Skrevet av Emne: SISTE: Revie klar med bud!  (Lest 6926 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leeeeeeeeeeeeds

SISTE: Revie klar med bud!
« på: Mai 23, 2007, 17:26:56 »
Det meldes fra England at Duncan Revie ikke kan by på klubben. Han får ikke ferdig sitt bud innen 1.juni. Da er det bare Morris og Bates igjen da.

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
« Siste redigering: Mai 24, 2007, 00:29:28 av Svend Anders »
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: SISTE: Revie klar med bud!
« Svar #1 på: Mai 23, 2007, 17:32:29 »
quote:
Originally posted by Leedsvik

Det meldes fra England at Duncan Revie ikke kan by på klubben. Han får ikke ferdig sitt bud innen 1.juni. Da er det bare Morris og Bates igjen da.

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com



Så dette! Det var kjedelig selvsagt, men i tillegg mener han at Bates har "ganske" hederlige hensikter! La oss håpe han har rett i det ihvertfall.
Yeboahs vitne

Budda

Re: SISTE: Revie klar med bud!
« Svar #2 på: Mai 23, 2007, 17:33:07 »
Er mye som kan skje etter første juni også da. Håper at det er noen som har skjønt at Bates har kontroll på kreditorene og venter derfor etter 1 juni for å komme med et bud til Mr Bates da og ikke prøve å gå gjennom kreditorene nå
Endre

h.b

  • Gjest
Re: SISTE: Revie klar med bud!
« Svar #3 på: Mai 23, 2007, 17:34:35 »
Han har ikke penger. så enkelt er det. Rekker ikke å få frem budet før 01 juni. Snakk om svadafyr. Han føyer seg inn i rekken av personer som ikke greier å stå for det de sier



ToreLA

Re: SISTE: Revie klar med bud!
« Svar #4 på: Mai 23, 2007, 17:52:49 »
Bombe...




Erik_

Re: SISTE: Revie klar med bud!
« Svar #5 på: Mai 23, 2007, 18:21:11 »
Erm. eh. [:I]

Mister Revie har jo hele tiden gitt uttrykk for at et oppkjøp vil skje etter at admin er over og Bates sannsynligvis eier klubben igjen. Det betyr vel ikke at han har gitt opp det... kanskje er det bare snakketøyet som er i orden, men det får vise seg i august. Personlig ser jeg ikke dette som slutten for Duncan Revie i oppkjøpsspørsmålet. Det blir en lang sommer.

Hvorfor snakke om å møte Bates i denne tiden, når det er kreditorene som skal ha budet før 1. juni...

Det er selvsagt en sjanse for at Morris får tilslaget. Men jeg tror det ikke.

Her er forresten artikkelen om Revie's "surrender": http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/championship/article1827114.ece
« Siste redigering: Mai 23, 2007, 18:25:34 av Enrique »

Per-Stian

Re: SISTE: Revie klar med bud!
« Svar #6 på: Mai 23, 2007, 18:47:35 »
quote:
Originally posted by Enrique

Erm. eh. [:I] Mister Revie har jo hele tiden gitt uttrykk for at et oppkjøp vil skje etter at admin er over og Bates sannsynligvis eier klubben igjen. Det betyr vel ikke at han har gitt opp det... kanskje er det bare snakketøyet som er i orden, men det får vise seg i august. Personlig ser jeg ikke dette som slutten for Duncan Revie i oppkjøpsspørsmålet. Det blir en lang sommer.





Slik eg tolkar saka også[:)]

Karl Hot Shot

Re: SISTE: Revie klar med bud!
« Svar #7 på: Mai 23, 2007, 20:57:27 »
Med Ken Bates' sletting av gjeld og nyetablering av Chelsea rundt 1993 friskt i minne, tyder alt på at Ken Bates igjen får det som han vil. Gerald Krasner kan rasle så mye han vil med sablene, men Bates vet nøyaktig hvordan slike bedriftsetableringer skal skje.

Jeg har heller ikke gitt opp håpet om at Duncan Revie kan kjøpe ut Bates i løpet av noen måneders tid. Ken Bates er en gammel mann og han har garantert ikke tålmodighet til å sitte på dette eierskapet i flere år, mens Leeds United frister tilværelsen i de lavere divisjoner. Spørsmålet etter 1. juni er mer hvor mye Bates har skam i livet til å kreve for en klubb som skal spille i League One?
 

Erik_

Re: SISTE: Revie klar med bud!
« Svar #8 på: Mai 24, 2007, 00:19:10 »
Tja...

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/l/leeds_united/6641471.stm

Ser ikke ut som at Revie helt har gitt opp å by før 1. juni allikevel.

Svend Anders

Re: SISTE: Revie klar med bud!
« Svar #9 på: Mai 24, 2007, 00:28:54 »
£10 millioner er skaffet men foreløpig ikke budt - de vil se papirene først.

Midle Eastern backer - snakker vi faktisk sjeiken her?!

SA

http://www.svendanders.com/

MacMurder

Re: SISTE: Revie klar med bud!
« Svar #10 på: Mai 24, 2007, 00:38:44 »
BREAKING NEWS

latest news on Radio Leeds at 4pm news bulletin, Duncan Revie rang Adam Pope and he has said the following:

He has made a £10million bid, on the table
He has provided proof of funds
His middle eastern backers are 'determined to see this bid through'
They are meeting with KPMG tomorrow
Revie says he wants to put this club back on top once again.

Budet er nok inne, tja!

Ferre

Re: SISTE: Revie klar med bud!
« Svar #11 på: Mai 24, 2007, 00:47:58 »
Fantastiske nyheter! Alt annet enn Bates og Morris...

-WE'LL BE BACK-

SveinArve

Re: SISTE: Revie klar med bud!
« Svar #12 på: Mai 24, 2007, 00:50:02 »
JJJOOOOOOOOHHHHOOOOOOO!!!!!!!

------------------------------
http://www.godoyil.no
http://godoyalag.blogspot.com





------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Dennis

Re: SISTE: Revie klar med bud!
« Svar #13 på: Mai 24, 2007, 00:59:58 »
Dubai = ubegrensede midler? :)

Meget positive nyheter, men håper ikke Leeds blir Chelski! Det tror jeg heller ikke vi blir, dersom Revie får makten.

- Dennis
Marching on together!

asLeeds

Re: SISTE: Revie klar med bud!
« Svar #14 på: Mai 24, 2007, 01:00:29 »
hmmmm,avventer feiringa litt...

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: SISTE: Revie klar med bud!
« Svar #15 på: Mai 24, 2007, 01:02:36 »
quote:
Originally posted by Asleeds

hmmmm,avventer feiringa litt...



Ditto, Asle.

Noen av oss må jo være avbalanserte og avvente litt her... [:)]



I can hear the turning of the key
I've been deceived by the clown inside of me
I thought that he was rightous but he's vain
Oh, something's a-tellin' me I wear the ball and chain

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sølvreven

Re: SISTE: Revie klar med bud!
« Svar #16 på: Mai 24, 2007, 04:20:01 »
Jeg klarer liksom ikke å ta av helt på alle disse spekulasjonene. Opptur/nedtur. Jeg tror jeg venter til høsten og spretter en pils i steden.

***************

Better dead than red.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Sydhagen

Re: SISTE: Revie klar med bud!
« Svar #17 på: Mai 24, 2007, 14:34:50 »
denne Revie-handelen kommer til å gå gjennom!!
alt ordner seg for snille gutter vet dere  [}:)]
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Roy

Re: SISTE: Revie klar med bud!
« Svar #18 på: Mai 24, 2007, 15:02:57 »
Ahhhhhhhhhhhhhhh. Endelig noe å glede seg over. Selv om jeg sitter å kjenner litt på usikkerheten! Dette blir utrolig spennende.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Budda

Re: SISTE: Revie klar med bud!
« Svar #19 på: Mai 24, 2007, 15:18:15 »
quote:
Originally posted by MacMurder

BREAKING NEWS

latest news on Radio Leeds at 4pm news bulletin, Duncan Revie rang Adam Pope and he has said the following:

He has made a £10million bid, on the table
He has provided proof of funds
His middle eastern backers are 'determined to see this bid through'
They are meeting with KPMG tomorrow
Revie says he wants to put this club back on top once again.

Budet er nok inne, tja!



Hvor har du dette fra? Er det et sikkert?
Endre

Per-Stian

Re: SISTE: Revie klar med bud!
« Svar #20 på: Mai 24, 2007, 15:43:45 »
Fy te rakkaren kor deilig det skal bli VISS bodet til Revie og Maktoum-familien vert godkjend og akspetert av adm/Bates. Då skal det feirast[:D]

h.b

  • Gjest
Re: SISTE: Revie klar med bud!
« Svar #21 på: Mai 24, 2007, 15:46:32 »
Hva kan vi egentlig forvente da. Spillerkjøp i Chelseaklassen eller sakte men sikkert oppbygging av et lag som rykker opp til Premier League om 4-5 års tid



fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: SISTE: Revie klar med bud!
« Svar #22 på: Mai 24, 2007, 16:03:20 »



View GalleryBy Phil HayExclusive
THE battle for control of Leeds United took another twist today after administrators KPMG confirmed they are considering rival takeover bids to those made by Ken Bates and Simon Morris.
United's future is set to be decided on June 1 when the club's creditors will be asked to vote on a Company Voluntary Arrangement drawn up by Leeds United Football Club Limited, the company fronted by Bates which is attempting to buy back Leeds.

Sufficient support for the proposal would see United's 75-year-old chairman remain in charge at Elland Road.

Bates agreed a buy-back deal with KPMG within minutes of placing the club in administration on May 4, but former United director Simon Morris is also vying for outright control after bidding £10m for Leeds.

Morris, who is said to have a personal fortune of £69m, claims his plans would see a further £25m invested in the club, and around £400m spent through his property firm SR Morris Group on redeveloping Elland Road and the surrounding area.

But speculation is mounting that other unnamed parties are waiting in the background with serious and credible alternatives, and KPMG revealed today that they are "talking to other interested parties and have received other offers". The administrators have not commented on the identities of the bidders.

United's creditors will be presented with details of other interested parties during the meeting on June 1.

Last Updated: 23 May 2007
 Premium Article

Det er tydeligvis masse avktivitet rundt oppkjøp osv. nå! Det er intet som er avgjort og vi må leve i spenning frem til 1. juni minst. Jeg tror likevel at fremtiden ser mye lysere ut enn hva tilfelle har vært de foregående sesonger i CCC! [:)]

Yeboahs vitne

h.b

  • Gjest
Re: SISTE: Revie klar med bud!
« Svar #23 på: Mai 24, 2007, 16:48:40 »
Hvis vi skal være ærlige så håper jeg på Revie ( hvis han har støtte fra Dubai ) Hvis ikke håper jeg på Morris.
Det er større mulighet for å få oppgradert Elland road med Morris enn det vil være med bare Revie uten Dubai investorene eller Bates.



Jon R

Re: SISTE: Revie klar med bud!
« Svar #24 på: Mai 24, 2007, 17:22:21 »
quote:
Originally posted by h.b

Hva kan vi egentlig forvente da. Spillerkjøp i Chelseaklassen eller sakte men sikkert oppbygging av et lag som rykker opp til Premier League om 4-5 års tid




Ja takk til 4-5 års planen. Da beholder vi sjela og kan med rette hevde at "we"re Leeds and we`re proud of it." De av Chelsea supporterne med et minimum av intigritet ( om de finnes) må da ha en flau bismak i munnen hver gang de drikker seiers Champagne? [8)]

Jon R.
Jon R.

Per-Stian

Re: SISTE: Revie klar med bud!
« Svar #25 på: Mai 24, 2007, 17:26:16 »
Tykkjer Liverpool og ManUtd sine amerikanske eigarar så langt har gjort ein flott jobb. Dei er tilsynelatande godt opplyste om klubbens historie og veit at det må vere eit minimum av "eigne" spelarar i laget. Med Revie i styret vil nok oppleve dette også, sjølv om kapitalen tydelegvis må kome frå Dubai.

Mats-

  • Gjest
Re: SISTE: Revie klar med bud!
« Svar #26 på: Mai 24, 2007, 17:45:58 »
Revie shows us the money

By tim whelan
Date: 23/5/2007

Duncan Revie has provided the £10m proof of funds required to authenticate a bid for the club, and says there will be a meeting with the club's administrators KPMG on Thursday to discuss the figures before proceeding further.  

 
Earlier in the day there were some reports that his bid was unlikely to be finalized before the creditors meeting on June 1st, but this has been contradicted by Revie's interview on BBC Radio Leeds this afternoon. "My Middle Eastern backer has upped the pace. Proof of funds have been provided. And I would like the fans to know that it is my intention to put Leeds United back where it belongs."

Revie is believed to have an estimated personal fortune of £69m, and said last week: "I've been staggered by the reaction of Leeds fans to my interest in taking the club back where we belong. I've always said they are the most passionate in the country and they've proved me right."

Meanwhile, 30-year-old property entrepreneur Simon Morris has also tabled a £10m bid for the club and says he will invest a further £25m if he wins control. He plans to build a new 50,000-seater stadium, and has written to Sports Minister Richard Caborn and Leeds MP Colin Burgon seeking a meeting with them to discuss his plans for Leeds. "We've asked the sports minister and Mr Burgon for a meeting because we're serious about our bid for Leeds United. We want to give them a full understanding of our position."

On the website he set up to support his bid and canvas the views of fans, Morris said "Leeds fans deserve a big say in the redevelopment of our club. We are sure they will provide a rich seam of schemes and plans. We are very keen to hear from them." But the bad news for Mr. Morris is the poll conducted by the 'vital football' website, which suggests that only 8% of Leeds fans want his bid to succeed, with ten times as many in favour of the Duncan Revie/Dubai consortium.
 

RoarG

Re: SISTE: Revie klar med bud!
« Svar #27 på: Mai 24, 2007, 18:33:30 »
Så var det dette med skinnsalg og jakt, da. Jeg hverken jubler eller spretter champagneflasken før jeg ser at Bates er ute av klubben. 5 års vedvarende nedtur og skuffelser i denne klubben har lært meg ikke å ta noe for gitt.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: SISTE: Revie klar med bud!
« Svar #28 på: Mai 24, 2007, 20:19:18 »
Kjøpelag ditt og kjøpelag datt!! Tror faktisk jeg vil juble dersom våre guttær vinner med folk som heter Helmut, Pavel, Ali, Francois, Ole Petter, Sune, Ib, Pekka, Veigar istedet for Gary, John og Allan!
[:I]
Yeboahs vitne

Roy

Re: SISTE: Revie klar med bud!
« Svar #29 på: Mai 24, 2007, 20:32:46 »
Sjel er viktig.Og dette kan en ny eier bare klare ved å trø varsomt. Et total endevending av alt tror jeg ikke går bra, men å vise helhetelig tenking, være visjonær (og samtidig jordnær) satsing på egne talenter og stor vektlegging av arbeidet på Thorpe Arch bør være sentrale elementer. Hvis det samtidig finnes et blanko sjekkhefte så la gå... det kan jeg utmerket godt leve med. Hva spillerne heter har aldri betydd noe, det er laget LEEDS som gjelder :)
Stand up and sing for LEEDS UNITED