Skrevet av Emne: EX-Spiller: Jermaine Beckford  (Lest 199636 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #600 på: August 21, 2009, 19:42:25 »
Jeg tar det her jeg:

Beckford er ikke tilbudt (foreløpig) lønnen han ønsker fordi det knuser lønnspoliikken i klubben. Dere som har savnet en plan med noen ting kan jo merke dere at klubben mener at ingen i League One skal tjene mer enn £ 6.000 i uken.

Dette er vel ikke så rart. Jeg har også tro på at en sunn lønnspolitikk begrenser en uønsket eskalering av lønn i trange tider. Hvis Becks får 3-4.000 mer enn den med nest høyest lønn, så vil misnøyen spre seg. Det er nok meninger innad i klubben som på diverse forum om primadonnaen Becks fortjener å tjene det dobbelte av eksempelvis Snoddy.
Skal man da ta risikoen på at misnøyen sprer seg og man slutter å dra lasset sammen.  ???  Det funker kanskje i PL, men neppe i L1.

Helt enig!

Også prøvd å argumentere med dette tidligere. At Becks fortjener f.eks.100.000kr i uka, er en ting, men hva da når det skal diskuteres kontrakt med andre spillere?
Marching on together!

flynn

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #601 på: August 21, 2009, 23:45:50 »
Jeg tar det her jeg:

Beckford er ikke tilbudt (foreløpig) lønnen han ønsker fordi det knuser lønnspoliikken i klubben. Dere som har savnet en plan med noen ting kan jo merke dere at klubben mener at ingen i League One skal tjene mer enn £ 6.000 i uken.

Dette er vel ikke så rart. Jeg har også tro på at en sunn lønnspolitikk begrenser en uønsket eskalering av lønn i trange tider. Hvis Becks får 3-4.000 mer enn den med nest høyest lønn, så vil misnøyen spre seg. Det er nok meninger innad i klubben som på diverse forum om primadonnaen Becks fortjener å tjene det dobbelte av eksempelvis Snoddy.
Skal man da ta risikoen på at misnøyen sprer seg og man slutter å dra lasset sammen.  ???  Det funker kanskje i PL, men neppe i L1.

Helt enig!

Også prøvd å argumentere med dette tidligere. At Becks fortjener f.eks.100.000kr i uka, er en ting, men hva da når det skal diskuteres kontrakt med andre spillere?

Tja, hva med "Kom tilbake når du har scoret ditt 50'ende seriemål, så skal vi se på saken...?"

Dennis

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #602 på: August 21, 2009, 23:55:44 »
Jeg tar det her jeg:

Beckford er ikke tilbudt (foreløpig) lønnen han ønsker fordi det knuser lønnspoliikken i klubben. Dere som har savnet en plan med noen ting kan jo merke dere at klubben mener at ingen i League One skal tjene mer enn £ 6.000 i uken.

Dette er vel ikke så rart. Jeg har også tro på at en sunn lønnspolitikk begrenser en uønsket eskalering av lønn i trange tider. Hvis Becks får 3-4.000 mer enn den med nest høyest lønn, så vil misnøyen spre seg. Det er nok meninger innad i klubben som på diverse forum om primadonnaen Becks fortjener å tjene det dobbelte av eksempelvis Snoddy.
Skal man da ta risikoen på at misnøyen sprer seg og man slutter å dra lasset sammen.  ???  Det funker kanskje i PL, men neppe i L1.

Helt enig!

Også prøvd å argumentere med dette tidligere. At Becks fortjener f.eks.100.000kr i uka, er en ting, men hva da når det skal diskuteres kontrakt med andre spillere?

Tja, hva med "Kom tilbake når du har scoret ditt 50'ende seriemål, så skal vi se på saken...?"

Eller: "Skyt oss til CCC, så ska vi se om du ikke kan få litt mer mjøl i påsan!"  8)

Neida, bonuser og grunnlønn er nok godt diskutert og partene står foreløpig langt fra hverandre. Jeg tror likevel at Becks underskriver ny kontrakt i løpet av året. Grunner ikke dette med annet enn magefølelsen.
Marching on together!

DenHviteYeboah

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #603 på: August 22, 2009, 09:00:14 »
  Dette var litt interessant statistikk...er helt enig i at lønnspolitikken ikke bør sprenges..ennå... :)Beckford er ikke uerstattelig.Det finnes andre som kan skyte oss til ccc,selv om vi må låne dem  ;D ;D(har gitt opp,blir ikke kjøp uansett ser det ut til ;D)
 "Anyone who thinks that Becks isn't the driving force behind this team is insane. So Bradders has scored one, 1 in 4 games, OK for a midfielder. Becchio has one in 3, not great for a striker, but it's early. Becks has 3 in 3 games, which is a great strike rate. And it's not just the goals, it's the timing of them. Forgetting the opener against Exeter, his 2 late goals means that we have 9 points instead of 5. He turned 2 draws into wins. And I don't exactly see anyone else chipping in. If they were then he wouldn't be as valuable, but when he hasn't played we haven't won, last year we were something like 1-2-9 without him. So until Howson, Snoddy, Killa, Robbo, Doyle, (and we get a few from the defense), start to put them in he's priceless. He scored 26 league goals in 34 starts. He had about 4 shots per game, 1.5 on target and scored 55% of his on-target shots. Becchio by contrast started 42 games, scored 16, only had 2 shots per game, 50% on target but only scored 37% of his on target shots. If Becchio had only played in 34 games but had same number of shots as Becks, Becchio would have scored 23 goals. So pretty similar. So the question is, why is Becks getting twice as many shots as Becchio. Probably in a better position more often. Why is Becchio more accurate but scores less of his on target shots? Too deliberate maybe, doesn't have the shot on site mentality. Personally I don't think that Becchio shoots enough, the midfielders last year were averaging 2 shots per game. Anyway enough of stats. In my opinion, if Becks had played in 5 of the 12 games he missed, we would have got auto promo, as we only missed out by 5 points and he would have score 3-4 goals."


h.b

  • Gjest
Sv: Beckford off transfer list
« Svar #604 på: August 22, 2009, 09:21:02 »
Syns godt lønnspolitikken kan revurderes nå. Det bør være stor forskjell på f.eks Beckford og Sheehan.
Hvis Leeds denne sesongen faktisk greier å rykke opp. Ja da bør lønnstaket bli enda bedre enn hva som forespeiles. 15.000 pund i uka bør være en målsetning for de beste. Vi bør de la de som er absolutt gode nok for CCC ligge et sted mellom 10 og 15.000 pund i uka. Beckford bør kanskje ligge på 20.000 pund i uka i CCC

ToreLA

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #605 på: August 22, 2009, 09:27:36 »
Blir Beckford plutselig en bedre spiller av at vi ligger i CCC?

Han er stor i League One, men jeg tror ikke Beckford noengang blir en Premier League spiss i toppklasse.


flynn

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #606 på: August 22, 2009, 09:35:47 »
I dagens situasjon er Beckford, som nevnt over, priceless. Vi skal ha utrolig flaks dersom vi klarer å erstatte ham med en spiller på lavere lønn, uten å svekke laget betydelig. Jeg kjenner ikke lønnsstrukturen i klubben inngående, men i en slik bransje må man være tøff nok til å differensiere skikkelig. Spillere som har levert så til de grader som Becks må kunne få høyere lønn uten at andre uten samme track-record i klubben sutrer av den grunn !

flynn

h.b

  • Gjest
Sv: Beckford off transfer list
« Svar #607 på: August 22, 2009, 09:38:12 »
Blir Beckford plutselig en bedre spiller av at vi ligger i CCC?

Han er stor i League One, men jeg tror ikke Beckford noengang blir en Premier League spiss i toppklasse.

Har ikke snakket om Premier league. Men skal vi beholde Beckford i denne omgang ved å få ham til å skrive ny kontrakt. Ja da bør noe slikt med på betingelsene.
Gi han 15.000.- pund i uka nå med lovnad om 20.000 pund i uka hvis Leeds rykker opp. Jeg tror nok Beckford holder god nok kalitet for CCC. Men ingen av spillerne i dagens stall kan satses på hvis Leeds greier opprykk 2 år på rad. Beckford er kanskje unntaket. Men da må vi se på  hvor mye han putter i CCC

stefan

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #608 på: August 22, 2009, 10:27:42 »
Det kunne vært interessant å vite 1. hva slags lønnstak klubben har, 2.hva slags lønn Beckford har, hva slags lønn Beckford har blitt tilbudt.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Dennis

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #609 på: August 22, 2009, 10:49:24 »
Lønnspolitikken i en fotballklubb er langt mer kompleks enn hva en ren kostnadskalkyle forteller.

For å holde det på det rene: Jeg mener Jermaine Beckford fortjener £10.000 i uka.
(tar utgangspunkt i at spillerens krav ligger deromkring)

Men, det er minst en annen side av mynten i denne saken.

Det første går selvsagt på budsjett og kostnad; Leeds har etter all sannsynlighet råd til å betale Jermaine det han krever, så det er ikke der utfordringen ligger. Utfordringen (som vil bli et problem) oppstår når man går over streken på et - til nå - veldig strengt lønnstak etter nedrykket til L1. Om nå Leeds innfrir Becks krav på (antatte) £10.000 i uka, så er ikke det langt unna en dobling av hva dagens makslønn ligger på.

Problemet vil vise seg da neste spiller som anser seg selv som en viktig del av laget, skal diskutere ny kontrakt. Og i fra mitt synspunkt, så er det flere potensielle emner i den kategorien. Eksempelvis:
Becchio - uvurderlig når det gjelder duellstyrke på topp, god til å holde på ball, overrasket ifjor.
Howson - kapteinsemne og local lad.
Snoddy - har allerede skrevet under ny kontrakt, men hva hadde han krevd om Becks allerede hadde fått godkjent £10k?
Kilkenny - virker som en meget ambisiøs kar utifra intervjuene, anser seg selv om viktig?

For å være litt banal: Og vips! så er budsjettene overtrampet og klubben hindres av en dårlig økonomisk styring (igjen).

Det mentale aspektet ved fotballen skal heller ikke sees bort i fra, på noen som helst måte. Det er ikke uten grunn at så mange tidligere aktive forteller at over halvparten av fotballen sitter i hodet. Ved å gi en enkeltspiller nær det dobbelte av den neste på lønningsadelen, skaper man nye ubehagelige spørsmål:

Vil laget distansere seg fra Beckford, pga den store lønnsskilnaden?
Vil Beckford distansere seg fra laget, fordi han anser seg selv mer verdt enn resten av spillerne?
Går spillere sure, fordi de mener de selv burde tjent mer, uavhengig av forholdet til Becks?

Jeg snakker selvsagt i ytterpunkter!

Man kan snakke så mye man vil om at spillere er profesjonelle arbeidstakere og at klubbene må lønne sine viktigste parter på en veldig ukompromisløs måte. Slik er det selvsagt, men det gjelder også fra spillernes side; de må ivareta og utnytte maksimalt av sin korte karriere og med griske agenter i spissen, så vil de som oftest heller stille krav, enn å innfri dem. (Trekker paralleller til mindre klubber som oppnår suksess og opplever store spillerflukter året etter.)

Og for igjen å presisere: Det er neppe noen enkel avgjørelse for styret, det å veie et enkelttilfelle av et overtramp på budsjettet, veid oppimot sportslig suksess som jo Becks er en vital del av. Fotball er et lagspill, men Becks er den klart viktigste spilleren i dagens mannskap - vi er dønn avhengig av at han er på plass og leverer om opprykk skal være en sannsynlighet. Men til hvilken kostnad?

Når det gjelder et eventuelt opprykk, så vil jeg tro at Becks' krav per i dag, kan innfris. Derfor har jeg også tro på at partene kan komme til enighet i løpet av sesongen. Som sagt vet  jeg ikke dette og om det er mer ønsketenkning enn hva det er realistisk, gjenstår å se.



« Siste redigering: August 22, 2009, 11:07:15 av Mr Kaizer »
Marching on together!

SirOlsen

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #610 på: August 22, 2009, 11:14:05 »
Ser Bolton forbereder et bud på gutten og?..

http://www.boltonsupporter.net/e107/news.php
(2. nyhet fra topp)
-SirOlsen-

Hallgeir *

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #611 på: August 22, 2009, 11:19:58 »
 Lønninger bør speile hvilken divisjon vi befinner oss i.. (les inntekter og utgifter). Jeg ser ikke mye galt i at en spiller som Beckford kan ha LITT høyere lønn enn andre.  Jeg tror faktisk de andre spillerne forstår hvor mye han betyr for klubben, spesielt i den hensikt å rykke opp denne sesongen.             
Super Leeds since 1968

Dennis

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #612 på: August 22, 2009, 11:29:14 »
Lønninger bør speile hvilken divisjon vi befinner oss i.. (les inntekter og utgifter). Jeg ser ikke mye galt i at en spiller som Beckford kan ha LITT høyere lønn enn andre.  Jeg tror faktisk de andre spillerne forstår hvor mye han betyr for klubben, spesielt i den hensikt å rykke opp denne sesongen.             

Helt enig!

Det må budsjetteres i forhold til inntektsnivået for at driften skal være sunn. (Vi har da vitterlig også klart å lure til oss spillere som Kisnorbo med lønnstaket vårt) Også helt enig i at Becks bør være best betalt som den beste (les: viktigste) spilleren per i dag, men ikke dobbel lønn i forhold til neste mann.

Det tror jeg IKKE bidrar til lagbygging.

Marching on together!

auren

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #613 på: August 22, 2009, 11:55:54 »
Grunnlønnen til Becks bør ikke ligge på mer enn 6000-8000 pund. Man kan heller bake inn gode bonuser. Bonus for mål, bonus for avgjørende mål, bonus ved antall scorede mål, bonus hvis toppscorer i Leeds, bonus hvis toppscorer i ligaen, bonus ved opprykk - for å nevne noe. Få til en kontrakt slik at hvis Becks gjør det bra så vil bonusene være såpass gode at han i praksis ville ha tjent 10-12 000 i uka.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #614 på: August 22, 2009, 11:57:16 »
By the way: Bonus fungerer vel ikke alltid like bra, les Ijeh i Viking. Håper Becks er en type som lar seg trigge av bonusordninger.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sheridan

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #615 på: August 24, 2009, 03:08:20 »
Grunnlønnen til Becks bør ikke ligge på mer enn 6000-8000 pund. Man kan heller bake inn gode bonuser. Bonus for mål, bonus for avgjørende mål, bonus ved antall scorede mål, bonus hvis toppscorer i Leeds, bonus hvis toppscorer i ligaen, bonus ved opprykk - for å nevne noe. Få til en kontrakt slik at hvis Becks gjør det bra så vil bonusene være såpass gode at han i praksis ville ha tjent 10-12 000 i uka.

auren

Enig i dette.

LEO

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #616 på: August 24, 2009, 07:50:59 »
Forslag :  Kvitt oss med Kandol og la Beckford få hans lønn i tillegg.

 

R - R

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #617 på: August 24, 2009, 11:15:53 »
Blir Beckford plutselig en bedre spiller av at vi ligger i CCC?

Han er stor i League One, men jeg tror ikke Beckford noengang blir en Premier League spiss i toppklasse.

Har ikke snakket om Premier league. Men skal vi beholde Beckford i denne omgang ved å få ham til å skrive ny kontrakt. Ja da bør noe slikt med på betingelsene.
Gi han 15.000.- pund i uka nå med lovnad om 20.000 pund i uka hvis Leeds rykker opp. Jeg tror nok Beckford holder god nok kalitet for CCC. Men ingen av spillerne i dagens stall kan satses på hvis Leeds greier opprykk 2 år på rad. Beckford er kanskje unntaket. Men da må vi se på  hvor mye han putter i CCC

Høyrest ut som det er Risdale som snakkar.

Etter det som har vore rapportert, så har Beckford kravd noko sånt som £8000 i veka, opp frå dagens £3000-4000.
- Rune

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Beckford off transfer list
« Svar #618 på: August 24, 2009, 11:21:37 »
Blir Beckford plutselig en bedre spiller av at vi ligger i CCC?

Han er stor i League One, men jeg tror ikke Beckford noengang blir en Premier League spiss i toppklasse.

Har ikke snakket om Premier league. Men skal vi beholde Beckford i denne omgang ved å få ham til å skrive ny kontrakt. Ja da bør noe slikt med på betingelsene.
Gi han 15.000.- pund i uka nå med lovnad om 20.000 pund i uka hvis Leeds rykker opp. Jeg tror nok Beckford holder god nok kalitet for CCC. Men ingen av spillerne i dagens stall kan satses på hvis Leeds greier opprykk 2 år på rad. Beckford er kanskje unntaket. Men da må vi se på  hvor mye han putter i CCC

Høyrest ut som det er Risdale som snakkar.

Etter det som har vore rapportert, så har Beckford kravd noko sånt som £8000 i veka, opp frå dagens £3000-4000.

Hvis £ 8000 i uka er kravet,så kan eg overhodet ikkje skjønne problemet 8)

jarle

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #619 på: August 24, 2009, 11:54:04 »
grådig man!!!

det hadde jo betydd at vi gikk nesten 500.000 pund mindre i overskudd... det går jo ikke!!!

LEO

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #620 på: August 24, 2009, 11:58:59 »
I følge det som har kommet fremt tidligere så gir Leeds 6.000 pound i uka som høyeste.

 

R - R

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #621 på: August 24, 2009, 16:11:12 »
Blir Beckford plutselig en bedre spiller av at vi ligger i CCC?

Han er stor i League One, men jeg tror ikke Beckford noengang blir en Premier League spiss i toppklasse.

Har ikke snakket om Premier league. Men skal vi beholde Beckford i denne omgang ved å få ham til å skrive ny kontrakt. Ja da bør noe slikt med på betingelsene.
Gi han 15.000.- pund i uka nå med lovnad om 20.000 pund i uka hvis Leeds rykker opp. Jeg tror nok Beckford holder god nok kalitet for CCC. Men ingen av spillerne i dagens stall kan satses på hvis Leeds greier opprykk 2 år på rad. Beckford er kanskje unntaket. Men da må vi se på  hvor mye han putter i CCC

Høyrest ut som det er Risdale som snakkar.

Etter det som har vore rapportert, så har Beckford kravd noko sånt som £8000 i veka, opp frå dagens £3000-4000.

Hvis £ 8000 i uka er kravet,så kan eg overhodet ikkje skjønne problemet 8)

Det kan eg for så vidt vere einig i, sjølv om vi skal passe oss for å gi ein spelar mykje høgare lønn enn resten av stallen. Det eg reagerte på er hb som vil gi han 15.000 når Beckford har kravd halvparten av dette.
- Rune

auren

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #622 på: August 24, 2009, 18:36:07 »
Er det egentlig forskjell på Ridsdale og hb??  ;) Han må i tilfelle være hbs store helt!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Runar

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #623 på: August 24, 2009, 18:49:22 »
Man skal være forsiktig med å gi en spiller MYE mer enn alle andre, men Becks kan forsvare en lønn som er dobbelt av f.eks spillere i nest beste kategori fordi han er den suverent største stjernen vår... Hadde det vært snakk om å gi en spiller i en lavere kategori mye høyere lønn enn resten så ville det vært helt feil.

Vi kjenner jo ikke til hva som er de nøaktige summene, men på et generelt grunnlag så mener jeg at dersom det er 4 til 8000 som er tilfellet og 6 som er taket så ser jeg ikke at de ikke skal komme til enighet
 

fjellhaugen

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #624 på: August 24, 2009, 19:43:09 »
Forslag :  Kvitt oss med Kandol og la Beckford få hans lønn i tillegg.



ukas beste forslag;
send mail til bates umiddelbart :D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Oppdrettslaksen

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #625 på: August 24, 2009, 21:25:54 »
Forslag :  Kvitt oss med Kandol og la Beckford få hans lønn i tillegg.



ukas beste forslag;
send mail til bates umiddelbart :D

forundrer meg ikke i det hele tatt hvis kandol har lønn rett under beckford..

p0ndus

  • Gjest
Sv: Beckford off transfer list
« Svar #626 på: August 24, 2009, 21:28:10 »
Hei! Har vel ikke alltid vært / blitt veldig imponert av Beckford, men han har dundra inn mål i bøtter og spann siste 2 sesonger så det skal han ha. Er allikevel litt redd at han kansje blir litt for sped i divisjonene over. Syntes derfor det er viktigere å beholde Becchio jeg. Dog klokt av Grayson og ta Beckford av transferlista nå, så kan han jo fortsette å bøtte inn mål på dette nivået . Da kan det skje at han bøtter inn så mye at man får en mye høyere pris for han og da vil han også sannsynligvis ha scoret så mye mål at Leeds forhåpentligvis  vil være på god vei mot direkte opprykk. Vet at kontrakta går ut til sommeren men samtidig er innkjøpspolitikken i Premierleague så spinnvill at dette igjen kan være et klokt trekk av Grayson.

berlin

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #627 på: August 25, 2009, 09:53:54 »
Den meget "pålitelige" avisen The Sun linker Bolton til Becks i dag.

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/2604643/Toothless-Trotters-turn-to-Becks.html?OTC-RSS&ATTR=Football

Uansett, 1.sep kan ikke komme fort nok. Får vi napp på Taylor (hvis ryktene stemmer) og beholder Becks, blir jeg beroliget. 12 poeng av 12 mulige er suverent, men det er en lang sesong, og skader og supsensjoner kommer.

baste

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #628 på: August 25, 2009, 10:10:29 »
The Trotters go to Tranmere in the Carling Cup tonight still hunting their first goal this season.

Megs said: "Most Premier League clubs are running with four strikers - we have two."


Meanwhile, Leeds are set to swoop for Oldham's £500,000-rated winger Chris Taylor, 22.


Steng viduet...litt før tiden..for å være sikker ;-)

Budda

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #629 på: August 25, 2009, 10:26:32 »
Stengingen av vinduet kan ikke komme fort nok. Frykter fortsatt et salg av Beckford. Slapper ikke av før det er stengt
Endre