Skrevet av Emne: 10 grunner til å hate LEEDS og mange til å elske..  (Lest 4729 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

man-u-4ever

10 grunner til å hate LEEDS og mange til å elske..
« på: Mai 22, 2007, 23:55:58 »
10 Grunner til å hate leeds og mange til å elske man.u!
1-Leeds er et møkkalag,og med et mener jeg både i pretstasjoner, ferdigheter og utenfor klubb miljø.
2- Leeds ligger i L1, det er nok til å få enhver fotball elsker til å bli småkvalm.
3-Styreformannen ser ut som en glattbarbert apekatt som er førsøkt druknet oransj maling!
4-ved FLERE tilfeller har spillere røpet fatal informasjon ang. taktk o.l.
5-useriøse spiller salg, Alan Smith som dere solgte til oss kan dere ta å stappe opp der sola sjeldent skinner, maken til en skadet albino homo som ikke tåler mer en et halmstrå i en orkan! 99% av tiden så er han skadet, og lever griskt på manchesters spilleroppvartning.
6-Gary Kelly er et eget kapitel, jeg er faktisk lei meg for at han legger opp, nå har vel faktisk leeds en minimalistisk sjanse for å karve seg opp til ccc. Kelly har nå i en mansalder vært i leeds å blitt hatet av både borte oh hjemmefans.
7-sjølgodhet, leeds tror at de er verdensmestere så fort de har klart å selge noen av sine talenter som de blir kalt i den lille avkroken aka leeds.
8-juniorakademiet kan de gjerne legge ned så ikke for så forbanna gjeld igjen, kun 1 av 100 spiller som kommer derifra kan man bruke på lag sm ligger i norsk 5.div!
9-økonomi kunne jeg egentlig skrivet et par hundre sider om, underskudd er favoritt stempelet til leeds, ettersom de har det støtt og stadig.
10-leeds er et utrolig stygt navn, for min del kan de bytte det til shit fc, det ville vært et mer passende navn tenker jeg!

Man.udt, hvem kan vel ikke annet en innerst inne å elske man.udt.

noen grunner...
1-de har en kjempestor stadion som alltid er fylt til randen av mennesker, imotsetning til leeds sin brakke men 10 kloakarbeidere og 3 rotter.
2-man.udt går alltid etter de store troffeene, bare en feilaktif\g dommer avgjørelse ødla en seier i FA-cupfinalen.
3.Det er man.udt for svarte! elsk dem som aldri før!

Man.utd i Premie league, leeds i league one :P
Man.utd i Premie league, leeds i league one :P

ToreLA

Re: 10 grunner til å hate LEEDS og mange til å elske..
« Svar #1 på: Mai 23, 2007, 00:01:08 »
Tipper du ikke har opplevd kamp mellom Leeds og Man Utd en gang.




man-u-4ever

Re: 10 grunner til å hate LEEDS og mange til å elske..
« Svar #2 på: Mai 23, 2007, 00:04:54 »
hvem faen ër det som gidder å se en såå dårlig kamp da, tipper odsen ville vært slik om man.u hadde hjemme bane :
H-0,000000001 U-0,0000001 B-1000000000

Man.utd i Premie league, leeds i league one :P
« Siste redigering: Mai 23, 2007, 00:05:30 av man-u-4ever »
Man.utd i Premie league, leeds i league one :P

Yeboah

Re: 10 grunner til å hate LEEDS og mange til å elske..
« Svar #3 på: Mai 23, 2007, 00:10:22 »
Så du syns kamper med ditt eget lag er dårlig? Interessant :)
Forøvrig et bra forsøk på provosering. Jeg kjenner jeg ble skikkelig sint av deg as. Fy søren. Koker her.......

Sonny

Re: 10 grunner til å hate LEEDS og mange til å elske..
« Svar #4 på: Mai 23, 2007, 00:10:25 »
Snart leggetid nå lille gutt.
 

Førde

Re: 10 grunner til å hate LEEDS og mange til å elske..
« Svar #5 på: Mai 23, 2007, 00:14:47 »
Sånne som DEG "man-u-4ever" kan dra en viss plass! (h......!!
Marching On Together

man-u-4ever

Re: 10 grunner til å hate LEEDS og mange til å elske..
« Svar #6 på: Mai 23, 2007, 00:17:01 »
er nok ikke leggetid på en gooood stund, mener akkurat hva jeg sier om leeds, ingen ord trekkes!

Man.utd i Premie league, leeds i league one :P
« Siste redigering: Mai 23, 2007, 00:18:00 av man-u-4ever »
Man.utd i Premie league, leeds i league one :P

Yeboah

Re: 10 grunner til å hate LEEDS og mange til å elske..
« Svar #7 på: Mai 23, 2007, 00:19:12 »
Det som er søtt er det at du besøker vår hjemmeside, for så å registrere deg OG skrive innlegg! You care about Leeds United!
« Siste redigering: Mai 23, 2007, 00:22:15 av Yeboah »

man-u-4ever

Re: 10 grunner til å hate LEEDS og mange til å elske..
« Svar #8 på: Mai 23, 2007, 00:22:17 »
ja, er nok litt svak for leeds innerst inne, det er jo litt tragiskt at en klubb som var i P.L rykket ned 2 hakk på 4 skarve år... men det er nok mer medlidenhet som gjør at jeg tar turen innom den miserable og patetiske hjemmesiden deres enn noe annet[:p]

Man.utd i Premie league, leeds i league one :P
Man.utd i Premie league, leeds i league one :P

Yeboah

Re: 10 grunner til å hate LEEDS og mange til å elske..
« Svar #9 på: Mai 23, 2007, 00:24:05 »
Hehe, dere medgangssupportere er noe for dere selv.

man-u-4ever

Re: 10 grunner til å hate LEEDS og mange til å elske..
« Svar #10 på: Mai 23, 2007, 00:37:27 »
kan ikke være medgangs supportere om man heier på leeds hvertfall -.-

Man.utd i Premie league, leeds i league one :P
Man.utd i Premie league, leeds i league one :P

Yeboah

Re: 10 grunner til å hate LEEDS og mange til å elske..
« Svar #11 på: Mai 23, 2007, 00:41:49 »
Begynte du å holde med Man U i 99?

RoarG

Re: 10 grunner til å hate LEEDS og mange til å elske..
« Svar #12 på: Mai 23, 2007, 00:42:43 »
Jøss, en Scumchester fan på våre sider. Har han blitt bortvist fra egne sider, eller er serveren dems nede? At han gidder å hetse Smith er ganske utrolig, ettersom det er Manure som har betalt lønnen hans de siste 3 årene.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

asLeeds

Re: 10 grunner til å hate LEEDS og mange til å elske..
« Svar #13 på: Mai 23, 2007, 00:42:47 »
styreformann glatt barbert?? du har tydeligt ikkje heilt bakke kontakt[:D][:D]

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Bye

Re: 10 grunner til å hate LEEDS og mange til å elske..
« Svar #14 på: Mai 23, 2007, 00:52:16 »
Hihi, "man-u-4ever", du er virkelig original på kun étt punkt: du registrerte deg på denne siden. Ellers forsvinner du dessverre i et haav av fjortiser som koser seg inne på VGNetts forum, og poster meldinger á la "TRYKK OM DU ESLKER MAN UTD, CHELSKI ER STYGG OG MOURINHO ER DUM", mens de forsvarer tap med beskyldninger mot dommeren, og klør seg på ballene mens de syter over hvor få pokaler de tok i år.

Helt til slutt:
- Leeds ligger i L1, det er nok til å få enhver fotball elsker til å bli småkvalm.
Hva i all verden? småkvalm fordi du vil ha Leeds lengre opp i divisjonene, eller småkvalm fordi Leeds er en storklubb i L1? Makan til talentløst vrøvleri.
« Siste redigering: Mai 23, 2007, 01:11:29 av Lexmark »
Trønder i Bergen!

Jon R

Re: 10 grunner til å hate LEEDS og mange til å elske..
« Svar #15 på: Mai 23, 2007, 00:52:26 »
quote:
Originally posted by man-u-4ever

10 Grunner til å hate leeds og mange til å elske man.u!
1-Leeds er et møkkalag,og med et mener jeg både i pretstasjoner, ferdigheter og utenfor klubb miljø.
2- Leeds ligger i L1, det er nok til å få enhver fotball elsker til å bli småkvalm.
3-Styreformannen ser ut som en glattbarbert apekatt som er førsøkt druknet oransj maling!
4-ved FLERE tilfeller har spillere røpet fatal informasjon ang. taktk o.l.
5-useriøse spiller salg, Alan Smith som dere solgte til oss kan dere ta å stappe opp der sola sjeldent skinner, maken til en skadet albino homo som ikke tåler mer en et halmstrå i en orkan! 99% av tiden så er han skadet, og lever griskt på manchesters spilleroppvartning.
6-Gary Kelly er et eget kapitel, jeg er faktisk lei meg for at han legger opp, nå har vel faktisk leeds en minimalistisk sjanse for å karve seg opp til ccc. Kelly har nå i en mansalder vært i leeds å blitt hatet av både borte oh hjemmefans.
7-sjølgodhet, leeds tror at de er verdensmestere så fort de har klart å selge noen av sine talenter som de blir kalt i den lille avkroken aka leeds.
8-juniorakademiet kan de gjerne legge ned så ikke for så forbanna gjeld igjen, kun 1 av 100 spiller som kommer derifra kan man bruke på lag sm ligger i norsk 5.div!
9-økonomi kunne jeg egentlig skrivet et par hundre sider om, underskudd er favoritt stempelet til leeds, ettersom de har det støtt og stadig.
10-leeds er et utrolig stygt navn, for min del kan de bytte det til shit fc, det ville vært et mer passende navn tenker jeg!

Man.udt, hvem kan vel ikke annet en innerst inne å elske man.udt.
noen grunner...
1-de har en kjempestor stadion som alltid er fylt til randen av mennesker, imotsetning til leeds sin brakke men 10 kloakarbeidere og 3 rotter.
2-man.udt går alltid etter de store troffeene, bare en feilaktif\g dommer avgjørelse ødla en seier i FA-cupfinalen.
3.Det er man.udt for svarte! elsk dem som aldri før!

Man.utd i Premie league, leeds i league one :P



Dakal. Noen store, stygge 3. klassinger som har vært slemme med deg på skolen idag? Rektoooooooooooor.....[:D]

Hva står forresten denne forkortelsen man udt(uthevet) for? Noe med et utdanningsdirektorat bare for menn?  [8)]

Jon R.
« Siste redigering: Mai 23, 2007, 01:03:04 av Jon R »
Jon R.

Beckford

Re: 10 grunner til å hate LEEDS og mange til å elske..
« Svar #16 på: Mai 23, 2007, 00:54:04 »
takk for at du bryr deg om leeds!:)
 

Beckford

Re: 10 grunner til å hate LEEDS og mange til å elske..
« Svar #17 på: Mai 23, 2007, 00:57:34 »
det forundrer meg ikke at du var leeds supporter før! også i 2003 ble du man u supporter! j**** taper asså.
 

Bye

Re: 10 grunner til å hate LEEDS og mange til å elske..
« Svar #18 på: Mai 23, 2007, 00:58:57 »
Nydelig nick forresten Beckford, men kan hende du må skifte til sommeren..! [:(]
Trønder i Bergen!

Roy

Re: 10 grunner til å hate LEEDS og mange til å elske..
« Svar #19 på: Mai 23, 2007, 01:05:50 »
2 gode grunner for å drive sosialantropologiske undersøkelser på Leeds Forum: 1) Hva er det som får en type fans til å holde på å dyrke sin kjærlighet til et lag som ligger på tredje nivå? Svar; Hvis du er fan så er ikke plassering og nivå det viktigeste. Det er Laget, det er byen, det er kjærligheten til drakten, det er den alltid drivende kraften og troen på at i neste kamp snur det - i hvert fall så snur det neste sesong... Det handler om å ha hjertet utpå drakten, om å elske i gode og onde dager - det handler kort og godt om at du en gang sa ja da fotballpresten spurte om du ville elske LEEDS til døden skiller dere ad. Sammen står vi fjellstøtt, og vi reiser oss samlet :)

2) Hva er det som gjør at noen fans hopper fra lag til lag og hele tiden velger et lag som ligger i toppen? Svar: Denne typen medgangssupportere viser seg å mangle "det kjente ryggrad genet", og studier viser følgelig at de har problemer med å ta egne valg, og/eller stå for disse valgene. De opptrer ofte som flokkdyr àla sauer - når en hopper så hopper de andre gjerne etter. Men det er viktige at vi som er fans viser storsinn og medlidenhet og tar oss tid til å snakke med denne gruppen, for det viser seg at de ofte sliter med å få nok voksenkontakt.

LEEDS FOREVER
Stand up and sing for LEEDS UNITED

MacMurder

Re: 10 grunner til å hate LEEDS og mange til å elske..
« Svar #20 på: Mai 23, 2007, 01:07:59 »
Herregud, er barnehagen stengt i dag?? De fleste 5-åringer behersker vel norsk bedre enn dette.

Sten

Re: 10 grunner til å hate LEEDS og mange til å elske..
« Svar #21 på: Mai 23, 2007, 01:38:38 »
quote:
Originally posted by RoarG

Jøss, en Scumchester fan på våre sider. Har han blitt bortvist fra egne sider, eller er serveren dems nede? At han gidder å hetse Smith er ganske utrolig, ettersom det er Manure som har betalt lønnen hans de siste 3 årene.

Change is the constant that cannot be changed.



Akkurat det kan vi vel ikke være helt sikre på, vel? [:I]

Sten
Sten

Runar

Re: 10 grunner til å hate LEEDS og mange til å elske..
« Svar #22 på: Mai 23, 2007, 03:14:12 »
quote:
Originally posted by man-u-4ever

kan ikke være medgangs supportere om man heier på leeds hvertfall -.-

Man.utd i Premie league, leeds i league one :P



Skulle vært artig å møte deg en gang...skulle smarte d støgge trynet ditt og brekket alle fingrene dine slik at du aldri mer kunne skrive på et tastatur.....

jævla klovn
 

Adis

Re: 10 grunner til å hate LEEDS og mange til å elske..
« Svar #23 på: Mai 23, 2007, 03:18:33 »
Skakke bare stenge og fjerne tråden da..?





After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Torpegutten

Re: 10 grunner til å hate LEEDS og mange til å elske..
« Svar #24 på: Mai 23, 2007, 03:18:41 »
Ro ned musa han er jo man u supporter han kan ikke noe for at han er så dum
 

man-u-4ever

Re: 10 grunner til å hate LEEDS og mange til å elske..
« Svar #25 på: Mai 23, 2007, 03:26:53 »
jeg dum? dere snakker om å utvide stadion til 50'000 plasser... ska man med så mye plass å samle støv på? forresten, da har jeg et forslag til ny sang: 49'957 tomme seter jubler for leeds hver søndag... [:p]

Man.utd i Premie league, leeds i league one :P
Man.utd i Premie league, leeds i league one :P

man-u-4ever

Re: 10 grunner til å hate LEEDS og mange til å elske..
« Svar #26 på: Mai 23, 2007, 03:32:51 »
til alle dere som tror jeg begynte å heie på man.udt i 99-03: gå å heng dere selv, jeg har fanden (pass på munnbruken, det er tydeligvis barn i forumet -.-) meg ALLE drakter fra 1989-2007 så du måkke komme her og komme her!

Man.utd i Premie league, leeds i league one :P
Man.utd i Premie league, leeds i league one :P

AS2

Re: 10 grunner til å hate LEEDS og mange til å elske..
« Svar #27 på: Mai 23, 2007, 03:57:58 »
Hehehehe.... LOSER!
 

Adis

Re: 10 grunner til å hate LEEDS og mange til å elske..
« Svar #28 på: Mai 23, 2007, 03:58:48 »
hehe.. du har fått bytta fra udt. til utd. nå.. bra bra.. var ikke  klar over at analfabetismen var så tilstedeværende fremdeles.. men det er klart.. i enkelte miljøer er det kanskje mer tilstedeværende enn andre :) Gratulerer med ligagull da! Selv om det betyr vel lite blant alle pokalene som har kommet theatre of shits vei de siste årene.. uff ja det er imponerende å være lakei av en sånn maskin. Stå på videre da! Hepp hepp!





After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

MacMurder