Skrevet av Emne: Enda ikke ferdig med sløsingen  (Lest 3036 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Seth_J

Enda ikke ferdig med sløsingen
« på: Mai 21, 2007, 03:10:31 »
http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=66400

Gud bedre for en utrolig dårlig handel. Blir helt matt av å lese slikt[:(]
 

Lars E

Re: Enda ikke ferdig med sløsingen
« Svar #1 på: Mai 21, 2007, 03:16:36 »
Fy f.. Crap spiller - bortkasta penger. Igjen!

Forever Leeds

Forever Leeds

raggen

Re: Enda ikke ferdig med sløsingen
« Svar #2 på: Mai 21, 2007, 03:59:48 »
leeds økonomistyring i et nøtteskall:/

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

baste

Re: Enda ikke ferdig med sløsingen
« Svar #3 på: Mai 21, 2007, 04:47:56 »
dyrt å være fattig..sånn er det...desverre

morvar

Re: Enda ikke ferdig med sløsingen
« Svar #4 på: Mai 21, 2007, 05:12:41 »
Må dere skjerpe dere!Her er det snakk om £37000! Det er lommerusk. Personlig blir jeg mer matt av innkjøp som Tomas Brolin, Carlton Palmer, Robbie Fowler og Seth Johnson!

£37000 var vel omtrent ukelønna til mr Johnson..

Spissen vi leide inn fikk ikke til all verden - det er greit, men ikke rakkærn om det er dette jeg setter fokus på nå når det gjelder Leeds United. Det er heller om å gjøre å få inn nye eiere og venne seg til league1 fotball og møter med Leyton Orient og Hartlepool[xx(]!
 

raggen

Re: Enda ikke ferdig med sløsingen
« Svar #5 på: Mai 21, 2007, 13:38:47 »
skjønner morvar men problemet er bare når det blir slik lommerrusk mange ganger så er blir det mye penger ut av det og det har leeds tydeligvis egentlig ikk råd til

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

stian

Re: Enda ikke ferdig med sløsingen
« Svar #6 på: Mai 21, 2007, 15:10:38 »
For ikke å snakke om at klubben burde ha lært av tidligere erfaringer... Skylder for eksempel Danny Mills £216 000 og storstjernen Michael Ricketts £117 000.

She was half woman, half fish. Terrible in the kitchen, but a bloody good swimmer.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Enda ikke ferdig med sløsingen
« Svar #7 på: Mai 21, 2007, 15:39:01 »
Uff! Ikke mye som det blir sagt her, men mange bekker små...! Vi skylder jo penger for gullfisk til og med[:D]! Tror likevel at vi fokuserer enormt på dette her nå som vi er under admin. Sikkert vanlig i fotballen at lag skylder spillere penger. Problemene oppstår nå det ikke finnes noe å betale med!
Yeboahs vitne

Masinga

Re: Enda ikke ferdig med sløsingen
« Svar #8 på: Mai 21, 2007, 16:44:46 »
quote:
Originally posted by morvar

Må dere skjerpe dere!Her er det snakk om £37000! Det er lommerusk. Personlig blir jeg mer matt av innkjøp som Tomas Brolin, Carlton Palmer, Robbie Fowler og Seth Johnson!

£37000 var vel omtrent ukelønna til mr Johnson..


Enig med deg, Morvar! Vi må skille mellom snørr og barter. Det er ikke denne låneavtalen som gjør at Leeds er satt under administrasjon.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

RoarG

Re: Enda ikke ferdig med sløsingen
« Svar #9 på: Mai 21, 2007, 18:54:55 »
Det er selvsagt ikke denne låneavtalen med Wolves som gjør at klubben har havnet i adm., men det er vel en avtale blant flere som viser hvor liten økonomistyring det er i klubben. Vi måtte jo ikke låne Johnson.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Re: Enda ikke ferdig med sløsingen
« Svar #10 på: Mai 21, 2007, 18:55:27 »
Lett å kritisere i ettertid. Saken var vel at Wise ønsket en bredere stall i sesongavslutningen. Hadde skadene florert,ville Johnson ganske sikkert blitt hyppigere brukt. [8)]

OOooppps. Der tok jeg meg visst i forsvare Wise. Beklager. Skal ikke gjenta seg. [8D]

Jon R.
Jon R.

Per-Stian

Re: Enda ikke ferdig med sløsingen
« Svar #11 på: Mai 21, 2007, 19:04:44 »
Det er ein viss skilnad på pengebruken under Ridsdale og Bates (iallfall som vi veit om), men denne låneavtalen med Wolves verkar absolutt hårreisande for meg. £37.000 for kor mange veker og kampar????

Jon R

Re: Enda ikke ferdig med sløsingen
« Svar #12 på: Mai 21, 2007, 20:19:43 »
Tror ikke Leeds betaler pr kamp, Per-Stian. Dette er vel lønna hans i de månedene han var tilgjengelig for spill hos oss. Vi kan nok ikke forvente å få låne spillere gratis heller. [8)]

Jon R.
Jon R.

Seth_J

Re: Enda ikke ferdig med sløsingen
« Svar #13 på: Mai 21, 2007, 21:24:24 »
quote:
Originally posted by Jon R

Tror ikke Leeds betaler pr kamp, Per-Stian. Dette er vel lønna hans i de månedene han var tilgjengelig for spill hos oss. Vi kan nok ikke forvente å få låne spillere gratis heller. [8)]

Jon R.




Joda,men det må være mulig å se lønna i sammenheng med antall spilte kamper. Vitner om elendig dømmekraft av mr. Wise. Pengene kunne heller vært brukt til å hente inn en spiller som hadde forsterket laget, og ikke en spiller som ikke hadde levert før lånet og som antakelig aldri kommer til og levere på dette nivået. Det finnes mange spillere som er kvikke i beina, men som ikke kan spille fotball.
 

Karl Hot Shot

Re: Enda ikke ferdig med sløsingen
« Svar #14 på: Mai 21, 2007, 22:49:36 »
Ridsdale, Krasner, Bates - Reid, Blackwell, Wise. De er av samme ulla, hele gjengen. Er det ikke mulig å få inn noen folk snart på Elland Road som har både hjerne og penger?
 

lojosang

Re: Enda ikke ferdig med sløsingen
« Svar #15 på: Mai 21, 2007, 23:05:52 »
Sånne folk holder seg vel vanligvis langt unna fotball, Karl.  [}:)] [8D]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Sølvreven

Re: Enda ikke ferdig med sløsingen
« Svar #16 på: Mai 22, 2007, 00:56:26 »
Eehhh. Et lite spørsmål sånn  helt utenfor topic. Hvordan får dere lagt inn egne bilder under signaturen deres? Tenker på lojosang, Per Stian, Mr Kaizer etc.

***************

Better dead than red.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

berlin

Re: Enda ikke ferdig med sløsingen
« Svar #17 på: Mai 22, 2007, 02:29:22 »
quote:
Originally posted by Seth_J

quote:
Originally posted by Jon R

Tror ikke Leeds betaler pr kamp, Per-Stian. Dette er vel lønna hans i de månedene han var tilgjengelig for spill hos oss. Vi kan nok ikke forvente å få låne spillere gratis heller. [8)]

Jon R.




Joda,men det må være mulig å se lønna i sammenheng med antall spilte kamper. Vitner om elendig dømmekraft av mr. Wise. Pengene kunne heller vært brukt til å hente inn en spiller som hadde forsterket laget, og ikke en spiller som ikke hadde levert før lånet og som antakelig aldri kommer til og levere på dette nivået. Det finnes mange spillere som er kvikke i beina, men som ikke kan spille fotball.



Er absolutt enig med Jon R her, Leeds skylder helt normal lønn til Wolves fo JJ. Det var/er vrient å trekke gode spiller til Leeds, og de ville kostet. JJ ble vel en flopp, men det er vitterlig umulig å lykkes med alle lån. Fair enough, spør du meg.

Per-Stian

Re: Enda ikke ferdig med sløsingen
« Svar #18 på: Mai 22, 2007, 03:56:56 »
quote:
Originally posted by Sølvreven

Eehhh. Et lite spørsmål sånn  helt utenfor topic. Hvordan får dere lagt inn egne bilder under signaturen deres? Tenker på lojosang, Per Stian, Mr Kaizer etc.




Send e-post til Sten Pikselator og legg ved eit ønska bilde. Han fiksar saken raskare enn lynet!

Per-Stian

Re: Enda ikke ferdig med sløsingen
« Svar #19 på: Mai 22, 2007, 03:58:01 »
quote:
Originally posted by Jon R

Tror ikke Leeds betaler pr kamp, Per-Stian. Dette er vel lønna hans i de månedene han var tilgjengelig for spill hos oss. Vi kan nok ikke forvente å få låne spillere gratis heller. [8)]

Jon R.




Skjønar at beløpet ikkje er for dei kampane han spelte, men tykkjer likevel beløpet er hårreisande mtp at han ikkje bidro med stort.

Sølvreven

Re: Enda ikke ferdig med sløsingen
« Svar #20 på: Mai 22, 2007, 05:46:44 »
Takker Per-Stian. Lover å holde meg til topic heretter. ;-)


***************

Better dead than red.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

auren

Re: Enda ikke ferdig med sløsingen
« Svar #21 på: Mai 22, 2007, 18:33:09 »
Hvor mange uker var Johnson i Leeds? 10? Det gir i tilfelle en ukeslønn på bare 3700 pund. Dette synes ikke jeg er hårreisende. Det jeg synes er hårreisende er at ikke Wise brukte JJ flittigere.  Vi kunne trengt hans kvikke bein i flere kamper. I stedet var Moore og Kandol på benken. Utrolig!

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Seth_J

Re: Enda ikke ferdig med sløsingen
« Svar #22 på: Mai 22, 2007, 20:23:54 »
Som tidligere sagt, kvikke bein men tilsynelatende lite annet.