Skrevet av Emne: Football League turns down Leeds request for all-c  (Lest 1949 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Football League turns down Leeds request for all-c
« på: Juli 12, 2007, 22:12:14 »
http://football.guardian.co.uk/breakingnews/feedstory/0,,-6774936,00.html



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Papi

Re: Football League turns down Leeds request for all-c
« Svar #1 på: Juli 12, 2007, 22:13:11 »
wft??? skjer nå da?


I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

h.b

  • Gjest
Re: Football League turns down Leeds request for all-c
« Svar #2 på: Juli 12, 2007, 22:14:52 »
betyr at alle papirer vedrørende kjøpet må frem i lyset.Slik tolker jeg det



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Papi

Re: Football League turns down Leeds request for all-c
« Svar #3 på: Juli 12, 2007, 22:18:14 »
men ka skjer om vi ikke får spille i divisjonen? rykker me ut av heile ligasystemet???? Må vi begynne på nytt i conference neste år igjen??


I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Adis

Re: Football League turns down Leeds request for all-c
« Svar #4 på: Juli 12, 2007, 22:24:22 »
ingen vet noe ennå tipper jeg.. foreløpig fikk vi altså ikke godkjenningen..






After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

h.b

  • Gjest
Re: Football League turns down Leeds request for all-c
« Svar #5 på: Juli 12, 2007, 22:25:43 »
de vil gi Leeds disp, men Leeds kan ikke signe nye spillere før Leeds er ute av adm




Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

marve

Re: Football League turns down Leeds request for all-c
« Svar #6 på: Juli 12, 2007, 22:29:46 »
Deprimerende veldig deprimerende !!!.
 

pesi

Re: Football League turns down Leeds request for all-c
« Svar #7 på: Juli 12, 2007, 22:35:16 »
Dette ser ikke så veldig bra ut nei.






Here we go again, Marching on together again, united we stand, the BEST team in the land!!
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

Adis

Re: Football League turns down Leeds request for all-c
« Svar #8 på: Juli 12, 2007, 22:35:23 »
Neida.. løser seg det her. The board i football league sa at det ikke er noe deres reglement som tilsier at de ikke skal gi Leeds disp til å spille selv om de er under admin. Det var noen papirer som manglet angående salget av klubben som de venter på fra KPMG. Og merkelig og uproft nok så skulle en representant fra KPMG deltatt på møte men de ga beskjed om at de ikke kom allikevel, uten å oppgi grunn om hvorfor. Fjollete. Det står jo uansett videre at de forstår at det er hastverk og vil ta saken opp igjen med en gang de får den nødvendige dokumentasjonen. Så det er irriterende at de ikke bare kan få det i orden, men dog ikke graverende for det lange løp virker det som.

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1072169,00.html





After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

marve

Re: Football League turns down Leeds request for all-c
« Svar #9 på: Juli 12, 2007, 22:45:34 »
Leste et sted på nettet at leeds vill måtte betale kreditorene tilbake med all fortjenesten de klarer å få til ,det vill vell si at penger fra spiller salg ,nye sponnsorer ,og sesongbilleter vill bli brukt til å betale ned gjeld .
Stemmer dette så er jeg veldig pessimist når det gjelder neste sesong og leedsu framtid .
Håper jeg har tolka feil og at problemene løser seg kjapt .
 

h.b

  • Gjest
Re: Football League turns down Leeds request for all-c
« Svar #10 på: Juli 12, 2007, 22:54:39 »
Hvis dette stemmer at Leeds ikke får glede av disse pengene de får inn ved spillersalg og at Leeds har for liten stall foran sesongen, så må det settes ned føttene til overganger ut av klubben
quote:
Originally posted by marve

Leste et sted på nettet at leeds vill måtte betale kreditorene tilbake med all fortjenesten de klarer å få til ,det vill vell si at penger fra spiller salg ,nye sponnsorer ,og sesongbilleter vill bli brukt til å betale ned gjeld .
Stemmer dette så er jeg veldig pessimist når det gjelder neste sesong og leedsu framtid .
Håper jeg har tolka feil og at problemene løser seg kjapt .





Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Svend Anders

Re: Football League turns down Leeds request for all-c
« Svar #11 på: Juli 12, 2007, 22:57:35 »
quote:
Originally posted by marve

Leste et sted på nettet at leeds vill måtte betale kreditorene tilbake med all fortjenesten de klarer å få til ,det vill vell si at penger fra spiller salg ,nye sponnsorer ,og sesongbilleter vill bli brukt til å betale ned gjeld .
Stemmer dette så er jeg veldig pessimist når det gjelder neste sesong og leedsu framtid .
Håper jeg har tolka feil og at problemene løser seg kjapt .



Nå vet jo ingen hva detaljene i budet til Bates innebærer, men jeg mistenker at det du har lest/andre har skrevet er blandet med fortjenessten ved eventuelt SALG av KLUBBEN.

Dersom Bates selger innen seks måneder må han gi 50% av overskudet (dvs summen over det han betalte da han tok over). La oss si at Bates har lagt ut £5 millioner nå, uten bonuser, så kan han selge klubben for det beløpet og få alle penga selv. Selger han for £10 mill så må han dele de ekstra fem millionene med kreditorene, altså sitter han igjen med 7,5 mill.

Men dette er altså kun ved salg innenfor denne "embarresment-clausen" som den vel kalles, altså seks måneder.

Jeg TROR det er forklaringen.

SA,
kort innom...

http://www.svendanders.com/

marve

Re: Football League turns down Leeds request for all-c
« Svar #12 på: Juli 12, 2007, 22:59:24 »
quote:
Originally posted by Svend Anders

quote:
Originally posted by marve

Leste et sted på nettet at leeds vill måtte betale kreditorene tilbake med all fortjenesten de klarer å få til ,det vill vell si at penger fra spiller salg ,nye sponnsorer ,og sesongbilleter vill bli brukt til å betale ned gjeld .
Stemmer dette så er jeg veldig pessimist når det gjelder neste sesong og leedsu framtid .
Håper jeg har tolka feil og at problemene løser seg kjapt .



Nå vet jo ingen hva detaljene i budet til Bates innebærer, men jeg mistenker at det du har lest/andre har skrevet er blandet med fortjenessten ved eventuelt SALG av KLUBBEN.

Dersom Bates selger innen seks måneder må han gi 50% av overskudet (dvs summen over det han betalte da han tok over). La oss si at Bates har lagt ut £5 millioner nå, uten bonuser, så kan han selge klubben for det beløpet og få alle penga selv. Selger han for £10 mill så må han dele de ekstra fem millionene med kreditorene, altså sitter han igjen med 7,5 mill.

Men dette er altså kun ved salg innenfor denne "embarresment-clausen" som den vel kalles, altså seks måneder.

Jeg TROR det er forklaringen.

SA,
kort innom...

http://www.svendanders.com/


Må jo være det .Meget mulig jeg har tolka feil ja [8D]
 

Ferre

Re: Football League turns down Leeds request for all-c
« Svar #13 på: Juli 12, 2007, 23:06:50 »
Spent på hva som skjer nå, enda en dag med dårlige nyheter! [:(]

-WE'LL BE BACK-

Sydhagen

Re: Football League turns down Leeds request for all-c
« Svar #14 på: Juli 13, 2007, 01:00:52 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leeds-united-news?articleid=3027901

vi får ikke spilt treningskamp virker det som...

"Here we go with Leeds United
We're gonna give the boys a hand
Stand up and sing for Leeds United
They are the greatest in the land"

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."