Skrevet av Emne: Leeds lagt ut for salg!!  (Lest 80269 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

raggen

Re: Leeds lagt ut for salg!!
« Svar #630 på: Juli 12, 2007, 06:13:25 »
har vært bortreist noen dager nå grunnet metallica konsert og var ikke akkurat "hyggelige" nyheter å komme hjem til men likevel prøver jeg å se positivt på tingene(selv om det ikke alltid er lett nå om dagen)og tror på at ting ordner seg på en eller annen måte. har som mange her inne stor tro på at bates forsvinner innen kort tid når han får igjen de pengene og kanskje litt til som han har investert. videre så ser jeg frem til seriestart og håper på noen spennende uker med nye spillere inn og de siste "stjernene" ut.
hilsen en som ikke klarer å se helt negativt på ting etter tidenes metall konsert som skulle ha fått terninkast åtte!!!!!!!!!
ROCK ON!!!!

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Stephenjazz

Re: Leeds lagt ut for salg!!
« Svar #631 på: Juli 12, 2007, 06:13:59 »
quote:
Originally posted by h.b

Kjenner jeg Bates rett så selger han gor 5 mill pund og bruker 1 mill pund på over the top spillere. Dette gir et negativt flyt på - 4 mill



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag


Med Bates ved  roret har det kommet n0en bpmkjøpr, MEn det er kommet mange gode spillere som har gjort sitt, det er bedre om du ser igjennom hva faktisk han gjort som er poisitiv enn å henge deg så mye i hva som er negativt
Det blir aldri umoderne å vinne

Leppan

Re: Leeds lagt ut for salg!!
« Svar #632 på: Juli 12, 2007, 06:56:59 »
Jeg og hadde håpet at noen andre enn Bates skulle vinne, men nå som han har gjordt det får vi se på de få positive tinga.

-Vi slipper at Bates vil stikke kjepper i hjula på de nye eierne.

-Med nye eiere ville det tatt tid for dem å gå igjennom regnskapet og vite hva som egentlig er der av penger og andre lurerier siden de ikke har fått sett på regnskapet.

-Kom ikke på noen flere positive ting. LOL

Får bare håpe han selger seg ut fortest mulig.

MOT

Glory years will come again!
Glory years will come again!

veteranen

  • Gjest
Re: Leeds lagt ut for salg!!
« Svar #633 på: Juli 12, 2007, 07:24:46 »
quote:
Originally posted by Asbjørn



Og så må jeg igjen tilbake til vår kjære vettis. [:)]

Alle de supre Leedssupporterne!
Svært mange av dem poster forresten her inne! Det er f.eks. stort å være i Leeds & følge fotballen. Men en kjempe bieffekt er å bli kjent med stadig nye supre medssupportere. Vi er en hedersgjeng, dere [:)]
...og da må vi nå i motgangen passe oss vel for & begynne& bites (dere vet hestene & når krybba er tom osv...).

Together we must stand, marching on together osv...

Bring on the football!





Helt enig med deg når det gjelder Leeds-fansen - og der ligger klubbens største ressurs! Men da hadde det også vært en fordel å hatt en eier/leder som kunne være istand til å behandle denne ressursen med et minstemål av respekt. En sånn leder har ikke vi.

Hvis dere nå tror at at "lyset forsvant" for meg kun fordi Bates vant denne "liksom budgivningen", så tar dere feil. Dette har vært  gradvis prosess, som startet 21/1-2005. Den dagen overtok Ken Bates Leeds. Og jeg visste hva som ville komme. Jeg visste at det ville bli bråk, spetakkel og konflikter - og at djævelskapen ville bli skapt av Bates selv!

Seinere har han klart å ansette Dennis Wise. Dermed har primitiviteten og idiotiet i Leeds også fått et ansikt på sidelinjen.

At klubben nå har fått en mer oversiktelig og håndterbar økonomi, er selvsagt bra. Men det er fremdeles de samme menneskene som leder klubben. Og hvis noen av dere tror at de kommer til å oppføre seg mere normalt, bare fordi økonomien er bedre, så er dere i beste fall veldig naiv. Det kommer mer bråk, spetakkel, konflikter og fandenskap - sann mine ord! Og som abbe skriver: det finnes en grense for hva man bør støtte.

Men nå har jeg tenkt å la Leeds være Leeds noen dager, og heller forsøke å nyte den sola som stort sett har vært fraværende denne sommeren. Så får heller hjertet fortelle hva det blir til når sesongen nærmer seg...


Karl Hot Shot

Re: Leeds lagt ut for salg!!
« Svar #634 på: Juli 12, 2007, 07:48:33 »
Med Ken Bates som styreformann for Leeds United er det ikke rart at interessen dabber av hos noen og hver. Jeg skifter selvsagt aldri favorittlag i England så lenge Leeds United eksisterer, men intensiteten avtar med elendig styring av klubben (og det gjelder ikke minst så lenge Dennis Wise fortsetter som manager).

Siden 70-tallet har jeg også hatt et favorittlag i Skottland (Hibernian i Edinburgh), og nå legger jeg nok heller turen dit enn til Leeds. Noen småklubber i England har jo sin sjarm, dersom de er veldrevne. Jeg tenker på klubber som Hartlepool United, Grimsby Town osv. De sliter hver sesong med å få endene til å møtes, men optimismen og samholdet er sterkt der. En sovende gigant som Leeds United er bare trist å oppleve, i hvert fall så lenge det sportslige heller ikke er bra. Jeg kunne ha svelget denne turen nedover i divisjonene lettere, dersom det ble satset langsiktig med en stamme av yngre og egenproduserte spillere. Men når 'rejects' fra andre klubber er de som befolker førsteelleveren, blir det hele bare trist.

Nei, jeg er enig med de frustrerte debattantene her inne, som sier de ikke vil få tilbake gløden for Leeds United før Bates og Wise er ute av korridorene på Elland Road.
 

larss

Re: Leeds lagt ut for salg!!
« Svar #635 på: Juli 12, 2007, 13:24:55 »
Så lenge klubben ligger nede er det viktig å opprettholde støtten til Leeds United og for min del er det ikke snakk om å slappe av på engasjementet.Håper Bates tar til vettet og behandler dem som bryr seg om Leeds med verdighet.

1103 Lars S, som er forever Leeds.
LarsS

Robert H.

Re: Leeds lagt ut for salg!!
« Svar #636 på: Juli 12, 2007, 14:57:21 »
Jeg forstår veldig godt at trofaste supportere er frustrerte etter gårsdagens hendelser. På lang sikt tror jeg imidlertid utfallet slett ikke er så verst for vår kjære klubb. Dersom Bates hadde tapt "budrunden" i går hadde han garantert dradd klubben gjennom x antall rettsaker i mange år fremover. Dette ville skapt usikkerhet og bråk som igjen, etter min mening, ville forsinket vår uunngåelige opptur tilbake til toppen av engelsk fotball.

Konklusjonen er kjære venner: Hold ut, nedturen vi opplever nå vil gjøre oppturen enda større når den kommer!


rastafari

Re: Leeds lagt ut for salg!!
« Svar #637 på: Juli 12, 2007, 14:58:16 »
OK, da skjedde det jeg ikke håpet, men som jeg var innstilt på.
Jeg har INGEN postive følelser for KB, men INGEN - ABOSLUTT INGEN - er større enn klubben.
At skuffelsen er meget stor, forstår jeg godt. Men jeg syns nok noen digger sin egen medfølelse vel mye her inne, mens andre ser på KB's kapitalistiske krumspring som i overkant positive.

Jeg tror ikke KB er mannen til å få Leeds opp av sumpa. Men gniern viser stadige imponerende(?) kapitalisk-politisk teft og evne. Som å få kjøpe klubben 2 ganger. Han har redusert gjelda, men han vil ha penga sine tilbake også. Så derfor tror jeg at gubben vil legge noe i potten slik at vi kan klare opprykket, som viser at klubben er på vei opp - og derfor lettere å selge.

Det er aldri - ALDRI - aktuelt å bytte klubb. Redusere oppfølging og involvering, ja, men å slutte å følge Leeds?? NEVER!!

Marching on together!!!!
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

asLeeds

Re: Leeds lagt ut for salg!!
« Svar #638 på: Juli 12, 2007, 15:15:07 »
redusert oppfølging og innvolvering?? hmmm, medgangs supporter?[:)]
nei her blir det full støtte til siste halmstrå!![:)]

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

h.b

  • Gjest
Re: Leeds lagt ut for salg!!
« Svar #639 på: Juli 12, 2007, 15:40:23 »
Ikke for å rippe opp, men har egentlig Bates lov til å holde denne kjøpesummen hemmlig. Skal ikke en ADM være noe andre kan få innsyn i ved forespørsel



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Sydhagen

Re: Leeds lagt ut for salg!!
« Svar #640 på: Juli 12, 2007, 15:43:19 »
http://www.dailyexpress.co.uk/posts/view/13176

blir litt trist viss dette stemmer [V]

viss det stemmer så kunne vi hatt 25 mill pund til signeringer folkens!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Gunnien

Re: Leeds lagt ut for salg!!
« Svar #641 på: Juli 12, 2007, 15:45:18 »
"He previously offered to pay another 30p in the pound if Leeds returned to the Premier League within five years. That has been extended to 10 years"

  hmmm  kan bli 10 år uten PL-fotball detta??


#1795
#1795

Peter7

Re: Leeds lagt ut for salg!!
« Svar #642 på: Juli 12, 2007, 15:48:46 »
Vi får se det positive i det ... Mr.Bates kunne ha vært halvparten så gammel.

***
Vi skulle aldri solgt Terry Cooper til Boro'...
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

asLeeds

Re: Leeds lagt ut for salg!!
« Svar #643 på: Juli 12, 2007, 16:07:06 »
hehe, den var fin Peter7  =)=)=)=)=)=)
godt med litt humor innpå her=)=)=)

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Ferre

Re: Leeds lagt ut for salg!!
« Svar #644 på: Juli 12, 2007, 16:22:38 »
Går ut i fra at vi får vite de neste dagene hvor mye bedre de andre budene var enn Bates sitt. Blir bare så skuffet over å lese slikt, og det vil med tiden vise at KPMG gjorde en STOR feil når de aksepterte Bates sitt bud. Skulle ønske jeg kunne ha våknet opp i dag med en lys og positiv fremtid for Leeds United, men nå er vi "tilbake" der vi startet. Under Bates' regime har vi ikke hatt et snev av sportslig framgang (ja, han skal ha skryt for jobben han har gjort på det økonomiske planet), og jeg tviler på at vi klarer å spare oss opp en divisjon. Wise trenger penger slik at han kan kjøpe kvalitetsspillere, for han har vel vist at han ikke kan lage gull av gråstein.

-WE'LL BE BACK-
« Siste redigering: Juli 12, 2007, 16:26:30 av Ferre »

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Leeds lagt ut for salg!!
« Svar #645 på: Juli 12, 2007, 16:53:02 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leeds-united-news?articleid=3024738

Flere betraktninger rundt vår situasjon og salget tilbake til Bates!
Yeboahs vitne

Lids

Re: Leeds lagt ut for salg!!
« Svar #646 på: Juli 12, 2007, 16:53:56 »
quote:
Originally posted by Robert H.

Jeg forstår veldig godt at trofaste supportere er frustrerte etter gårsdagens hendelser. På lang sikt tror jeg imidlertid utfallet slett ikke er så verst for vår kjære klubb. Dersom Bates hadde tapt "budrunden" i går hadde han garantert dradd klubben gjennom x antall rettsaker i mange år fremover. Dette ville skapt usikkerhet og bråk som igjen, etter min mening, ville forsinket vår uunngåelige opptur tilbake til toppen av engelsk fotball.

Konklusjonen er kjære venner: Hold ut, nedturen vi opplever nå vil gjøre oppturen enda større når den kommer!





Vel talt, Robert.

Thomas
Thomas

berlin

Re: Leeds lagt ut for salg!!
« Svar #647 på: Juli 12, 2007, 18:13:39 »
quote:
Originally posted by Tom S

Det var ingen hyggelig melding å komme heim til; Bates fortsatt eigar.
Hadde håpt på Pearson/Wilkinson og vart litt deppa.

Men, eg vert meir deppa av å lese alt dette surmaga oppgulpet som mange lyrer ut av seg!
Skjønner frustrasjon og spontan reaksjon, men alt pratet om å skifte klubb, bestikkelser o.l. gjer meg oppgitt.
Dersom dere står for sånne uttalelser så passer det bra å skifte klubb eller "la interessen dabbe av" nå, så får vi sjå kven som fortsatt heier fram The Mighty Whites når sesonge tar til.

Eg velger å ta med meg det positive (forutsatt at Leeds får lov å starte sesonge i august) i det at vi no kan tenke fotball igjen, resultater i preseason, spillere ut/inn, kor tid blir neste tur o.s.v.

Gleder meg til sesongen og orker ikkje bruke all min energi på noko eg ikkje kan påvirke!

we all love leeds



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!



tiltredes til det fulle! [:)]

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Leeds lagt ut for salg!!
« Svar #648 på: Juli 12, 2007, 18:32:05 »
Men, eg vert meir deppa av å lese alt dette surmaga oppgulpet som mange lyrer ut av seg!
Skjønner frustrasjon og spontan reaksjon, men alt pratet om å skifte klubb, bestikkelser o.l. gjer meg oppgitt.
Dersom dere står for sånne uttalelser så passer det bra å skifte klubb eller "la interessen dabbe av" nå, så får vi sjå kven som fortsatt heier fram The Mighty Whites når sesonge tar til.


Slik skal det låte!!!
Yeboahs vitne

Torgeir

Re: Leeds lagt ut for salg!!
« Svar #649 på: Juli 12, 2007, 18:38:32 »
Så er forhåpentligvis denne "såpa" over for en stund. Ikke spesielt glad for att KB fortsatt sitter i stolen, men det viktigste nå er og se fremover og støtte Leeds United som lag og så får vi håpe att KB tar til fornuft..tar suporterne alvorlig og att han lar andre være med og innvestere i klubben (noe jeg tror han gjør). Han er dønn avhengig av oss ellers så graver han sin egen grav...

Er også ganske sikker på att KB kommer til å selge så fort ett tilbud han kan akseptere ligger på bordet.

LSK overlevde Even Pellerud og da skal Leeds United overleve Ken Bates.



MOT

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir

[8D][8D][8D][8D][8D]
« Siste redigering: Juli 12, 2007, 18:48:47 av Torgeir »
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


berlin

Re: Leeds lagt ut for salg!!
« Svar #650 på: Juli 12, 2007, 18:41:24 »
Jeg ser at folk begynner å komme til hektene etter gårsdagens "resultat". Det var nok noen og enhver som fikk et aldri så lite "illebefinnende" da. I morgen drar jeg til et øde sted uten nettilgang, og der skal jeg være i 2 uker. Jeg husker når jeg var ung og ny, men fanatisk Leeds-supporter, da var jeg kun opptatt av fotballaget, ikke det rundt. Det er ikke mulig lenger, men jeg avgir et løfte på jeg ikke skal bruke tid og energi på å skjelle ut Bates og Wise fremover, for det kommer helt sikkert til å bli mye fokus på bl.a "hva vi har mistet" pga surret fra de nevnte herrer. Jeg vil nekte å la meg opphisse, jeg venter rett og slett til neste gang det blir et eierkifte i klubben.

I mellomtiden, kommer jeg ufortrødent til å støtte laget i hver bidige kamp, tenker meg over på en og annen bortekamp, men gjerne til ER også. Jeg vil heve meg høyt over dette med Bates, føler jeg har brukt altfor mye energi på dette. Jeg har kanskje mine meninger om alt det andre enn fotballen, og jeg går ikke ned til bare en supporter, jeg oppgraderer meg til - igjen å være kun en dedikert supporter.

Så får andre heller skrive skit om Bates uke inn og uke ut, og til og med i kamptrådene.
« Siste redigering: Juli 12, 2007, 18:45:05 av berlin »

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Leeds lagt ut for salg!!
« Svar #651 på: Juli 12, 2007, 18:45:07 »
Leeds United Sold To Ken Bates
Captain Birdseye WINS!... [:D][:D][:D]
Click here to read full article (12 Comments)

(Sakset fra Vital football!)
« Siste redigering: Juli 12, 2007, 18:45:43 av fmtj »
Yeboahs vitne

rastafari

Re: Leeds lagt ut for salg!!
« Svar #652 på: Juli 12, 2007, 18:54:55 »
Min kommentar om "redusert oppfølging og involvering" vare tenkt som et bedre altrnativ enn å bytte klubb. Medgangssupporter? Tja, har vel fulgt Leeds mer eller mindre tykt siden tidlig 70. Tynt i forhold til mange her inne, men trofast har jeg vært.

Må si at KBs æra i Leeds ikke gjør trua stor for de nærmeste åra, men gutta på banen, de som ikler seg det flotte drakta og vil spille for Leeds United, de vil jeg støtte fullt ut.
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

Volda69

Re: Leeds lagt ut for salg!!
« Svar #653 på: Juli 12, 2007, 19:02:47 »
quote:
Originally posted by berlin

Jeg ser at folk begynner å komme til hektene etter gårsdagens "resultat". Det var nok noen og enhver som fikk et aldri så lite "illebefinnende" da. I morgen drar jeg til et øde sted uten nettilgang, og der skal jeg være i 2 uker. Jeg husker når jeg var ung og ny, men fanatisk Leeds-supporter, da var jeg kun opptatt av fotballaget, ikke det rundt. Det er ikke mulig lenger, men jeg avgir et løfte på jeg ikke skal bruke tid og energi på å skjelle ut Bates og Wise fremover, for det kommer helt sikkert til å bli mye fokus på bl.a "hva vi har mistet" pga surret fra de nevnte herrer. Jeg vil nekte å la meg opphisse, jeg venter rett og slett til neste gang det blir et eierkifte i klubben.

I mellomtiden, kommer jeg ufortrødent til å støtte laget i hver bidige kamp, tenker meg over på en og annen bortekamp, men gjerne til ER også. Jeg vil heve meg høyt over dette med Bates, føler jeg har brukt altfor mye energi på dette. Jeg har kanskje mine meninger om alt det andre enn fotballen, og jeg går ikke ned til bare en supporter, jeg oppgraderer meg til - igjen å være kun en dedikert supporter.

Så får andre heller skrive skit om Bates uke inn og uke ut, og til og med i kamptrådene.



Eg bifaller dette, Berlin! No er det tid for å sjå framover mot sesongstart. ALDRI om eg klarer å forlate fotballlaget Leeds United.

MOT
MOT

Adis

Re: Leeds lagt ut for salg!!
« Svar #654 på: Juli 12, 2007, 19:10:31 »
Mye skuffelse ute og går her, og det er hundre prosent forståelig. Er EKSTREMT skuffet selv, og er helt sikker på at med fullt innsyn og ordentlig ryddighet i prosessen (samt mer TID) så hadde andre bud blitt foretrukket.

Husker noen sider tilbake her det ble nevnt at det var heller drøyt å snakke om bestikkelser i sammenheng med et såpass velrenomert og annerkjent selskap som KPMG, og det ble kontraargumentert for at det var å ta i å si at KPMG er anerkjent. Vel..KPMG er så DEFINITVT anerkjent og velrenomert og seriøst. Det var IKKE KPMG som var innblandet i ENRON-saken som ble nevnt, det var Anderson Consulting. Og hva gjelder grad av anerkjennelse så er vel KPMG en av de opprinnelige "4 store", så å kalle KPMG et av de mest anerkjente og velrenomerte er HELT KORREKT, for det er nettopp det de er! De er kanskje det MEST anerkjente til og med! Selvølgelig kan de drive med snusk de også, men de er overhodet ikke kjent for å ha vært borti mye drit (hvis noen mener noe annet så kom med eksmplene).. det var Deloitte som dreit seg ut med Leeds sine regnskap en gang i tida så de kan man jo irritere seg over i stedet.

Tipper det er skjeggebassen med altfor tunge briller som har dratt i de "rette" trådene og har hatt all verdens tid på seg til å styre denne saken som han vil  og å legge frem sitt bud uten en hel masse forbehold, og når han kan bestemme graden av innsyn (slik det virker) blir det ikke rart at usikkerheten råder både hos KPMG som skal ta avgjørelsen og de som da byr på Leeds i blinde.  

Vi får bare håpe gammer'n innser at han er for gammal og gir seg med dette styret, dør, eller selger klubben og får tilbake sine penger pluss litt til. Innitil da er det fint lite vi kan gjøre, og får heller håper Football League fikser tillatelsen til oss i dag så vi kan spille sesongen, så kan vi glede oss til spillerkjøp og salg, fotballrelaterte ting, klage på dommere og enkeltspillere, høre på Leeds på radioen, se en og annen kamp og glede oss til vi er tilbake i det gode selskap en vakker vakker hvit dag! for den kommer.. og hver gang jeg møter en ny person og havner i fotballprat så kan jeg stolt si at jeg er SUPPORTER av Leeds United.. "å.. de er vel i andre eller tredje divisjon el. no de".. ".."ja, det stemmer det, men nå får du ha meg unnskyldt, jeg skal hjem og HØRE på kampen" svarer jeg.. for jeg er ingen lakei.. jeg er en ekte supporter!

Så la oss da riste av oss skuffelsen, slutte å prate om "videre nedrykk som en fin ting for da blir blir vi kvitt Bates", og droppe å følge Leeds like mye en periode etc.. kom igjen'a.. dere valgte ikke Leeds.. Leeds valgte dere!! Så REIS OPP og vær stolt! We Are Leeds for f...!! LEEDS UNITED FOOTBALL CLUB!





After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Svend Anders

Re: Leeds lagt ut for salg!!
« Svar #655 på: Juli 12, 2007, 19:36:15 »
Selv om "depresjonen" tar/tok overhånd hos enkelte, må jeg likevel gi skryt for mange gode, konstruktive og saklige innlegg i denne tråden.

Over til sporten igjen:
http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1072004,00.html

Klubben sier de prøver å opptre som normalt, ut i fra at de ikke kan signe spillere, ikke får spille kamper og venter på godkjenning til å starte sesongen.

De har derimot lov til å selge spillere, og de sier jo direkte ut her at de er nødt til å kutte lønnsnivået. Spillerne jeg nevnte i går ligger vel alle over vårt lønnstak (£6,000 i uka sist jeg sjekket). I tillegg til Healy, Derry, Douglas og Blake er det spørsmålstegn også ved Cresswell og Frazer. Førstnevnte har £12,000 i uka og det er for mye. Vil han ta lønnskutt, eller ofres andre for å beholde ham? Og hva med budet på Beckford fra Scunthorpe?

SA

http://www.svendanders.com/

auren

Re: Leeds lagt ut for salg!!
« Svar #656 på: Juli 12, 2007, 19:44:14 »
250000 pund for Becks er for lite mener jeg. Spesielt når Sharp gikk for 2 millioner... Han bør ikke gå for under en halv million. Nå gjelder det for Wise å overtale Becks til å bli. Det kan kanskje bli vanskelig. Spesielt siden han ikke ble satset på av nevnte mann da han tok over i oktober i fjor.

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Adis

Re: Leeds lagt ut for salg!!
« Svar #657 på: Juli 12, 2007, 20:06:39 »
Enig der auren.. vil veldig gjerne beholde Becks selv.. han har jo bevist at han kan putte i League One og er forholdsvis ung også.. jobbe for å beholde han!!

Ser for øvrig at YEP spekulerer i at det var 10p i pundet Bates endelige bud ble.



After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!
« Siste redigering: Juli 12, 2007, 20:07:17 av WeAreLeeds »
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

torivar

  • Gjest
Re: Leeds lagt ut for salg!!
« Svar #658 på: Juli 12, 2007, 20:32:15 »
Har vært borte fra nettet siden i går kveld, så jeg har i løpet av en liten time lest meg gjennom ørten innlegg på siden. Mange veldig bra innlegg, men jeg er skremt over enkeltes depping så lenge etter dommen. Skifte klubb, støtter ikke Leeds så lenge Bates er med. Som Bates selv ville sagt; f**k off!. Det er verre enn de som "heiet" på Chelsea pga Flo. La oss glemme det.

FORTVIL IKKE, får vi startet sesongen er jeg ikkje det minste i tvil om at vi kommer tilbake. Jeg er helt sikker på at Bates har kjempet med nebb og klør fordi han skal tjene penger, ikke fordi at han skal ta livet av oss eller spa mer av egne penger inn i ovnen.

Så lenge utgangspunktet til Bates er at han skal tjene penger på Leeds United er jeg sikker på at Leeds Uniteds fremtid er lys. Hadde han hatt et annet utgangspunkt ville jeg vært meget skeptisk, og han hadde aldri kommet til oss da han kom. Det var det heller ingen andre som gjorde, så hva hadde vært alternativet. Selv om nedrykket var en strek i regningen har han forhåpentligvis snart pyntet bruden såpass at han selger seg ut.

Jeg er overbevist om at Leeds United har høyere tabellplassering enn Chelsea 12.07.2017. Innen den tid er Bates blitt løvetann for lenge siden.

Dennis

Re: Leeds lagt ut for salg!!
« Svar #659 på: Juli 12, 2007, 22:59:38 »
quote:
Originally posted by veteranen



Ã… være en ekte fotballsupporter, er ikke noe en kan bestemme seg for å være, eller bestemme seg for å ikke være. Det dreier seg om ekte følelser. For min del kjentes det som at noe endret seg i mitt forhold til Leeds idag. Jeg har ikke her og nå lyst til å være for bastant og utbasunere at mitt Leeds-engasjement er over, men jeg kommer til å bruke de nærmeste dagene og ukene til å virkelig kjenne etter hva jeg føler. For det er der det sitter - i hjertet!

Men også ekte kjærlighet kan dø...





Slapp av, min gode veteran! Du kan føle deg nedfor nå, men når det duggvåte Elland Road-gresset er på sitt mest innbydende, så trekker du den helhvite drakta over hodet igjen. Det er klart at når vonde ting skjer, så får man løst til å gi opp, men det vil alltid spire engasjement hos oss ekte supporterte. Så lenge det er liv er det håp! We are Leeds, forever proud! Chin up, min gode mann! [:)]

- Dennis
Marching on together!