Skrevet av Emne: New faces og Tore Andre Flo  (Lest 3876 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sleivind

New faces og Tore Andre Flo
« på: Juni 08, 2007, 18:14:59 »
Ser at Ken Bates lover nye fjes til Elland Road i sommer. Fortsetter vi i den sedvanlige stilen som i å signere rejects fra klubber som Wolves, Oldham, Bradford, Sheff Utd osv? Eller blir det faktisk noen unge spillere som har under 20 blank på 100 metern og samtidig bedre teknikk enn "Panzer" Hagen?


http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1034134,00.html
« Siste redigering: Juni 08, 2007, 20:54:35 av Sleivind »

Papi

Re: New faces og Tore Andre Flo
« Svar #1 på: Juni 08, 2007, 18:38:35 »
Trur ikkje me skal ha dei store forventningane til kjente fjes denne sommaren


I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Sleivind

Re: New faces og Tore Andre Flo
« Svar #2 på: Juni 08, 2007, 18:58:02 »
quote:
Originally posted by Papi

Trur ikkje me skal ha dei store forventningane til kjente fjes denne sommaren


I`d rather walk alone



Kjente fjes er en ting, men jeg foretrekker heller et ukjent fjes på 20 år, enn et ukjent fjes på 34 år[8)]

Ferre

Re: New faces og Tore Andre Flo
« Svar #3 på: Juni 08, 2007, 18:58:04 »
Vi får kanskje en eller to overraskenede signeringer, men ellers tror jeg det blir spillere vi så vidt har hørt om. Blir jo også spennende å se om vi henter inn "youth and pace", som vi har blitt lovet så mange ganger...

-WE'LL BE BACK-

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: New faces og Tore Andre Flo
« Svar #4 på: Juni 08, 2007, 20:20:44 »
Tror dette blir et område vi kan ta med stor ro! Inen klubben kan begynne å hente inn nye er det godt mye tid pga. administrasjon og bestemmelsene der. Da er det bare spillere uten kontraktsforslag fra andre klubber igjen tenker jeg[V]!
Yeboahs vitne

Per-Stian

Re: New faces og Tore Andre Flo
« Svar #5 på: Juni 08, 2007, 20:42:51 »
Blir særdeles overraska viss klubben vår hentar kjente spelarar som vi kjenner klassen til. Vi må nok heller leggje oss på ei ungdommeleg linje og låne inn talent frå større klubbar. Dette er ikkje meg spesielt i mot, fleire klubbar i CCC som lukkast bra med det (eks: Derby, B'ham & Stoke). Elles reknar eg med at det vert henta inn eit par spelarar som har vore etablert i L1 i fleire sesongar, som veit kva som krevst på dette nivået.

Sleivind

Re: New faces og Tore Andre Flo
« Svar #6 på: Juni 08, 2007, 20:53:44 »
Jaja, får håpe dette ikke setter standarden for signeringene til Leeds denne sommeren[:0]

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1034268,00.html

Sander

Re: New faces og Tore Andre Flo
« Svar #7 på: Juni 08, 2007, 20:56:13 »
Bra vi lærer fort:s
 

Per-Stian

Re: New faces og Tore Andre Flo
« Svar #8 på: Juni 08, 2007, 20:59:13 »
Gud bevare meg vel! Så no bekreftast det altså frå klubbens hald at Flo kanskje blir ein sesong til. Trudde dette berre var lause rykter frå agenten og broder Jostein, men det var uheldigvis hald i ryktene. Jaja, måtte han berre halde seg skadefri og få betalt på linje med våre andre spelarar.

Stephenjazz

Re: New faces og Tore Andre Flo
« Svar #9 på: Juni 08, 2007, 21:18:52 »
Flo i league one i storslag kunne vært en solid forsterkning det, hvis nå han holder seg skadefri
Det blir aldri umoderne å vinne

h.b

  • Gjest
Re: New faces og Tore Andre Flo
« Svar #10 på: Juni 08, 2007, 21:26:11 »
Bates som Leeds eier hadde vært noe hvis han hadde hatt penger og lyst til å bruke dem på Leeds.[:D]
Herregud folkens. Flo har en skadehistorikk som tilsier lange skadeavbrekk så fort han spiller en kamp.Flo nei takk. Her må vi tenke sikkerhet og ikke signe invalide spillere
quote:
Originally posted by Stephen

Flo i league one i storslag kunne vært en solid forsterkning det, hvis nå han holder seg skadefri





Stephenjazz

Det blir aldri umoderne å vinne

Sydhagen

Re: New faces og Tore Andre Flo
« Svar #12 på: Juni 08, 2007, 22:23:04 »
synes flo kan være et bra alternativ på en bonusbasert lønn..
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

baste

Re: New faces og Tore Andre Flo
« Svar #13 på: Juni 08, 2007, 23:14:24 »
Flo = skadet...

Ingen tvil om en skadefri Flo ville hjulpet Leeds..Men æ trur vi burde satse på "friske" yngre krefter... Men for all del, kommer ann på kontrakt og form til Flo...er bare så j*vla i tvil om Flo kommer tilbake som spiller...


Førde

Re: New faces og Tore Andre Flo
« Svar #14 på: Juni 08, 2007, 23:32:24 »
No må Flo bli skadefri(heeeilt skadefri) og bli verande i Leeds 1sesong til, å hjelpe Leeds tilbake i CP ...
Marching On Together !!
Marching On Together

HåvardK

Re: New faces og Tore Andre Flo
« Svar #15 på: Juni 09, 2007, 02:30:20 »
quote:
Originally posted by Stephen

Flo i league one i storslag kunne vært en solid forsterkning det, hvis nå han holder seg skadefri


Det kan vi vel regne som nærmest garanter.....hva i all.....her skjer det ting...tjuenigrader og snø?!...og det ser da vitterlig ut som...i heiteste....det snør da?!...OPPOVER?!

John I

Re: New faces og Tore Andre Flo
« Svar #16 på: Juni 09, 2007, 03:00:20 »
ja ja, man skal tydeligvis ikke utelukke noen ting  [:D]

tenker att Flo i god gammel form kan gjøre det samme for Leeds U som Lee Chapman gjorde i sin tid.....
Marching on together

h.b

  • Gjest
Re: New faces og Tore Andre Flo
« Svar #17 på: Juni 09, 2007, 05:13:52 »
Skaden til Flo gror ikke som det skal.Han vil ikke ta noen avgjørelse før i Juli.
Dette er vel krampetrekning fra Wise og Poyet fordi han ikke får tak i noen bedre



Sander

Re: New faces og Tore Andre Flo
« Svar #18 på: Juni 09, 2007, 08:11:44 »
Nå skal jeg prøve på no sykt.. Tore Andre scorer 15 mål for oss i år.. Vi går også opp fra League One med 5 poeng foran neste lag.. Den største spiller vi signer (på lån? i det hele tatt, størst navn) blir en hit som hjelper oss opp.. Blake blir  toppscorer med 22 mål.. Jeg veit og jeg tror.. Bare se.. Kompisen min(Arsenal fan som virkelig liker Leeds) og jeg er overbevist om å se Leeds - Arsenal i ligacupfinalen om noen få år.. Vi har aldri vært no cuplag, men kan hende nå, ved siden av ligaseier seff:) aldri vært så positiv før, som jeg er nå.... Selvom jeg har min lille tvil, men den ække stor:)

HEIA OSS!!!

MARCHING ON!!!!!!!!!!
 

Sander

Re: New faces og Tore Andre Flo
« Svar #19 på: Juni 09, 2007, 08:48:45 »
Må se å få bytta navn snart, men faenskapet er vel i klubben noen dager te, så kan vel vente....
 

Leeds04

Re: New faces og Tore Andre Flo
« Svar #20 på: Juni 10, 2007, 04:11:48 »
quote:
Originally posted by David Healy

Må se å få bytta navn snart, men faenskapet er vel i klubben noen dager te, så kan vel vente....



Du kan jo ta Vinnie Jones! [:D]

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

John I

Re: New faces og Tore Andre Flo
« Svar #21 på: Juni 10, 2007, 04:26:48 »
Ja, eller hvorfor ikke Flo. [:)]
Marching on together

Stephenjazz

Det blir aldri umoderne å vinne

peacock

Re: New faces og Tore Andre Flo
« Svar #23 på: Juni 16, 2007, 19:49:15 »
Tribalfootball[?]
Finnes det ennå noen som tror på de[:p]