Skrevet av Emne: Redusert straff for drapsmann  (Lest 1682 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

John I

Marching on together

Jon R

Re: Redusert straff for drapsmann
« Svar #1 på: Juni 14, 2007, 01:40:46 »
Fikk lyst til å komme med noen lite politisk korrekte ytinger mot tyrkere, men holder klokelig kjeft. Man skal som kjent ikke skjære alle over en kam osv.

Jon R.
Jon R.

RoarG

Re: Redusert straff for drapsmann
« Svar #2 på: Juni 14, 2007, 04:01:13 »
Og disse fascistene skal inn i EU[:(].
quote:
Originally posted by John I

http://breakingnews.iol.ie/sport/story.asp?j=222305986&p=zzz3x669z&n=222306746&t=soccer



Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Milou

Re: Redusert straff for drapsmann
« Svar #3 på: Juni 15, 2007, 03:59:35 »
Kanskje på sin plass å roa litt ned her. Riktignok fekk ein av gjerningsmennene straffa meir enn halvert, men ein anna fekk den auka frå 3 mnd til 10 år, så det er tydeleg at dei har fordelt skulda ulikt i ankesaka. Det er ingenting i denne artikkelen som tyder på at rettsaka ikkje har gått riktig for seg, og det hadde vel neppe blitt høgare straffar om dette skjedde i Norge?!

Jon R

Re: Redusert straff for drapsmann
« Svar #4 på: Juni 15, 2007, 04:40:38 »
Du har rett, milou. Jeg scum leste artikkelen og var litt kjapp. Uten at jeg forandrer min holdning til tyrkiske hooligans og av den grunn. [xx(]

Jon R.
Jon R.

Roy

Re: Redusert straff for drapsmann
« Svar #5 på: Juni 15, 2007, 16:51:20 »
Holdningen vår til Hooligans er vel lik uansett nasjonalitet [}:)][}:)] Ut med pakket [:(!][:(!][:(!]
quote:
Originally posted by Jon R

Du har rett, milou. Jeg scum leste artikkelen og var litt kjapp. Uten at jeg forandrer min holdning til tyrkiske hooligans og av den grunn. [xx(]

Jon R.


Stand up and sing for LEEDS UNITED

Erik M

Re: Redusert straff for drapsmann
« Svar #6 på: Juni 15, 2007, 17:07:10 »
quote:
Originally posted by Jon R

Fikk lyst til å komme med noen lite politisk korrekte ytinger mot tyrkere, men holder klokelig kjeft. Man skal som kjent ikke skjære alle over en kam osv.

Jon R.




Jeg har brukt opp kvoten og vel så det når det gjelder politisk ukorekte karakteristikker.  Men sinnet retter seg ikke mot den eller de som holdt i kniven. Det er en episode som dessverre kunne rammet hvem-som-helst og hvor-som-helst.  Det som var rystende var (1) hvordan klubb og forbund bagatelliserte episoden og effekten på kampen dagen etter og (2) hvordan stadion opptrådte da Leeds' lag bestående av unngutter entret - rendyrket hat med finger-mot-strupe.  Supporterne stilte seg bak drapene!

Jeg hater Tyrkia - delvis basert på egne opplevelser i landet - delvis basert på denne og andre fotballrelaterte hendelser.  Jeg boykotter landet og alt det står for resten av mitt liv og oppfordrer andre oppegånde til å gjøre det samme.

En kam, ja.
 

Dennis

Re: Redusert straff for drapsmann
« Svar #7 på: Juni 15, 2007, 17:12:14 »
Hvis det med politisk ukorrekthet er et ømt tema her, så vil jeg støtte Jon R og Erik M, slik som Roy. Dette går ikke på hudfarge, hvis det er det som er sensitivt. Dette går på oppførsel på tribunen og utenfor! De er like jævla idioter overalt! Om de er fra England, Holland, Tyrkia eller Norge, for den saks skyld!

Drap grunnet at du er ikledd drakter fra forskjellig lag er ikke bare utilgivelig, det er rett og slett en latterlig grunn til å drepe folk, slik som religion. Det er klubben\forbunds avstand og at kampen i det hele tatt ble spilt som er virkelig rystende. Supportere som står der og gjør slike gester, burde selvsagt vært utestengt på livstid, men det er vanskelig å få ut alt pakket. Carew, Lange og fler har vel også uttalt at rasisme og tribunevold er fremtredende i Tyrkia.

- Dennis
« Siste redigering: Juni 15, 2007, 17:13:07 av Mr Kaizer »
Marching on together!

MrK

Re: Redusert straff for drapsmann
« Svar #8 på: Juni 18, 2007, 19:22:37 »
.........for å si det slik - det landet der styrer jeg unna - forbanna pakk!

"finnes det overhodet noen på kloden som  kler ORANGE"

Ã…lesund er på plass (sist i TL) sitat Henrik Elvestad i Golden Goal 17.04.07
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?