Skrevet av Emne: "We lived the dream part 1 & 2"  (Lest 11265 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MrK

Re: "We lived the dream part 1 & 2"
« Svar #30 på: Juni 08, 2007, 16:09:41 »
Stor video - fantastisk jobb du har gjort!

U made my day:-)

"finnes det overhodet noen på kloden som  kler ORANGE"

Ã…lesund er på plass (sist i TL) sitat Henrik Elvestad i Golden Goal 17.04.07
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: "We lived the dream part 1 & 2"
« Svar #31 på: Juni 08, 2007, 16:50:40 »
Hærlig, men så vondt og samtidig så godt på en gang! Vi kommer tilbake! Alt dette kan ikke bare bli borte, ingen tvil om at vi hører hjemme blant de største tusen takk for dette[:)]!
Yeboahs vitne

Jon R

Re: "We lived the dream part 1 & 2"
« Svar #32 på: Juni 08, 2007, 18:29:12 »
quote:
Originally posted by fmtj

Hærlig, men så vondt og samtidig så godt på en gang! Vi kommer tilbake! Alt dette kan ikke bare bli borte, ingen tvil om at vi hører hjemme blant de største tusen takk for dette[:)]!



Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger. Jeg hadde en viss anelse om at denne kombinasjonen av lyd og bilde ville røre Leeds folket. [:)]

Jeg kan ellers fortelle at fullversjonen(fikk ikke plass til hele prosjektet på You tube) avsluttes med et klipp fra 2004, der en  Leeds supporter flasher en diger " We will be back" plakat. [:p]

Jon R.
Jon R.

veteranen

  • Gjest
Re: "We lived the dream part 1 & 2"
« Svar #33 på: Juni 08, 2007, 23:11:54 »
Litt artig - og veldig treffende! - at du brukte Slade som bakgrunnsmusikk, Jon.

Slade hadde jo, i likhet med Leeds, sin storhetstid på førstehalvdel av syttitallet. Og jeg var selv en stor Slade-fan på den tiden!

Deres kanskje største hit, "Merry Xmas Everybody", ble jo utgitt i desember 1973. Og den jula tronet jo vi i ensom og suveren majestet på toppen av tabellen! Så derfor gir akkurat den julesangen meg spesielt gode assosiasjoner... [:)]

Så med noen finjusteringer og litt trening, regner jeg med at du snart glir inn i filmindustrien. Og med tanke på hvilket klientell du der må forholde deg til, tar jeg forgitt at du vil få stor nytte av de erfaringene og kunnskapene du har tilegnet deg gjennom ditt arbeide innen psykiatrien! [:D]

Jon R

Re: "We lived the dream part 1 & 2"
« Svar #34 på: Juni 09, 2007, 00:51:54 »
Jeg kan nevne at jeg var på Slade konsert så sent som i 2005, veteranen. Bare Dave Hill og Don Powell var med fra original besetningen. Jeg vil nok påstå at 2005 vesjonen av bandet var minst like rustent som 2007 versjonen av Leeds United. Om ikke verre.  [:D]

Jon R.
Jon R.

veteranen

  • Gjest
Re: "We lived the dream part 1 & 2"
« Svar #35 på: Juni 09, 2007, 02:20:18 »
quote:
Originally posted by Jon R

Jeg kan nevne at jeg var på Slade konsert så sent som i 2005, veteranen. Bare Dave Hill og Don Powell var med fra original besetningen. Jeg vil nok påstå at 2005 vesjonen av bandet var minst like rustent som 2007 versjonen av Leeds United. Om ikke verre.  [:D]Jon R.




Kan tenke meg at det var nedtur, ja! Ã… kalle bandet "SLADE", uten at de musikalske drivkreftene, Noddy Holder og Jim Lea, er med, blir vel som at klubben i vårt hjerte, i dag skulle delta i en five-aside-turnering under navnet "SUPER-LEEDS", der utespillerene besto av Reaney, Bates, Heath og Kandol! [V]
« Siste redigering: Juni 09, 2007, 02:24:53 av veteranen »

roaldv

Re: "We lived the dream part 1 & 2"
« Svar #36 på: Juni 09, 2007, 03:27:02 »

quote:
Originally posted by veteranen


Kan tenke meg at det var nedtur, ja! Ã… kalle bandet "SLADE", uten at de musikalske drivkreftene, Noddy Holder og Jim Lea, er med, blir vel som at klubben i vårt hjerte, i dag skulle delta i en five-aside-turnering under navnet "SUPER-LEEDS", der utespillerene besto av Reaney, Bates, Heath og Kandol! [V]



[:D] ... og med 2007-utgaven av Thomas Brolin i mål?

Torgeir

Re: "We lived the dream part 1 & 2"
« Svar #37 på: Juni 09, 2007, 05:42:47 »
Bra jobba Jon...

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


Sheridan

Re: "We lived the dream part 1 & 2"
« Svar #38 på: Juni 09, 2007, 12:46:25 »
Imponerende JonR !


Sten

Re: "We lived the dream part 1 & 2"
« Svar #39 på: Juni 09, 2007, 15:51:48 »
Bra jobba. :)

Kommer den på DVD snart? Hva blir den norske tittelen? "Hjelp, vi driver fotballklubb!" ?


Sten
Sten

HåvardK

Re: "We lived the dream part 1 & 2"
« Svar #40 på: Juni 09, 2007, 17:52:28 »
quote:
Originally posted by Sten

Bra jobba. :)

Kommer den på DVD snart? Hva blir den norske tittelen? "Hjelp, vi driver fotballklubb!" ?


Sten


Evt "Hjelp, vi er i fotballbransjen".

Skal finne tid til å se den i løpet av helga, Jon. Gradestokken skal visst krype under tjue etter midnatt, så da kan det vel passe. Kanskje ikke det programmet flest menn titter på på denne tida av døgnet, men hvem ønsker vel å framstå som A4?

R - R

Re: "We lived the dream part 1 & 2"
« Svar #41 på: Juni 09, 2007, 23:12:25 »
Slenger meg med på kommentarane Jon: meget imponert.

Heile filmen er veldig bra laga - musikken, klippinga, og ikkje minst dei ulike klippa du har tatt med passar veldig godt!

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Espen J

Re: "We lived the dream part 1 & 2"
« Svar #42 på: Juni 10, 2007, 06:11:45 »
Meget bra stykke arbeid Jon R !!!

Savner bare et fantastisk mål av Yeboah tror jeg det var, der han demper ballen på låret og skyter på halvspretten i mål fra ca 25 meter.. Husker ikke hvem det var mot. Noen som husker?
 

Per-Stian

Re: "We lived the dream part 1 & 2"
« Svar #43 på: Juni 10, 2007, 18:06:06 »
quote:
Originally posted by Espen J

Meget bra stykke arbeid Jon R !!!

Savner bare et fantastisk mål av Yeboah tror jeg det var, der han demper ballen på låret og skyter på halvspretten i mål fra ca 25 meter.. Husker ikke hvem det var mot. Noen som husker?



Det var i 4-2 sigeren mot Wimbledon. Målet var minst like fint som det mot Liverpool, men mål i "viktige og store" kampar vert ofte foretrukken i kåringar.

Jon R

Re: "We lived the dream part 1 & 2"
« Svar #44 på: Juni 11, 2007, 01:48:11 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

quote:
Originally posted by Espen J

Meget bra stykke arbeid Jon R !!!

Savner bare et fantastisk mål av Yeboah tror jeg det var, der han demper ballen på låret og skyter på halvspretten i mål fra ca 25 meter.. Husker ikke hvem det var mot. Noen som husker?



Det var i 4-2 sigeren mot Wimbledon. Målet var minst like fint som det mot Liverpool, men mål i "viktige og store" kampar vert ofte foretrukken i kåringar.



Men.....det er jo det målet jeg har med i videoen. [8)]

Det må være et annet mål Espen tenker på her. Han scorte jo et flott mål mot Ipswich i debuten, for ikke å snakke om de to mot West Ham sesongen etter. Eller kanskje et av de tre mot Monnaco i E-cupen? [:p]

Jon R.
Jon R.

veteranen

  • Gjest
Re: "We lived the dream part 1 & 2"
« Svar #45 på: Juni 11, 2007, 06:44:16 »
quote:
Originally posted by Jon R

Det må være et annet mål Espen tenker på her. Han scorte jo et flott mål mot Ipswich i debuten, for ikke å snakke om de to mot West Ham sesongen etter. Eller kanskje et av de tre mot Monnaco i E-cupen? [:p]



Har ikke lyst til å "ødelegge" den fine tråden din med pirk, men siden vi her snakker om selveste Yeboah, så bør vel kanskje rett være rett. [:)]

Yeboh debuterte som innbytter hjemme mot QPR, uten å score. Hans to første Leeds-mål fikk jeg gleden av å bivåne fra tribuneplass. Det første Yeboah-målet i Leeds-trøye, kom på Old Trafford, da han reduserte til 1-3, i en FA-cup kamp, februar 1995. Mål nr to kom tre dager seinere, da han ble matchvinner i 1-0 seieren hjemme mot Everton.
« Siste redigering: Juni 11, 2007, 06:45:04 av veteranen »

Jon R

Re: "We lived the dream part 1 & 2"
« Svar #46 på: Juni 11, 2007, 15:21:16 »
quote:
Originally posted by veteranen

quote:
Originally posted by Jon R

Det må være et annet mål Espen tenker på her. Han scorte jo et flott mål mot Ipswich i debuten, for ikke å snakke om de to mot West Ham sesongen etter. Eller kanskje et av de tre mot Monnaco i E-cupen? [:p]



Har ikke lyst til å "ødelegge" den fine tråden din med pirk, men siden vi her snakker om selveste Yeboah, så bør vel kanskje rett være rett. [:)]

Yeboh debuterte som innbytter hjemme mot QPR, uten å score. Hans to første Leeds-mål fikk jeg gleden av å bivåne fra tribuneplass. Det første Yeboah-målet i Leeds-trøye, kom på Old Trafford, da han reduserte til 1-3, i en FA-cup kamp, februar 1995. Mål nr to kom tre dager seinere, da han ble matchvinner i 1-0 seieren hjemme mot Everton.



Rett bør alltid være rett, veteranen. [:)]

Det er jo forøvrig litt å velge i når det kommer til "fineste Yeboah scoringer." Linken  til Ipswich på harddisken min handlet (garantert) muligens at han scorte sitt første hat trick mot Ipswich, men noen debut var det naturligvis ikke snakk om. [8)]  [:)]

Jon R.
Jon R.

AndyMathie

Re: "We lived the dream part 1 & 2"
« Svar #47 på: Juni 12, 2007, 07:36:10 »
Fantastisk, rett og slett fantastisk laget. Hadde frysninger gjennom kroppen hele snutten igjennom.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

Jon R

Re: "We lived the dream part 1 & 2"
« Svar #48 på: Juni 12, 2007, 17:12:18 »
quote:
Originally posted by AndyMathie

Fantastisk, rett og slett fantastisk laget. Hadde frysninger gjennom kroppen hele snutten igjennom.

We are Leeds and we are proud of it!



Har du fått mailen fra meg, Anders? [:)]

Jon R.
Jon R.

fairclough80

Re: "We lived the dream part 1 & 2"
« Svar #49 på: Juni 12, 2007, 22:04:46 »
Fantastisk! We'll be back

***************************
Diabolus fecit, ut id facerem
***************************
Diabolus fecit, ut id facerem

Jon R

Re: "We lived the dream part 1 & 2"
« Svar #50 på: Juni 15, 2007, 04:36:02 »
Har blitt inspirert til å lage en til. Blir en ren "golden Leeds goals" greie med mange godbiter og noen "glemte" klassikere. Ian Baird og Andy Ritchie hadde feks noen crackers for minneboken. Coming soon to a theater near you. [:p]

PS: Legg gjerne inn noen ønsker i denne tråden. Kanskje jeg har nettopp den scoringen i mitt rikholdige videoarkiv med Leeds scoringer. [8)]

Jon R.
« Siste redigering: Juni 15, 2007, 04:38:25 av Jon R »
Jon R.

lojosang

Re: "We lived the dream part 1 & 2"
« Svar #51 på: Juni 15, 2007, 05:37:05 »
Har du noen bilder av da Cantona scora med kona til Chapman, eller hvordan det nå var? [:O]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Læshy

Re: "We lived the dream part 1 & 2"
« Svar #52 på: Juni 15, 2007, 05:40:07 »
Har du noen av Walton sine scoringer? Isåtilfelle ønsker jeg gjerne å se noen av dem.

Noen av hans susende taklinger fungerer også ypperlig, om du har noe av han i det hele tatt :)

It´s only one United... Leeds United!
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Jon R

Re: "We lived the dream part 1 & 2"
« Svar #53 på: Juni 15, 2007, 20:49:26 »
quote:
Originally posted by Læshy

Har du noen av Walton sine scoringer? Isåtilfelle ønsker jeg gjerne å se noen av dem.

Noen av hans susende taklinger fungerer også ypperlig, om du har noe av han i det hele tatt :)




Walton scoringer har jeg, men om de får plass i neste videoprosjekt kan jeg slett ikke love. [;)]

Jon R.
Jon R.

flynn

Re: "We lived the dream part 1 & 2"
« Svar #54 på: Juni 16, 2007, 00:02:42 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by Læshy

Har du noen av Walton sine scoringer? Isåtilfelle ønsker jeg gjerne å se noen av dem.

Noen av hans susende taklinger fungerer også ypperlig, om du har noe av han i det hele tatt :)




Walton scoringer har jeg, men om de får plass i neste videoprosjekt kan jeg slett ikke love. [;)]

Jon R.




Waltons samling av mål tar vel ikke sååå stor plass vel ? [;)]
Mitt personlige ønske er Alan Smiths scoring på Anfield i debuten.

flynn

Yeboah

Re: "We lived the dream part 1 & 2"
« Svar #55 på: Juni 16, 2007, 00:19:14 »
Så lenge Yeboah er med, kan jeg ikke klage ;) hehe

John I

Re: "We lived the dream part 1 & 2"
« Svar #56 på: Juni 16, 2007, 03:14:32 »
Hva med noen av målene til Mark Viduka da Leeds slo Liverpool 4 - 3


[:p][:p]
Marching on together

Masinga

Re: "We lived the dream part 1 & 2"
« Svar #57 på: Juni 16, 2007, 04:46:54 »
Fantastisk montasje, Jon R! Har faktisk ikke kikket på klippene før i kveld. Hvis du ikke er kapret av en TV-kanal allerede, bør noe kjenne sin besøkelsestid her.

Slade var bra på 70-tallet. Men for meg er Pink Floyd den store gruppa. Når man først er blitt bitt av Pink Flyd basillen er det ingenting innenfor rocken som kommer i nærheten.

Når vi en dag er kvitt Bates og Wise, vil den nye tid komme med Leeds United som en mektig faktor i engelsk fotball.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

Læshy

Re: "We lived the dream part 1 & 2"
« Svar #58 på: Juni 16, 2007, 04:53:23 »
2-3 målet mot Leicester sesongen vi rykket ned (?) eller den før da Smith scorer på volley. Smith starter angrepet ut til Milner som legger inn til Viduka som legger ned på brystet til Smith som dunker på volley. Fra ca. 7 meter. Kunne jeg også tenke meg..

It´s only one United... Leeds United!
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Jon R

Re: "We lived the dream part 1 & 2"
« Svar #59 på: Juli 09, 2007, 21:36:40 »
Fo de som gikk glipp av denne for noen uker siden: Legger ut denne igjen, på en dag som kan bli en av de viktigste i klubbens historie. [:0]

Link til part 1: http://www.youtube.com/watch?v=KdBmd9mylVs

Link part 2: http://www.youtube.com/watch?v=BIh9AcQqDEc



Jon R.
« Siste redigering: Juli 09, 2007, 21:38:41 av Jon R »
Jon R.