Skrevet av Emne: EX-Spiller: Jermaine Beckford  (Lest 199627 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Papi

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #570 på: August 10, 2009, 22:05:57 »
Kva er det med kommetatoren på canalplus? (engelsk)
Beckford still on the transferlist....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Frode

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #571 på: August 10, 2009, 22:16:56 »
Noen og enhver kan bli halvschizofren før overgangsvinduet stenger. Føler meg slett ikke trygg.
 

Hallgeir *

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #572 på: August 10, 2009, 22:45:25 »
Noen og enhver kan bli halvschizofren før overgangsvinduet stenger. Føler meg slett ikke trygg.
Ja, vi har 2,5 schizofre 9 til 4 -uker før vi er trygge.  ::)
Super Leeds since 1968

Sheridan

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #573 på: August 10, 2009, 22:49:03 »
Selger vi Becks - ja så er det den berømte dråpen for meg ihvertfall.

Dennis

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #574 på: August 10, 2009, 22:50:54 »
Selger vi Becks - ja så er det den berømte dråpen for meg ihvertfall.

Enig her!

Likte ikke "han er skadd"-unnskyldningen. De jugde sist om det da Delph ble solgt. For meg virker det som om det er for å unngå et lite verditap ved å cup-tie han i dag.

Likevel, det behøver ikke bety at han allerede er solgt!
Marching on together!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Beckford off transfer list
« Svar #575 på: August 10, 2009, 22:54:14 »
Hvis Bates vil opp selger han ikke Beckford. Svaret får vi inne 3 uker!

Promotion 2010

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #576 på: August 10, 2009, 22:54:26 »
Kva er det med kommetatoren på canalplus? (engelsk)
Beckford still on the transferlist....

Det ER Canal pluss. Arve Fuglum så ikke forskjell på Snodgrass og Showunmi!!!!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #577 på: August 10, 2009, 23:08:20 »
Grayson: Beckford fell on his knee last weekend. He's not being cuptied or something, but he failed a fitness-test this morning. He will be ready for the weekend.

Luciano has a calfinjury so we only gave him a shorter outing today. He will also be fine for the weekend.


Fotnote:
Fuglum sa at Grayson kalte Luciano Becchio for Lazarus takket være hans evne til å komme raskt tilbake etter skade. Kan ikke huske å ha sett dette... Har noen andre?  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Beckford off transfer list
« Svar #578 på: August 11, 2009, 17:22:44 »
Skybet har nå endret oddsen på Beckford.

Fra 2.10 til 1.44 på at han blir i Leeds.
Fra 2.10 til 2.62 på at ahn går til West Brom.

Den luringen som satte ut ryktet om West Brom har dermed fått bra rente på pengene sine....  :)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

testo

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #579 på: August 11, 2009, 23:21:33 »
Simon Grayson remains hopeful star striker Jermaine Beckford will sign a new contract with Leeds United.



Beckford, who scored a match-winning brace in the Whites' season-opener against Exeter at the weekend, is out of contract at the end of the season.

Leeds have already rejected bids for the free-scoring striker this summer after they fell well short of the club's valuation.

While Grayson has admitted everyone has their price he remains hopeful the club can piece together a new contract offer that may tempt the striker into committing his future to the club.

Speculation
"There has been a lot of speculation probably for the past year or so with Jermaine. When you've got like 50 goals in two seasons you don't go unnoticed," he told Sky Sports News.

"We've made it quite clear that he's not for sale. We're quite prepared to let him walk on a free transfer next year. People can speculate about his future, but unless it's an absolutely ridiculous offer then we won't be considering anyone.

"Hopefully in the meantime we agree a new deal with him," he continued. "These things are not easy to try and sort out - he wants to play at the highest level and get a contract he thinks is acceptable to him.

"We want to keep him and we have turned down bids for him already."

http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_5482843,00.html
« Siste redigering: August 11, 2009, 23:23:49 av testo »
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Promotion 2010

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #580 på: August 12, 2009, 12:18:32 »
Hvis Beckford skriver under ny kontrakt med Leeds United, så skal jeg vurdere å kjøpe ny Leeds-drakt med navnet hans på ryggen!

Kan noen formidle dette til ham!  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Evig Pint

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #581 på: August 12, 2009, 12:58:57 »
Hvis Beckford skriver under ny kontrakt med Leeds United, så skal jeg vurdere å kjøpe ny Leeds-drakt med navnet hans på ryggen!

Kan noen formidle dette til ham!  ::)

Si i samme slengen at jeg planlegger det samme :D
Marching on together

DOFFER

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #582 på: August 12, 2009, 14:15:10 »
Me too  ;D
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Hallgeir *

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #583 på: August 12, 2009, 16:28:42 »
Me too  ;D
Dilter som vanlig etter....  ;)
Super Leeds since 1968

fjellhaugen

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #584 på: August 12, 2009, 16:30:54 »
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

testo

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #585 på: August 12, 2009, 19:00:12 »
Hvis Beckford skriver under ny kontrakt med Leeds United, så skal jeg vurdere å kjøpe ny Leeds-drakt med navnet hans på ryggen!

Kan noen formidle dette til ham!  ::)

Hvis han ikke skriver under så kan du få min. ;D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Promotion 2010

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #586 på: August 12, 2009, 19:10:39 »
Hvis Beckford skriver under ny kontrakt med Leeds United, så skal jeg vurdere å kjøpe ny Leeds-drakt med navnet hans på ryggen!

Kan noen formidle dette til ham!  ::)

Hvis han ikke skriver under så kan du få min. ;D

Avtale....!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

testo

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #587 på: August 12, 2009, 19:49:51 »
Hvis Beckford skriver under ny kontrakt med Leeds United, så skal jeg vurdere å kjøpe ny Leeds-drakt med navnet hans på ryggen!

Kan noen formidle dette til ham!  ::)

Hvis han ikke skriver under så kan du få min. ;D

Avtale....!  :)

 :-\
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Promotion 2010

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #588 på: August 13, 2009, 21:13:45 »
Egentlig kjempemorsomt da. Med denne siden så kan man egentlig linke enhver Leedsspiller med en overgang til Benfica! Man må bare endre siste del av nettadressen som du finner på denne linken:

http://www.thescratchingshed.com/2009/08/beckford-on-his-way-to-benfica/

Prøv selv! Utrolig morsomt......   :(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #589 på: August 13, 2009, 23:38:48 »
Hey! Leif Jøsang, Stegaberg er på vei til Benfica! Sjokkerende med tanke på at han la fotballskoene i kjellern (hvem i huleste har sko på hyller?) i 91 eller deromkring.  8)
- Leif Olav

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Beckford off transfer list
« Svar #590 på: August 13, 2009, 23:59:15 »
Hey! Leif Jøsang, Stegaberg er på vei til Benfica! Sjokkerende med tanke på at han la fotballskoene i kjellern (hvem i huleste har sko på hyller?) i 91 eller deromkring.  8)

...vi snakker år 91 etter Kristus nå, sant ???    ::)




 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Beckford off transfer list
« Svar #591 på: August 13, 2009, 23:59:44 »
And now, football! :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #592 på: August 14, 2009, 00:26:14 »
Hey! Leif Jøsang, Stegaberg er på vei til Benfica! Sjokkerende med tanke på at han la fotballskoene i kjellern (hvem i huleste har sko på hyller?) i 91 eller deromkring.  8)

...vi snakker år 91 etter Kristus nå, sant ???    ::)


Football forum hooliganism rears its ugly face...

Når man er nærmere et halv hundre år enn et kvart hundreår skal man vel være forsiktig med den slags aldersraljering, Asbjørn?   ;D
- Leif Olav

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Beckford off transfer list
« Svar #593 på: August 19, 2009, 11:17:44 »
Hey! Leif Jøsang, Stegaberg er på vei til Benfica! Sjokkerende med tanke på at han la fotballskoene i kjellern (hvem i huleste har sko på hyller?) i 91 eller deromkring.  8)

...vi snakker år 91 etter Kristus nå, sant ???    ::)


Football forum hooliganism rears its ugly face...

Når man er nærmere et halv hundre år enn et kvart hundreår skal man vel være forsiktig med den slags aldersraljering, Asbjørn?   ;D

13 dager igjen til vinduet stenger.......sign him up now!!!!!

PS! Det betyr: Gi han den lønna han ber om 8)

Promotion 2010

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #594 på: August 19, 2009, 11:46:11 »
Beckford talks continue
Wed, 19 Aug 09:47:24 2009

Leeds manager Simon Grayson has revealed negotiations are in progress to tie striker Jermaine Beckford to an extended contract at Elland Road.

Beckford grabbed his third goal of the season to secure Leeds` 2-1 win at Walsall and maintain their 100% start to the League One season.

The 25-year-old is in demand after hitting 34 goals last term and his current deal runs out at the end of the season, but Grayson is determined to hang onto his star man.

"He is going nowhere," said Grayson. "The chairman has said to me it would have to be ridiculous money to even consider letting him go.

"He showed his class with that goal. While under contract he will remain our player and the earliest he will leave is something like June when his contract runs out.

"But hopefully by then a new deal will have been sorted out and we shall be in another division."
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

baste

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #595 på: August 19, 2009, 12:57:30 »
Becks blir til å sign ny kontrakt. Leeds er på full fart ut av L1 og dette vet Becks. Oppturen er begynt....MOT

fjellhaugen

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #596 på: August 19, 2009, 14:13:21 »
Beckford talks continue
Wed, 19 Aug 09:47:24 2009

Leeds manager Simon Grayson has revealed negotiations are in progress to tie striker Jermaine Beckford to an extended contract at Elland Road.

Beckford grabbed his third goal of the season to secure Leeds` 2-1 win at Walsall and maintain their 100% start to the League One season.

The 25-year-old is in demand after hitting 34 goals last term and his current deal runs out at the end of the season, but Grayson is determined to hang onto his star man.

"He is going nowhere," said Grayson. "The chairman has said to me it would have to be ridiculous money to even consider letting him go.

"He showed his class with that goal. While under contract he will remain our player and the earliest he will leave is something like June when his contract runs out.

"But hopefully by then a new deal will have been sorted out and we shall be in another division."


mye vits å snakke med han dagen etter nok en gåll :P :P

han er jo "flying high" og vil nok ikke nøye seg med smårusk med den formen han er i
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

auren

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #597 på: August 21, 2009, 14:11:46 »
http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=12606.135

Fy fader så treig du er Mr. Kaizer  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #598 på: August 21, 2009, 14:33:34 »
http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=12606.135

Fy fader så treig du er Mr. Kaizer  ;)

auren

Beklager, dårlig research.  ;)

Sletta det!
Marching on together!

Promotion 2010

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #599 på: August 21, 2009, 19:30:17 »
Jeg tar det her jeg:

Beckford er ikke tilbudt (foreløpig) lønnen han ønsker fordi det knuser lønnspoliikken i klubben. Dere som har savnet en plan med noen ting kan jo merke dere at klubben mener at ingen i League One skal tjene mer enn £ 6.000 i uken.

Dette er vel ikke så rart. Jeg har også tro på at en sunn lønnspolitikk begrenser en uønsket eskalering av lønn i trange tider. Hvis Becks får 3-4.000 mer enn den med nest høyest lønn, så vil misnøyen spre seg. Det er nok meninger innad i klubben som på diverse forum om primadonnaen Becks fortjener å tjene det dobbelte av eksempelvis Snoddy.
Skal man da ta risikoen på at misnøyen sprer seg og man slutter å dra lasset sammen.  ???  Det funker kanskje i PL, men neppe i L1.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973