Skrevet av Emne: 1350 kreditorer!  (Lest 3911 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
1350 kreditorer!
« på: Mai 18, 2007, 03:04:44 »
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=467214&CPID=10&clid=2&lid=&title=Leeds'+debts+broken+down

Leeds gar ca. 1350 kreditorer og en av dem er Michael Ricketts som vi skylder 117500 pund! Hvordan er det mulig åinngåen slik avtale! Han var jo totalt ute av form og bidro null komma niks! Udugelighet rett og slett. Dette har ødelagt klubben fullstendig. Vi skylder ogsåpenger til Danny Mills, over 200.000 pund, samt Gregan og Butler!
Yeboahs vitne

Roy

Re: 1350 kreditorer!
« Svar #1 på: Mai 18, 2007, 03:08:33 »
Dette har vi etterhvert lange tradisjoner med, dessverre :(
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Erik_

Re: 1350 kreditorer!
« Svar #2 på: Mai 18, 2007, 04:11:33 »
Ricky kom som en ekstra pakke i Viduka dealen. Og dette var noe et presset Leeds styre måtte godta for å få vekk den store Viduka utgiften.

Husker jeg jublet høyt da jeg så at Michael hadde ankommet klubben. Jommen tok jeg feil (en av mine få selvsagt). Dårlig deal var det, men det virket ikke som det var mye annet å gjøre på den tiden. [:(]

RoarG

Re: 1350 kreditorer!
« Svar #3 på: Mai 18, 2007, 04:12:57 »
Det er utrolig at vi skylder penger for personer som ikke arbeider for klubben! Vanligvis får man penger etter utført arbeid. Denne Ricketts får søren komme til Leeds for å arbeide for alle pengene vi har gitt han [:(]. Kan ikke se at Leeds kan skylde noen lønn for arbeid som ikke har blitt utført. Som Lenin sa:"Den som ikke arbeider skal heller ikke ete." Dette er svindel! Vi skylder ikke disse lømlene noe som helst.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Erik_

Re: 1350 kreditorer!
« Svar #4 på: Mai 18, 2007, 05:00:31 »
quote:
Originally posted by RoarG

Kan ikke se at Leeds kan skylde noen lønn for arbeid som ikke har blitt utført. Som Lenin sa:"Den som ikke arbeider skal heller ikke ete." Dette er svindel! Vi skylder ikke disse lømlene noe som helst.

Hehe. I og med at vi ikke har noen form for kommunisme, annet enn en styreformann som tror han er Lenin, Mao og alt det der. Så er desverre det å skylde penger akkurat noe Leeds gjør. Er det ikke flott... [:I]

Dette er jo ikke akkurat en overraskende nyhet vel?

baste

Re: 1350 kreditorer!
« Svar #5 på: Mai 18, 2007, 05:44:28 »
F l a u t rett og slett...

berlin

Re: 1350 kreditorer!
« Svar #6 på: Mai 18, 2007, 05:54:34 »
Det er jo bare slik Enrique sier i post nr 3: for Ricketts ble vi tvunget til å ta i mot fyren og hans lønnsbetingelser fra Mborough. Såvidt jeg husker ønsket ikke engang Blackwell som spiller, men Leeds måtte bare få dealen med Viduka gjennom.

Selvfølgelig virker det latterlig, flaut, pinlig etc.,
men sånn er det når vi snakker om Leeds' videre eksistens på det tidspunktet. Utenom Mills vil jeg tro at summene vi skylder til de andre spillerne ( inkl Bakke ) ikke nevneverdige. Men jo takk, det ville nok vært mye penger for undertegnede.
« Siste redigering: Mai 18, 2007, 05:55:57 av berlin »

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: 1350 kreditorer!
« Svar #7 på: Mai 18, 2007, 15:43:22 »
Ja, det er dyrt å værra fattig!!! Må sælje kameler i fleng og Ricketts var en skikkelig kamel i denne sammenhengen![:(!]
Yeboahs vitne

Sverre

Re: 1350 kreditorer!
« Svar #8 på: Mai 18, 2007, 17:30:45 »
Av spillere vi skylder penger er det, bortsett fra Ricketts - tror jeg - følgende;

Bakke - £76,000
Mills - £216,667
Gregan - £40,000
Ricketts - £117,500
Stone £71,429
Jermaine Wright - £45,000
Butler £65,000

Alt dette er trolig også penger vi skylder frem til 30. juni, ettersom de fleste kontrakter går ut da.  For Ricketts og Stone kan det også være andre ting i og med beløpene.
 

Jon R

Re: 1350 kreditorer!
« Svar #9 på: Mai 18, 2007, 20:53:24 »
Jeg "savner" Kelly på lista der. Eller var påstandene om en astronimisk loyalitetsbonus etter sesongslutt bare løgn og rykter?

Anyway: Alle kan ikke få pengene sine. Jeg forslår derfor følgende system for hvem som skal få mest av x-spillerne:

De av spillerne som med hånden på hjertet kan si " disse pengene har jeg gjort meg fortjent til. Jeg har virkelig bevist at de lønnskravene som jeg og min agent hadde den gang kontrakten ble inngått, var i tråd med mitt sportslige nivå . Jeg har vist den moralen, både på og utenfor banen, som ble forventet av meg da klubben valgte å innfri mine lønnskrav. Klubben har utvilsomt fått valuta for disse pengene. "  

Disse spillerne skal naturligvis få sin rettmessige lønn. Skulle bare mangle. [:)]

Jon R.
« Siste redigering: Mai 18, 2007, 20:54:04 av Jon R »
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: 1350 kreditorer!
« Svar #10 på: Mai 19, 2007, 03:54:25 »
quote:
Originally posted by Jon R
Disse spillerne skal naturligvis få sin rettmessige lønn. Skulle bare mangle. [:)]



...sin rettmessige lønn skal de få i himmelen, ikke før... [xx(]




I can hear the turning of the key
I've been deceived by the clown inside of me
I thought that he was rightous but he's vain
Oh, something's a-tellin' me I wear the ball and chain

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Roy

Re: 1350 kreditorer!
« Svar #11 på: Mai 19, 2007, 04:11:05 »
Alle spillerne som Leeds skylder penger burde si fra seg disse. Det kunne vært en fin gest til klubben som en gang hadde tro på dem. Men spillerne i dag har vel mer fokus på lommeboken enn på klubbfølelse.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Sydhagen

Re: 1350 kreditorer!
« Svar #12 på: Mai 19, 2007, 04:13:26 »
quote:
Originally posted by Roy

Alle spillerne som Leeds skylder penger burde si fra seg disse. Det kunne vært en fin gest til klubben som en gang hadde tro på dem. Men spillerne i dag har vel mer fokus på lommeboken enn på klubbfølelse.



hadde du gitt fra deg pengene til en tidligere arbeidsplass..?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Roy

Re: 1350 kreditorer!
« Svar #13 på: Mai 19, 2007, 04:16:12 »
Her snakker vi om spillere som har tjent fett på å være i Leeds. Jeg synes faktisk at de burde vise litt anstendighet når klubben er nede i knestående. [^]
quote:
Originally posted by Sydhagen

quote:
Originally posted by Roy

Alle spillerne som Leeds skylder penger burde si fra seg disse. Det kunne vært en fin gest til klubben som en gang hadde tro på dem. Men spillerne i dag har vel mer fokus på lommeboken enn på klubbfølelse.



hadde du gitt fra deg pengene til en tidligere arbeidsplass..?

Stand up and sing for LEEDS UNITED

Sydhagen

Re: 1350 kreditorer!
« Svar #14 på: Mai 19, 2007, 04:19:41 »
quote:
Originally posted by Roy

Her snakker vi om spillere som har tjent fett på å være i Leeds. Jeg synes faktisk at de burde vise litt anstendighet når klubben er nede i knestående.



skjønner hva du mener, men man skal virkelig være en god samaritan hvis man gjør noen slikt..i en ideell verden så hadde det skjedd, men slik fungerer det dessverre ikke..
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Roy

Re: 1350 kreditorer!
« Svar #15 på: Mai 19, 2007, 04:25:47 »
... nei det gjør nok ikke det. Når det gjelder Leeds blir det lett til at hjertet bestemmer mer enn hjernen - men det gjelder nok utelukkende for oss fans.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

jarle

Re: 1350 kreditorer!
« Svar #16 på: Mai 19, 2007, 04:39:26 »
Skal bli deilig å bli kvitt alle disse gullfiskene, rosa ballongene
og en haug med overbetalte ubrukelige feite øldrikkende bråkmakerer og fyllekjørere som tror de er fotballspillere!!!

NEW DEAL som en kjent president sa

MrK

Re: 1350 kreditorer!
« Svar #17 på: Mai 19, 2007, 16:58:45 »
quote:
Originally posted by Enrique

quote:
Originally posted by RoarG

Kan ikke se at Leeds kan skylde noen lønn for arbeid som ikke har blitt utført. Som Lenin sa:"Den som ikke arbeider skal heller ikke ete." Dette er svindel! Vi skylder ikke disse lømlene noe som helst.

Hehe. I og med at vi ikke har noen form for kommunisme, annet enn en styreformann som tror han er Lenin, Mao og alt det der. Så er desverre det å skylde penger akkurat noe Leeds gjør. Er det ikke flott... [:I]

Dette er jo ikke akkurat en overraskende nyhet vel?



Det neste er vel å sende regning for kula og - i god kinesisk stil[:D][:D]

"finnes det overhodet noen på kloden som  kler ORANGE"

Ã…lesund er på plass (sist i TL) sitat Henrik Elvestad i Golden Goal 17.04.07
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Per-Stian

Re: 1350 kreditorer!
« Svar #18 på: Mai 19, 2007, 17:20:40 »
quote:
Originally posted by Sverre

Av spillere vi skylder penger er det, bortsett fra Ricketts - tror jeg - følgende;

Bakke - £76,000
Mills - £216,667
Gregan - £40,000
Ricketts - £117,500
Stone £71,429
Jermaine Wright - £45,000
Butler £65,000




[xx(]


Roy

Re: 1350 kreditorer!
« Svar #19 på: Mai 19, 2007, 17:26:55 »
Skal bli spennende de neste 10 årene og se om Leeds lærer noe av historien, eller om dette skal gjenta seg, og gjenta seg, og......
Stand up and sing for LEEDS UNITED

JanPSyse

Re: 1350 kreditorer!
« Svar #20 på: Mai 19, 2007, 17:40:00 »
Bakke - £76,000 - en has-been som har vaert skada siste fire aar i strekk.
Mills - £216,667 - En forsaavidt god spiller, men som sammen med Bowyer gav hele laget et utrolig daarlig rykte. Jeg husker fortsatt kommentatoren i en kamp mot Newcastle rundt 2001 der han omtalte Kaviaren sitt direkte roede kort, etter aa ha sparka Bellamy fem ganger mens han laa nede. "Mannen maa vaere gal i hodet!"

Gregan - £40,000. - En skuffelse rett og slett
Ricketts - £117,500 - Har han spilt en eneste kamp...?
Stone £71,429 - Gamlefar sjoel som ikke bidro nevneverdig.
Jermaine Wright - £45,000 - Uff...
Butler £65,000 - Denne karen er en av de faa som i min mening fortjener aa faa litt pengs av klubben. Han gav det han kunne hele tiden.

Dette er selvsagt ikke spesielt objektivt fra min side, men det blir bare saa mye drit som skjer i denne klubben, at nok blir nok. Frustrasjonen maa ut. :)
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Roy

Re: 1350 kreditorer!
« Svar #21 på: Mai 19, 2007, 19:00:21 »
Støtter deg her. Viktig å få ut litt frustrasjon. [:(!][:(!]
quote:
Originally posted by JanPSyse

Bakke - £76,000 - en has-been som har vaert skada siste fire aar i strekk.
Mills - £216,667 - En forsaavidt god spiller, men som sammen med Bowyer gav hele laget et utrolig daarlig rykte. Jeg husker fortsatt kommentatoren i en kamp mot Newcastle rundt 2001 der han omtalte Kaviaren sitt direkte roede kort, etter aa ha sparka Bellamy fem ganger mens han laa nede. "Mannen maa vaere gal i hodet!"

Gregan - £40,000. - En skuffelse rett og slett
Ricketts - £117,500 - Har han spilt en eneste kamp...?
Stone £71,429 - Gamlefar sjoel som ikke bidro nevneverdig.
Jermaine Wright - £45,000 - Uff...
Butler £65,000 - Denne karen er en av de faa som i min mening fortjener aa faa litt pengs av klubben. Han gav det han kunne hele tiden.

Dette er selvsagt ikke spesielt objektivt fra min side, men det blir bare saa mye drit som skjer i denne klubben, at nok blir nok. Frustrasjonen maa ut. :)

Stand up and sing for LEEDS UNITED

Einar

Re: 1350 kreditorer!
« Svar #22 på: Mai 20, 2007, 04:02:50 »
Er det ikke slik at klubber under administrasjon er NØDT til å gjøre opp sin fotballmessige gjeld (spillere, trenere etc.), og at dette dermed MÃ… betales?
Slik mener jeg å ha sett at det er...
 

Erik_

Re: 1350 kreditorer!
« Svar #23 på: Mai 20, 2007, 04:25:12 »
Stemmer vel det, Einar. Usikker på dette med trenere, da det virker som Blackwell muligens mister sin andel som han egentlig skal ha. Men spillere skal i allefall få pengene sine. Mener jeg har sett det samme som deg der.

Fotballen er rund.

Roy

Re: 1350 kreditorer!
« Svar #24 på: Mai 20, 2007, 17:16:39 »
Fotball retalert gjeld kommer først har jeg forstått. Når det gjelder lønn så må det vel være en eller annen form for lønnsgaranti fond. På samme måte som i Norge, eller...
Stand up and sing for LEEDS UNITED

RoarG

Re: 1350 kreditorer!
« Svar #25 på: Mai 21, 2007, 01:09:01 »
For øvrig skylder vi Wolves 37000£ for lånet av Johnson. Han spilte som kjent 3 kamper for klubben. En typisk Leeds-deal, altså[xx(]. Når skal vi slutte å kaste penger ut av vinduet? Når vi ikke har flere vinduer?

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Per-Stian

Re: 1350 kreditorer!
« Svar #26 på: Mai 21, 2007, 01:49:53 »
quote:
Originally posted by RoarG

For øvrig skylder vi Wolves 37000£ for lånet av Johnson. Han spilte som kjent 3 kamper for klubben. En typisk Leeds-deal, altså[xx(]. Når skal vi slutte å kaste penger ut av vinduet? Når vi ikke har flere vinduer?

Change is the constant that cannot be changed.



Dette forstår eg svært lite av. Korleis kan ein lånspelar vere så dyr i drift for berre nokre få veker? Dette bør og må vere oppspinn!

Tom S

Re: 1350 kreditorer!
« Svar #27 på: Mai 21, 2007, 02:53:03 »
COME ON LEEDS !!

Roy

Re: 1350 kreditorer!
« Svar #28 på: Mai 21, 2007, 03:37:23 »
Er det virkelig mulig?
Stand up and sing for LEEDS UNITED

RoarG

Re: 1350 kreditorer!
« Svar #29 på: Mai 21, 2007, 14:48:27 »
Er det noe rart i at spillere gjerne vil komme til Leeds, og klubber gjerne låner ut? Leeds dr...r tydeligvis penger, og gribbene gasser seg mer enn gjerne med liket. I stedet for dette nonsens-lånet av et 5. valg i Wolves kunne man heller ha gitt unggutta sjansen. La oss håpe at klubben har lært, og satser på egne spillere med kontrakt i (og engasjement for) klubben fremfor griske leiesoldater i fremtiden.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020