Main Menu

Waccoe ?

Started by lu38s, May 31, 2007, 19:38:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

lu38s

Er der nogen der ved hvad der er sket med siden waccoe.com ? er det ikke en Leeds diskutions side mere, eller er den flyttet ?

lu38s
lu38s

Sleivind

Ingenting er skjedd med waccoe, står på siden at de har flyttet siden til en annen server og har av den grunn vært nede ei stund.

Gufrias

Et intenst anfall av silly season strain fikk meg til å registrere meg på Waccoe denne uka, i håp om å snappe opp noen fruktbare nyheter, eller i det minste rykter. Jeg må si jeg er skuffet så langt. Har jeg gått glipp av noe, eller brukes forumet for det meste til usaklige, umodne diskusjoner som gjerne ender opp i verbal trakassering?
Hekta på Leeds siden 1974

JanPSyse

Quote from: Gufrias on January 29, 2011, 23:08:52
Et intenst anfall av silly season strain fikk meg til å registrere meg på Waccoe denne uka, i håp om å snappe opp noen fruktbare nyheter, eller i det minste rykter. Jeg må si jeg er skuffet så langt. Har jeg gått glipp av noe, eller brukes forumet for det meste til usaklige, umodne diskusjoner som gjerne ender opp i verbal trakassering?

Du har oppfattet ganske riktig. Mye usaklig drittslenging der, men også litt informasjon og rykter innimellom slagene. ;)
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-