Skrevet av Emne: TRANSFER RYKTE; Healy til Fulham  (Lest 2235 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MrK

TRANSFER RYKTE; Healy til Fulham
« på: Mai 29, 2007, 16:40:47 »
Leeds striker David Healy will join Fulham for £1m. (The Sun)

Fulham boss Lawrie Sanchez will be given a £10m war chest to sign Leeds' David Healy, QPR's Lee Cook and Aston Villa's Steve Davis. (Daily Mail)

så vi fortsetter med å skyte oss selv i baken - 1 mill er veldig lite synes jeg!

"finnes det overhodet noen på kloden som  kler ORANGE"

Ã…lesund er på plass (sist i TL) sitat Henrik Elvestad i Golden Goal 17.04.07
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Karl Hot Shot

Re: TRANSFER RYKTE; Healy til Fulham
« Svar #1 på: Mai 29, 2007, 17:00:40 »
Det er bare å si nei. £1 mill er altfor lite. Var det ikke den summen Leeds United kjøpte David Healy for?
 

Per-Stian

Re: TRANSFER RYKTE; Healy til Fulham
« Svar #2 på: Mai 29, 2007, 17:03:18 »
quote:
Originally posted by MrK

Leeds striker David Healy will join Fulham for £1m. (The Sun)

Fulham boss Lawrie Sanchez will be given a £10m war chest to sign Leeds' David Healy, QPR's Lee Cook and Aston Villa's Steve Davis. (Daily Mail)

så vi fortsetter med å skyte oss selv i baken - 1 mill er veldig lite synes jeg!




Har sjølv etterlyst eit større beløp for Healy, og forstår eigentleg ikkje argumentet med at vi er ein L1-klubb og at spelaren si kontrakt går ut neste sommer. Healy er i sin "beste alder" og har prestert meget godt på landslagsnivå. Er nokså sikker på at Preston vil krevje ein viss prosent av dette beløpet også, så det vert ikkje mykje vi sit att med til slutt, tenkjer eg.

MrK

Re: TRANSFER RYKTE; Healy til Fulham
« Svar #3 på: Mai 29, 2007, 17:08:35 »
Det må da være bedre å sitte ut kontrakten kontra 1 mill£ - han blir jo fort en hit i L1 og hvis ikke summen er >£5 mill så ser jeg ikke poenget med å la han gå.
Sanchez er jo desperat etter å få han etter Nord Irland suksessen!

Or  - "you will rot on the bench all of next season"

"finnes det overhodet noen på kloden som  kler ORANGE"

Ã…lesund er på plass (sist i TL) sitat Henrik Elvestad i Golden Goal 17.04.07
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

mari

Re: TRANSFER RYKTE; Healy til Fulham
« Svar #4 på: Mai 29, 2007, 18:57:45 »
Klart i underkant av markedsverdi - blant annet fordi han kun har 12 måneder igjen av kontrakten.

Selv har jeg gang på gang blitt skuffet over hva Healy har levert når jeg har sett han i Leeds drakten - om dette skyldes at spillestilen vår passer hans ferdigheter dårlig eller om han ikke har "bread and butter" kvaliteter er jeg usikker på. Finnes jo paraleller - med motsatt fortegn - når man ser hva spillere som Gamsten og IQRiise leverer på klubblag/landslag....

 

RoarG

Re: TRANSFER RYKTE; Healy til Fulham
« Svar #5 på: Mai 29, 2007, 19:15:54 »
Wise kan styre seg for Sanchez' påstander om at ingen andre har vist interesse for Healy. Kan tyde på at Sancez påstår dette for å holde prisen nede. Synes også 1M£ er for lite. Vi bør da kunne få det dobbelte, i alle fall 1.5M£ - 2M£. Håper at administratorene har litt is i magen og ikke går for Elkjøp-varianten her: Løp og selg.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Re: TRANSFER RYKTE; Healy til Fulham
« Svar #6 på: Mai 29, 2007, 19:45:19 »
quote:
Originally posted by Karl Hot Shot

Det er bare å si nei. £1 mill er altfor lite. Var det ikke den summen Leeds United kjøpte David Healy for?



Jeg mener å huske at vi fikk Healy for bargain prisen 250 000 £, siden kontrakten hans med Preston snart gikk ut. [8)]

Jon R.
Jon R.

MrK

Re: TRANSFER RYKTE; Healy til Fulham
« Svar #7 på: Mai 29, 2007, 20:14:26 »
Uansett så har vi mer bruk for han enn £1 mill - la han sitte ut kontrakten hvis ikke noen blar opp skikkelig med dinaros!

"finnes det overhodet noen på kloden som  kler ORANGE"

Ã…lesund er på plass (sist i TL) sitat Henrik Elvestad i Golden Goal 17.04.07
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

RoarG

Re: TRANSFER RYKTE; Healy til Fulham
« Svar #8 på: Mai 29, 2007, 21:11:55 »
Enig. Ikke noen grunn til å logre for denne Sanchez, som begynner å bli litt vel kjepphøy.
quote:
Originally posted by MrK

Uansett så har vi mer bruk for han enn £1 mill - la han sitte ut kontrakten hvis ikke noen blar opp skikkelig med dinaros!

"finnes det overhodet noen på kloden som  kler ORANGE"

Ã…lesund er på plass (sist i TL) sitat Henrik Elvestad i Golden Goal 17.04.07



Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Dennis

Re: TRANSFER RYKTE; Healy til Fulham
« Svar #9 på: Mai 29, 2007, 21:14:46 »
110% sikker på at Ken Bates takker ja til £1million, dersom han får kontroll over klubben igjen. Ikke f om han prøver engang å presse prisen opp.

- Dennis
Marching on together!

raggen

Re: TRANSFER RYKTE; Healy til Fulham
« Svar #10 på: Mai 29, 2007, 22:52:34 »
er enig med Kaizer her, hvis bates for det som han vil kvitter han seg med healy før vi rekker å trekke pusten. Så håper de har litt is i magen og venter på et bedre bud

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

mari

Re: TRANSFER RYKTE; Healy til Fulham
« Svar #11 på: Mai 30, 2007, 01:01:44 »
Ikke sikker, men mener at den endelige prisen for Healy var 650.000 ved kjøpet fra Preston (etter 3 avslåtte bud)

Mye kan - og du verden som det - sies - om Bates og forretningsmoral.

Forretningsmessig flåevne synes jeg dog at han har vist denne sesongen ved å få penger ut av andre; eksempelsvis er det i min verden utrolig å få 9 millioner pund for 2 uprøvde juniorspillere, en enbent rundingsbøye (ihvertfall fremsto han slik i de 2 Sheffield kampene jeg så i serieinnspurten) og en haltende toppscorer (som jeg forøvrig har sans for...). Bare synd at alt forsvant ned i det store hullet....

Dersom Healy hadde hatt et år lengre kontrakt tror jeg prisen hadde vært et sted mellom 2 og 3 millioner pund.
 

Robert H.

Re: TRANSFER RYKTE; Healy til Fulham
« Svar #12 på: Mai 30, 2007, 02:38:22 »
Prisene på fotballspillere over et visst ferdighetsnivå stiger. Jeg tror forretningsmannen Ken Bates klarer å få ut mer enn £1m for David Healy.

Trygve

  • Gjest
Re: TRANSFER RYKTE; Healy til Fulham
« Svar #13 på: Mai 30, 2007, 02:56:49 »
Ofte så stiger prisen på spillere fra klubber som rykker opp,skulle kanskje tro at det motsatte skjer ved nedrykk ?
Sikkert noen Derby spillere som blir priset høyere i dag, en de ville blitt for noen uker siden..

GeirO

Re: TRANSFER RYKTE; Healy til Fulham
« Svar #14 på: Mai 30, 2007, 05:22:46 »
Leeds ber aldri om mer penger for spillere på vei ut. Lurer på om det står i klubbvedtektene at man skal være snille og selge billig. Edelt og bra.

Hadde jo håpet at det var andre klubber enn Fulham som var interessert i Healy, men det ser ikke sånn ut. Da blir det bare denne millionen, da.
MOT

berlin

Re: TRANSFER RYKTE; Healy til Fulham
« Svar #15 på: Mai 30, 2007, 05:41:52 »
David er i utgangspunktet en mediocre spiller i PL, og forsåvidt også i CCC. Det er klart at et kjøp av Healy ikke garanterer suksess, men han kan selvfølgelig blomstre på et høyere nvå. Tipper det blir ca 1 mill pund.