Skrevet av Emne: Bunnen er ikke nådd enda  (Lest 3385 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Bunnen er ikke nådd enda
« på: Juli 11, 2007, 23:03:08 »
Bates står igjen som vinner fordi hans trusler om rettsak vant frem. Jeg ser for meg en klubb som afktisk kan rykke enda lengre nedover.
Herved så kommer jeg aldri til å sette mine føtter på Elland Road sålenge Bates sitter med klubben



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Stephenjazz

Re: Bunnen er ikke nådd enda
« Svar #1 på: Juli 11, 2007, 23:05:14 »
Etter 6 forvirrende uker er Leeds tilbake til start,uten noe fremgang
Det blir aldri umoderne å vinne

h.b

  • Gjest
Re: Bunnen er ikke nådd enda
« Svar #2 på: Juli 11, 2007, 23:06:52 »
Dette ber absolutt det verste som kan skje. Bates har ingen penger og må selge før han kan handle. Selger vi en spiller for 1 mill så handles det inn 2 svake for 100.000 hver



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Stephenjazz

Re: Bunnen er ikke nådd enda
« Svar #3 på: Juli 11, 2007, 23:10:43 »
"one step forward and two steps back" kunne blitt den nye kjenningsmelodien til leeds
Det blir aldri umoderne å vinne

h.b

  • Gjest
Re: Bunnen er ikke nådd enda
« Svar #4 på: Juli 11, 2007, 23:16:36 »
Jeg håper faktisk at Leeds rykker ned slik at Bates blir pressa ut av klubben



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

pesi

Re: Bunnen er ikke nådd enda
« Svar #5 på: Juli 11, 2007, 23:20:11 »
Leeds blir nok solgt i løpet av "kort" tid. Da sitter jo Bates igjen med både mer penger å alt....





Here we go again, Marching on together again, united we stand, the BEST team in the land!!
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

h.b

  • Gjest
Re: Bunnen er ikke nådd enda
« Svar #6 på: Juli 11, 2007, 23:21:53 »
Han har ikke lov å selge før om 1 år
quote:
Originally posted by pesi

Leeds blir nok solgt i løpet av "kort" tid. Da sitter jo Bates igjen med både mer penger å alt....





Here we go again, Marching on together again, united we stand, the BEST team in the land!!





Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Sverre

Re: Bunnen er ikke nådd enda
« Svar #7 på: Juli 11, 2007, 23:32:01 »
quote:
Originally posted by h.b

Bates står igjen som vinner fordi hans trusler om rettsak vant frem. Jeg ser for meg en klubb som afktisk kan rykke enda lengre nedover.
Herved så kommer jeg aldri til å sette mine føtter på Elland Road sålenge Bates sitter med klubben



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag




Er ofte uenig med deg, HB, men akkurat nå tenker jeg litt i samme baner...
 

marve

Re: Bunnen er ikke nådd enda
« Svar #8 på: Juli 11, 2007, 23:42:33 »
Sitat
Originally posted by h.b

Han har ikke lov å selge før om 1 år
[quote
Hvem sier det ????.hvis det ordner seg med godkjenning fra fotball leage så er jo leeds vært møøøe penger .





 

auren

Re: Bunnen er ikke nådd enda
« Svar #9 på: Juli 11, 2007, 23:44:03 »
...Og jeg håper at det blir rettsak mot Bates og mer helvete slik at vi både rykker ned og slås konkurs!!!

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Re: Bunnen er ikke nådd enda
« Svar #10 på: Juli 11, 2007, 23:45:58 »
quote:
Originally posted by marve

Sitat
Originally posted by h.b

Han har ikke lov å selge før om 1 år
[quote
Hvem sier det ????.hvis det ordner seg med godkjenning fra fotball leage så er jo leeds vært møøøe penger .
Da Bates høynet budet forrige uke var dette en av tilleggsformuleringene; nemlig at han ikke kunne selge klubben før etter neste sesong.








pesi

Re: Bunnen er ikke nådd enda
« Svar #11 på: Juli 11, 2007, 23:52:06 »
Shit. Han er jo gammel, hva sjer derso han skulle falle bort+[}:)]

quote:
Originally posted by h.b

Han har ikke lov å selge før om 1 år
quote:
Originally posted by pesi

Leeds blir nok solgt i løpet av "kort" tid. Da sitter jo Bates igjen med både mer penger å alt....





Here we go again, Marching on together again, united we stand, the BEST team in the land!!





Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag







Here we go again, Marching on together again, united we stand, the BEST team in the land!!
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

marve

Re: Bunnen er ikke nådd enda
« Svar #12 på: Juli 11, 2007, 23:52:20 »
quote:
Originally posted by auren

...Og jeg håper at det blir rettsak mot Bates og mer helvete slik at vi både rykker ned og slås konkurs!!!

auren

Leeds
Till
I
Die!


Har det fullstendig klikka her nå !! ,slapp nå av!!! etter dette er vi bare blitt enda mere atraktive for potensielle nye eiere .[:)]
 

h.b

  • Gjest
Re: Bunnen er ikke nådd enda
« Svar #13 på: Juli 11, 2007, 23:57:33 »
Vi kan være hvor attraktive i gåseøyne vi vil. Realitetene er at vi er i League one med en inkompetent eier og med en eier som ikke vil selge. Han kommer til å sitte der til han dør



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

marve

Re: Bunnen er ikke nådd enda
« Svar #14 på: Juli 12, 2007, 00:03:31 »
quote:
Originally posted by h.b

Vi kan være hvor attraktive i gåseøyne vi vil. Realitetene er at vi er i League one med en inkompetent eier og med en eier som ikke vil selge. Han kommer til å sitte der til han dør



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag


Han vill garatert selge ,at han ikke ville gi fra seg leeds nå etter å ha gjort den værste jobben (gjort oss gjeld fri) kan en jo skjønne .Klart mannen vill ha penger igjen for jobben .
Ønsket meg også nye eiere men hadde null dro på at det ville skje bates er for slu for at noe slik skulle kunne ha skjedd .
 .Det positive nå er jo at vi er gjeld frie og igjen kan begynne å tenke fotball .
Hvem kommer hvem går ,hvordan ser de nye draktene ut osv osv [:)]
 

Papi

Re: Bunnen er ikke nådd enda
« Svar #15 på: Juli 12, 2007, 00:37:11 »
quote:
Originally posted by auren

...Og jeg håper at det blir rettsak mot Bates og mer helvete slik at vi både rykker ned og slås konkurs!!!

auren

Leeds
Till
I
Die!



Håper inderlig dette var ein spøk frå auren sin side.....


I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Sydhagen

Re: Bunnen er ikke nådd enda
« Svar #16 på: Juli 12, 2007, 00:49:52 »
quote:
Originally posted by h.b

Jeg håper faktisk at Leeds rykker ned slik at Bates blir pressa ut av klubben



makan til innstilling! [xx(]
blir faktisk kvalm av slike utspill!
hater du virkelig bates så intenst at du vil leeds skal rykke lenger ned i ligasystemet..?

bates vil selvsagt at leeds skal fortest mulig opp ivertfall en divisjon før han selger..
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Re: Bunnen er ikke nådd enda
« Svar #17 på: Juli 12, 2007, 00:52:11 »
enig med marve!  nå har leeds mye mindre gjeld enn de hadde ved sesongslutt, og leeds vil da selvfølgelig være mer attraktiv for investorer og eventuelle nye kjøpere.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Re: Bunnen er ikke nådd enda
« Svar #18 på: Juli 12, 2007, 00:56:37 »
Jeg er faktisk villig til å la Leeds rykke ned en divisjon, hvis det er dette som skal til for at Leeds kommer i andre hender. Med Bates ved roret så vil vi være i League 1 i flere år. Kanskje opptil 10 år. Ved et nedrykk og en annen eier kan vi nå premier League innen 5 år
quote:
Originally posted by Sydhagen

quote:
Originally posted by h.b

Jeg håper faktisk at Leeds rykker ned slik at Bates blir pressa ut av klubben



makan til innstilling! [xx(]
blir faktisk kvalm av slike utspill!
hater du virkelig bates så intenst at du vil leeds skal rykke lenger ned i ligasystemet..?

bates vil selvsagt at leeds skal fortest mulig opp ivertfall en divisjon før han selger..





Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Sydhagen

Re: Bunnen er ikke nådd enda
« Svar #19 på: Juli 12, 2007, 01:01:03 »
quote:
Originally posted by h.b

Jeg er faktisk villig til å la Leeds rykke ned en divisjon, hvis det er dette som skal til for at Leeds kommer i andre hender. Med Bates ved roret så vil vi være i League 1 i flere år. Kanskje opptil 10 år. Ved et nedrykk og en annen eier kan vi nå premier League innen 5 år



er helt uenig!  tror faktisk at bates kommer til å bruke penger nå når han har fått vekk det meste av gjelden. nå blir faktisk spillerkjøpene en invistering av bates for å få solgt klubben for gode penger når de rykker opp enten en eller to divisjoner.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Bunnen er ikke nådd enda
« Svar #20 på: Juli 12, 2007, 01:17:10 »
Ja, ja- her var det litt avhvert av reaksjoner gitt! Bates stakk av med klubben,nå er det avgjort! Vi må holde sammen forklubbens skyld og de som snakker nedrykk reagerer selvsagt overilet! Nå må håpe ting stabiliserer seg rundt laget og spillerne slik at de kan komme greit i gang!
Vi er Leeds United g dermed basta!
MOT!!!
Yeboahs vitne

auren

Re: Bunnen er ikke nådd enda
« Svar #21 på: Juli 12, 2007, 02:25:39 »
quote:
Originally posted by Papi

quote:
Originally posted by auren

...Og jeg håper at det blir rettsak mot Bates og mer helvete slik at vi både rykker ned og slås konkurs!!!

auren

Leeds
Till
I
Die!



Håper inderlig dette var ein spøk frå auren sin side.....


I`d rather walk alone



Jepp da... min sarkastiske måte å reagere over hbs innlegg på.
Når man ønsker at klubben sin skal tape og rykke ned får en holde på med andre ting. Håper dette er sagt i frustrasjon og vanntroelse for hbs vedkommende.

MOT![:)]

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Re: Bunnen er ikke nådd enda
« Svar #22 på: Juli 12, 2007, 02:27:45 »
etter 4 døgn uten søvn kommer slike utalelser. Men jeg tror faktisk at Leeds vil være høyere i ligasystemet ved et nedrykk og nye eiere om 5 år enn hva Leeds vil være med Bates som eier



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Jostein.

Re: Bunnen er ikke nådd enda
« Svar #23 på: Juli 12, 2007, 04:39:41 »
Du drar det litt vell langt h.b

Marching on together!
Leeds Carajo!

espenm

Re: Bunnen er ikke nådd enda
« Svar #24 på: Juli 12, 2007, 05:07:06 »
Jeg frykter at med Bates så blir vi en middelmådig league one klubb
 

raggen

Re: Bunnen er ikke nådd enda
« Svar #25 på: Juli 12, 2007, 06:17:17 »
bates spart oss til nedrykk i år og fortsetter han slik så har han ingen attraktiv klubb å selge. for håpe han skjønner dette og spytter nå penger til nye spillere inn i klubben.

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Sydhagen

Re: Bunnen er ikke nådd enda
« Svar #26 på: Juli 12, 2007, 14:55:45 »
quote:
Originally posted by espenm

Jeg frykter at med Bates så blir vi en middelmådig league one klubb



eeeh?  vi ER en league one klubb!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Bunnen er ikke nådd enda
« Svar #27 på: Juli 12, 2007, 16:30:15 »
quote:
Originally posted by raggen

bates spart oss til nedrykk i år og fortsetter han slik så har han ingen attraktiv klubb å selge. for håpe han skjønner dette og spytter nå penger til nye spillere inn i klubben.

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!



Han vil nok spytte, det tror jeg han er god til, men om det er penger til nye spillere tror jeg ikke, han har vels så langt spyttet på både spillere og fans!
Yeboahs vitne

Hartey

Re: Bunnen er ikke nådd enda
« Svar #28 på: Juli 12, 2007, 18:33:08 »
Den dagen som Bates säljer så kommer det att bli mycket dyrt för den som köper. Så jag tror inte att klubben blir speciellt attraktiv att köpa.
Sä länge Bates äger klubben så är det Bates United, det finns en tid efter det också men innan han är borta blir det ett helvete
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Bunnen er ikke nådd enda
« Svar #29 på: Juli 12, 2007, 19:06:18 »
quote:
Originally posted by Hartey

Den dagen som Bates säljer så kommer det att bli mycket dyrt för den som köper. Så jag tror inte att klubben blir speciellt attraktiv att köpa.
Sä länge Bates äger klubben så är det Bates United, det finns en tid efter det också men innan han är borta blir det ett helvete



Nei, nei, nei!!!![:(!]! We are Leeds United!!! Nothing else!!!
Yeboahs vitne