Skrevet av Emne: Spillere som kan lånes inn fra Premier League?  (Lest 1333 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sindre12

Spillere som kan lånes inn fra Premier League?
« på: Juni 30, 2007, 06:23:54 »

Vincent Van Den Berg: arsenl talent. Broren min er Arsenal supporter og jeg leste litt av Gunners Post å der sto det at han lånes ut denne sesongen!! 17 år.

Mattew Connolly: Arsenal han også han også tror jeg er god siden det er Wenger som henter de og andre klubber har vært inntresert.

Skriv inn hvem som kan![;)]
Beckford 4 England!

Dennis

Re: Spillere som kan lånes inn fra Premier League?
« Svar #1 på: Juni 30, 2007, 15:49:36 »
Jeg er enig med deg, Sindre, at vi burde forhøre oss om å låne talenter fra de fire store i Premier League, dersom vi skal bruke lånesoldater også i år. Ettersom det er veldig vanlig for klubben å låne spillere, spesielt i lavere divisjoner, skjer det nok at vi henter et par på lån uansett.

Da er det opp til Wise å hente spillere som kan heve laget og som er motivert til å spille for Leeds, om det er for å spille seg inn på laget de har kontrakt med, eller om det er for muligheten til å bli kjøpt av Leeds. Mange har kritisert Wises lånesoldater og jeg er veldig enig i at de har vært generelt elendig - med unntak av Kishishev, Gray og Ankergren - men å si at ikke Stoke og B'ham ble hevet av sine lån, er å ta grundig feil.

B'ham lånte inn blant annet inn Larsson, Muamba og Bendtner fra Arsenal og de var toneangivende i opprykkssesongen i fjor. At det kan bli vanskelig for Leeds å låne spillere av slik kvalitet regner jeg med, men vi kan helt sikkert klare å krydre laget med et par gode talenter fra en av toppklubbene i Premier League. Vi ser jo at lag som Man City, Man Utd, Chelsea, Liverpool, Arsenal, Aston Villa, Newcastle osv har en del spillere som knakker på Premier League-døra. Kanskje kunne vi lurt et par gode til League One spill noen måneder.

Uansett er det viktig at Wise finner de rette typene. De skal passe i laget og de skal ikke minst være faen så motivert for spill i den stolte Leeds-trøya. Spillere som Alan Wright vil jeg aldri se på Elland Road igjen - i alle fall ikke for hjemmelaget.

- Dennis
« Siste redigering: Juni 30, 2007, 15:51:36 av Mr Kaizer »
Marching on together!

sindre12

Re: Spillere som kan lånes inn fra Premier League?
« Svar #2 på: Juli 01, 2007, 00:32:13 »
er det noen forslag???? :)
Beckford 4 England!

Cherry

Re: Spillere som kan lånes inn fra Premier League?
« Svar #3 på: Juli 02, 2007, 15:39:35 »
Lånespillere er bra det...gode sultne spillere!
Kisishev, Mihalic & Gray var beholdingen ifjor.....men de skal ha lønn de også.
Vi ryker litt ift andre klubber der......