Vi har solgt Delph og da trenger vi ikke å selge Beckford.

Vi må IKKE selge nå det kan ødelegge sesongen.  Han scorer en i snitt pr. kamp. Hvor finner man en slik erstatter. 

Leeds kjøper inne Hammil fra Liverpool en kvalitets ving og det vil gjøre at Beckford blir og kommer til å snitt raten sin.

MOT

baste

Quote from: LEO on August 06, 2009, 11:34:34

Vi må IKKE selge nå det kan ødelegge sesongen.  Han scorer en i snitt pr. kamp. Hvor finner man en slik erstatter. 

Leeds kjøper inne Hammil fra Liverpool en kvalitets ving og det vil gjøre at Beckford blir og kommer til å snitt raten sin.

MOT

E N I G !!

fmtj

Quote from: baste on August 06, 2009, 12:12:54

Vi må IKKE selge nå det kan ødelegge sesongen.  Han scorer en i snitt pr. kamp. Hvor finner man en slik erstatter.  

MOT

E N I G !!

Også enig!!! Jeg håper Grayson er en kar som kan hente ut det beste av Becks!!!
Yeboahs vitne

sveifors

Quote from: fmtj on August 06, 2009, 12:41:27
Quote from: baste on August 06, 2009, 12:12:54

Vi må IKKE selge nå det kan ødelegge sesongen.  Han scorer en i snitt pr. kamp. Hvor finner man en slik erstatter.  

MOT

E N I G !!

Også enig!!! Jeg håper Grayson er en kar som kan hente ut det beste av Becks!!!

Delph gjorde det absolutt klar at han ønsket å komme opp i PL. Og istedetfor å stå ivegen for Delph og risikere en misfornøyd i stallen valgte man å selge til AV. Det eneste som kunnet ha hindret at Delph forsvant hadde nok vært at vi hadde rykket opp i vår.

Etter det jeg skjønner prøver Leeds og få Becks til å bli enig om en ny kontrakt, så det er vel agenten hans som putter ut mange rykter for å heve lønnen.

SGrayson har fått midler tilgjengelig, men han sier at han ikke kommer til å bruke dem bare for å bruke dem. Han har nok helt spesielle spillere i kikkerten. Jeg stoler på at SG vet hva han gjør.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

auren

LUFC Grayson - Beckford's going nowhere

Leeds United boss Simon Grayson says that Jermaine Beckford will still be with the club in May.

Speaking on BBC Look North, Grayson said "Jermaine will not be leaving, unless it`s a ridiculous offer, he`ll be with us until at least the end of May, hopefully he`s got us another 30 to 40 goals again and got us promoted and he`s signed a new deal".

Leeds fans will be glad to hear this after losing midfielder Fabian Delph in midweek, and strong rumours that both West Bromwich Albion and Wolverhampton Wanderers were about to make a move for Beckford.

Hentet fra vitalfootball.co.uk

Betryggende dette  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

berlin

Vi er jo i CCC neste sesong, sammen med WBA som ikke rykker opp og sammen med Wolves som rykker ned, så dette kan vi ta som en "done deal" allerede nå, også at han blir med videre og får testet seg i CCC.  ;D

jackbauer68

hahahaha 8)

Hallgeir *

Quote from: jackbauer68 on August 08, 2009, 16:48:29

hahahaha 8)
Take the money and run..  Gud hjelpe!!!  :o
Super Leeds since 1968

Frode

Erklærer debatten for avsluttet.  Den som fortsatt vil selge Beckford en en jævla ... nok sagt.

MartinR

Frode, du sa nettop på Exeter kamp emnet "Selg Beckford !!!"

Ferre

Kenneth Bates: Se for hel... å gi denne mannen en ny kontrakt. Vi har nettopp fått en god del penger fra Delph-salget, vi har råd til å gi Beckford det han vil ha! Han er livsviktig for Leeds United!

Hallgeir *

Quote from: MartinR on August 08, 2009, 17:58:15
Ironisk, Martin...ironisk!
Super Leeds since 1968

Frode

Quote from: hallghel on August 08, 2009, 18:02:50
Har sagt om og om igjen de siste ukene at jeg IKKE vil selge, uansett pris !

MartinR

Quote from: hallghel on August 08, 2009, 18:02:50
Beklager  :-[

sveifors

Quote from: Ferre on August 08, 2009, 18:01:33
Kenneth Bates: Se for hel... å gi denne mannen en ny kontrakt. Vi har nettopp fått en god del penger fra Delph-salget, vi har råd til å gi Beckford det han vil ha! Han er livsviktig for Leeds United!

Etter hver kamp der han scorer 2 blir det vanskeligere å få underskriften.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

ragnar

Om Becks ik vil signe ny kontrakt nå, så hold på mannen ut sesongen i det minste. Becks blir viktig i år. Så kan Leeds komme tilbake med et nytt og forbedret tilbud til han ved neste korsvei.  8)
*In El Loco we trust!*

gill

Har alltid sagt det: Ikke selg Becks. Blir han solgt nå blir jeg JÆVLIG SKUFFA!!! Kvalitet koster penger så gi mannen det han ber om.